作者: 惡魔城城主 時間: 2021-10-4 05:54 標題: 底板Lan port突然冇燈, 是否已報廢?
本帖最後由 惡魔城城主 於 2021-10-9 10:12 編輯
大家好, 請問大家...我有部機底板Lan port突然冇晒燈....首先又冇話run過d乜
1. 試過cut電再開
2. bios試過dis完save, 再開機en番save
3. 入windows driver度有存在, lan driver正常可見, 可停用再開
以上後都情況一樣的話, 係咪已證實onboard Lan已死? 可以插usb lan之類啦
via HKEPC Reader for Android
update : 9/10/2021
===============================
我發現...佢直接開機會三次有一次唔得, 要斷電後5mins左右至用到LAN, 本身係長插power 13a拖板冇開關制,
關唔關acpi s4+s5果d關係?? 不過試過改過都冇分別, 唔該大家
作者: EW 時間: 2021-10-4 09:42
lan port 吾連線係無燈,有無試過用另一條線連去router/switch另一個port?
作者: kennyleunghk 時間: 2021-10-4 09:55
買個PCIE LAN CARD, 我之前都淘左件, 幾十蚊人仔 only
1GB/ 2.5GB LAN 任君選擇, 點都好過USB
作者: apple0701 時間: 2021-10-4 09:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: raylee 時間: 2021-10-4 10:25
check network (router, modem, bb )
作者: chpyeung 時間: 2021-10-4 10:32
其實有冇燈唔係重點, 你用唔用到個LAN port 先係. 究竟你用唔用到 lan port 接去 router?
作者: raym123 時間: 2021-10-4 10:37
換埋條lan線
作者: 惡魔城城主 時間: 2021-10-5 05:28
感激大家回應, 好好彩, 昨日鬆開power斷電一陣, 隔左陣再插番就有番燈.......又繼續用住先~新板一年左右以為咁快就瓜lan, 雖然都唔出奇不過比較少可
#因為果時係拉明線好在唔係lancable有問題
作者: 惡魔城城主 時間: 2021-10-9 10:08
本帖最後由 惡魔城城主 於 2021-10-9 10:12 編輯
我發現...佢直接開機會三次有一次唔得, 要斷電後5mins左右至用到LAN, 本身係長插power 13a拖板冇開關制,
關唔關acpi s4+s5果d關係?? 不過試過改過都冇分別, 唔該大家
作者: alan216hk 時間: 2021-10-9 11:40
想知底板咩牌子?
作者: 惡魔城城主 時間: 2021-10-9 12:55
ASUS H110 ITX, 同一隻router出有另一台都係同model板都係長插拖板但冇問題
用tester test過條lan冇問題, 8粒燈都齊晒, 好奇怪......
作者: alan216hk 時間: 2021-10-10 19:21
我近排都有部機有類似問題.
近排係Update咗底板Firmware, 換咗個Router.
又係Asus底板
作者: 1597532468000 時間: 2021-10-10 23:32
回覆 11# 惡魔城城主
呢d情形有機會關個bios事, 唔知咩原因自己傻左, 先試左reset CMOS, 唔得或者試埋flash過個BIOS
作者: s84292 時間: 2021-10-11 12:08
本帖最後由 s84292 於 2021-10-11 12:09 編輯
h110係2015年出的,你買返黎應該都係幾年前的貨尾,其實壞lan晶片都唔奇
有保拎去整,冇就就自己買張pci-e 1x lan卡吉落去吧
公司有d機都係咁,都係要換板先得
作者: jimie 時間: 2021-10-11 12:30
換過條缐,有條芯斷斷地
作者: landfi 時間: 2021-10-11 16:07
檢查下有無死電容,相關電路死電容都會咁.
但換要換一樣或更大電容
試過換咗細咗LAN連唔到唔著燈, 換返比原本更大就無事.
作者: 惡魔城城主 時間: 2021-10-11 19:31
真係吹脹, 我反而另一部asus H110係二手(不過係好新又唔係煲左好多年既二手)就用到依家都冇出現依個問題...
不過奇怪係出完依個留言之後依兩日又唔見再出現(住), 同埋又試過唔得果時插usb lan都係冇息奴

