作者: huitom2003 時間: 2016-9-5 10:25 標題: CM N300 風扇問題
機箱 : CM N300 已換機背風扇PHANTEKS PH-F120SP
CPU : i7 6700K, 散熱:CM212X
VGA : XFX RX470 雙風版
開3D MARK & 玩BF1 題卡會過熱, 之後無畫面, 需要REBOOT機。
電腦放檯底 。
如打開機殼時, 開3D MARK & 玩BF1 題卡正常, 無HANG卡。(所以硬件正常)
請問有什麼建議可以解決此問題,
THANKS~~~
作者: tinvice 時間: 2016-9-5 18:35
本帖最後由 tinvice 於 2016-9-5 18:40 編輯
我記得...N300 好像本身是跟7刀/9刀鐮刀的...他可以行到2000速...
官網資料
風扇轉速 2,000 RPM ± 10%
風扇風流 90 CFM ± 10% (CFM)
風扇氣壓 2.94 mm H2O ± 10% (mmH2O)
你換上的PHANTEKS PH-F120SP
官網資料
Speed (RPM):1300 ± 250 rpm
Max Airflow:54.4 CFM
Static Pressure:1.29 mm H2O
單純數字看明顯更弱。。。
打開機殼可以解決到問題...100%是散熱問題....
你可以試下換回SickleFlow...
都是無效可以試下換 暴風系列(ENERMAX)牌子(他比較貴...但勁的有3500rpm...就是很吵)/前方再加風扇放風進顯卡位置看看會不會好些
作者: vageta 時間: 2016-9-5 20:27
電腦唔好太貼牆, 要留D位出/入風
作者: huitom2003 時間: 2016-9-6 14:24
我電腦放電腦檯底, 而家盡量放中間D.....
諗緊前加1-2把風扇抽入及一把機頂抽出, 唔知解唔解決到過熱HANG機問題.......
無理由下下打機都要拉部出黎再打開機殼加MA
作者: badpkhk 時間: 2016-9-6 15:10
你睇下係咪顯卡散熱問題~
換顯卡散熱都係解決方法~
我用張6970~一樣熱到HIHI~
換左好好多~
作者: huitom2003 時間: 2016-9-6 15:15
回覆 5# badpkhk
我果張系XFX RX470.....
作者: badpkhk 時間: 2016-9-6 20:56
用軟件睇下打機時溫度邊樣特別高啦~
作者: 200644600 時間: 2016-9-7 01:13
機箱 : CM N300 已換機背風扇PHANTEKS PH-F120SP
CPU : i7 6700K, 散熱:CM212X
VGA : XFX RX470 雙風版
開 ...
huitom2003 發表於 2016-9-5 10:25
你連硬件溫度都唔睇下?點幫你

