Board logo

標題: Deskmini CPU heatsink問題....... [打印本頁]

作者: Rosa    時間: 2020-5-11 14:27     標題: Deskmini CPU heatsink問題.......

呢部死人STX機,仲嚴格過iTX,最高46mm

目前遇到個問題,i5-8400,原裝hs

玩game好快降頻,睇住佢越黎越lag,我懷疑隻hs唔夠力


我仲有另一部deskmini不過係AMD版2400g,原裝hs,換左把三洋2500rpm PWM扇

當時唔知道Ryzen原裝拆蓋就入到箱,換左把15mm高既fan

呢部無問題仲好好


部intel想換hs...但頂盡45定46mm

係咪唔准出link?睇中呢兩隻

ID-COOLING IS-VC45
ID-COOLING IS-40X

40X係正常導熱管design,但咁矮仔得唔得架....

VC45用均熱板,但唔知隻hs可唔可以90度轉,圖入面你見佢將d熱風吹落碌Ram度

暫時唔想用渦輪,效果好但太嘈

呢兩隻估計邊隻效果好D?

謝謝!
作者: k1412    時間: 2020-5-11 15:18

Cryorig C7 唔錯, 只係唔知會唔會頂住(47mm高)
作者: GTRR35    時間: 2020-5-11 15:53

https://www.hkepc.com/forum/view ... =2282783&page=1

參考下
作者: Rosa    時間: 2020-5-11 16:39

參考下
GTRR35 發表於 2020-5-11 15:53



    我見你出風口都係對住Ram,唔知可唔可以90度轉呢?
作者: newera2013    時間: 2020-5-12 11:16

規格上兩隻都應該得,至於扭唔扭90度裝其實差別不大,風流去到底板就會向頂個出風口散,所以RAM點都會食啲熱風
作者: Rosa    時間: 2020-5-12 13:05

規格上兩隻都應該得,至於扭唔扭90度裝其實差別不大,風流去到底板就會向頂個出風口散,所以RAM點都會食啲 ...
newera2013 發表於 2020-5-12 11:16

咁整體黎講,玩均熱板係咪一定理想d
作者: crackong    時間: 2020-5-12 16:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: newera2013    時間: 2020-5-13 00:18

咁整體黎講,玩均熱板係咪一定理想d
Rosa 發表於 2020-5-12 13:05


Sorry,未玩過均熱板,答唔到你
我部Deakmini 110 (i3-7100)係用緊類似40X設計嘅散熱器,溫度45-55度 (但我魔改過,唔記得原裝做到幾多度)
作者: makdennis    時間: 2020-5-14 10:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kcthomlau    時間: 2020-5-14 12:32

參考下

https://kknews.cc/zh-hk/digital/zybazbq.html
作者: Rosa    時間: 2020-5-16 20:03

剛剛試煲機

6粒core full load,5分鐘內83度(請幻想emoji個黑色月亮臉)

停左佢,即時落番55度,idle 50度左右,應該唔關散熱膏事

intel原裝hs由4代起越黎越雞,小弟曾經係砌機佬,睇住Intel越cut越勁

i7果邊由銅芯變銅"片"

i3 i5 果邊睇住佢越黎越矮,D sink片越黎越疏,重量越黎越輕(請再幻想emoji個黑色月亮臉)

估唔到而加i5 8400都已經唔合格到咁既地步


idle 50度,隔離粒Ryzen 2400G又係原裝hs 40度咋..
作者: Rosa    時間: 2020-5-16 20:10

Cryorig C7 唔錯, 只係唔知會唔會頂住(47mm高)
k1412 發表於 2020-5-11 15:18

C7話intel原裝87度,佢65度應該係真(黑色月亮臉
作者: sophinic    時間: 2020-5-16 23:56

我用緊 silverstone rvz02b
cooler 最高係 58mm, 用原廠 intel 幾乎貼頂 , 室溫 27 idle 都 5x 度

轉左用 ID-COOLING IS-40X 溫度係有明顯下降
作者: Rosa    時間: 2020-5-17 12:29

我用緊 silverstone rvz02b
cooler 最高係 58mm, 用原廠 intel 幾乎貼頂 , 室溫 27 idle 都 5x 度

轉左用  ...
sophinic 發表於 2020-5-16 23:56


Ryzen原裝都有些少料子,Ryzen5果D換把風扇都算夠力

起碼.....

舊鋁都大舊D.......

Intel果隻.....
作者: Rosa    時間: 2020-5-22 14:13

出事 40X裝入去頂螺絲位

成個箱拆散,唔裝機面個遮醜板先得
作者: Rosa    時間: 2020-5-22 14:47

本帖最後由 Rosa 於 2020-5-22 15:11 編輯
我用緊 silverstone rvz02b
cooler 最高係 58mm, 用原廠 intel 幾乎貼頂 , 室溫 27 idle 都 5x 度

轉左用  ...
sophinic 發表於 2020-5-16 23:56


我原裝idle 52度,煲機80度

換左40x 暫時係公司冷氣房試機,idle 32度,煲機60度





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2