Board logo

標題: [風扇] 風扇買下一把買下一把咁就成箱... [打印本頁]

作者: hkbaby    時間: 2013-6-16 16:28     標題: 風扇買下一把買下一把咁就成箱...

本帖最後由 hkbaby 於 2013-6-16 16:29 編輯

風扇買下一把買下一把咁就成箱...

你地有咩風扇分享下


作者: SEED    時間: 2013-6-16 16:30

用唔著就送俾人啦
作者: koli    時間: 2013-6-16 16:35

咁多用到幾時,定系你想講太多要派
作者: 肥寶    時間: 2013-6-16 16:39

回復 1# hkbaby


    我想要隻CORSAIR
作者: nt1127    時間: 2013-6-16 16:45

犀利呀
我有果d 全部o係機箱入面
作者: OTIS    時間: 2013-6-16 16:54

ching同你差吾多,都係成箱
作者: deelck    時間: 2013-6-16 17:10

風扇買下一把買下一把咁就成箱...

你地有咩風扇分享下
hkbaby 發表於 2013-6-16 16:28


數落都有21把扇,$50/個 都過$1K了
作者: kennywoodman    時間: 2013-6-16 18:53

送D俾人啦!.......我
作者: AL131    時間: 2013-6-16 18:57

我一多風扇就放
今日仲要入多兩把SILVERSTONE風扇
作者: SEED    時間: 2013-6-16 22:04

我一多風扇就放
今日仲要入多兩把SILVERSTONE風扇
AL131 發表於 2013-6-16 18:57



    AP 123
作者: lcska02nkc    時間: 2013-6-16 22:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AL131    時間: 2013-6-16 22:20

AP 123
SEED 發表於 2013-6-16 22:04




FN121-P-L + AP121
作者: ayogg    時間: 2013-6-16 23:38

送ge我想要
作者: hkbpc    時間: 2013-6-17 00:22

願意幫你托管 哈哈
作者: caferomeo    時間: 2013-6-17 00:48

風扇買下一把買下一把咁就成箱...

你地有咩風扇分享下
hkbaby 發表於 2013-6-16 16:28



   吾通風扇都有得炒
作者: Sam_Chung    時間: 2013-6-17 00:57

聽講cccccctt 收藏左多箱風扇
lcska02nkc 發表於 2013-6-16 22:11



   

佢真係發燒級
作者: Sam_Chung    時間: 2013-6-17 00:58

以前得GPU上水, 機箱有9把
CPU上埋之後, 得返8把





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2