Board logo

標題: [開箱] 又有Eizo S2243W-H (簡單開箱文) [打印本頁]

作者: tamp    時間: 2010-2-10 16:12     標題: 又有Eizo S2243W-H (簡單開箱文)

本帖最後由 tamp 於 2010-2-11 10:15 編輯

公司用了Eizo芒已經超過10年, 由CRT到現在最大17吋LCD, 大約升級過2,3次,  但係點都唔捨得買一部返屋企.  直到最近因為對眼真係差了, 而又係做電腦呢行, 日日夜夜都要對住個芒, 所以終於忍無可忍下買人生第一台Eizo, 仲要一次過買闊芒(因為19" 4:3都好貴! 不如加錢買部大d)...
JW012933.jpg

JW012941.jpg
JW012935.jpg
JW012949.jpg
JW012950.jpg
JW012961.jpg
JW012966.jpg
JW012969.jpg
JW012983.jpg
JW012971.jpg
臨時借的15" mon.
JW012990.jpg
變身後.
JW012999.jpg
開著後 - 顏色真係無得頂!
JW013000.jpg
問人借的校色儀, 唔係好知點用, 成日校完後d設定無晒...
JW013033.jpg
較對比...
JW013037.jpg
較三原色...

個人覺得個芒其實唔校, d色已經好唔錯, 起碼好過以前部20" 菲離譜TN Panel芒多多聲.

圖片附件: [Tune Contrast] JW013039.jpg (2010-2-10 15:48, 67.89 KB) / 下載次數 69
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1000800&k=d4d0ccfde67cbebea6f7bfc4a5e61576&t=1782137114&sid=A4dUuDOquV



圖片附件: JW012933.jpg (2010-2-10 15:48, 80.2 KB) / 下載次數 86
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1000801&k=11da8eda3142731588389afc93b131fd&t=1782137114&sid=A4dUuDOquV



圖片附件: [盒正面] JW012935.jpg (2010-2-10 15:48, 77.47 KB) / 下載次數 76
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1000802&k=49518dc7819e6e09346b4d6ffb1936e1&t=1782137114&sid=A4dUuDOquV



圖片附件: JW012941.jpg (2010-2-10 15:48, 84.26 KB) / 下載次數 66
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1000803&k=999e139cb1ce8b95dfa0a870ecec5847&t=1782137114&sid=A4dUuDOquV



圖片附件: JW012949.jpg (2010-2-10 15:48, 73.52 KB) / 下載次數 66
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1000804&k=1d31bb41dd88bc0a57c142ceaf3b7b81&t=1782137114&sid=A4dUuDOquV



圖片附件: JW012950.jpg (2010-2-10 15:48, 100.03 KB) / 下載次數 68
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1000805&k=ca57053436b9d68a4424cdb068ffe5e2&t=1782137114&sid=A4dUuDOquV



圖片附件: JW012961.jpg (2010-2-10 15:48, 78.46 KB) / 下載次數 55
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1000806&k=ccae68b9d72fb3c12f6a974218b8c0c8&t=1782137114&sid=A4dUuDOquV



圖片附件: JW012966.jpg (2010-2-10 15:48, 63.59 KB) / 下載次數 53
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1000807&k=03307cf64aeb8beb1707a54535772798&t=1782137114&sid=A4dUuDOquV



圖片附件: JW012969.jpg (2010-2-10 15:48, 55.47 KB) / 下載次數 56
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1000808&k=1432458da565a0e94e978db51dd4e54b&t=1782137114&sid=A4dUuDOquV



圖片附件: JW012971.jpg (2010-2-10 15:48, 67.45 KB) / 下載次數 66
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1000809&k=2d2355783b6bc96d8ba3c7b1e12ec6dc&t=1782137114&sid=A4dUuDOquV



圖片附件: JW012983.jpg (2010-2-10 15:48, 76.01 KB) / 下載次數 55
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1000810&k=fd549e3608c607c70b561cf911b84356&t=1782137114&sid=A4dUuDOquV



圖片附件: JW012990.jpg (2010-2-10 15:48, 81.47 KB) / 下載次數 52
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1000812&k=5996652638602ae066774cbc4e1881c9&t=1782137114&sid=A4dUuDOquV



圖片附件: JW012999.jpg (2010-2-10 15:48, 80.97 KB) / 下載次數 66
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1000813&k=480713cc690affa77def330dc26eeec3&t=1782137114&sid=A4dUuDOquV



