Board logo

標題: [風扇] 超級無知一問......機箱火牛既方向... [打印本頁]

作者: patrick12345    時間: 2012-12-24 01:54     標題: 超級無知一問......機箱火牛既方向...

之前用舊機箱, 火牛係裝在機箱既上面位置, 風扇係向下 (向機箱內),

現在換了新機箱, 火牛係裝在機箱既下面位置, 咁請問風扇係向應該向上(向機箱內)?
還是向下 (向機箱底 - 機箱底有孔的)?

THANKS!!!!!!
作者: codere    時間: 2012-12-24 02:03

如果機箱底有洞、就向機箱底
作者: Topia    時間: 2012-12-24 02:32

回復 1# patrick12345

風扇向上
作者: wikiwiki    時間: 2012-12-24 02:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ky2k    時間: 2012-12-24 12:13

要看你機箱背有冇其他風扇,
如無, 火牛風扇向上, 幫助機內散熱
如有, 可自由選擇向上定下
作者: 契爺    時間: 2012-12-24 12:52

多數人向下
獨立風道比較好

另下,下置牛如果向上, 求其跌些少野落去,你隻牛就玩完了
作者: lcska02nkc    時間: 2012-12-24 14:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Sam_Chung    時間: 2012-12-26 16:40

向下啦
傳聞一粒螺絲可以滿足你三個願望
1. 放煙花
2. 爆炸
3. 燒屋
作者: 肥寶    時間: 2012-12-26 17:15

回復 8# Sam_Chung


    x2 我都唔明,點解D人會FAN向上
作者: housing    時間: 2012-12-30 22:39

機箱底有孔的話,向下。
作者: tonyjohn    時間: 2012-12-30 23:52

我個火牛被逼下置風扇向上
作者: D.L    時間: 2012-12-31 16:52

機箱底有洞 風扇向下
無就向上
作者: cshum2    時間: 2013-1-2 10:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: babi    時間: 2013-1-2 11:47

你個箱如果有個風口 可以向上都OK丫
對流做返前入上出  我都係咁
作者: lcska02nkc    時間: 2013-1-2 12:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: philoandy1    時間: 2013-1-2 12:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: siufaiping    時間: 2013-1-3 02:19

火牛風扇應該向下....
向上既話咪抽哂DISPLAY 卡D熱風入隻牛到囉
作者: icbc    時間: 2013-1-3 04:51

風扇向上
作者: EDEN    時間: 2013-1-3 08:56

回復 16# philoandy1

支持開個風口...向下係好..
作者: CMZ    時間: 2013-1-3 23:14

火牛風扇應該向下....
向上既話咪抽哂DISPLAY 卡D熱風入隻牛到囉
siufaiping 發表於 2013-1-3 02:19


樓主可能冇獨立 display卡呢, 或者係用 blower fan 嗰隻散熱, 直接吹出機箱
即使係普通嗰隻, 我估大部份嘅風都係向上, 因為上邊起碼有一把 CPU另加一把機尾風扇抽出掛

不過隻箱開得個窿俾你就預左你向下, 等隻牛直接吸風, 會涼啲
作者: mdws2002    時間: 2013-1-7 01:43

之前用舊機箱, 火牛係裝在機箱既上面位置, 風扇係向下 (向機箱內),

現在換了新機箱, 火牛係裝在機箱既下面 ...
patrick12345 發表於 2012-12-24 01:54


唔知你買咗邊隻箱。
不過大部分嘅箱有安裝說明(CM箱我見),風扇向下。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2