作者: kix153 時間: 2009-4-2 15:47 標題: Dell反口!!!
全部Dell UltraSharp MON
包0光0死
之後問佢點解之前唔包..佢話轉左
之前有光點..死點既師兄可以打去問下
[ 本帖最後由 kix153 於 2009-4-3 10:29 編輯 ]
作者: TerenceYau 時間: 2009-4-2 16:56
堅定流jar?作者: marco0907 時間: 2009-4-2 16:59
我個陣落訂前再三問清楚佢話0光0死我先confirm order
p.s. 聽晚送黎,好期待~
作者: TerenceYau 時間: 2009-4-2 17:01
作者: kix153 時間: 2009-4-2 17:11
係真..打29693115 禁2字
我問係唔係真..佢話係
[ 本帖最後由 kix153 於 2009-4-2 17:13 編輯 ]
作者: TerenceYau 時間: 2009-4-2 17:14
隨時可以唔認數。。
作者: marco0907 時間: 2009-4-2 18:01
唔會冇名,不如我講下我落order既流程
1,打去搵sales(隨機,我都係第一次買dell)
2,問包0死0光d野,佢話ultrasharp係0死0光,其他型號就mon中間75%有3粒光先換,
死點唔包,我訂既係2209wa(ultrasharp)我問如果送黎有咁點算,佢話換部新,我再問係咪全新,
佢都話係,之後講要咩型號,提供資料,..比visa no.,地址,email,名,etc..
3.收到佢send/fax比你既quotation,有哂你既送貨地址,貨品型號,收貨人名等
佢有埋個sales名,佢既直線&fax,quotation no.,customer no.
4.簽名,scan 完用email/直接fax去比佢,done!
你可以用番quotation上面既資料去查自己隻mon既去向,幾時送
so far,我覺得問清楚d野應該就冇問題既
作者: kix153 時間: 2009-4-2 18:08
原帖由 marco0907 於 2009-4-2 18:01 發表
唔會冇名,不如我講下我落order既流程
1,打去搵sales(隨機,我都係第一次買dell)
2,問包0死0光d野,佢話ultrasharp係0死0光,其他型號就mon中間75%有3粒光先換,
死點唔包,我訂既係2209wa(ultrasharp)我問如果送黎有 ...
我打去佢都係咁講
之前出事個名C HING你可能有救了
作者: MandyStarz 時間: 2009-4-2 18:50
正呀
連光死都包
似乎99 sir下團可以出手入隻2709
作者: 田中‧莫杉 時間: 2009-4-2 22:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kix153 時間: 2009-4-2 22:22
白色光點..搵張黑色既晝面咪睇到

作者: 田中‧莫杉 時間: 2009-4-2 22:33 標題: 回覆 11# 的帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sk2k 時間: 2009-4-3 01:21
如果佢話轉左, 有無順便問下點解網頁上仲係寫一個亮點..? 睇下佢會點樣講, 會唔會改番包埋死點...
其實好耐之前 sales 都聲稱過包0死光, 但再打去問又會變另一套... 到有事果陣更加留難話呢粒點唔係果種點唔包..(相信好多人都有類似經驗...)
如果佢話轉左,都係好 geh.. 不過建議最好起碼 send 個 email 比個 sales 多次, 等佢用 email 答你有得留個底. 係張單標埋就更好啦...
作者: kix153 時間: 2009-4-3 10:31
琴日洛左order..今日打比我話唔包
緊住我話琴日打去個個人講包
佢話冇可能
而家諗緊過唔過數比佢
DELL真係離譜
[ 本帖最後由 kix153 於 2009-4-3 10:33 編輯 ]
作者: kix153 時間: 2009-4-3 10:33
今日跟我張單個個打黎話唔包
作者: TerenceYau 時間: 2009-4-3 10:41
都話o左ga la。。
無咁好氣。。
作者: mclainet 時間: 2009-4-3 10:47
講同做又係另一回事.
Dell showroom 0的sales.. 個個都 **主動** 話包0光0死.
為左 sale 野, 講咩都得...
作者: kix153 時間: 2009-4-3 10:48
唉..佢問我邊個同事講
我又冇記得佢講名
琴日我問左佢3次..佢都話包
作者: link520 時間: 2009-4-3 10:48
唉~都估到啦~唔會無啦啦話轉就轉咁好死的~
不過點解佢特登打黎同你講話唔包咁得意既~
作者: TerenceYau 時間: 2009-4-3 10:49
咁講一樣喺無野穩野黎搞。。
遲早出事。。
作者: kix153 時間: 2009-4-3 10:51
唔係..我琴晚洛左order
佢今日打黎confirm
緊住我咪問佢包唔包
作者: kix153 時間: 2009-4-3 10:51
琴日講完..今日就反口
作者: kix153 時間: 2009-4-3 10:52
原帖由 marco0907 於 2009-4-2 18:01 發表
唔會冇名,不如我講下我落order既流程
1,打去搵sales(隨機,我都係第一次買dell)
2,問包0死0光d野,佢話ultrasharp係0死0光,其他型號就mon中間75%有3粒光先換,
死點唔包,我訂既係2209wa(ultrasharp)我問如果送黎有 ...