圖片附件: JW013000.jpg (2010-2-10 15:48, 110.33 KB) / 下載次數 72
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1000814&k=3a1b888834740dceef1ee6a4ad8702a0&t=1782137114&sid=A4dUuDOquV



圖片附件: JW013033.jpg (2010-2-10 15:48, 101.14 KB) / 下載次數 60
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1000815&k=05b794547ee18fe08b0fac84667f1520&t=1782137114&sid=A4dUuDOquV



圖片附件: JW013037.jpg (2010-2-10 15:48, 65.25 KB) / 下載次數 82
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1000816&k=b5098ba63394a3ec63f6e460dcbb3c9a&t=1782137114&sid=A4dUuDOquV


作者: MAXSHELLY    時間: 2010-2-10 17:15

回復 1# tamp

幾正,請問幾錢 ?
作者: 師奶股神    時間: 2010-2-10 17:25

有冇多D試機圖~
BD, HDTV......
作者: tamp    時間: 2010-2-10 17:44

本帖最後由 tamp 於 2010-2-10 17:58 編輯

呢台係經公司vendor訂, 價$5.3k樓下, 平過出面.  另小弟平時絕少用電腦睇電影, 甚至聽歌, 所以買呢一台無HDMI Input的型號. 第一日試過睇一段Apple Movie Trailer HD片, 都幾滿意佢全高清畫面.  對比強, 層次豐富, 相信如果轉去Movie 模式, 會更加適合.  重申我真係好少用芒睇戲, 如果要睇bd, 我會用客廳部Pionexr Plasma加AV Amp囉.
作者: 師奶股神    時間: 2010-2-10 18:18

回復 4# tamp


    咁整D colourful的相呀?
作者: bbbaaa    時間: 2010-2-10 18:29

引死人 la..但是多謝分享
作者: kyofai    時間: 2010-2-10 18:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MK燊    時間: 2010-2-10 18:55

個較色儀幾得意, 有無師兄講解下?
作者: 師奶股神    時間: 2010-2-10 18:56

我有靚圖片提供
http://www.sendspace.com/file/eb4mst
作者: Oops    時間: 2010-2-10 18:57

問人借的較色儀, 唔係好知點用, 成日較完後d設定無晒...
tamp 發表於 2010-2-10 16:12


Win7 color management setting:

1. Advanced --> Change system defaults
    Add 入校色器所 create 既 monitor profile



2. Color management system defaults --> Advanced
    Tick "Use Windows display calibration", 後再按 "Reload current calibrations"


作者: only    時間: 2010-2-10 20:45

我有靚圖片提供
師奶股神 發表於 2010-2-10 18:56


EIZO 都有類似測試圖像

http://www.eizo.co.jp/products/e ... mparison/index.html
作者: mamafufu    時間: 2010-2-10 21:10

我個L568 同你個 mon 好夾, 有無興趣接收?

作者: evec    時間: 2010-2-10 23:12

EIZO 都鐘意空運,所以D外箱唔會有咪受潮好靚仔。

唔看MOVIE 買1680x1050 好過,S2233W。
反正我都係拿來係房來電視,但都係買1680x1050,1920x1200太細了。

其實可以唔洗較色,我借過D消費型較色器,較過色就覺得灰階差左,應該係顏色數少左D,反正較完分別不大,燈光影響仲利害。
作者: INGRAMLI    時間: 2010-2-10 23:18

回復 13# evec

大陸出既通用遮光罩唔貴,用得校色器就唔爭在0個少少錢
作者: lipay8134    時間: 2010-2-10 23:48

5K真系好貴,好想入一台啊
作者: only    時間: 2010-2-11 09:40

唔看MOVIE 買1680x1050 好過,S2233W。
反正我都係拿來係房來電視,但都係買1680x1050,1920x1200太細了。


但唔可以駁機頂盒行 1080 ........
作者: katsumoto    時間: 2010-2-11 10:31

回復 15# lipay8134


    對比起ACD成七千蚊,其實都算唔貴... 但係腦場一般冇分期做,所以我覺得一炮過覺得肉赤唧XD。
作者: evec    時間: 2010-2-11 13:19

回復 14# INGRAMLI


大陸遮光罩不如買黑硬卡紙圍住就算。

用左遮光罩好唔過引,有舊野圍住曬

其實用了遮光罩也是有問題,全黑最好,所以我改相,只會加白光LED 射向牆角 做背光。
作者: evec    時間: 2010-2-11 13:23

回復 16# only

有HDMI 60HZ 輸出的機頂盒/電視盒都可以用,不過一般來講機頂盒同高清播放機畫質都係差D,唔及電腦放。
作者: Oops    時間: 2010-2-11 13:30

