Board logo

標題: 底板Lan port突然冇燈, 是否已報廢? [打印本頁]

作者: 惡魔城城主    時間: 2021-10-4 05:54     標題: 底板Lan port突然冇燈, 是否已報廢?

本帖最後由 惡魔城城主 於 2021-10-9 10:12 編輯

大家好, 請問大家...我有部機底板Lan port突然冇晒燈....首先又冇話run過d乜

1. 試過cut電再開
2. bios試過dis完save, 再開機en番save
3. 入windows driver度有存在, lan driver正常可見, 可停用再開

以上後都情況一樣的話, 係咪已證實onboard Lan已死? 可以插usb lan之類啦   謝謝大家回覆

via HKEPC Reader for Android

update : 9/10/2021
===============================

我發現...佢直接開機會三次有一次唔得, 要斷電後5mins左右至用到LAN, 本身係長插power 13a拖板冇開關制,
關唔關acpi s4+s5果d關係?? 不過試過改過都冇分別, 唔該大家
作者: EW    時間: 2021-10-4 09:42

lan port 吾連線係無燈,有無試過用另一條線連去router/switch另一個port?
作者: kennyleunghk    時間: 2021-10-4 09:55

買個PCIE LAN CARD, 我之前都淘左件, 幾十蚊人仔 only
1GB/ 2.5GB LAN 任君選擇, 點都好過USB
作者: apple0701    時間: 2021-10-4 09:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: raylee    時間: 2021-10-4 10:25

check network (router, modem, bb )
作者: chpyeung    時間: 2021-10-4 10:32

大家好, 請問大家...我有部機底板Lan port突然冇晒燈....首先又冇話run過d乜

1. 試過cut電再開
2. bios試 ...
惡魔城城主 發表於 2021-10-4 05:54



    其實有冇燈唔係重點, 你用唔用到個LAN port 先係. 究竟你用唔用到 lan port 接去 router?
作者: raym123    時間: 2021-10-4 10:37

換埋條lan線
作者: 惡魔城城主    時間: 2021-10-5 05:28

感激大家回應, 好好彩, 昨日鬆開power斷電一陣, 隔左陣再插番就有番燈.......又繼續用住先~新板一年左右以為咁快就瓜lan, 雖然都唔出奇不過比較少可

#因為果時係拉明線好在唔係lancable有問題
作者: 惡魔城城主    時間: 2021-10-9 10:08

本帖最後由 惡魔城城主 於 2021-10-9 10:12 編輯

我發現...佢直接開機會三次有一次唔得, 要斷電後5mins左右至用到LAN, 本身係長插power 13a拖板冇開關制,
關唔關acpi s4+s5果d關係?? 不過試過改過都冇分別, 唔該大家
作者: alan216hk    時間: 2021-10-9 11:40

我發現...佢直接開機會三次有一次唔得, 要斷電後5mins左右至用到LAN, 本身係長插power 13a拖板冇開關制,
關 ...
惡魔城城主 發表於 2021-10-9 10:08


想知底板咩牌子?
作者: 惡魔城城主    時間: 2021-10-9 12:55

想知底板咩牌子?
alan216hk 發表於 9-10-2021 11:40


ASUS H110 ITX, 同一隻router出有另一台都係同model板都係長插拖板但冇問題

用tester test過條lan冇問題, 8粒燈都齊晒, 好奇怪......
作者: alan216hk    時間: 2021-10-10 19:21

ASUS H110 ITX, 同一隻router出有另一台都係同model板都係長插拖板但冇問題

用tester test過條lan冇問題 ...
惡魔城城主 發表於 2021-10-9 12:55


我近排都有部機有類似問題.
近排係Update咗底板Firmware, 換咗個Router.
又係Asus底板
作者: 1597532468000    時間: 2021-10-10 23:32

回覆 11# 惡魔城城主


呢d情形有機會關個bios事, 唔知咩原因自己傻左, 先試左reset CMOS, 唔得或者試埋flash過個BIOS
作者: s84292    時間: 2021-10-11 12:08

本帖最後由 s84292 於 2021-10-11 12:09 編輯
ASUS H110 ITX, 同一隻router出有另一台都係同model板都係長插拖板但冇問題

用tester test過條lan冇問題 ...
惡魔城城主 發表於 2021-10-9 12:55


h110係2015年出的,你買返黎應該都係幾年前的貨尾,其實壞lan晶片都唔奇

有保拎去整,冇就就自己買張pci-e 1x lan卡吉落去吧

公司有d機都係咁,都係要換板先得
作者: jimie    時間: 2021-10-11 12:30

換過條缐,有條芯斷斷地
作者: landfi    時間: 2021-10-11 16:07

檢查下有無死電容,相關電路死電容都會咁.
但換要換一樣或更大電容
試過換咗細咗LAN連唔到唔著燈, 換返比原本更大就無事.
作者: 惡魔城城主    時間: 2021-10-11 19:31

h110係2015年出的,你買返黎應該都係幾年前的貨尾,其實壞lan晶片都唔奇

有保拎去整,冇就就自己買張pci-e  ...
s84292 發表於 11-10-2021 12:08


真係吹脹, 我反而另一部asus H110係二手(不過係好新又唔係煲左好多年既二手)就用到依家都冇出現依個問題...
不過奇怪係出完依個留言之後依兩日又唔見再出現(住), 同埋又試過唔得果時插usb lan都係冇息奴 但又真係test過8芯都通~ 唉~再係咁只好轉wifi

感激各位師兄回應





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2