Board logo

標題: HD 壞左? [打印本頁]

作者: ronan    時間: 2025-1-28 07:09     標題: HD 壞左?

電腦入左windows 之後出現黑畫面,只見到mouse, 如果reboot 部電腦,要load  20分鐘先入到windows, 又或者load 好耐都入唔到windows

如果入到windows, 就會發現其中有個HD 無左,但boot 機時底版又會認到個hd

請問這是否有個hd 壞左?
如果拎比人去還原資料,大約要用幾多錢?
作者: 風捲    時間: 2025-1-28 08:26

冇左果個HDD,先拆左線,再裝返,驗證左係咪HDD壞先
作者: raylee    時間: 2025-1-28 09:25

電腦入左windows 之後出現黑畫面,只見到mouse, 如果reboot 部電腦,要load  20分鐘先入到windows, 又或者l ...
ronan 發表於 2025-1-28 07:09


no backup ? omg
作者: blackkh    時間: 2025-1-28 09:50

電腦入左windows 之後出現黑畫面,只見到mouse, 如果reboot 部電腦,要load  20分鐘先入到windows, 又或者l ...
ronan 發表於 2025-1-28 07:09

4-5位數字

via HKEPC Reader for Android
作者: sands    時間: 2025-1-28 11:04

最簡單就換個供電插頭插同新線試下先,認到就盡快backup
作者: ronan    時間: 2025-1-30 09:29

冇左果個HDD,先拆左線,再裝返,驗證左係咪HDD壞先
風捲 發表於 2025-1-28 08:26



  明白了,我返去試下先

記得以前都壞過一隻wd 2t black hdd, 當時係入唔到windows, 停左起入windows 的黑畫面,同今次有d 唔同
作者: ronan    時間: 2025-1-30 09:31

4-5位數字

via HKEPC Reader for Android
blackkh 發表於 2025-1-28 09:50


請問有無公司好介紹?

定係上網搵的公司已經okay?

如果$10000 內攪得掂都想整返佢,因為有好多相起入面
作者: ronan    時間: 2025-1-30 09:34

最簡單就換個供電插頭插同新線試下先,認到就盡快backup
sands 發表於 2025-1-28 11:04


見過鬼都怕黑,下次真係要定期backup 了

其實個hdd 只係放野,平時好少用,只係用左四年左右,可能一開機就計lifetime, 唔係抄野先計,因為我發覺external hdd 好少壞,有個500g hdd 成十年都無壞過
作者: soccerism    時間: 2025-1-30 10:36

我建議
1. 換過SATA port位試
2. 換過條SATA cable 試
如果都係等好耐先入到Windows, 咁HDD壞既機會都頗大, 香港要做資料恢復好昂貴的.
作者: 馬洛耶夫    時間: 2025-2-3 20:03

本帖最後由 馬洛耶夫 於 2025-2-3 20:21 編輯
我建議
1. 換過SATA port位試
2. 換過條SATA cable 試
如果都係等好耐先入到Windows, 咁HDD壞既機會都頗大, ...
soccerism 發表於 2025-1-30 10:36


我頭先把mb 和hdd 的sata 線重新插過,終於正常返了
之後用crystaldiskinfo 去check,又搵唔到問題
失而復得的感覺真係好開心

我諗我依家應該唔好熄電腦,明天去黃金買個external hdd 去backup data

6t.jpg
2t.jpg

圖片附件: 6t.jpg (2025-2-3 20:19, 95.43 KB) / 下載次數 18
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2463332&k=7bd5fc98baba5ea7d2d99ba7449e9cf0&t=1782676924&sid=k69voZLedj



圖片附件: 2t.jpg (2025-2-3 20:19, 94.77 KB) / 下載次數 21
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2463333&k=44e606b9bde8199f141d9af6fd8d0c16&t=1782676924&sid=k69voZLedj


