Board logo

標題: [心得分享] rev.2 icy vision安裝上R9 290X心得 [打印本頁]

作者: tonychoi    時間: 2013-10-27 18:34     標題: rev.2 icy vision安裝上R9 290X心得

本帖最後由 tonychoi 於 2013-10-28 09:50 編輯

本來冇打算專登開帖講解,但顯示卡板有網友買左ICY後因為裝錯左D螺絲,我PM解答左一個下午後解決,A君同我講已經有幾個買左290X的人去A SHOP買左REV.2 ICY,所以都係決定開個安裝教學POST,清楚D等有需要的網友參考,真係唔明再PM我。
原LINK在此,可以先去看看個FULL STORY先
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D2&page=7
問左D網支要更換散熱器的原因:
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D2&page=3
https://www.youtube.com/watch?v=QQhqOKKAq7o
因此,如果覺得有需要,便參考一下吧。


教學如下:
卡正面及背面:


用細頭十字批
拆晒卡背的螺絲時,記得仲要拆埋兩粒在PCI SLOT片頂部的螺絲,佢係用來鑲住個散熱器同PCI SLOT片的。


拆了卡後會見到原裝散熱器的,導熱墊,要保留,貼返在原裝散熱器的位置,包好原裝散熱器及螺絲。


係左上角果個的三粒VRM,其中一粒要搭橋避開粒電阻,因此在另一邊的雙面貼墊厚返平衡返個高度就得。



貼RAMSINK之前,要記得用酒精抺乾淨,最好用擦膠擦走表面的油份,因為RAM CHIP好紋,單係酒精抺有D位係抺唔清,有油份在面會影響RAMSINK導熱貼貼唔實。
貼RAMSINK時,按住RAMSINK約5-10秒便行。
如有留意,圖中下方的那粒薄身RAMSINK,是放在VRM HEATSINK包內的,果粒RAMSINK本身已比原來的高度CUT左一半,係設計比之前NV卡同一位置的RAMCHIP
但AMD卡的GPU比NV卡的GPU高度低,因此可以事前用沙紙省低1MM左右的FIN,唔想麻煩可以把RAMSINK打橫安裝,貼下少少,避開扣具片。


詳細的RAMSINK及VRM SINK的排列方陣建議,當然你可以自己定。


搽少少導熱膏在GPU面
扣具及螺絲係用ATI STAND-OFF,說明書有講
呢粒係冇保護殼的GPU,因此要用返說明書中ATI卡專用,兩邊有螺絲牙的STANDOFF,唔如用左另一款比NV金屬報GPU,得一邊有螺絲牙的STAND OFF
另外,扣具鐵片有分上下方向,有藏頭螺絲位的是跟銅底同方向,請ZOOM大圖看或看說書書,如果掉轉左就會頂起左1至2MM,因為最多人攪錯的係呢兩樣。



安裝好後把卡掉轉,上4粒壓紋絲帽,上實就得,千奇唔好死擰,有外國網友諗住再擰實D會再底溫D,點知擰爆螺絲又要搵我地買過,大家麻煩。


最後係插返電,當然,可以用附在盒內的轉接線,接去你看火牛/底板/調速器,因為ICY風扇冇PWM的。

如有唔明,可PM我,或買的時候上A SHOP問A君都得。

根據網友的回覆,攪完後full load降返去6x度,當然散熱效果仲要睇返你個機箱透氣程度,及氣流設計。
作者: chankapo119    時間: 2013-10-27 19:10

我想問TONY SIR, 其實HS 貼係顯示卡背面得唔得??
今日唔小心掂左粒HS 係供電位後面, 即刻有火花加黑畫面,
好在開得番機, 宜家正常運作
作者: tonychoi    時間: 2013-10-27 19:40

本帖最後由 tonychoi 於 2013-10-27 19:49 編輯
我想問TONY SIR, 其實HS 貼係顯示卡背面得唔得??
今日唔小心掂左粒HS 係供電位後面, 即刻有火花加黑畫面,
...
chankapo119 發表於 2013-10-27 19:10


