Board logo

標題: [風扇] arctic P12 Max [打印本頁]

作者: rfdingo    時間: 2023-3-3 14:52     標題: arctic P12 Max

本帖最後由 rfdingo 於 2023-3-6 09:46 編輯

之前p12 pwm 一直比人當 a12x25 平價替代品,但都主要係下位互換(平d 弱少少 但一樣靜)
今次整左隻 P12 Max
https://www.arctic.de/en/P12-Max/ACFAN00280A

睇人地yt d數據,真係打得過貓牌  
https://www.youtube.com/watch?v= ... nel=HardwareCanucks

大家睇黎又多過選擇

注:14cm仍被遺忘


https://www.amazon.com/ARCTIC-P1 ... L4G?ref_=ast_sto_dp
補link
作者: UOL9    時間: 2023-3-3 15:49

唉如果啲高階扇做易式扇葉就好喇
唔洗拆4粒扇框螺絲,清潔又唔會比個框阻9住哂易清潔而且清得乾淨好多~_~
賣成百幾蚊至差唔多成3舊水一塊12CM電腦風扇唔通下下舊換新咩~_~
買把16"風扇吹自己個人都係幾舊水咋~_~
作者: inori    時間: 2023-3-3 17:08

如果可以好似做到好似WING12咁拆葉就正
作者: arfatt    時間: 2023-3-3 17:36

之前p12 pwm 一直比人當 a12x25 平價替代品,但都主要係下位互換(平d 弱少少 但一樣靜)
今次整左隻 P12 Max ...
rfdingo 發表於 2023-3-3 14:52


14cm風扇只有等新貓扇,12cm繼續用Phanteks T30 120 x 11
作者: abyss    時間: 2023-3-4 00:53

諗住試下silent wing pro 14cm睇嚟可以等等有冇p14 max
作者: SEIKO    時間: 2023-3-4 14:35

Asir入左貨未?想試下3300RPM靜唔靜
作者: dom    時間: 2023-3-4 16:10

A shop 會唔會入 ?
作者: tompkyou    時間: 2023-3-4 16:33

Asir入左貨未?想試下3300RPM靜唔靜
SEIKO 發表於 2023-3-4 14:35

一定嘈。

貓頭鷹3000轉都勁嘈。
作者: lpc041088    時間: 2023-3-4 17:07

轉左雙滾珠,軸噪應該比油軸大
姑媽都整左隻Mobius 120 OC版上到3200轉,全體直昇機
作者: akitohk    時間: 2023-3-4 17:36

唔通因為咁連tb都早兩個月賣正常價既店都完全無晒p12pwm pst co貨
仲有貨既都貴左好多
作者: rfdingo    時間: 2023-3-4 18:03

大家開始跟t30拼刺刀(轉速)
作者: akitohk    時間: 2023-3-6 08:08

見amazon us 補左貨
入左幾把下個月換7800x3d時換埋,本來都係諗住買p12 pst co
依家9鎂 一把只係貴TB 買p12pst co幾蚊港紙
但免運費
作者: rfdingo    時間: 2023-3-6 09:46

https://www.amazon.com/ARCTIC-P1 ... L4G?ref_=ast_sto_dp

補link
作者: tompkyou    時間: 2023-3-6 11:08

最難頂係開機嗰陣風扇會短暫全速運作,多幾把真係會嘈到唔想開機。。。
作者: abyss    時間: 2023-3-6 17:04

回覆 12# akitohk

師兄幾號買? 我前幾日睇已經係唔ship香港, 寄本地要運費再要加集運
作者: rfdingo    時間: 2023-3-6 17:07

回覆  akitohk

師兄幾號買? 我前幾日睇已經係唔ship香港, 寄本地要運費再要加集運 ...
abyss 發表於 2023-3-6 17:04



    今朝akitohk師兄 講時望過 仲係ship到hk 同加到落籃
剛睇唔得
作者: abyss    時間: 2023-3-6 17:25

今朝akitohk師兄 講時望過 仲係ship到hk 同加到落籃
剛睇唔得
rfdingo 發表於 6/3/2023 17:07


依幾日睇過幾次都冇ship hk即係要捕啦...
作者: akitohk    時間: 2023-3-6 17:37

回覆 15# abyss

前幾日我見到都係得非sold by arctic 的賣家賣廿幾鎂一把
今朝6點幾見到有sold by arctic 賣8.99鎂一把就落左7把

岩岩睇都仲有
不過唔知係唔係cached,而add to cart睇應該剩返兩把,今朝睇應該可以加十幾廿把入cart

IMG_5369.jpg

圖片附件: IMG_5369.jpg (2023-3-6 17:37, 85.4 KB) / 下載次數 174
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2362449&k=62a2116b2b6142b7cb2d91c813586d77&t=1782464081&sid=1NGXDLOiPs


作者: abyss    時間: 2023-3-6 19:13

回覆 18# akitohk

咁怪雞? 我睇極都唔ship hk
作者: akitohk    時間: 2023-3-6 20:39

回覆 19# abyss


岩岩再睇得Ships from ARCTIC Inc &Sold by ARCTIC Inc有貨
所以寄US都要運費

應該要等下轉Ships from amazon 補貨
作者: abyss    時間: 2023-3-6 21:26

回覆 20# akitohk

唯有繼續捕佢, 唔該師兄
作者: akitohk    時間: 2023-3-24 22:17

本帖最後由 akitohk 於 2023-3-24 22:25 編輯

收左貨,等埋27800X3D先上機
就咁插底板試左下
軸噪比一把之前好幾年的p12 pst co靜
不過如果好近距離都係聽到(20cm內)
我目標都900~1500rpm之間做機箱intake/exhaust
用緊聯力隻o11d mini,
因為top panel開孔太少頂個三把exhaust要當打冷排咁處理
都係1300rpm既話
隔住隔塵網intake/後面隔住panel去exhaust厘方面俾我d 聯力rgb扇同p12pst co 好好多
作者: abyss    時間: 2023-3-25 13:27

仲有排等
作者: noobkings    時間: 2023-3-25 21:15

我等唔切忍唔到手,去淘咗追風者m25-120

圍番平均50蚊一隻





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2