作者: SKYLINE000 時間: 2014-12-4 17:08 標題: 試玩貓記
本帖最後由 SKYLINE000 於 2014-12-4 17:23 編輯
上網見到貓記D評價唔錯...琴日走去買黎試下(其實留意左佢D風扇好耐,不過一直都冇出手
少圖請見諒
上機圖,真係幾靜...3把開到最大都無乜聲
呢個價錢都算值得...不過要大風的話唔會揀佢
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1741977&k=912fe59458f0bda0e465cb294192a900&t=1782197567&sid=F3CBz1hyf3

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1741978&k=8847e80d03fabf5e144ec4cb6d0374c5&t=1782197567&sid=F3CBz1hyf3

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1741979&k=11ee3a918aaa329b30a38154d1eea688&t=1782197567&sid=F3CBz1hyf3

作者: reptile12 時間: 2014-12-4 17:40
回覆 1# SKYLINE000
咩機箱
作者: SKYLINE000 時間: 2014-12-4 17:44
900D
作者: 1112311123 時間: 2014-12-4 18:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SKYLINE000 時間: 2014-12-4 18:06
咁睇唔開呀仲買P12..........上代野黎..
P12本身係3PIN, 出個4PIN版換埋包裝貴七八十....
新一代SSO2打排 ...
1112311123 發表於 2014-12-4 18:03
唔會用黎打排
用一排試下先
作者: SKYLINE000 時間: 2014-12-4 18:11
咁睇唔開呀仲買P12..........上代野黎..
P12本身係3PIN, 出個4PIN版換埋包裝貴七八十....
新一代SSO2打排 ...
1112311123 發表於 2014-12-4 18:03
另外師兄知唔知邊到有redux買
作者: 1112311123 時間: 2014-12-4 18:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wilson030 時間: 2014-12-4 18:31
嗨又係我啦
作者: 1112311123 時間: 2014-12-4 18:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SKYLINE000 時間: 2014-12-4 18:35
比你發現左
作者: SKYLINE000 時間: 2014-12-4 18:36
應該會等多排睇下點先
作者: SKYLINE000 時間: 2014-12-4 19:00
唔該師兄
作者: SKYLINE000 時間: 2014-12-5 07:47
師兄有冇12CM薄扇介紹


