Board logo

標題: FULL HD MON一問 [打印本頁]

作者: 超級亨利仔    時間: 2009-4-18 00:22     標題: FULL HD MON一問

各位好!

小弟近排買左部BENQ 22'
RESOLUTION就用1920*1080

但係D字就細到睇唔倒咁濟
我想問問,這是正常的嘛???
用大RESOLUTION,字型就會相對收變細???

補充資料
FREQUENCY SET左做60HZ

只係得60HZ同59HZ 揀

DISPLAY CARD: MSI 4850






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2