呢位師兄..你要小心
作者: backspace_hk 時間: 2009-4-3 10:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kix153 時間: 2009-4-3 10:58
原帖由 backspace_hk 於 2009-4-3 10:55 發表
你地試過咪知 low...
無事由自可, 有事真係把幾火...![]()
我就中過招了![]()
人窮志短買 Dell mon. 小心條氣都短...![]()
我以家仲諗緊買唔買
今日打黎個個人好識講野
話死點好快漫延..好快就有5點
所以我地陣係包0光點(白色既點)
作者: marco0907 時間: 2009-4-3 11:43
出的話,同佢玩大佢~
比你咁講一講,攪到唔係太放心...我隻mon今晚送黎喇....
作者: backspace_hk 時間: 2009-4-3 11:59 標題: 回覆 25# 的帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mclainet 時間: 2009-4-3 12:01
我諗訂dell mon, 係要錄佢音比較安全0的
作者: Miipp 時間: 2009-4-3 13:20
對, dell 有 dell 的定義, 樓上師兄錄音又點
玩條款一定唔夠大公司來
作者: TerenceYau 時間: 2009-4-3 14:32
有錄音
作者: happy_gemini 時間: 2009-4-3 15:13
Dell 仲值得信咩????
如果咁想要dell mon, 不如等人放2手, 咁樣反而可以確保0光死...
作者: happy_gemini 時間: 2009-4-3 15:17
點解係要委屈自己... ?
就算你好彩最後收到部0光死又點... 做乜要接受一d咁唔公平又唔誠實嘅deal?!
咁樣做生意都得, 就係因為佢知道大家為咗個所謂"荀價"心甘命抵俾佢當'羊牯'
俾錢買嘢番嚟有壞冇得換.... 仲要日日個心望佢再惡化... 乜嘢心態?
[ 本帖最後由 happy_gemini 於 2009-4-3 15:23 編輯 ]
作者: link520 時間: 2009-4-3 15:39
ICC~
如果你要同佢嘈都有得嘈家~
睇你想唔想要隻MON啦~
因為佢ED多數都有錄音的~
你叫佢查返6音個D記錄睇下LO~
不過你肯定自己冇記錯至好咁同佢一玩~
如果查到佢同事係同你講包0咁佢到時想唔做比你都唔得~
作者: backspace_hk 時間: 2009-4-3 16:38 標題: 回覆 33# 的帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kix153 時間: 2009-4-3 17:12
入左數啦
求神拜佛唔好有事牙
作者: link520 時間: 2009-4-3 17:30
原帖由 backspace_hk 於 2009-4-3 16:38 發表
比千幾銀同 Dell 玩? 你一定好空虛,寂寞,我凍...![]()
直接入腦場買, check 貨, 比錢提貨一日攪掂...![]()
Dell 就先比錢, 等貨期, check 貨...
無事就要拜神![]()
有事就有排玩...![]()
所以咪睇下佢係唔係真係好想要個隻MON LO~
如果非此MON不用咁~咁就冇辦法啦~不過樓主都過左數啦~
作者: sk2k 時間: 2009-4-3 17:44
話口未完, 真係講中 ....
都話講一套做一架啦, sales tum 你落搭架 ja..
迷你債券涉及咁多錢, 關係到銀行聲譽, 有晒監管都可以有咁多不良 sales, 更何況一千幾百賣隻 mon ...
作者: sk2k 時間: 2009-4-3 17:49
話死點好快漫延..好快就有5點 <- 你應該同佢講咁樣好明顯佢 d 貨品質有問題.. !!
條友係咪趕客.
作者: K`Y-bAbe 時間: 2009-4-3 21:40
我想知可唔可以指定要A00 D貨
作者: hgc 時間: 2009-4-3 21:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: marco0907 時間: 2009-4-3 22:13
我隻mon到左喇!!!
A00, Mar 09, 0死0光
比兩粒塵嚇死..以為有死點
我好滿意
作者: kix153 時間: 2009-4-3 22:48
希望我個部都係咁啦
以家係親戚屋企用緊隻2209都覺得好正
求神拜佛唔好有點牙
作者: kix153 時間: 2009-4-3 22:50
原帖由 happy_gemini 於 2009-4-3 15:17 發表
點解係要委屈自己... ?![]()
就算你好彩最後收到部0光死又點... 做乜要接受一d咁唔公平又唔誠實嘅deal?!![]()
咁樣做生意都得, 就係因為佢知道大家為咗個所謂"荀價"心甘命抵俾佢當'羊牯'![]()
俾錢買嘢番嚟有壞冇得換.... 仲要日日個心望佢再惡化... 乜嘢心態?![]()
因為1600蚊就搵到部IPS..真係冇選擇
最後都比左錢
希望真係冇點啦`
作者: K`Y-bAbe 時間: 2009-4-3 23:11
A00暫時係最好既2209WA
公喜哂WOR
[ 本帖最後由 K`Y-bAbe 於 2009-4-3 23:12 編輯 ]
作者: marco0907 時間: 2009-4-3 23:46
thanks~!
我隻mon既製造日期係 14week/09
一開機使用時間係1h8min~
作者: kix153 時間: 2009-4-3 23:47
係邊到睇係使用時間!?
[ 本帖最後由 kix153 於 2009-4-3 23:48 編輯 ]

