Board logo

標題: 懷疑底板漏直流電 [打印本頁]

作者: rage1997    時間: 7 天前 13:07     標題: 懷疑底板漏直流電

部腦係asus z790 plus d4,i5 13400
火牛換過antec同seasonic,機箱係Fractal Design
用他錶直流檔位度顯示卡同lan,usb外殼對機箱有5V
但係機箱對機箱係0V
底板有問題?雖然部機已經用咗幾年
有冇辦法解決?
作者: hkmand001    時間: 7 天前 14:04

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-21 14:05 編輯

我唔識得維修。
但我問AI。
佢話你有兩個可能性。
1。拖板個接地係假腳。
根本冇接地
2。底板個銅柱安錯咗,
或者少咗。搞到掂到個機箱。

佢話你唔係漏電,而係浮地。

。。。。Ai講
你呢個情況,好大機會唔係主板底板「穿電/短路漏電」,而係「機箱浮地(冇真正接地)」引起的電位差
作者: rage1997    時間: 7 天前 15:21

回覆 2# hkmand001


啱啱睇咗9粒螺絲用手扯唔到出嚟
有上實喺銅柱度
有冇其他可能?
作者: hkmand001    時間: 7 天前 16:31

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-21 16:33 編輯
回覆  hkmand001


啱啱睇咗9粒螺絲用手扯唔到出嚟
有上實喺銅柱度
有冇其他可能? ...
rage1997 發表於 2026-6-21 15:21


Ai咪就係話。如果唔關銅柱事。
就係你個拖板。可能係假接地。
根本就冇接地。

又或者唔關拖板事。
可能你個插蘇面板
本來安裝嗰陣係一個假接地。
條黃綠色無安上去
作者: rage1997    時間: 7 天前 17:21

回覆 4# hkmand001


唔會,個牆身插座條線我自己拉,肯定有接地
拖板係施耐德,用測試器試過正常
作者: 雲一0一    時間: 7 天前 19:10

本帖最後由 雲一0一 於 2026-6-21 19:11 編輯

接地不良,黑化機箱有烤漆,用歐姆檔對24pin GND測試
作者: AMDrx    時間: 7 天前 19:24

裸機 test
作者: rage1997    時間: 7 天前 19:36

回覆 6# 雲一0一


點試?
甩咗電線,他錶黑線對機箱,紅線對底板24pin GND?
作者: 雲一0一    時間: 7 天前 21:41

回覆  雲一0一


點試?
甩咗電線,他錶黑線對機箱,紅線對底板24pin GND?
rage1997 發表於 2026-6-21 19:36

斷電消除殘留電壓再測,usb外殼 / 24pin GND / 底板螺絲 / earth ground理應共地,測任何一點都一樣
表筆有冇接反? usb外殼對機箱有5V,即係機箱-5V?
作者: rage1997    時間: 6 天前 20:57

回覆 9# 雲一0一


黑筆對機箱
紅筆對底板9粒螺絲,usb外殼,lan外殼
都係通電
作者: 雲一0一    時間: 6 天前 22:01

回覆  雲一0一


黑筆對機箱
紅筆對底板9粒螺絲,usb外殼,lan外殼
都係通電 ...
rage1997 發表於 2026-6-22 20:57

通電即係咩意思? <1Ω? 對比上面測到5V不合理
作者: rage1997    時間: 5 天前 07:17

回覆 11# 雲一0一


係1Ω以下,我對電唔係好識,唔合理?
作者: 雲一0一    時間: 5 天前 23:46

回覆  雲一0一


係1Ω以下,我對電唔係好識,唔合理?
rage1997 發表於 2026-6-23 07:17

P=V^2/R,若然真係有5V,代表隻機箱最少消耗緊25W
如果兩點之間接負載推得郁就真漏電
作者: rage1997    時間: 4 天前 20:43

回覆 13# 雲一0一


我再研究下
其實火牛已換過,最多換埋底板
但你話黑化機箱有烤漆,其實有冇可能關機箱事?
作者: wunit    時間: 4 天前 22:09

本帖最後由 wunit 於 2026-6-24 22:11 編輯

如果正正係5V可能係USB相關的野

不如睇下機箱D USB port有冇問題, 底板或者唔好接機箱USB試試

如果底板有熄機下USB功能, 都試試熄左佢睇下有冇分別
作者: 雲一0一    時間: 4 天前 23:06

回覆  雲一0一


我再研究下
其實火牛已換過,最多換埋底板
但你話黑化機箱有烤漆,其實有冇可能關機箱事? ...
rage1997 發表於 2026-6-24 20:43

你穩定度到低阻值就唔係機箱接地問題,反而係有冇真係接落earth ground
作者: rage1997    時間: 3 天前 21:02

回覆 15# wunit


試咗唔插機箱USB,冇用
底板有熄機下USB功能,開關都冇分別
除電線外所有線唔插,冇用
但係關機後USB有電情況下顯卡外殼lan外殼對火牛螺絲係0V
只有開機後有5V
作者: rage1997    時間: 3 天前 21:05

回覆 16# 雲一0一


本身有個MEET測試器,插拖板三盏燈都著
照計係有接水線
作者: 雲一0一    時間: 3 天前 21:52

回覆  雲一0一


本身有個MEET測試器,插拖板三盏燈都著
照計係有接水線
rage1997 發表於 2026-6-25 21:05

測機箱對earth而非拖板對earth
排除外部配備後,研究係唔係機箱I/O或底板背面短路
另外好奇問下,機箱烤漆絕緣,你對咩位置測試?
作者: wunit    時間: 3 天前 22:14

測機箱對earth而非拖板對earth
排除外部配備後,研究係唔係機箱I/O或底板背面短路
另外好奇問下,機箱烤漆 ...
雲一0一 發表於 2026-6-25 21:52


牛都有機會, 要分開度
一係只插 板 U Ram CASE + 24pin , 但隻牛就拆開唔好接觸CASE, 分別睇下CASE同牛殼
(記得帶膠手套....)

咁就分到係唔係牛問題先, 如果牛殼冇5V, 但CASE有, 就試試由頭上過塊板啦
作者: PowerShot    時間: 前天 09:16

有無換隻牛條電線呢?
作者: rage1997    時間: 前天 20:44

回覆 19# 雲一0一


對機箱風扇螺絲同火牛螺絲
作者: rage1997    時間: 前天 20:45

回覆 20# wunit


大工程,得閒再試
作者: rage1997    時間: 前天 20:45

回覆 21# PowerShot


換咗





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2