Board logo

標題: SSD clone 完 M.2 後開機問題 [打印本頁]

作者: 35OL    時間: 2023-8-25 17:02     標題: SSD clone 完 M.2 後開機問題

本帖最後由 35OL 於 2023-8-25 17:06 編輯

請教大家係咪有野 set 錯
MSI X570 A-Pro,行緊 win 10 MBR 由 SATA SSD clone 去新的 NVME M.2 GPT,但唔知點 set M.2 boot 機。

我既做法係首先用 Easeus clone 晒成個 C: 去 (假設 X:),很順利,clone 完後檔案總管見到 X:,之後再將 X: 由 MBR 轉 GPT,都好正常,(之後都試由 GPT 轉回 MBR),不過搞掂晒後入 bios 就好似有少少問題

如果照以下 bios setting,每次 save 完 bios,進入 boot 機畫面,跟住又入翻 bios 畫面

1/ bios 第一頁見到隻 M.2
01.jpg

2/ 照舊 AHCI
02.jpg

3/ 轉 UEFI
03.jpg

4/ Boot Priorities "UEFI Hard disk 後面係咪應該仲有字,我網上爬文)
04.jpg

5/ click 埋入去
05.jpg

6/ 正式 boot 機,唔見條 M.2
06.jpg

圖片附件: 01.jpg (2023-8-25 16:54, 140.29 KB) / 下載次數 107
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2386399&k=debc8680cb36c2c758bdd44611b6afdc&t=1782310134&sid=NOnBHSuEJ



圖片附件: 02.jpg (2023-8-25 16:54, 117.91 KB) / 下載次數 106
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2386400&k=cd490bd4a7cc625b8fa26f2564de6c9c&t=1782310134&sid=NOnBHSuEJ



圖片附件: 03.jpg (2023-8-25 16:55, 86.11 KB) / 下載次數 95
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2386401&k=742d363beaa3937d982f03a4f997b054&t=1782310134&sid=NOnBHSuEJ



圖片附件: 04.jpg (2023-8-25 16:56, 132.16 KB) / 下載次數 100
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2386402&k=fe96560e885d47776ac6f4e16ddb6a08&t=1782310134&sid=NOnBHSuEJ



圖片附件: 05.jpg (2023-8-25 16:58, 145.8 KB) / 下載次數 105
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2386403&k=113d23a9c689bb23eb2c1652bf4a2dad&t=1782310134&sid=NOnBHSuEJ



圖片附件: 06.jpg (2023-8-25 17:00, 147 KB) / 下載次數 105
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2386404&k=f4196794429ea75e641f3a2336f2462e&t=1782310134&sid=NOnBHSuEJ


作者: jimie    時間: 2023-8-25 18:16

行csm
作者: 35OL    時間: 2023-8-25 18:26

行csm
jimie 發表於 2023-8-25 18:16

不論行 CSM / UEFI boot 機畫面都係見唔到隻 M2,boot priorities 亦都冇 M2
作者: raylee    時間: 2023-8-25 18:52

check Windows bootloader/EFI system partition
作者: Richard_Yip    時間: 2023-8-25 21:39

本帖最後由 Richard_Yip 於 2023-8-25 21:51 編輯

俾我既話會用國内Win PE入面個修復工具黎重做啓動引導

__20230825215034.jpg

圖片附件: __20230825215034.jpg (2023-8-25 21:51, 71.51 KB) / 下載次數 98
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2386434&k=b55700e1e4bf16f451c1e559773afc93&t=1782310134&sid=NOnBHSuEJ


作者: 66369    時間: 2023-8-26 06:54

本帖最後由 66369 於 2023-8-26 10:48 編輯

win10 MBR.
win10應該係GPT
作者: 66369    時間: 2023-8-26 07:23

本帖最後由 66369 於 2023-8-26 10:48 編輯
俾我既話會用國内Win PE入面個修復工具黎重做啓動引導
Richard_Yip 發表於 2023-8-25 21:39

用UEFI引導修復.很多引導修復工具.修復完是可以啟動的.
不過修復完開機會有2個啟動選項.
作者: 66369    時間: 2023-8-26 08:00

回覆 5# Richard_Yip
你圖片上的Dism++也可以引導修復.修復完開機會有2個啟動選項.
Dism++  恢復功能-引導修復
作者: ckyuen2    時間: 2023-8-26 08:11

俾我都係直接bcdboot command 搞掂用住先

用住舊windows+插住M2之下
去磁碟管理搵返m2個fat12/fat16/fat32 嘅細partition
俾返個drive letter佢 (當係Z先)
假設M2個windows 在E drive
咁就用cmd系統管理員
之打bcdboot E:\windows /s Z: /F ALL
咁reboot之後應該bios 搵得到windows boot manager
作者: 66369    時間: 2023-8-26 08:16

本帖最後由 66369 於 2023-8-26 18:53 編輯

最直接有效是用BOOTICE到C盤(100MB)EFI裡的BCD添加或修改引導
作者: 35OL    時間: 2023-8-26 08:41

我試下用 easybcd 新增 M2 boot 機選項後,再次 boot 機,可以用 M2 正常使用,但 bios 都係如舊 Sata 一樣 setting,即係 boot 機第一個畫面都係唔見隻 M2 的。
唔知咁樣做法有冇問題呢 ? 定係點都要修復翻個 boot loader ?
作者: C-Leung    時間: 2023-8-26 09:10

本帖最後由 C-Leung 於 2023-8-26 09:13 編輯

冇用過easeus
不過clone win唔係淨係clone個c drive
仲要clone埋個hidden boot partition

仲有sata唔可以就咁clone過去nvme
Clone完會因為nvme driver問題,會boot唔到
記憶中要喺sata win入面先裝nvme driver同regedit入面enable返nvme driver,之後先再clone

不過以上應該唔影響bios搵唔搵到隻nvme


Btw原來樓主好係已經搞掂,咁當我冇講過
作者: ckyuen2    時間: 2023-8-26 09:18

我試下用 easybcd 新增 M2 boot 機選項後,再次 boot 機,可以用 M2 正常使用,但 bios 都係如舊 Sata 一樣 ...
35OL 發表於 2023-8-26 08:41



掹咗sata 碟都無事就唔使理佢
開機上嘅枝節,windows做次年度更新會執返掂
作者: Richard_Yip    時間: 2023-8-26 16:00

用UEFI引導修復.很多引導修復工具.修復完是可以啟動的.
不過修復完開機會有2個啟動選項. ...
66369 發表於 2023-8-26 07:23



    成功入到去之後o係windows入面用win+R ,打msconfig入去將多餘個鏟走佢就得
作者: 66369    時間: 2023-8-26 18:15

本帖最後由 66369 於 2023-8-28 19:33 編輯

回覆 14# Richard_Yip
係windows入面用win+R ,打msconfig
這個我知
傲梅
有個免費版 系統引導修復工具.功能比較多.
可以一鍵修復.可以高級修復.
修復完開機會自動進入系統.不會有2個啟動
作者: holyAS    時間: 2023-8-26 18:46

我都係啱啱clone完os,用三叔個software 非常簡單





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2