本帖最後由 Oops 於 2010-2-11 13:32 編輯
回復  only

有HDMI 60HZ 輸出的機頂盒/電視盒都可以用,不過一般來講機頂盒同高清播放機畫質都係差D,唔 ...
evec 發表於 2010-2-11 13:23


我覺得 MTV 係好過電腦 (ATI), 一般既高清播放機就真係麻麻
作者: tya    時間: 2010-2-11 13:48

我覺得 MTV 係好過電腦 (ATI), 一般既高清播放機就真係麻麻
Oops 發表於 2010-2-11 13:30

認同
用緊MTV3000, 錄左既ts起MTV睇同電腦(ATI3650)睇係有分別
作者: tamp    時間: 2010-2-11 18:00

好多謝咁多位師兄指教, 估唔到第一次post開箱文, 有咁多收穫.  我會再玩o下個芒, 有sample再post.  

以下, 想簡單講下個人用後感 (1至5分評分):
1. 外觀:
a) 正面望: 4分, 一貫Eizo四四方方同磨砂處理質感表面的芒, 膠料應該唔錯, 不過四邊唔係最幼邊, 唔似有D 4:3型號有幼邊. 然而一開芒用就給它的畫面同顏色吸引住, 好少理邊幼唔幼.
b) 側邊望: 2分,真係好厚, 好似舊款Playstation 2的厚度, 加上顯示屏唔貼牆, 每次入書房都望到佢側面, 一d時代感都無, 不過可能Eizo從來都係sell專業掛, 所以專業感有5分(安慰分)!

2. 按鈕: 2 分, 在芒下方一排, 一貫Eizo細圓點型, 於光線不足時要找正確的按鈕都唔容易, 因為全無backlight, 可能Eizo一心想隱藏D制掛, 而每次要避免按錯旁邊d制, 都要用指甲尖”督”, 相信日子久, 按得多, 連鈕上的印刷都掉埋, 到時真係要估啦!  Menu控制, 都係一貫EIZO風格, 少改動就無投訴.  都欣賞可以選2x放大menu, 及上下左右隨意微調改變顯示位置, 不一定在中間.

3. 護眼: 5 分, 在公司用了Eizo芒十年, 每日對9, 10個鐘, 從來都唔覺眼累; 不過返屋企對住部平價TN panel芒, 尤其熄了房燈, 唔記得校暗個芒, 不用1小時, 對眼已經感到受強光刺激同眼花. 所以考慮了3年, 終於要買一台EIZO返屋企用.  一開芒, 感覺就好似公司用緊的EIZO s1721(17”), 畫面好”定”, 唔覺刺眼同反光, 但光度都唔可以開足, 所以常用EyeCare模式, 一般上網無問題, 但如果長時間睇文件, 白底黑字,  都會光得滯, 一係開住房燈, 使環境光足d, 一係要校暗d芒光度.

4. Auto EcoView: 1分!,light sensor旁第一個太陽圖示按鈕, 可選開或關.  每次一開, 右下角就走個綠葉省電BAR公仔出來, 而省電量由左向右一級級著, 最後全開, 個芒就一級級暗, 最後暗到極低對比, 睇文字都幾辛苦. 關掉它, 右下角又走個綠葉省電BAR公仔出來, 省電量由右向左一級級熄, 一級都無著, 所以芒又回復全光度.  有次試過手動設定光度在50%, 以後無論開或關 Auto EcoView, 光度都維持在50%.  功能好似廢了. 所以現在唔開佢.  將來如果日頭用芒, 再開佢睇有無作用.

5. 色準: 4.5分, 雖然唔可以同CG級數比(未用過), 不過見reset去出廠設定, 唔tune色已經收貨. VA panel, 從大部份角度望去都唔覺淡色.  而全黑畫面時, 漏光都唔明顯, 除非好小心望四邊位, 才”覺”有微弱光透出.