應該貼正面先最有效,但你驚自己貼得唔好可以試下,因為icy風扇都係直吹住d vrm,而原裝散熱器的風扇係側吹冇直吹咁有效,根據果張溫度分佈圖,vrm果位在gpu有90時才74度,所以果個位唔會太熱。
但始終建議你貼前面之前要用酒精紙巾抺乾淨,就會貼得實。
如果你驚貼得唔好移位掂到其他位,你可以用果d導熱貼圍住粒hesinksink貼一圈,或貼住一d你驚會掂到野的位,咁就唔怕。
唔夠的話可以去a shop買,唔記得幾錢,但算好平,一張有12cmx12cm,實夠用。
作者: chankapo119    時間: 2013-10-27 19:44



多口問下, 我之前貼左依度出火花, 其實依幾粒野係咩來
作者: tonychoi    時間: 2013-10-27 19:52

本帖最後由 tonychoi 於 2013-10-27 19:58 編輯
多口問下, 我之前貼左依度出火花, 其實依幾粒野係咩來
chankapo119 發表於 2013-10-27 19:44


果粒唔洗貼架,唔係發熱的,原裝散熱器果度都冇貼
唔好攪去,唔好多手貼d唔洗貼的零件


你貼晒呢d已經夠,包裝有多的heatsink係比nv卡用的。

溫度圖你貼果個位係綠色的.....
作者: chankapo119    時間: 2013-10-27 20:14



圖中, 黑色個粒其實係咩來的??
作者: JayHon    時間: 2013-10-27 20:40

當最底嗰粒vram貼好粒矮hs之後
我度過backplate會架起咗
有冇辦法可以解決呢?
一係就唔可以用嗰粒hs
Thanks
作者: JayHon    時間: 2013-10-27 20:46


就係圖中間嗰粒
作者: chankapo119    時間: 2013-10-27 20:56

根據我GE 經驗 用唔到的 你只可以貼一半
作者: JayHon    時間: 2013-10-27 21:02



我有個比較蠢既辦法
就係將兩塊原本既導熱貼疊住用
咁就會貼住backplate 當hs用喇。。。
希望冇事啦
作者: JayHon    時間: 2013-10-27 21:04

方法二。。。



簡單好多
將粒hs就番位打橫痴啦
作者: JayHon    時間: 2013-10-27 21:05

根據我GE 經驗 用唔到的 你只可以貼一半
chankapo119 發表於 2013-10-27 20:56



    用緊電話打字
冇睇倒你答咗tim
作者: chankapo119    時間: 2013-10-27 21:36

原裝散熱個個? 小心整唔見
作者: JayHon    時間: 2013-10-27 21:58

原裝散熱個個? 小心整唔見
chankapo119 發表於 2013-10-27 21:36



收番曬落盒lu
作者: JayHon    時間: 2013-10-27 22:04

本帖最後由 JayHon 於 2013-10-27 22:05 編輯



最低溫度 大約35-41度




行完一次3DMark11之後
最高都只係66度咋 陰公....
風扇聲只係好似公版行25%左右
果然好用呀
作者: lcska02nkc    時間: 2013-10-27 22:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chankapo119    時間: 2013-10-27 22:27

同你RESULT 差唔多
作者: chun20077    時間: 2013-10-28 22:10

公板全速唔涼咩
作者: hkarmy01    時間: 2013-10-28 23:04

公板全速唔涼咩
chun20077 發表於 2013-10-28 22:10



    ...涼係涼...但個嘈音真係唔係人人忍受到..
我最忍受唔到公版散熱器 100% 轉速...戴住耳機打機都聽到D風扇聲..都咪話唔煩

換 ICY 又靜又涼...可以俾一D唔想忍受噪音或高溫既人多一個選擇...
作者: chankapo119    時間: 2013-10-28 23:47

Icy真係唔錯 岩岩打bf4 開ultra 都壓到70度以下
作者: 張師兄    時間: 2013-10-29 11:31

昨天我買左兩個icy 今晚先整住一張,另一張要上代理
作者: edgeyim    時間: 2013-10-29 12:52

想問下之前買左寫住for 5850/6850係邊一個ver.?
作者: tonychoi    時間: 2013-10-29 13:35

想問下之前買左寫住for 5850/6850係邊一個ver.?
edgeyim 發表於 2013-10-29 12:52


如果個銅底係方形就係REV.2 ICY
如果個銅底係45度凌形就係ICY-A
作者: edgeyim    時間: 2013-10-29 13:38

回復 23# tonychoi

好似係方型…thanks.
作者: FrankChan    時間: 2013-10-29 21:25

480都係比佢震低
lcska02nkc 發表於 2013-10-27 22:07


Kevin當初購入NV 480,即時拆原裝換Heatsink?... 老老實實,旗艦卡我會有少少〝心理障礙〞.. 驚自己手工唔掂.. ~>.<~
作者: lcska02nkc    時間: 2013-10-29 21:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JayHon    時間: 2013-10-29 22:03

