作者: hkbaby 時間: 2013-6-16 16:28 標題: 風扇買下一把買下一把咁就成箱...
本帖最後由 hkbaby 於 2013-6-16 16:29 編輯
風扇買下一把買下一把咁就成箱...
你地有咩風扇分享下

作者: SEED 時間: 2013-6-16 16:30
用唔著就送俾人啦
作者: koli 時間: 2013-6-16 16:35
咁多用到幾時,定系你想講太多要派
作者: 肥寶 時間: 2013-6-16 16:39
回復 1# hkbaby
我想要隻CORSAIR
作者: nt1127 時間: 2013-6-16 16:45
犀利呀
我有果d 全部o係機箱入面

作者: OTIS 時間: 2013-6-16 16:54
ching同你差吾多,都係成箱
作者: deelck 時間: 2013-6-16 17:10
數落都有21把扇,$50/個 都過$1K了

作者: kennywoodman 時間: 2013-6-16 18:53
送D俾人啦!.......我

作者: AL131 時間: 2013-6-16 18:57
我一多風扇就放
今日仲要入多兩把SILVERSTONE風扇

作者: SEED 時間: 2013-6-16 22:04
AP 123
作者: lcska02nkc 時間: 2013-6-16 22:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AL131 時間: 2013-6-16 22:20
FN121-P-L + AP121
作者: ayogg 時間: 2013-6-16 23:38
送ge我想要
作者: hkbpc 時間: 2013-6-17 00:22
願意幫你托管 哈哈
作者: caferomeo 時間: 2013-6-17 00:48
吾通風扇都有得炒
作者: Sam_Chung 時間: 2013-6-17 00:57
佢真係發燒級
作者: Sam_Chung 時間: 2013-6-17 00:58
以前得GPU上水, 機箱有9把
CPU上埋之後, 得返8把