6. 省電: 2.5 分, 相比其他牌子同呎吋芒, 無太大分別.  不過無駁audio 同USB去芒, 省下10w電. (最高80w)

7. 解像度: 4.5分, 以前用20” wide screen 芒, 解像度1680x1050都覺得字太細, 所以用Vista時, 都一定會轉用大圖示/大字型顯示; 現在1920 x 1200咁高, 雖然係大o左2吋, 仍然覺得字太細, 所以同樣係Windows 7內設定用大字型顯示, 再加上用ClearType模式, 文字又大,又圓滑實淨, 完全滿意 (從來無意追求以native解像度顯示文字).   相信現在用HD芒的人, 都一定會開ClearType吧, 反正睇相仍然係native 1920x1200, 無損失o架.  所以就算將來的芒解像度再高, 我都會用相同方法顯示大文字, 而唔洗盲目去買超大芒, 或退而求其次用低解像的芒.

8. 呎吋:  5分, 很個人感覺, 正如EIZO’s selling point: 22” size做到24” 解像度, 省地方之餘, 視線範圍剛好睇晒成個芒, 只要眼球轉動少少, 頭部一d都唔洗郁, 就睇晒四個角,工作起上來, 很舒適.  27”以上芒, 相信郁頸都郁到累啦.

9. 其他:  
- 反應: 4.5分, 唔係講睇戲refresh反應, 係說明書上寫話個芒要開30分鐘, 顏色先定,校色才會準, 其實一開芒, 佢d色已經好ok, 唔洗等30分鐘.
- 散熱: 2.5分, 開了1小時, 芒頂已經感到有少少熱力散出, 可能佢都係大供耗芒, 所以比以前既20”芒熱d.
- 用料:   4.5 分, 佢都幾重, 唔輕易用單手提起, 相信內部用料都唔錯掛.
(今日寫住咁多)
作者: evec    時間: 2010-2-11 21:28

本帖最後由 evec 於 2010-2-11 23:50 編輯

真係好多謝分享。 用了EIZO的缺點係看唔上眼其他MON

好多謝咁多位師兄指教, 估唔到第一次post開箱文, 有咁多收穫.  我會再玩o下個芒, 有sample再post.  

以下, 想簡單講下個人用後感 (1至5分評分):
1. 外觀:

其實買得EIZO 都唔會重外觀,四平八穩,背厚係因為成部膠殼入面再包金屬,PCB和MON中間又係金屬,保証散熱同防外界電磁影響,但係就玩唔到咪野外型,老實講而家TN MON 背的薄差ABS,都唔覺好好看,只係覺低檔。

2. 按鈕:
細就真係細,不過去的絲印油墨質量很好而且經過UV ,加上唔係KEYBOARD,正常用根本唔會脫色的。
3. 護眼:
家下的MON 都係會光過以前的MON拉,EIZO 光度調控範圍叫好了。TN 調暗後對比度會很差根本不能看。
Auto EcoView:
雞肋功能,我的係舊MODEL,用BRIGHT REGULATOR 功能還是不錯,調暗燈光就自動調暗背光,唔洗自已SET

5. 色準:
VA 的就無IPS 可視角度咁好,而VA係OPTIMUM 上下左右四邊,而你從左上右上時SHIFT的程度會高左,不過D 個只限專登近距離係左上角望,其實一般用就唔覺。
6. 省電:
用得VA/IPS 個用電量就會高過TN最少2/3拉。因為光透率低過TN。

7. 解像度: 8. 呎吋:  

開了CLEARTYPE 其實也不能百分百解決字體太小的問題,可能我係成日對住個MON 來做PROGRAMMING 的原因,所以太細本人係接受唔到,CLEARTYPE 係用來使文字更加美觀,不過這個問題真的是很個人。
作者: evec    時間: 2010-2-11 21:45

本帖最後由 evec 於 2010-2-11 21:46 編輯

回復 21# tya


我無用過MTV3000,不過電腦係可以做得好過D 解碼器,前提是顯卡輪出水平。

家下的DVI/HDMI 當道其實顯卡輪出都差了很多。

我用過新機NVIDA HDMI接EIZO和舊NOTEBOOK GMA950 VGA接,畫面經調校後係一樣咁高水準
但舊機有更加順暢的灰階,INTEL DISPLAY 係慢,但畫質輸出好過ATI/NVIDA,而且D部雙核舊機除了變態1080I 藍光碟播唔到外,其他網絡上的1080P訊源都放得到,藍光就直接係大電視看好過。

