作者: 超級亨利仔 時間: 2009-4-18 00:22 標題: FULL HD MON一問
各位好!
小弟近排買左部BENQ 22'
RESOLUTION就用1920*1080
但係D字就細到睇唔倒咁濟
我想問問,這是正常的嘛???
用大RESOLUTION,字型就會相對收變細???
補充資料
FREQUENCY SET左做60HZ
只係得60HZ同59HZ 揀
DISPLAY CARD: MSI 4850

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |