Board logo

標題: 硬盤散熱器 [打印本頁]

作者: Mandom    時間: 2012-6-16 07:42     標題: 硬盤散熱器

其實有冇用呢?邊隻好?
謝謝!
作者: snlworld    時間: 2012-6-16 07:56

hdd 工作時發熱唔大,有把風扇吹下就OK
作者: mcool66    時間: 2012-6-16 09:36

我都在找高質價平的硬盤散熱!
作者: IT-Professional    時間: 2012-6-16 12:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pcplayer    時間: 2012-6-16 12:32

hdd真係唔多熱喎
機箱前置風扇吹住已經好夠
作者: mpegdecoder    時間: 2012-6-16 18:03

回復 1# Mandom

一般 3"25 硬碟散熱器多數係一隻(或兩隻)薄風扇可以裝在硬碟底部, 效用係幫硬碟吹風降溫
不過, 現今絕大部份市售塔式機箱都已經有前置風扇, 可以同時吹硬碟位置
而且硬碟散熱器(風扇)有震盪, 震盪對硬碟無益
個人經驗係搞好機箱內空氣流通最實際

參考過 google 份 report 既話, 硬碟運行時溫度偏低或偏高都會令硬碟損壞率加大
硬碟存活率運行時最優良溫度範圍在 32°C - 45°C 之間

而一般硬碟官方認可運行溫度最高是 60°C(例如 WD Caviar Blue)
作者: 滑鼠走光    時間: 2012-6-16 18:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mandom    時間: 2012-6-16 23:19

回復  Mandom

一般 3"25 硬碟散熱器多數係一隻(或兩隻)薄風扇可以裝在硬碟底部, 效用係幫硬碟吹風降溫
不 ...
mpegdecoder 發表於 2012-6-16 18:03



    Thanks
作者: kgb01    時間: 2012-6-17 03:21

裝返把前置風扇就ok
作者: icoicqico    時間: 2012-6-19 19:47

最好就唔加,會搞到harddisk震,仲易壞.....
作者: hkarmy01    時間: 2012-6-19 21:28

以現時大部份機箱既硬碟架設計..
多數唔駛額外再買硬碟散熱器
(因硬碟架多數置於機箱前置風扇之後方)

將機箱前置風扇換一把效能好些少既...會比較直接
以吸風黎計... silverstone 既穿甲彈諗得過
作者: kenltfai    時間: 2012-6-19 23:06

但有好多MATX機箱D風扇都吹唔正HDD
咁係咪應該加翻把HDD風扇 (最少在OS的嗰個HDD)
作者: pc311    時間: 2012-6-28 23:36

其實搞掂部機其它發熱大嘅部份HDD一般都唔會太熱
作者: net    時間: 2012-6-29 13:45

唔好加!最好用機箱風扇吹住佢就搞掂。
作者: ivanlkk    時間: 2012-6-29 14:03

本帖最後由 ivanlkk 於 2012-7-5 09:56 編輯

[DELETE THIS]
作者: FrankChan    時間: 2012-7-1 15:51

小心吹塵入HDD, 我以前試過,隻HDD前面有條小隙的, 最後入晒塵到壞先知
ivanlkk 發表於 2012-6-29 14:03



Hi, ivanlkk

除非曾經人為拎過螺絲,否則正常情況下,機箱前置風扇係無可能將D塵經由HD前面條小間隙吹入HD內部的...因為HD出廠時除o左設計上留有釋氣小孔(唔會吸氣或塵),內部係處於密封狀況。

拆解HD,亦需要係無塵室進行;ivanlkk Ching只HD"入晒塵"情況極為罕見..@_@
作者: 百式mkII    時間: 2012-7-1 23:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Ahmok    時間: 2012-7-3 21:03

但有好多MATX機箱D風扇都吹唔正HDD
咁係咪應該加翻把HDD風扇 (最少在OS的嗰個HDD) ...
kenltfai 發表於 2012-6-19 23:06

CoolerMaster嘅直立matx箱就係咁嘞,免鏍絲硬碟裝係DVDROM同CARDREADER中間,又冇風扇可裝,我就係用把硬碟散熱扇裝係個硬碟度,塞入去,剛剛好.涼快好多.唯一最大問題係風扇質量差,24/7用不了半年就會有雜聲.
作者: YINYIN007    時間: 2012-7-4 08:32

有對流就ok啦,唔洗專燈買把fan吹hdd
作者: shelam    時間: 2012-7-4 13:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AL131    時間: 2012-7-4 20:29

新高登1/F有間專買AXXXX電腦配件
有一款5.25硬碟架可以裝12CM風扇
CHING可以睇下





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2