Board logo

標題: 推薦100元以下最好的散熱器 [打印本頁]

作者: Crespo    時間: 2009-8-20 00:51     標題: 推薦100元以下最好的散熱器

AMD AM3使用 THX
作者: michaeltga2    時間: 2009-8-20 00:53

幾多核?
作者: pakcheongkwan    時間: 2009-8-20 01:03

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: dick1010    時間: 2009-8-20 02:50

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: skl173    時間: 2009-8-20 04:20

我鐘意公牛or大黃蜂2多d

圖片附件: 001105527.jpg (2009-8-20 04:20, 69.61 KB) / 下載次數 12
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=930133&k=514ebedd31c2e87f0819b621bcb7c5df&t=1782377659&sid=oKVfr6U8gc


作者: 0314    時間: 2009-8-20 07:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BQ549578    時間: 2009-8-20 07:57

新高登見過..好似80$
作者: beefung88    時間: 2009-8-20 08:34

紅海..當時買65蚊...平靚正靜
作者: BQ549578    時間: 2009-8-20 09:19

原帖由 beefung88 於 2009-8-20 08:34 發表
紅海..當時買65蚊...平靚正靜

mini 版
作者: pakcheongkwan    時間: 2009-8-20 10:41

原帖由 BQ549578 於 2009-8-20 09:19 發表

mini 版

65似係mini, 但我係推薦標準版
作者: yeungcy    時間: 2009-8-20 11:01

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: beefung88    時間: 2009-8-20 12:44

當時65蚊不是mini...現在紅海升到賣80蚊
作者: tommychow0811    時間: 2009-8-20 13:18

原帖由 beefung88 於 2009-8-20 12:44 發表
當時65蚊不是mini...現在紅海升到賣80蚊

沒有升到,是一向都係的
作者: hep00066    時間: 2009-8-20 13:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cnn210    時間: 2009-8-20 19:20

加多幾條買212+啦,話晒CM呀
作者: RYO    時間: 2009-8-20 19:26

原帖由 cnn210 於 2009-8-20 19:20 發表
加多幾條買212+啦,話晒CM呀



SO? CM 又點?
人地問100以下你又答d 差唔多貴成倍
作者: yokosky2    時間: 2009-8-20 21:10

原帖由 skl173 於 2009-8-20 04:20 發表
我鐘意公牛or大黃蜂2多d

請問系咪散熱好過CPU內置風扇?睇個樣好似好強 如果100蚊內又超靜我都想買
我用果粒U 好似系Pentuum D 820+ 想左換內置得唔得???   
如果靚d 150蚊之內都ok  最緊要靜

[ 本帖最後由 yokosky2 於 2009-8-20 21:11 編輯 ]
作者: cola_cola_man    時間: 2009-8-20 21:18

如果最緊要靜, 我會諗紅海標準 $80
作者: yokosky2    時間: 2009-8-20 22:11

原帖由 cola_cola_man 於 2009-8-20 21:18 發表
如果最緊要靜, 我會諗紅海標準 $80

加多$70/$80點樣 >.<"(散熱OK~最緊要靜) 我用LGA775
可以加裝散熱風扇ma? 我見到Cooler Master Hyper TX3 散熱器話可以

[ 本帖最後由 yokosky2 於 2009-8-20 22:21 編輯 ]
作者: cola_cola_man    時間: 2009-8-20 23:37

原帖由 yokosky2 於 2009-8-20 22:11 發表

加多$70/$80點樣 >.<"(散熱OK~最緊要靜) 我用LGA775
可以加裝散熱風扇ma? 我見到Cooler Master Hyper TX3 散熱器話可以


我個人睇法, 一就要個平d, 一就要過靚d...
所以要平就買 $80 紅海
or 再俾多d 買$195 cooler master hyper 212 plus
2款都可以加多把散熱風扇
作者: Jimmy0911    時間: 2009-8-20 23:42

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: canasony    時間: 2009-8-21 09:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: qoo    時間: 2009-8-21 10:26

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: Rolf    時間: 2009-8-21 13:14

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: tommychow0811    時間: 2009-8-21 13:25

紅海
性價比不錯
作者: elastic911    時間: 2009-8-21 13:39

大黃鋒同紅海標準邊個好 d?
作者: tommychow0811    時間: 2009-8-21 14:51

原帖由 elastic911 於 2009-8-21 13:39 發表
大黃鋒同紅海標準邊個好 d?

