作者: 98a 時間: 2013-3-24 19:44 標題: NF-P12 v.s. NF-S12A v.s. WING 12
本帖最後由 98a 於 2013-3-24 19:46 編輯
NF-P12 v.v. NF-S12A v.s. WING 12
For 打排 (CM 120XL) 邊隻好D
For 箱, 邊隻好D
見到尼到咁多 ching 推 WING 12
而小弟又中左貓頭鷹毒
心大心細, 所以問下
如果加塵網會否影響效用
Thanks
作者: SEED 時間: 2013-3-24 21:43
WING 12風壓好啲,用嚟打排好啲
作者: 洋蔥包 時間: 2013-3-24 22:09
打排用f12~抽氣用s12
http://www.yanyi-noctua.com/prolist.asp?id=285
作者: 98a 時間: 2013-3-24 22:10
回復 2# SEED
P12 : 1.68 mmH2O
Wing 12 : 1.925 (mmAq)
唔係好識單位轉換
求解
作者: SEED 時間: 2013-3-24 22:14
我睇哩個表,應該係一樣
http://www.104go.com.tw/cata/vacuumpump-02.pdf
作者: 98a 時間: 2013-3-24 22:18
回復 5# SEED
Thanks
遲下買尼玩下先
咁 Case 通風邊把好D??
作者: marcolee1314 時間: 2013-3-25 15:19
本帖最後由 marcolee1314 於 2013-3-25 16:44 編輯
個人認為貓頭鷹會開心D (超過一半原因係中貓頭鷹毒XD)
比較靜, 成部機最吵係harddisk Q Q
作者: Sam_Chung 時間: 2013-3-25 17:27
GT 1850 啦
OFF TOPIC 了
作者: lcska02nkc 時間: 2013-3-25 18:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 98a 時間: 2013-3-25 19:38
回復 8# Sam_Chung
Where to buy?
And how much is it??
Any spec??
(I am not the king of rice)
Thanks
作者: 98a 時間: 2013-3-25 19:40
回復 3# 洋蔥包
就係林緊會唔會有其他差唔多價位,但好過佢
作者: lcska02nkc 時間: 2013-3-25 19:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 98a 時間: 2013-3-25 19:42
回復 12# lcska02nkc
"2f" 係....
作者: lcska02nkc 時間: 2013-3-25 19:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 98a 時間: 2013-3-25 20:03
回復 7# marcolee1314
無錯
毒已中
作者: georgekei 時間: 2013-3-25 20:10
agree..........GT1850
Wing 12 .........
作者: Sam_Chung 時間: 2013-3-25 22:38
回復 Sam_Chung
Where to buy?
And how much is it??
Any spec??
(I am not the king of rice)
Thank ...
98a 發表於 2013-3-25 19:38
深豬都二樓 領"衣", 以前賣170蚊港紙
淘寶都有, 以前賣120-130蚊人仔, 如果你賣幾把, 印象中1KG 可以運到3把, 夾多幾把都唔太貴
又可以順手買埋其他有用既野
個陣暑假玩水, 買左2KG 順豐直運香港, 都係44蚊港紙運費
作者: feelfree 時間: 2013-3-26 23:28
本帖最後由 feelfree 於 2013-3-26 23:31 編輯
想問埋ENERMAX T.B.VEGAS TRIO 同 GT1850邊隻靜D,好風D?(機箱用)
作者: Sam_Chung 時間: 2013-3-26 23:57
TRIO 啦, D 燈好正
作者: gary0916 時間: 2013-3-27 12:59
貓頭鷹黎講用F12打排最好...
P12無F12咁勁...
作者: AL131 時間: 2013-3-27 21:04
如果你喜歡有led就買ENERMAX T.B.VEGAS TRIO
小弟用過幾好風
作者: 98a 時間: 2013-3-27 21:54
回復 20# gary0916
但係除左貓頭鷹外
仲有無其他同價位但好過佢??
Thanks
作者: gary0916 時間: 2013-3-28 01:00
打排嘅都係推GT1850
機箱用嘅就S12A最好~
作者: feelfree 時間: 2013-3-29 00:03
回復 21# AL131
就係仲意有LED燈,係驚唔夠風,依家放心晒喇,多謝師兄
作者: feelfree 時間: 2013-3-29 00:04
回復 19# Sam_Chung
多謝晒師兄
作者: Homer 時間: 2013-3-30 20:40
+1
最重要係靜得黎又夠力