但如果拿新機的VGA輪出到顯示器,只能說差得很。而用新機的INTEL VGA 輪出也是差過GMA950,可能內部VGA有些過濾元件偷工減料了 (新NB係雙顯卡的) 。

而模擬 VGA 有個好處,EIZO 係食到47.96HZ,看24P電影真係流暢D,係片尾工作人員走字就最清楚,調50HZ 看高清台也是較好。而EIZO,除非買娛樂機,否則DIGITAL 只食60HZ。
作者: only    時間: 2010-2-11 21:45

真係好多謝分享。 用了EIZO的缺點係看唔上眼其他MON



絕對認同,雖然我唔係用頂級系列 ..........
作者: xxYxx    時間: 2010-2-12 00:29

5K真系好貴,好想入一台啊
lipay8134 發表於 2010-2-10 23:48


五千蚊有隻新 eizo 玩下,已經叫好抵啦

樓主你入隻 22" 行 1920 對雙眼咪仲辛苦?
最好用 24" 行 1920, 不過價錢又升一大節

我有隻 sx2461w 用左兩年幾,個殼仲同新買時一樣新淨
下次換就上 30" 用開真係返唔到轉頭
作者: Oops    時間: 2010-2-12 07:11

本帖最後由 Oops 於 2010-2-12 07:15 編輯
回復  tya


我無用過MTV3000,不過電腦係可以做得好過D 解碼器,前提是顯卡輪出水平。

家下的DVI/HDMI  ...
evec 發表於 2010-2-11 21:45


如果播放 interlaced content 既話, ATI 3600, 4600, 5600 系列以上有完整 vector adaptive deinterlace 功能, 動態畫質方面一定好過 nVidia 所有型號同 Intel GMA950, 只有 Intel G45 o係呢方面才可比得上
作者: 怪物小王子    時間: 2010-2-12 10:02

師兄們好, 想問輸出問題,
我用緊 Eizo S2242, Display card  DVI 去 monitor DVI
如果改用 HDMI 去 DVI 或 Displayport 去DVI 會有分別嗎??


HDMI 去 DVI 能夠行 1920x1200 嗎??
Displayport 去DVI 會係最好效果???

Thank you very much
作者: tamp    時間: 2010-2-12 12:52

我有隻 sx2461w 用左兩年幾,個殼仲同新買時一樣新淨
下次換就上 30" 用開真係返唔到轉頭  ...
xxYxx 發表於 2010-2-12 00:29


SX2461W成皮o架播, 真係可以買我兩台啦!  不過vga 卡又要升級去支持兩部全高清(1920x1200)芒, 唔知要有甚麼要求/級數的卡才得呢?  話唔定將來我買多隻22"行dual呢. :sleepy:發夢...
作者: tamp    時間: 2010-2-12 14:45

本帖最後由 tamp 於 2010-2-12 14:58 編輯
2. 按鈕:
細就真係細,不過去的絲印油墨質量很好而且經過UV ,加上唔係KEYBOARD,正常用根本唔會脫色的。 ...
evec 發表於 2010-2-11 21:28

公司部s1721 17吋 Eizo用o左3-4年, power按鈕上的印已經唔見.   
EiZO_S1721.jpg

反而另外一部超舊15" Eizo L365白芒, 所有按鈕是大粒d同凹凸壓製, 永久唔怕脫色啦!
Eizo_L365W.jpg

圖片附件: Eizo_L365W.jpg (2010-2-12 14:43, 88.38 KB) / 下載次數 60
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1001403&k=75036f2a09845fbfe9b9e8fd3ec8b5e5&t=1782137114&sid=A4dUuDOquV



圖片附件: EiZO_S1721.jpg (2010-2-12 14:57, 131.56 KB) / 下載次數 51
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1001406&k=ab6757668bca28f6fcf23e4dd795b502&t=1782137114&sid=A4dUuDOquV


作者: evec    時間: 2010-2-12 15:13

回復 30# tamp


我做野的大陸工廠24X7 EIZO 17“ 日玩夜玩檢查機器跟來用左四五年,仲要係化學地方”酸“味特別高的環境,都無去色。

如果個粒鈕唔係日按夜按,最大可能係個粒鈕沾過酒精,又或用太多清潔劑,所有絲印用酒精或天拿水或清指甲油的松節水店過,都會好快脫下。
作者: evec    時間: 2010-2-12 15:21