Kevin當初購入NV 480,即時拆原裝換Heatsink?... 老老實實,旗艦卡我會有少少〝心理障礙〞.. 驚自己手工 ...
FrankChan 發表於 2013-10-29 21:25



我都係第一次拆顯卡
一拆就拆張貴野...
好在都冇乜問題
作者: 張師兄    時間: 2013-10-29 22:29

爽,裝好跑轉3D mark 溫暖由94度即壓至67度!
作者: JayHon    時間: 2013-10-30 00:17

爽,裝好跑轉3D mark 溫暖由94度即壓至67度!
張師兄 發表於 2013-10-29 22:29



大家個溫度都係好接近
我都係66度
作者: JayHon    時間: 2013-10-30 00:20

有冇方法可以將風扇行80%左右呢?
想風扇聲再細小小
就算75度左右 都算可以接受
thanks
作者: hong999    時間: 2013-10-30 03:28

估吾到icy vision既兼容性咁勁,480,580680,780,6970,7970,連而家既290X都裝到不特止,效能仲非常卓越,睇黎VGA-14吾會有出場既機會了,因為icy已經夠殺
作者: tonychoi    時間: 2013-10-30 09:34

有冇方法可以將風扇行80%左右呢?
想風扇聲再細小小
就算75度左右 都算可以接受
thanks  ...
JayHon 發表於 2013-10-30 00:20


ICY風扇本身係行單速2000RPM
如果想調速,可以用包裝盒內果條轉接線,駁去調速器或底板的3PIN,來調速。
作者: JayHon    時間: 2013-10-30 13:38

ICY風扇本身係行單速2000RPM
如果想調速,可以用包裝盒內果條轉接線,駁去調速器或底板的3PIN,來調速。 ...
tonychoi 發表於 2013-10-30 09:34



thanks
我試試先
作者: 飛起潛水員    時間: 2013-11-5 23:30

回復 1# tonychoi


    tony sir我想問ram sink裝左之後易唔易拔番出黎
驚以後張卡有問題拎去代理 ,要裝番原裝散熱器會有麻煩
作者: tonychoi    時間: 2013-11-5 23:56

放心,易掹返出來的。
作者: vicente504    時間: 2013-11-6 10:30

會唔會有代安裝??
作者: magicboy    時間: 2013-11-6 23:58

回復 1# tonychoi

Had the card length become longer after the change???
作者: 飛起潛水員    時間: 2013-11-7 02:09

ICY風扇本身係行單速2000RPM
如果想調速,可以用包裝盒內果條轉接線,駁去調速器或底板的3PIN,來調速。 ...
tonychoi 發表於 2013-10-30 09:34


頂到盡得2000 ? 好似唔係好夠涼...
作者: JayHon    時間: 2013-11-7 08:34

回復  tonychoi

Had the card length become longer after the change???
magicboy 發表於 2013-11-6 23:58



代答:
個散熱係短過PCB既
作者: tonychoi    時間: 2013-11-7 09:37

頂到盡得2000 ? 好似唔係好夠涼...
飛起潛水員 發表於 2013-11-7 02:09


用ICY其中一個原因,係比原裝散熱器靜,2000RPM,GTX480都壓到,我覺得已夠。
當然,有網友想再大風D,因此ICY本身另外都有出92MM風扇扣選購,自己掛風扇上去。
作者: LOUIS77    時間: 2013-11-7 11:41

tony sir , 小弟買左張290 裝法同290x 一樣
裝完之後idle都有成43度, full load run 3d mark 都有成94度... 行default
3pins 已駁機箱 行全速  請問有無問題
作者: magicboy    時間: 2013-11-7 16:26

回復 39# JayHon


    Thanks JayHon Ching
作者: tonychoi    時間: 2013-11-7 16:33

tony sir , 小弟買左張290 裝法同290x 一樣
裝完之後idle都有成43度, full load run 3d mark 都有成94度.. ...
LOUIS77 發表於 2013-11-7 11:41


你拆出來睇下導熱膏有冇印到GPU
再對下有冇安裝錯,例如塊扣具板的正反方向及用的STAND-OFF
塊扣具板有冇比貼在GPU下方的RAM SINK頂起。
如果唔明,可以PM A君,約時間拎上去比佢幫你睇下。
因為來來去去都係呢幾個問題。
作者: LOUIS77    時間: 2013-11-7 18:55

你拆出來睇下導熱膏有冇印到GPU
再對下有冇安裝錯,例如塊扣具板的正反方向及用的STAND-OFF
塊扣具板有冇 ...
tonychoi 發表於 2013-11-7 16:33



    問題解決了 原來係圖右下角最矮戈塊野頂著stand-off
裝番原來戈塊散熱膠 得左
idle 39~41度正唔正常
作者: JayHon    時間: 2013-11-7 21:20

問題解決了  原來係圖右下角最矮戈塊野頂著stand-off
裝番原來戈塊散熱膠 得左
idle 39~41度正唔 ...
LOUIS77 發表於 2013-11-7 18:55

你睇番頭幾頁
我都有影咗幾張相
將矮嗰粒就一就個位
就都可以痴倒大部份chips
效果都應該好過痴番導熱貼
作者: JayHon    時間: 2013-11-7 21:21

問題解決了  原來係圖右下角最矮戈塊野頂著stand-off
裝番原來戈塊散熱膠 得左
idle 39~41度正唔 ...
LOUIS77 發表於 2013-11-7 18:55


唔記得講
咁既溫度絕對正常!!
作者: LOUIS77    時間: 2013-11-7 21:25

你睇番頭幾頁
我都有影咗幾張相
將矮嗰粒就一就個位
就都可以痴倒大部份chips
效果都應該好過痴番導熱貼 ...
JayHon 發表於 2013-11-7 21:20

咁如果貼左導熱貼 但無背板幫助散熱有無幫助?
廢事再拆落離...
作者: JayHon    時間: 2013-11-7 21:35

咁如果貼左導熱貼 但無背板幫助散熱有無幫助?
廢事再拆落離...
LOUIS77 發表於 2013-11-7 21:25

呢樣只係純粹我覺得:
咁好似會將gpu既熱力
引埋去嗰粒ram度
而且仲要夾住咗
咁風扇咪吹唔倒law?!

第一次裝耐d je
拆落來整粒ram應該快好多啦
作者: LOUIS77    時間: 2013-11-8 12:01

本帖最後由 LOUIS77 於 2013-11-8 20:09 編輯

PROBLEM DELE
作者: JayHon    時間: 2013-11-8 12:47

tony sir 你好 小弟上ICY時一時大意唔記得上螺絲墊片 所以整到張卡有少少印
想問下對保養有無影響? ...
LOUIS77 發表於 2013-11-8 12:01


我一塊墊片都冇用
以為唔駛咋。。。
作者: LOUIS77    時間: 2013-11-8 12:49

我一塊墊片都冇用
以為唔駛咋。。。
JayHon 發表於 2013-11-8 12:47


我都係, 咁師兄個螺絲位有無印?
作者: JayHon    時間: 2013-11-8 13:53

我都係, 咁師兄個螺絲位有無印?
LOUIS77 發表於 2013-11-8 12:49



   冇睇wor
應該冇既
因為冇擰得太過實
作者: tonychoi    時間: 2013-11-8 14:47

tony sir 你好 小弟上ICY時一時大意唔記得上螺絲墊片 所以整到張卡有少少印
想問下對保養有無影響? ...
LOUIS77 發表於 2013-11-8 12:01

最好上返啦~佢本身都冇,花左都可以係原裝粒彈弓螺絲刮花的,好合理呀。
作者: LOUIS77    時間: 2013-11-8 15:03

最好上返啦~佢本身都冇,花左都可以係原裝粒彈弓螺絲刮花的,好合理呀。 ...
tonychoi 發表於 2013-11-8 14:47

咁我放心用
作者: weihang980    時間: 2013-11-10 16:17

290係咪都可以咁整??
作者: tonychoi    時間: 2013-11-12 09:59

290係咪都可以咁整??
weihang980 發表於 2013-11-10 16:17


是可以的
作者: magxx    時間: 2013-11-13 10:44

我有個比較蠢既辦法
就係將兩塊原本既導熱貼疊住用
咁就會貼住backplate 當hs用喇。。。
希望冇事啦 :hah ...
JayHon 發表於 2013-10-27 21:02


我買左藍寶石公板290 , 想換HS
    想請問, 你之後話簡單D將個HS打橫痴就OK, 咁仲駛唔駛好似依張圖咁兩張貼疊住用???

