Board logo

標題: [風扇] 試玩貓記 [打印本頁]

作者: SKYLINE000    時間: 2014-12-4 17:08     標題: 試玩貓記

本帖最後由 SKYLINE000 於 2014-12-4 17:23 編輯

上網見到貓記D評價唔錯...琴日走去買黎試下(其實留意左佢D風扇好耐,不過一直都冇出手 )
少圖請見諒
20141202_154857.jpg
20141202_155053.jpg
上機圖,真係幾靜...3把開到最大都無乜聲
20141204_120510.jpg
呢個價錢都算值得...不過要大風的話唔會揀佢

圖片附件: 20141202_154857.jpg (2014-12-4 17:04, 111.32 KB) / 下載次數 203
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1741977&k=912fe59458f0bda0e465cb294192a900&t=1782197567&sid=F3CBz1hyf3



圖片附件: 20141202_155053.jpg (2014-12-4 17:04, 111.42 KB) / 下載次數 197
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1741978&k=8847e80d03fabf5e144ec4cb6d0374c5&t=1782197567&sid=F3CBz1hyf3



圖片附件: 20141204_120510.jpg (2014-12-4 17:04, 95.46 KB) / 下載次數 212
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1741979&k=11ee3a918aaa329b30a38154d1eea688&t=1782197567&sid=F3CBz1hyf3


作者: reptile12    時間: 2014-12-4 17:40

回覆 1# SKYLINE000


    咩機箱
作者: SKYLINE000    時間: 2014-12-4 17:44

回覆  SKYLINE000


    咩機箱
reptile12 發表於 2014-12-4 17:40

900D
作者: 1112311123    時間: 2014-12-4 18:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SKYLINE000    時間: 2014-12-4 18:06

咁睇唔開呀仲買P12..........上代野黎..
P12本身係3PIN, 出個4PIN版換埋包裝貴七八十....

新一代SSO2打排 ...
1112311123 發表於 2014-12-4 18:03

唔會用黎打排
用一排試下先
作者: SKYLINE000    時間: 2014-12-4 18:11

咁睇唔開呀仲買P12..........上代野黎..
P12本身係3PIN, 出個4PIN版換埋包裝貴七八十....

新一代SSO2打排 ...
1112311123 發表於 2014-12-4 18:03

另外師兄知唔知邊到有redux買
作者: 1112311123    時間: 2014-12-4 18:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wilson030    時間: 2014-12-4 18:31

嗨又係我啦
作者: 1112311123    時間: 2014-12-4 18:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SKYLINE000    時間: 2014-12-4 18:35

嗨又係我啦
wilson030 發表於 2014-12-4 18:31

比你發現左
作者: SKYLINE000    時間: 2014-12-4 18:36

咁應該買S12A
雖然P12比較中性, 風壓風量既平衡喺S同F之間(嘈音就差得多), 但係SSO冇計, NOCTUA又唔似會 ...
1112311123 發表於 2014-12-4 18:32

應該會等多排睇下點先
作者: SKYLINE000    時間: 2014-12-4 19:00

你去正都中央田陽明望望啦
中央田個網有時會有IPPC同REDUX賣, 但唔齊款
去淘寶睇下好過 ...
1112311123 發表於 2014-12-4 18:30

唔該師兄
作者: SKYLINE000    時間: 2014-12-5 07:47

咁應該買S12A
雖然P12比較中性, 風壓風量既平衡喺S同F之間(嘈音就差得多), 但係SSO冇計, NOCTUA又唔似會 ...
1112311123 發表於 2014-12-4 18:32

師兄有冇12CM薄扇介紹





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2