作者: pbodq    時間: 2025-2-3 21:23

本帖最後由 pbodq 於 2025-2-3 21:26 編輯

回覆 10# 馬洛耶夫


隻東芝C7 8E2次信號線錯誤,SATA線嚴重鬆脫
作者: ronan    時間: 2025-2-3 23:36

回覆 11# pbodq

依.......之前入到windows 果陣,windows係顯示到隻toshiba hdd, 反而顯示唔到另一隻6T hdd, 我仲以為係隻6t hdd 有事


我懷疑係mb 的sata port bad contact, 因為我用asus mb,
之前塊asus mb 試過ram slot bad contact 攪到開唔到機,依家呢塊asus mb 都試過ram slot bad contact 開唔到機,我懷疑今次係ram slot bad contact 開唔到機,下次唔買asus mb 了
作者: soccerism    時間: 2025-2-4 18:38

用得耐啲金屬位有氧化塊塊底板都會有,試下換靚少少嘅SATA cable可能仲上算,尤其至少要有扣嘅,冇咁易甩。
作者: TH30    時間: 2025-2-5 01:36

回覆  馬洛耶夫
隻東芝C7 8E2次信號線錯誤,SATA線嚴重鬆脫
pbodq 發表於 2025-2-3 09:23 PM


搭個咀,你唔講我都冇留意到,仲有叫UDMA mode,當年ATA harddisk 用40針闊cable的年代?
作者: pbodq    時間: 2025-2-5 01:42

回覆 14# TH30


SATA個標準係咁叫法,佢歷史係咁沿用下去
作者: soccerism    時間: 2025-2-5 17:19

回覆  馬洛耶夫


隻東芝C7 8E2次信號線錯誤,SATA線嚴重鬆脫
pbodq 發表於 2025-2-3 21:23


一向只識睇有冇B仔, 原來仲可以咁睇, 學到野!
作者: 馬洛耶夫    時間: 2025-2-6 22:32

回覆  馬洛耶夫


隻東芝C7 8E2次信號線錯誤,SATA線嚴重鬆脫
pbodq 發表於 2025-2-3 21:23



我頭先把個toshiba hdd 用另一條線插另一個port
首先開機都係出示8e2, 之後再reboot 過部機,出8e3
作者: pbodq    時間: 2025-2-6 23:40

本帖最後由 pbodq 於 2025-2-7 01:16 編輯

回覆 17# 馬洛耶夫


1.如果d線係合規格, 內層有shielding, 咁就唔係條線問題
2.東芝上面個7針頭有無氧化?

如果都排除晒這些可能,咁就真係唔知點解d訊號變左質

-----
如果平時寫野讀野唔觸發次數增加, 只有boot機過大電 / 馬達起動才出現
一係就電源濾波劣化
作者: 馬洛耶夫    時間: 2025-2-9 17:49

回覆  馬洛耶夫


1.如果d線係合規格, 內層有shielding, 咁就唔係條線問題
2.東芝上面個7針頭有無氧化?

...
pbodq 發表於 2025-2-6 23:40


1.如果d線係合規格, 內層有shielding, 咁就唔係條線問題
>> 依家條sata 線係跟asus mb 送,所以應該唔會有問題

2.東芝上面個7針頭有無氧化?
>>應該無氧化

如果都排除晒這些可能,咁就真係唔知點解d訊號變左質

-----
如果平時寫野讀野唔觸發次數增加, 只有boot機過大電 / 馬達起動才出現
一係就電源濾波劣化

>>我記得以前起我的電腦或windows explorer 當入個hdd 時,係要等一陣先會見到hdd 入面的folder ,但依家無左呢個情況,可能信號有事

火牛係antec, 之前換過兩次, 下次唔用antec 火牛了
作者: 馬洛耶夫    時間: 2025-2-9 17:50

回覆  馬洛耶夫


1.如果d線係合規格, 內層有shielding, 咁就唔係條線問題
2.東芝上面個7針頭有無氧化?

...
pbodq 發表於 2025-2-6 23:40


今日開機,個toshiba hdd 都係出現8e3, 但我已經做左BACKUP ,所以唔怕
XDXDXDXD
作者: pbodq    時間: 2025-2-9 18:20

回覆 20# 馬洛耶夫


8e3(十進制2275)係一個歷史紀錄,佢唔會清零,亦唔會減少

只要唔好再增加變8e4,就等如已經fixed左個問題





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2