Board logo

標題: LCD冇畫面? [打印本頁]

作者: Stanley    時間: 2010-9-9 13:47     標題: LCD冇畫面?

一開機只得power制有藍色燈著,肯定收到signal的,有電度,
點解黑晒畫面,唔通個lcd mon玩完?
作者: secretman    時間: 2010-9-9 16:37

有可能係主機問題,,,以前我都試過類似情況
作者: gawawa    時間: 2010-9-9 17:45

我同樓主既情況一樣, 衣家用緊個舊mon冇事, 我諗要換mon了
作者: Stanley    時間: 2010-9-13 12:43

如果電腦detect有lcd存在,最大可能性會壞既地方會係邊度?

未命名.JPG

圖片附件: 未命名.JPG (2010-9-13 12:43, 38 KB) / 下載次數 16
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1080300&k=5702c46d241a05773c0555af5796ecde&t=1782151938&sid=1ljbV8ALGgq


作者: kmb3av188    時間: 2010-9-13 18:47

未過保用CALL上門

MENU掣有冇野出?
有冇VGA/DVI等其他接頭試?
再冇,可以試拆殼換驅動板(不過要經驗...!)
唔係既話新高登幾百蚊有得維修,包整好先收錢
再唔係再唔係我用幾十蚊同你收都得(屏冇爆)
作者: KinChungE    時間: 2010-9-13 20:44

黑哂既意思係......
1. 識發光, 但係全mon display黑色?
2. 有內容睇, 但係暗到幾乎全黑?
3. 全黑, 完全黑到同熄左mon冇分別?
作者: Stanley    時間: 2010-9-13 23:51

黑哂既意思係......
1. 識發光, 但係全mon display黑色?
2. 有內容睇, 但係暗到幾乎全黑?
3. 全黑, 完全黑 ...
KinChungE 發表於 2010-9-13 20:44


如果冇插cable,個燈show燈色同有句大約"no data input"的文字出來...

插左cable連去電腦,就會出"藍燈",但全黑,
作者: KinChungE    時間: 2010-9-13 23:52

如果冇插cable,個燈show燈色同有句大約"no data input"的文字出來...

插左cable連去電腦,就會出"藍燈" ...
Stanley 發表於 2010-9-13 23:51


咁似乎係controller board既ADC出現問題, 或可能probe唔到input signal
作者: kmb3av188    時間: 2010-9-14 00:08

咁似乎係controller board既ADC出現問題, 或可能probe唔到input signal
KinChungE 發表於 2010-9-13 23:52



試下重新開機有冇畫面,入到Windows先冇就set左過大/唔支援既畫面...
作者: Stanley    時間: 2010-9-14 00:34

試下重新開機有冇畫面,入到Windows先冇就set左過大/唔支援既畫面...
kmb3av188 發表於 2010-9-14 00:08



都係唔得呀....
作者: Stanley    時間: 2010-9-14 00:34

回復 8# KinChungE


    即係丟得?
作者: KinChungE    時間: 2010-9-14 00:37

回復  KinChungE


    即係丟得?
Stanley 發表於 2010-9-14 00:34


有得整既, 視乎你想整定換mon啦
作者: Stanley    時間: 2010-9-14 00:50

有得整既, 視乎你想整定換mon啦
KinChungE 發表於 2010-9-14 00:37



    都要睇下整幾錢先決定整定換...
作者: KinChungE    時間: 2010-9-14 00:51

都要睇下整幾錢先決定整定換...
Stanley 發表於 2010-9-14 00:50


一般我諗200內啦
作者: kongisp    時間: 2010-9-14 01:34

有無搵過電筒照下有無野睇?
作者: Stanley    時間: 2010-9-14 01:37

回復 14# KinChungE

咁平...邊度整呀?
作者: KinChungE    時間: 2010-9-14 07:31

回復  KinChungE

咁平...邊度整呀?
Stanley 發表於 2010-9-14 01:37


搵呢度既師兄幫你啦
作者: boy25    時間: 2010-9-14 08:12

may be releated to the display card, please check.
作者: Stanley    時間: 2010-9-14 14:48

may be releated to the display card, please check.
boy25 發表於 2010-9-14 08:12



    第2個 mon著到...已排除display card問題。
作者: Stanley    時間: 2010-9-16 20:01

回復 15# kongisp


    照邊度呀?
作者: dino_lo    時間: 2010-9-23 17:58

照LCD 出畫面的地方, 睇吓是否只是死了背光, 沒有背光睇唔到畫面.
作者: handsome123456    時間: 2010-9-23 18:07

樓主...
好大機會係主機問題...
就咁睇個mon 唔似有問題bor...
樓主有冇第2個mon 試試?
作者: bigapple64    時間: 2010-9-23 23:05

How many year your mon?
作者: psfish    時間: 2010-9-24 00:41

本帖最後由 psfish 於 2010-9-24 00:42 編輯

回復 1# Stanley
看了看了

根據上面D師兄說法,分析了以下:
-mon有接收到訊號,電腦無坯.
-未層確定有無背光!

請問在收到訊號的同時,背光有無亮起?
作者: psfish    時間: 2010-9-24 00:45

回復 19# Stanley

有無其他訊號可輸入測試,例如ps3,機頂盒,
看看情況是否一樣.
作者: psfish    時間: 2010-9-24 00:48

回復 20# Stanley
還有係用咩訊號 hdmi ,dvi ,vga???
常試互換測試.
作者: psfish    時間: 2010-9-24 00:51

回復 20# Stanley

其實個mon損坏程度並不嚴重,

不過你要是自已修好也很辛苦哦!!!
作者: Stanley    時間: 2010-9-24 12:59

樓主...
好大機會係主機問題...
就咁睇個mon 唔似有問題bor...
樓主有冇第2個mon 試試? ...
handsome123456 發表於 2010-9-23 18:07



    第二個mon試過冇問題 & 插埋notebook都試過 ...已排除display card,主機那邊問題。
作者: donttouchme    時間: 2010-9-24 15:10

可能爆CAP...
作者: Stanley    時間: 2010-9-24 19:15

回復  Stanley
還有係用咩訊號 hdmi ,dvi ,vga???
常試互換測試.
psfish 發表於 2010-9-24 00:48


vga....電腦係detect到這隻壞lcd的...

第一頁既圖有顯示...
作者: psfish    時間: 2010-9-26 14:52

回復 30# Stanley

看你這情況....

燒光管或光管起動元件的機率很高哦!

LCD ADC 模組 損壞機率較低.

因為電腦偵察到mon的存在,黑畫面,但不知有無影像呢!
作者: 高齡低手    時間: 2010-9-26 16:33

如果冇插cable,個燈show燈色同有句大約"no data input"的文字出來...

插左cable連去電腦,就會出"藍燈" ...
Stanley 發表於 2010-9-13 23:51



    既然有 No data input 的文字顯示出來,即表示有背光。換 Cable 試試吧。
作者: psfish    時間: 2010-9-26 18:25

回復 30# Stanley
如果冇插cable,個燈show燈色同有句大約"no data input"的文字出來...
插左cable連去電腦,就會出"藍燈",但全黑,

Stanley 發表於 2010-9-13 23:51


原來係有野睇......

如果排除了零件損壞既問題,

咁就大有可能係 LCD Mon 既 Bios 程序出現錯誤了,

試試在網上找同一型號既 Fireware重新刪寫 Bios一試.

如無Bios刪寫工具,大可以到黃金代寫,都不會大貴.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2