另外想請問TONG SIR
""""呢粒係冇保護殼的GPU,因此要用返說明書中ATI卡專用,兩邊有螺絲牙的STANDOFF,唔如用左另一款比NV金屬報GPU,得一邊有螺絲牙的STAND OFF
另外,扣具鐵片有分上下方向,有藏頭螺絲位的是跟銅底同方向,請ZOOM大圖看或看說書書,如果掉轉左就會頂起左1至2MM,因為最多人攪錯的係呢兩樣。""""

唔明講緊邊個位, 係咪買左返黎睇到實物先會明

另外見到..有CHING話貼板背出火花....正常係咪板背無野需要整??? 唔整就唔會有火花??

新仔, 未試過自己換GPU HS.. 見到CHING貼到出火花有D恐怖
作者: JayHon    時間: 2013-11-13 11:13

本帖最後由 JayHon 於 2013-11-13 11:18 編輯
我買左藍寶石公板290 , 想換HS
    想請問, 你之後話簡單D將個HS打橫痴就OK, 咁仲駛唔駛好似依張圖咁兩張 ...
magxx 發表於 2013-11-13 10:44


唔駛拎番導熱貼用ga喇
只需要打橫痴 就番個位就可以

同埋你買咗實物
就會知道NV既螺絲
或者其他佩件都唔岩ATI用既
我都係第一次拆display
小心d就冇問題

PCB除咗上4粒螺絲
係冇其他野要整既
冇咁易有火花既
作者: magxx    時間: 2013-11-13 11:37

回復 58# JayHon


    咁即係用icy 包裝跟果d 導熱貼就ok?
定係果粒hs 本身有導熱貼?
另外想問公板係咪有分 有貼紙 or 無貼紙?
想知有咩分別
作者: JayHon    時間: 2013-11-13 12:28

回復  JayHon


    咁即係用icy 包裝跟果d 導熱貼就ok?
定係果粒hs 本身有導熱貼?
另外想問公板係咪有分 ...
magxx 發表於 2013-11-13 11:37



係 只要用番包埋既物料就一定夠用

我只係記得藍寶石, 技嘉係冇貼紙既
意思係喺GPU背板上面
其中一粒螺絲會有貼紙貼住
冇咗就唔受保養
即係換水冷,風冷,清塵,換散熱膏...乜都冇得搞...
作者: magxx    時間: 2013-11-13 15:29

回復 60# JayHon
icic thanks

另外想問下,tony sir 話左上角有個位要疊厚d , 避開粒電阻,有無圖可以圈出黎,點樣疊厚d ? 唔明白
作者: JayHon    時間: 2013-11-13 16:49

回復  JayHon
icic thanks

另外想問下,tony sir 話左上角有個位要疊厚d , 避開粒電阻,有無圖可以圈出 ...
magxx 發表於 2013-11-13 15:29



   
嗰粒hs其實係有兩個接觸點
要用雙面膠紙固定
最出面嗰點係冇元件既
比另一邊會低咗小小
所以就需要將雙面膠紙對接兩次
去就番個高度喇
作者: magxx    時間: 2013-11-13 17:47

回復 62# JayHon

即係左上面果3粒元件就用導熱貼,最外面果個無元件既位就用雙面膠紙摺厚dd 平衡返就ok?
作者: JayHon    時間: 2013-11-13 19:48

回復  JayHon

即係左上面果3粒元件就用導熱貼,最外面果個無元件既位就用雙面膠紙摺厚dd 平衡返就ok? ...
magxx 發表於 2013-11-13 17:47



唔係
只有最右面嗰排先係用導熱貼痴HS
其他地方都只係用雙面膠紙就得
作者: magxx    時間: 2013-11-13 20:15

我已經裝完喇. UPLOAD上黎比你地睇下有無裝錯
等你地FIRM左我先上機..淆底
作者: magxx    時間: 2013-11-13 20:24

本帖最後由 magxx 於 2013-11-13 20:26 編輯








扣具都係用3種螺絲???
最右邊果排先至用灰色導熱貼,
但係成個HS, 同RAMSINK係無接觸?? 係咪正常??
作者: StartWWZ    時間: 2013-11-13 23:51

