作者: Stanley 時間: 2010-9-9 13:47 標題: LCD冇畫面?
一開機只得power制有藍色燈著,肯定收到signal的,有電度,
點解黑晒畫面,唔通個lcd mon玩完?
作者: secretman 時間: 2010-9-9 16:37
有可能係主機問題,,,以前我都試過類似情況
作者: gawawa 時間: 2010-9-9 17:45
我同樓主既情況一樣, 衣家用緊個舊mon冇事, 我諗要換mon了
作者: Stanley 時間: 2010-9-13 12:43
如果電腦detect有lcd存在,最大可能性會壞既地方會係邊度?
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1080300&k=5702c46d241a05773c0555af5796ecde&t=1782151938&sid=1ljbV8ALGgq

作者: kmb3av188 時間: 2010-9-13 18:47
未過保用CALL上門
MENU掣有冇野出?
有冇VGA/DVI等其他接頭試?
再冇,可以試拆殼換驅動板(不過要經驗...!)
唔係既話新高登幾百蚊有得維修,包整好先收錢
再唔係再唔係我用幾十蚊同你收都得(屏冇爆)
作者: KinChungE 時間: 2010-9-13 20:44
黑哂既意思係......
1. 識發光, 但係全mon display黑色?
2. 有內容睇, 但係暗到幾乎全黑?
3. 全黑, 完全黑到同熄左mon冇分別?
作者: Stanley 時間: 2010-9-13 23:51
黑哂既意思係......
1. 識發光, 但係全mon display黑色?
2. 有內容睇, 但係暗到幾乎全黑?
3. 全黑, 完全黑 ...
KinChungE 發表於 2010-9-13 20:44
如果冇插cable,個燈show燈色同有句大約"no data input"的文字出來...
插左cable連去電腦,就會出"藍燈",但全黑,
作者: KinChungE 時間: 2010-9-13 23:52
咁似乎係controller board既ADC出現問題, 或可能probe唔到input signal
作者: kmb3av188 時間: 2010-9-14 00:08
試下重新開機有冇畫面,入到Windows先冇就set左過大/唔支援既畫面...
作者: Stanley 時間: 2010-9-14 00:34
都係唔得呀....
作者: Stanley 時間: 2010-9-14 00:34
回復 8# KinChungE
即係丟得?
作者: KinChungE 時間: 2010-9-14 00:37
有得整既, 視乎你想整定換mon啦
作者: Stanley 時間: 2010-9-14 00:50
都要睇下整幾錢先決定整定換...
作者: KinChungE 時間: 2010-9-14 00:51
一般我諗200內啦
作者: kongisp 時間: 2010-9-14 01:34
有無搵過電筒照下有無野睇?
作者: Stanley 時間: 2010-9-14 01:37
回復 14# KinChungE
咁平...邊度整呀?
作者: KinChungE 時間: 2010-9-14 07:31
搵呢度既師兄幫你啦
作者: boy25 時間: 2010-9-14 08:12
may be releated to the display card, please check.
作者: Stanley 時間: 2010-9-14 14:48
第2個 mon著到...已排除display card問題。
作者: Stanley 時間: 2010-9-16 20:01
回復 15# kongisp
照邊度呀?
作者: dino_lo 時間: 2010-9-23 17:58
照LCD 出畫面的地方, 睇吓是否只是死了背光, 沒有背光睇唔到畫面.
作者: handsome123456 時間: 2010-9-23 18:07
樓主...
好大機會係主機問題...
就咁睇個mon 唔似有問題bor...
樓主有冇第2個mon 試試?
作者: bigapple64 時間: 2010-9-23 23:05
How many year your mon?
作者: psfish 時間: 2010-9-24 00:41
本帖最後由 psfish 於 2010-9-24 00:42 編輯
回復 1# Stanley
看了看了
根據上面D師兄說法,分析了以下:
-mon有接收到訊號,電腦無坯.
-未層確定有無背光!
請問在收到訊號的同時,背光有無亮起?
作者: psfish 時間: 2010-9-24 00:45
回復 19# Stanley
有無其他訊號可輸入測試,例如ps3,機頂盒,
看看情況是否一樣.
作者: psfish 時間: 2010-9-24 00:48
回復 20# Stanley
還有係用咩訊號 hdmi ,dvi ,vga???
常試互換測試.
作者: psfish 時間: 2010-9-24 00:51
回復 20# Stanley
其實個mon損坏程度並不嚴重,
不過你要是自已修好也很辛苦哦!!!
作者: Stanley 時間: 2010-9-24 12:59
第二個mon試過冇問題 & 插埋notebook都試過 ...已排除display card,主機那邊問題。
作者: donttouchme 時間: 2010-9-24 15:10
可能爆CAP...
作者: Stanley 時間: 2010-9-24 19:15
vga....電腦係detect到這隻壞lcd的...
第一頁既圖有顯示...
作者: psfish 時間: 2010-9-26 14:52
回復 30# Stanley
看你這情況....
燒光管或光管起動元件的機率很高哦!
LCD ADC 模組 損壞機率較低.
因為電腦偵察到mon的存在,黑畫面,但不知有無影像呢!
作者: 高齡低手 時間: 2010-9-26 16:33
既然有 No data input 的文字顯示出來,即表示有背光。換 Cable 試試吧。
作者: psfish 時間: 2010-9-26 18:25
回復 30# Stanley
原來係有野睇......

如果排除了零件損壞既問題,
咁就大有可能係 LCD Mon 既 Bios 程序出現錯誤了,
試試在網上找同一型號既 Fireware重新刪寫 Bios一試.
如無Bios刪寫工具,大可以到黃金代寫,都不會大貴.


