作者: Rosa 時間: 2020-5-11 14:27 標題: Deskmini CPU heatsink問題.......
呢部死人STX機,仲嚴格過iTX,最高46mm
目前遇到個問題,i5-8400,原裝hs
玩game好快降頻,睇住佢越黎越lag,我懷疑隻hs唔夠力
我仲有另一部deskmini不過係AMD版2400g,原裝hs,換左把三洋2500rpm PWM扇
當時唔知道Ryzen原裝拆蓋就入到箱,換左把15mm高既fan
呢部無問題仲好好
部intel想換hs...但頂盡45定46mm
係咪唔准出link?睇中呢兩隻
ID-COOLING IS-VC45
ID-COOLING IS-40X
40X係正常導熱管design,但咁矮仔得唔得架....
VC45用均熱板,但唔知隻hs可唔可以90度轉,圖入面你見佢將d熱風吹落碌Ram度
暫時唔想用渦輪,效果好但太嘈
呢兩隻估計邊隻效果好D?
謝謝!
作者: k1412 時間: 2020-5-11 15:18
Cryorig C7 唔錯, 只係唔知會唔會頂住(47mm高)
作者: GTRR35 時間: 2020-5-11 15:53
https://www.hkepc.com/forum/view ... =2282783&page=1
參考下
作者: Rosa 時間: 2020-5-11 16:39
我見你出風口都係對住Ram,唔知可唔可以90度轉呢?
作者: newera2013 時間: 2020-5-12 11:16
規格上兩隻都應該得,至於扭唔扭90度裝其實差別不大,風流去到底板就會向頂個出風口散,所以RAM點都會食啲熱風
作者: Rosa 時間: 2020-5-12 13:05
咁整體黎講,玩均熱板係咪一定理想d
作者: crackong 時間: 2020-5-12 16:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: newera2013 時間: 2020-5-13 00:18
Sorry,未玩過均熱板,答唔到你
我部Deakmini 110 (i3-7100)係用緊類似40X設計嘅散熱器,溫度45-55度 (但我魔改過,唔記得原裝做到幾多度
作者: makdennis 時間: 2020-5-14 10:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kcthomlau 時間: 2020-5-14 12:32
參考下
https://kknews.cc/zh-hk/digital/zybazbq.html
作者: Rosa 時間: 2020-5-16 20:03
剛剛試煲機
6粒core full load,5分鐘內83度(請幻想emoji個黑色月亮臉)
停左佢,即時落番55度,idle 50度左右,應該唔關散熱膏事
intel原裝hs由4代起越黎越雞,小弟曾經係砌機佬,睇住Intel越cut越勁
i7果邊由銅芯變銅"片"
i3 i5 果邊睇住佢越黎越矮,D sink片越黎越疏,重量越黎越輕(請再幻想emoji個黑色月亮臉)
估唔到而加i5 8400都已經唔合格到咁既地步
idle 50度,隔離粒Ryzen 2400G又係原裝hs 40度咋..
作者: Rosa 時間: 2020-5-16 20:10
C7話intel原裝87度,佢65度應該係真(黑色月亮臉
作者: sophinic 時間: 2020-5-16 23:56
我用緊 silverstone rvz02b
cooler 最高係 58mm, 用原廠 intel 幾乎貼頂 , 室溫 27 idle 都 5x 度
轉左用 ID-COOLING IS-40X 溫度係有明顯下降
作者: Rosa 時間: 2020-5-17 12:29
我用緊 silverstone rvz02b
cooler 最高係 58mm, 用原廠 intel 幾乎貼頂 , 室溫 27 idle 都 5x 度
轉左用 ...
sophinic 發表於 2020-5-16 23:56
Ryzen原裝都有些少料子,Ryzen5果D換把風扇都算夠力
起碼.....
舊鋁都大舊D.......
Intel果隻.....
作者: Rosa 時間: 2020-5-22 14:13
出事
成個箱拆散,唔裝機面個遮醜板先得
作者: Rosa 時間: 2020-5-22 14:47
本帖最後由 Rosa 於 2020-5-22 15:11 編輯
我用緊 silverstone rvz02b
cooler 最高係 58mm, 用原廠 intel 幾乎貼頂 , 室溫 27 idle 都 5x 度
轉左用 ...
sophinic 發表於 2020-5-16 23:56
我原裝idle 52度,煲機80度
換左40x 暫時係公司冷氣房試機,idle 32度,煲機60度

