Board logo

標題: NF-P12 v.s. NF-S12A v.s. WING 12 [打印本頁]

作者: 98a    時間: 2013-3-24 19:44     標題: NF-P12 v.s. NF-S12A v.s. WING 12

本帖最後由 98a 於 2013-3-24 19:46 編輯

NF-P12 v.v. NF-S12A v.s. WING 12

For 打排 (CM 120XL) 邊隻好D
For 箱, 邊隻好D

見到尼到咁多 ching 推 WING 12
而小弟又中左貓頭鷹毒
心大心細, 所以問下

如果加塵網會否影響效用
Thanks
作者: SEED    時間: 2013-3-24 21:43

WING 12風壓好啲,用嚟打排好啲
作者: 洋蔥包    時間: 2013-3-24 22:09

打排用f12~抽氣用s12
http://www.yanyi-noctua.com/prolist.asp?id=285
作者: 98a    時間: 2013-3-24 22:10

回復 2# SEED

P12 : 1.68 mmH2O
Wing 12 : 1.925 (mmAq)

唔係好識單位轉換
求解
作者: SEED    時間: 2013-3-24 22:14

回復  SEED

P12 : 1.68 mmH2O
Wing 12 : 1.925 (mmAq)

唔係好識單位轉換
求解
98a 發表於 2013-3-24 22:10



    我睇哩個表,應該係一樣
http://www.104go.com.tw/cata/vacuumpump-02.pdf
作者: 98a    時間: 2013-3-24 22:18

回復 5# SEED

Thanks
遲下買尼玩下先

咁 Case 通風邊把好D??
作者: marcolee1314    時間: 2013-3-25 15:19

本帖最後由 marcolee1314 於 2013-3-25 16:44 編輯

個人認為貓頭鷹會開心D  (超過一半原因係中貓頭鷹毒XD)
比較靜, 成部機最吵係harddisk Q Q
作者: Sam_Chung    時間: 2013-3-25 17:27

GT 1850 啦

OFF TOPIC 了
作者: lcska02nkc    時間: 2013-3-25 18:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 98a    時間: 2013-3-25 19:38

回復 8# Sam_Chung

Where to buy?
And how much is it??
Any spec??

(I am not the king of rice)

Thanks
作者: 98a    時間: 2013-3-25 19:40

回復 3# 洋蔥包

就係林緊會唔會有其他差唔多價位,但好過佢
作者: lcska02nkc    時間: 2013-3-25 19:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 98a    時間: 2013-3-25 19:42

回復 12# lcska02nkc

"2f" 係....
作者: lcska02nkc    時間: 2013-3-25 19:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 98a    時間: 2013-3-25 20:03

回復 7# marcolee1314

無錯
毒已中
作者: georgekei    時間: 2013-3-25 20:10

GT 1850 啦

OFF TOPIC 了
Sam_Chung 發表於 2013-3-25 17:27



    agree..........GT1850
Wing 12 .........
作者: Sam_Chung    時間: 2013-3-25 22:38

回復  Sam_Chung

Where to buy?
And how much is it??
Any spec??

(I am not the king of rice)

Thank ...
98a 發表於 2013-3-25 19:38


深豬都二樓 領"衣", 以前賣170蚊港紙

淘寶都有, 以前賣120-130蚊人仔, 如果你賣幾把, 印象中1KG 可以運到3把, 夾多幾把都唔太貴

又可以順手買埋其他有用既野

個陣暑假玩水, 買左2KG 順豐直運香港, 都係44蚊港紙運費
作者: feelfree    時間: 2013-3-26 23:28

本帖最後由 feelfree 於 2013-3-26 23:31 編輯

想問埋ENERMAX T.B.VEGAS TRIO 同 GT1850邊隻靜D,好風D?(機箱用)
作者: Sam_Chung    時間: 2013-3-26 23:57

想問埋ENERMAX T.B.VEGAS TRIO 同 GT1850邊隻靜D,好風D?(機箱用)
feelfree 發表於 2013-3-26 23:28



    TRIO 啦, D 燈好正
作者: gary0916    時間: 2013-3-27 12:59

貓頭鷹黎講用F12打排最好...
P12無F12咁勁...
作者: AL131    時間: 2013-3-27 21:04

想問埋ENERMAX T.B.VEGAS TRIO 同 GT1850邊隻靜D,好風D?(機箱用)
feelfree 發表於 2013-3-26 23:28


如果你喜歡有led就買ENERMAX T.B.VEGAS TRIO
小弟用過幾好風
作者: 98a    時間: 2013-3-27 21:54

回復 20# gary0916

但係除左貓頭鷹外
仲有無其他同價位但好過佢??

Thanks
作者: gary0916    時間: 2013-3-28 01:00

回復  gary0916

但係除左貓頭鷹外
仲有無其他同價位但好過佢??

Thanks
98a 發表於 2013-3-27 21:54


打排嘅都係推GT1850
機箱用嘅就S12A最好~
作者: feelfree    時間: 2013-3-29 00:03

回復 21# AL131

就係仲意有LED燈,係驚唔夠風,依家放心晒喇,多謝師兄
作者: feelfree    時間: 2013-3-29 00:04

回復 19# Sam_Chung

多謝晒師兄
作者: Homer    時間: 2013-3-30 20:40

打排用f12~抽氣用s12
洋蔥包 發表於 2013-3-24 22:09



   
+1
最重要係靜得黎又夠力





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2