Arctic Accelero Extreme III風扇開箱分享
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: JayHon    時間: 2013-11-14 00:41

扣具都係用3種螺絲???
最右邊果排先至用灰色導熱貼,
但係成個HS, 同RAMSINK係無接觸?? 係咪正常?? ...
magxx 發表於 2013-11-13 20:24



做岩曬喇
作者: magxx    時間: 2013-11-14 07:40

回復 68# JayHon

正! 試打bf4 , 最高溫都係58度
但未行3dmark

d ramsink 無hs 壓住, 會唔會甩架?
作者: tonychoi    時間: 2013-11-14 09:19

回復  JayHon

正! 試打bf4 , 最高溫都係58度
但未行3dmark

d ramsink 無hs 壓住, 會唔會甩架? ...
magxx 發表於 2013-11-14 07:40


冇問題的
作者: magxx    時間: 2013-11-14 09:24

回復 70# tonychoi


    好的. 明白
thanks
作者: amdhorus    時間: 2013-11-17 14:41

本帖最後由 amdhorus 於 2013-11-18 00:22 編輯

Giga 290
自己既兩個水冷頭未到...
唯有玩住fd張卡, 上住ICY Rev.2先

有關gpu下面粒VRAM heat sink. 手工打磨
DSC_4881.jpg

DSC_4882.jpg

BTW, 供電果邊盡晒都上唔到鑼絲, 唯有用塑帶代替...
DSC_4883.jpg

圖片附件: DSC_4881.jpg (2013-11-17 14:41, 98.01 KB) / 下載次數 206
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1606038&k=c94efb9fb46cffd52b5392360a3c1fce&t=1782598282&sid=7XQkVfk2oE7



圖片附件: DSC_4882.jpg (2013-11-18 00:21, 121.77 KB) / 下載次數 184
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1606332&k=0472da2df828631c7f2b0f024dc57cab&t=1782598282&sid=7XQkVfk2oE7



圖片附件: DSC_4883.jpg (2013-11-18 00:21, 115.77 KB) / 下載次數 255
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1606333&k=2c6b67558cf592df008e8eadb44f8a2c&t=1782598282&sid=7XQkVfk2oE7


作者: insanity    時間: 2013-11-17 15:01

搭單一問,呢隻ICY VISION用唔用到喺780ti?
作者: sumandy    時間: 2013-11-18 01:24

今日買左,平時41-43度, bf4 full load 59度
不過個CPU core數字有上落
作者: Tenjo    時間: 2013-11-19 20:58

請問ICY VISION換風扇.有冇其他的帶pwm靜音風扇可換?
作者: hkman    時間: 2013-11-20 15:39

TONY SIR, 其實, 係 VRM 1 方面, 仲可以做D 咩?
因為溫度都相當高, 到 120 度..., 但又好似無咩位去加 HS..
作者: tonychoi    時間: 2013-11-20 16:51

本帖最後由 tonychoi 於 2013-11-20 17:22 編輯
TONY SIR, 其實, 係 VRM 1 方面, 仲可以做D 咩?
因為溫度都相當高, 到 120 度..., 但又好似無咩位去加 HS. ...
hkman 發表於 2013-11-20 15:39


你check下你貼得好唔好,因為我在外國forum網友回覆超左頻之後約full load 91度左右。
如果想果個位好d,我再睇下張卡有咩位可以馬住大d的散熱片,cnc做塊散熱片出來試下。
因為睇返d外國的測試報告,用ac果隻散熱及原廠都係成90度。
你而家睇下卡背果度可唔可以搵到風扇吹果個位降溫。

暫時idea係用原來包裝粒VRM heatsink A,切左藍色部份避開左右兩邊的CAP,貼上去散熱面積大左睇下有幾大幫助。
只係我而家手上冇卡,果個位的實際尺寸只能靠現有的相作推斷.....
20131120_171305.jpg


圖片附件: 20131120_171305.jpg (2013-11-20 17:19, 196.26 KB) / 下載次數 311
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1607383&k=809d8b6eb42067ab0d4e84903b585132&t=1782598282&sid=7XQkVfk2oE7


作者: hkman    時間: 2013-11-20 17:20

你check下你貼得好唔好,因為我在外國forum網友回覆超左頻之後約full load 91度左右。
如果想果個位好d, ...
tonychoi 發表於 2013-11-20 16:51



    上hs 時, 用力按 10 秒, 我都唔知叫唔叫貼得好. .
之後用手貼都唔會郁, 我覺得應該叫貼得好.

