Board logo

標題: 自己砌電腦,開機黑畫面 [打印本頁]

作者: 芝士大帝    時間: 2020-1-3 00:45     標題: 自己砌電腦,開機黑畫面

開機display有燈,風扇轉
但cpu風扇一開始轉1秒左右,之後不轉,但風扇有燈着
rgb風扇係駁底板,風扇不轉但有燈
而家開機連開機畫面都無,
600w電源,
3900Xcpu , 2060 display,
asus tuf gaming x570 plus板,我見底板有24pin插電源,另外有8pin+ 4pin電源,係要插晒2個(24pin,8pin+4pin都要插),定只係插其中一組?
以上情況只係插左24pin,無插8pin+4pin個組
作者: 芝士大帝    時間: 2020-1-3 00:46

補充raw 確定插實,raw都係新買
作者: 芝士大帝    時間: 2020-1-3 02:05

本帖最後由 芝士大帝 於 2020-1-3 02:21 編輯

原來無插4+8pin, 我隻牛只有2條4pin,無8 pin,所以我用2條4pin去插8pin位,插左後風扇長轉,但都係無開機畫面,個4pin位係咪都要插埋?
插左4+4pin落8pin位都開唔到機,3900x要插晒4+8pin先得?
火牛只有2個4pin,有無得轉插用大4pin去轉?
作者: johnson123    時間: 2020-1-3 02:50

https://item.taobao.com/item.htm ... p;abbucket=9#detail
电脑CPU主板供电线转接线4P转8P双大4D转4Pin转8Pin四针转八针线
作者: 芝士大帝    時間: 2020-1-3 03:12

但3900x只係開機都要插晒4pin+8pin?
作者: 1chi    時間: 2020-1-3 04:30

回覆 5# 芝士大帝


    只插8pin 一樣得
作者: 芝士大帝    時間: 2020-1-3 07:26

但開機無畫面
作者: R跑車    時間: 2020-1-4 18:09

插20+4 , 4+4 正常已經可以著到機

有無落銅柱?
如有超過多1條RAM..1條條試?
作者: AndrewNg67    時間: 2020-1-5 14:54

回覆 3# 芝士大帝


底版插 ( 24Pin ), CPU ( 插 8 Pin) 就夠, 睇底版燈 RAM 隔離 燈仔 , 就知邊到有問題
作者: Dcup    時間: 2020-1-5 15:16

要每樣野甩出黎睇
作者: ming20105    時間: 2020-1-6 17:50

張dp 2060有冇插電?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2