回復 28# 怪物小王子


無分別,最好的理論係 “DISPLAYPORT” > “DISPLAYPORT”。   

其他轉換只不過是硬件接頭式轉換,對畫質幫助不大。

用DVI/HDMI 其實都唔係問題,只是要看顯卡的輸出線路做得好唔好。1920線來講樽位都唔係連接界面上。
作者: 怪物小王子    時間: 2010-2-12 15:29

回復  怪物小王子


無分別,最好的理論係 “DISPLAYPORT” > “DISPLAYPORT”。   

其他轉換只不過是硬 ...
evec 發表於 2010-2-12 15:21


OIC....
Thank you very much
作者: evec    時間: 2010-2-12 17:52

回復 27# Oops


其實gma950都有硬體反交錯,水平好過nvidia 個d,就係無咁閃爍,看高清台個logo就咪野電視都有拉。

vector adaptive 有理由改良閃爍的問題,但是任何電腦運算性預測性補償都有副作用,唔一定用左就好。

其實最好畫質係ld,因為無利用到咪野預測性補償,仲記得細過時用sony crt 放topgun,真係好正。
仲有模擬時代的旅遊節目 "大江南北" 真係好靚 (接收好的模擬根本好過數碼多多聲,不過而家用的係數碼攝錄機/數碼化廣播系統根本無左個味道)。 同而家無線就係識 爆sharp 廣告雜誌式旅遊節目相差好遠。所以科技進化名目多但唔一定對生活品質有改進。
作者: Oops    時間: 2010-2-12 18:08

回復  Oops

其實gma950都有硬體反交錯,水平好過nvidia 個d,就係無咁閃爍,看高清台個logo就咪野電視 ...
evec 發表於 2010-2-12 17:52


咁我睇唔出 vector adaptive deinterlace 有乜副作用

模擬電視如果收得好係可以好過數碼標清, 但要好睇訊號接收器材, 大廈公共天線系統, 以至地區等. 好似我以前新界有間屋, 點較極都會有點鬼影
作者: evec    時間: 2010-2-12 23:00

本帖最後由 evec 於 2010-2-12 23:01 編輯

回復 35# Oops

可以看下d篇文:
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1157287

無論用intel/nvida 效果都好過bob,但係我試過效果係無ati 咁好。
所有預測性運算都有準確性和運算時間jitter 的問題,jutter 係預測性運算有更大影響係因不同的畫面對處理時間有所影響,簡單來講係要用時間唔緊要,但時快時慢就有影響。而看上面個post話nv9600都有va,但我就看唔到nvidia的反交錯有多高明
影響如模胡左咁,因為d到唔係講video卡,所以唔講咁多,但係ati點都唔夠 高價電視的反抖動來了。

我個度係對住慈雲山,接收最少80%以上,傳統pal電視,收得好,效果好過咪所謂hdtv,高清台除了解像度較高外,其他無一樣好過傳統電視,好的模擬訊源>模擬放映>crt 係王道, 尤其色階色準真係一流,當然數碼廣播易收得好,但都有接收問題。不過模擬制式要求大頻寬,換做數碼好正常。
作者: jason930    時間: 2010-2-13 23:03

5k 都好抵喎,我隻L568 當年都要成5k
作者: tamp    時間: 2010-2-14 15:39

Win7 color management setting:

1. Advanced --> Change system defaults
    Add 入校色器所 create  ...
Oops 發表於 2010-2-10 18:57

師兄, 多謝你的指教.  想問一下, 當初我用X-RITE校色儀校色時, EIZO芒係SET去CUSTOM模式, 最後得出最佳數值如下:
對比: 53%
R=89%
G=89%
B=93%
色溫=6500K
GAMMA=2.2
我亦SAVE了設定檔並跟你的指示LOAD入WINDOWS 7作為DEFAULT PROFILE.  想問我既然已經跟足以上各項value, 手動設定了EIZO芒, 點解仲要load windows default profile?  會唔會將各項設定重覆apply左呢?
另外, 我見你好似用"SRGB"作為預定輸出, 有甚麼好處呢?  我個人覺得SRGB太光, 可唔可以用EyeCare模式呢, 又會唔會令我之前所LOAD的校色PROFILE失效呢?  
可能我表達能力有限, 總的來說, 想問校色PROFILE係點樣WORK架?   
作者: cwsknbt    時間: 2010-2-16 03:19

正 EIZO
作者: happygo28    時間: 2010-2-16 13:41

唔錯,  就係貴咗 d





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2