其他裝 左的ching 分別係幾度, 真係我貼得唔好, 定係真係壓唔住?
會唔會係外國天氣凍.

今晚, 返去拎多把吹住先,
希望有方法解決.
作者: hkman    時間: 2013-11-21 01:20

vram full load.jpg
所謂有圖有真相,
120 度, 唔係講笑的,
我發現, 只係開風扇, 都係吹唔低個溫度.
我已經係無超張卡

我見別的牌子的HS, 有其他CHING POST 過, 果邊果粒HS, 其實係大粒D.
所以咁樣可以壓到 95 到 100
我只係用 小小一粒, 就上118 了. .
手上我又無工具, 無得試磨一粒..

圖片附件: vram full load.jpg (2013-11-21 01:14, 84.26 KB) / 下載次數 226
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1607699&k=d13415be8c0cd75d4e5fd553c5adc3cd&t=1782598282&sid=7XQkVfk2oE7


作者: tonychoi    時間: 2013-11-21 09:17

本帖最後由 tonychoi 於 2013-11-21 11:01 編輯
所謂有圖有真相,
120 度, 唔係講笑的,
我發現, 只係開風扇, 都係吹唔低個溫度.
我已經係無超張卡

我見 ...
hkman 發表於 2013-11-21 01:20


我搵朋友幫我磨一粒試下,到時攪掂左拎上A SHOP PM比你試下。
打機唔會好似FURMARK/HEAVEN咁連續扯盡粒GPU,因此打機可以放心,我再睇下點optimize呢個位的heatsink最大尺寸。
你可唔可以度到果個位的避空左D電容後的尺寸?
作者: Tenjo    時間: 2013-11-21 11:43

VRAM hS一定要獨立一個嗎?
用長hS同時比4粒VRAM可唔可以?
作者: amdhorus    時間: 2013-11-21 22:28

本帖最後由 amdhorus 於 2013-11-21 22:32 編輯
我搵朋友幫我磨一粒試下,到時攪掂左拎上A SHOP PM比你試下。
打機唔會好似FURMARK/HEAVEN咁連續扯盡粒GP ...
tonychoi 發表於 2013-11-21 09:17

hope this helps


btw can I have one sample also?
作者: naomi    時間: 2013-11-22 03:47

供電我直接鋸闊個口

圖片附件: P1020042.JPG (2013-11-22 03:47, 99.7 KB) / 下載次數 187
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1608146&k=8423ad3c964cedc3c2efea7be757a8e2&t=1782598282&sid=7XQkVfk2oE7



圖片附件: P1020044.JPG (2013-11-22 03:47, 147.13 KB) / 下載次數 189
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1608147&k=ceaf8faea49c4206273b06adeb5ebb52&t=1782598282&sid=7XQkVfk2oE7



圖片附件: P1020045.JPG (2013-11-22 03:47, 147.91 KB) / 下載次數 189
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1608148&k=f91888f495ed76872d4f763d8f78a1d5&t=1782598282&sid=7XQkVfk2oE7



圖片附件: P1020046.JPG (2013-11-22 03:47, 147.82 KB) / 下載次數 203
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1608149&k=cb1ad26aec8949fa53396da3f73f7f97&t=1782598282&sid=7XQkVfk2oE7


作者: tonychoi    時間: 2013-11-22 11:08

hope this helps


btw can I have one sample also?
amdhorus 發表於 2013-11-21 22:28


THANKS,唔該晒
作者: LOUIS77    時間: 2013-11-22 11:45

供電我直接鋸闊個口
naomi 發表於 2013-11-22 03:47



  用咩工具整
作者: naomi    時間: 2013-11-22 12:32

用咩工具整
LOUIS77 發表於 2013-11-22 11:45


卓弓
作者: magxx    時間: 2013-11-22 18:38

我行furmark 15mins , vrm1 都有108度...係咪太熱??
作者: 魂.忠仔    時間: 2013-11-23 11:02

呢個散熱可唔可以裝落290到用??

