Board logo

標題: 深水埗有無維修電腦好介紹,旺角都可 [打印本頁]

作者: jackowai    時間: 2026-5-31 11:58     標題: 深水埗有無維修電腦好介紹,旺角都可

本帖最後由 jackowai 於 2026-5-31 12:01 編輯

好多人話150檢查費到,都合理,但唔知地址,我行過黃金又唔見有,特登揾揾唔到,行街唔揾個時又成日撞到,有無師兄指點下,唔方便PM都得,先謝
作者: mxmxm    時間: 2026-5-31 12:03

新高登會有維修店
作者: jackowai    時間: 2026-5-31 12:06

開著左,入到桌面5分鐘左右自動熄機,比人睇過唔知咩事,係舖驗左長開20分鐘見無事取走,點知回家直頭開唔著,個師傅都唔肯定係邊到出問題
作者: knight7676    時間: 2026-5-31 15:08

A sir?
作者: 未熟者    時間: 2026-5-31 16:18

上得黎問駛乜俾錢搞? 只要有地方有電制, 呢度好多人食飽冇事做可以幫手搞唔收錢。
作者: MSI_R9_280_Gami    時間: 2026-5-31 16:47

以前我托落樓下屋邨電腦舖維修
作者: MSI_R9_280_Gami    時間: 2026-5-31 16:48

深水埗新高登,好多舖賣二手野果間商場
作者: JIMillim    時間: 2026-5-31 16:51

搵A sir幫手
https://www.facebook.com/Topperstech/
作者: chingkit    時間: 2026-5-31 20:38

開著左,入到桌面5分鐘左右自動熄機,比人睇過唔知咩事,係舖驗左長開20分鐘見無事取走,點知回家直頭開唔著,個 ...
jackowai 發表於 31-5-2026 12:06


過熱?
一係換火牛,一係重新塗上CPU散熱器的散熱膏。

有顯示卡等等插卡,一律拆走先,逐樣試。
作者: jk1399    時間: 2026-6-1 01:04

本帖最後由 jk1399 於 2026-6-1 01:06 編輯
上得黎問駛乜俾錢搞? 只要有地方有電制, 呢度好多人食飽冇事做可以幫手搞唔收錢。 ...
未熟者 發表於 2026-5-31 16:18



    >  呢度好多人食飽冇事做可以幫手搞唔收錢
好多人=?

有地方有電制? 搵出硬件故障, 得電到就可以"幫手"?
唔洗拎唔同硬件對調來搵出問題?
作者: jacktsui    時間: 2026-6-1 09:00

搵A SIR 啦, 最好事前通知一下
作者: 冰水半糖    時間: 2026-6-1 09:32

問就是 A SIR
https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D1

Forum PM / Facebook PM 聯絡下
作者: jerrychan0610    時間: 2026-6-1 09:47

以前我托落樓下屋邨電腦舖維修
MSI_R9_280_Gami 發表於 2026-5-31 16:47



    屋村樓下整風扇就得, 連電視都唔識整.
上次收我150蚊,話整唔到, 返去睇連螺絲都無拆過, 仲係有胶封住.
作者: MSI_R9_280_Gami    時間: 2026-6-1 11:36

本帖最後由 MSI_R9_280_Gami 於 2026-6-1 11:39 編輯

唔係呀,樓下果間真係電腦舖黎,剩係賣電腦零件同維修,冇其它家居電器。2017年我燒左火牛,喺佢果度買左隻火牛,當時覺得間野賣既貨貴過市價一兩百,點知隻火牛Gamemax GP-500 80PLUS bronze質素幾高,仲用緊,清清塵就冇問題,雖然得500watts同PCI-e 6+2 pin,但都夠用

早兩年由H81M-K H81M-E換X79 Z97就冇乜點用隻牛,但仍然正常
作者: Lthong    時間: 2026-6-1 15:21

去新高登 1/F 問吓
作者: funfunhk    時間: 2026-6-1 16:37

一定係 A shop A sir.
作者: jackowai    時間: 2026-6-1 18:54

好的,謝謝大家
作者: jackowai    時間: 2026-6-2 19:01

今日又唔得,按下power,幾秒就熄機了
作者: blackkh    時間: 2026-6-3 11:43

今日又唔得,按下power,幾秒就熄機了
jackowai 發表於 2026-6-2 19:01


如果用的時間越來越短,就極大可能是牛問題
作者: fatboynam    時間: 2026-6-3 18:09

檢查下屋企電源,
作者: ckyuen2    時間: 2026-6-3 18:14

如果係古董機,爆cap都有機會
不過近十年八年嘅應該唔會





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2