個人覺得紅海標準比較好
作者: 第八銅人    時間: 2009-8-21 15:37

AM3就買紅海標準啦, 公牛有個問題, 佢AM2/3個方向唔係向後面吹既, 775先冇哩個問題
作者: hksamuel    時間: 2009-8-21 16:56

紅海標準版夠晒力架啦,除飛你加好多電落CPU
作者: bibilubi    時間: 2009-8-21 17:18

不如原裝散熱換fan?
作者: canasony    時間: 2009-8-21 18:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yokosky2    時間: 2009-8-21 19:25

原帖由 cola_cola_man 於 2009-8-20 23:37 發表


我個人睇法, 一就要個平d, 一就要過靚d...
所以要平就買 $80 紅海
or 再俾多d 買$195 cooler master hyper 212 plus
2款都可以加多把散熱風扇

請問加風扇有冇話加咩型號 幾轉?
用兩把風扇系咪順吹同一個方向?一把抽出一把吹? 我機箱後邊有通風口;前邊冇風口入.
定系左右將熱風抽出? 但我塊版好似得3Pin腳線.
我前日行黃金兩轉 見到得一間專賣風扇.

[ 本帖最後由 yokosky2 於 2009-8-21 19:27 編輯 ]
作者: bibilubi    時間: 2009-8-21 20:03

原帖由 canasony 於 2009-8-21 18:36 發表

fan 既問題咩? 我以為係sink既錯?
heatpipe才是王道.............
我用緊原裝, 有HEATPIPE
係把風扇細轉數高,嘈左D...
作者: cola_cola_man    時間: 2009-8-21 21:02

原帖由 yokosky2 於 2009-8-21 19:25 發表

請問加風扇有冇話加咩型號 幾轉?
用兩把風扇系咪順吹同一個方向?一把抽出一把吹? 我機箱後邊有通風口;前邊冇風口入.
定系左右將熱風抽出? 但我塊版好似得3Pin腳線.
我前日行黃金兩轉 見到得一間專賣風扇.


紅海同cm hyper 212plus 本身都有多一套風扇扣具, 所以紅海買返8cm 風扇, cm 買返12cm 風扇就ok...
一把抽出一把吹入咁會比較好d, 如果塊版得一個3pin 位, 你可以買條一開二 來用
作者: yokosky2    時間: 2009-8-21 21:21

原帖由 cola_cola_man 於 2009-8-21 21:02 發表


紅海同cm hyper 212plus 本身都有多一套風扇扣具, 所以紅海買返8cm 風扇, cm 買返12cm 風扇就ok...
一把抽出一把吹入咁會比較好d, 如果塊版得一個3pin 位, 你可以買條一開二 來用

但我機箱用唔到? 睇睇
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: bibilubi    時間: 2009-8-21 21:23

原帖由 yokosky2 於 2009-8-21 21:21 發表

但我機箱用唔到? 睇睇
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1320662&pid=21192420&page=1&extra=page%3D1
好似會頂住BO:funk:
作者: cola_cola_man    時間: 2009-8-21 21:41

原帖由 yokosky2 於 2009-8-21 21:21 發表

但我機箱用唔到? 睇睇
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1


cm 隻hyper 212plus就唔得, 紅海標準都未必
可能紅海mini 幫到你$68
作者: yokosky2    時間: 2009-8-21 22:42

我岩岩搵到資料 Q/金螞蟻可以做到性價比?
紅海Mini系咪真岩我??我側板有把風扇8cm~~~~
假如Q/金螞蟻得既話會唔會影響風流問題? 我側板風扇位置CPU左邊?
作者: cctkevin    時間: 2009-8-24 16:13

金螞蟻麻麻地
作者: IamYourFather    時間: 2009-8-24 20:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2