我琴日買左張290返黎....正常行WINDOWS上下網睇下片已經去到50幾度....

如果打機就去到80-90度.....出返黎用左成個鐘都仲系KEEP住60度....真救命.....

我之前買VERSION1 個時系裝系480X=到....個效果真系唔錯.....

所以想買個裝落290到用....唔知岩唔岩用??


作者: tonychoi    時間: 2013-11-23 11:22

本帖最後由 tonychoi 於 2013-11-23 12:45 編輯

你大可以放心呢類vrm設計係去到125度先降頻。
同埋furmark係狂扯粒連續100%推到粒gpu推到極限。
打機既話我問左之前果位ching,vrm1都係84度左右,因此放心用。
作者: magxx    時間: 2013-11-23 12:37

回復 89# tonychoi


    ICIC THNAKS,
我打機果陣, VRM1 = 68, VRM2 = 60 , GPU = 64
作者: tonychoi    時間: 2013-11-23 12:46

本帖最後由 tonychoi 於 2013-11-23 12:53 編輯
呢個散熱可唔可以裝落290到用??

我琴日買左張290返黎....正常行WINDOWS上下網睇下片已經去到50幾度....

...
魂.忠仔 發表於 2013-11-23 11:02


290同290X的LAYOUT基本上一樣。
因此可以用
作者: z37fxp32    時間: 2013-11-23 14:41

請問A 假如係A SHOP度買ICY,包唔包幫手換ICY既服務?
作者: JayHon    時間: 2013-11-23 14:51

請問A 假如係A SHOP度買ICY,包唔包幫手換ICY既服務?
z37fxp32 發表於 2013-11-23 14:41


勇氣可嘉!!
咁都問得出
作者: insanity    時間: 2013-11-23 15:01

問一下,呢個散熱780TI 用又得唔得?
作者: tonychoi    時間: 2013-11-23 15:10

本帖最後由 tonychoi 於 2013-11-23 15:21 編輯
問一下,呢個散熱780TI 用又得唔得?
insanity 發表於 2013-11-23 15:01


用到,我未安裝過上呢張卡,但睇LAYOUT同780差唔多,因此冇問題,用的螺絲及STAND-OFF就係用返ATI果套就得,你睇返原裝散熱的THERMALPAD貼的位置,響返果個位貼返VRM HEATSINK就得。


作者: tonychoi    時間: 2013-11-23 15:11

勇氣可嘉!!
咁都問得出
JayHon 發表於 2013-11-23 14:51


如果撞正我得閒在A SHOP出現,大家有緣份有又時間既我就會幫佢裝。
上星期六先在A SHOP幫一位EPC網友裝上290X
作者: 魂.忠仔    時間: 2013-11-23 15:54

如果撞正我得閒在A SHOP出現,大家有緣份有又時間既我就會幫佢裝。
上星期六先在A SHOP幫一位EPC網友裝上 ...
tonychoi 發表於 2013-11-23 15:11



    師兄幾時:會得:閒@_@我拎張290去求救:P
作者: hkman    時間: 2013-11-23 16:50

如果撞正我得閒在A SHOP出現,大家有緣份有又時間既我就會幫佢裝。
上星期六先在A SHOP幫一位EPC網友裝上 ...
tonychoi 發表於 2013-11-23 15:11



    好了, 試了新改的 HS,
的確!

好波

由輕鬆上 118 度,
而家可以壓得到 107 度
真係, 小改做, 大改善. !
TONY SIR 好野
之前
vram full load.jpg
而家
107.jpg

圖片附件: 107.jpg (2013-11-23 16:49, 82.77 KB) / 下載次數 225
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1608665&k=ad180a54ad3c54e9055365aac2dcbad4&t=1782598282&sid=7XQkVfk2oE7



圖片附件: vram full load.jpg (2013-11-23 16:50, 84.26 KB) / 下載次數 217
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1608666&k=0dc914e5094cd6547c2b3d1fc88c965d&t=1782598282&sid=7XQkVfk2oE7


作者: z37fxp32    時間: 2013-11-23 23:01

請問裝ICY後換番公板散熱難唔難?另外ICY個扇嘈唔嘈?
作者: tonychoi    時間: 2013-11-23 23:11

坦白講買張卡返來打機才是主要目的,冇咩野就唔好跑furmark.所有電子產品都有壽命,就好似燒臘燭咁。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2