作者: faat 時間: 2013-6-29 19:33 標題: 對asus 同 漢科 失去信之了,部機開唔著,會係咩問題多
年多前砌左部機,用asus p8h67m pro
部機set 左30分鐘唔郁就睡眠,我幾部機都24x7x365日長開,諗住環下保減炭
點之近期部機會一睡不起,完完全全睡死,unplug 電源再開機都完全無反應
塊板pc 喇叭唔識響,最簡單急救既方法就係將部機拆散佢(cpu 除外,因為好煩),再砌多次,開機就會聽到b 一聲(第一次仲以為個喇叭壞左),咁就成功救起部機了,塊板好靚電溶無大肚
試過幾次,囉去漢科整,佢話無問題
返到屋企用在一日又出事,漢科話塊板無問題咁就試下換其他野
cpu 換過2粒,ram 12條 ,全部8g 單條兩隻牌子各半,每次試機都係2條咁試,因8gb ram 跟本無法用
火牛換左3個,其中一個新買,vga 原板用amd 6850 ,不過都unplug 轉用onboard ,插左1隻hdd 試機
全部都有睡死既情況,唔單止睡死,如果power off 耐左就唔可以 on 返
再囉去漢科 整,佢帶我入房試,砌好開機聽到b 一聲正常,我話一睡不起喎,佢話無得咁試,依嫁開到機就正常無問題,我講返拆散再砌過實開到機,我係要解決一睡不起,佢叫我放底7日 check 下
過左7日話無問題無整過,返到黎又係咁,對呢間公司無晒信心費鬼事再去整,以後唔買asus 同漢科代理d 野算,早知買平野,佢呢既價錢夠買2塊
有無人又有相同問題嫁,你地解唔解決到,唔得就送去堆田區算
作者: powerwhy222 時間: 2013-6-29 19:42
當進入sleep mode後,通常你點wake up?就咁left click or ?
作者: powerwhy222 時間: 2013-6-29 19:48
仲有你6850卡,當卡 fan full speed行就係唔正常表現,祇有開機果2/3秒先會咁,但冇D板又會過post就降,有D入到Window先降速.但你張一冇畫面就full speed就係唔正常,返代理check.
作者: waiwa1003 時間: 2013-6-29 19:52
我又唔明D人點解咁想比部機訓?
作者: bobbylwl 時間: 2013-6-29 20:22
我新砌左部機, 用asus p8z77-v lx2, 配kingston ddr3 2400 XMP
點知set完2400 XMP之後佢不斷BSOD, 連usb又認唔到, driver又裝唔到
行memtest完全死晒, 之後連行default都唔掂(呢幾樣唔知係咪塊板本身既問題)
到最後換番giga板, 就算行2400 XMP頂唔順佢最多都係行番舊setting+通知, 唔會用都用唔到
之前一直用開giga板, 今次第一次試asus就瀨到咁, 真係失晒信心
作者: abc888 時間: 2013-6-29 20:31
我新砌左部機, 用asus p8z77-v lx2, 配kingston ddr3 2400 XMP
點知set完2400 XMP之後佢不斷BSOD, 連usb又 ...
bobbylwl 發表於 2013-6-29 20:22
唔預你超頻

作者: bobbylwl 時間: 2013-6-29 20:34
回復 6# abc888
佢spec到寫oc 2800
點知2塊板都係吹水lol
不過算啦, 依家行2133穩定就算, 唔想再搞, 搞左成個星期日日都試同拎黎拎去, 好煩
但asus果塊冇理由唔work到usb, 上網同裝driver都有問題掛
作者: abc888 時間: 2013-6-29 20:36
giga板睇個樣同用料真係好過asus, 但好多板都好貴

作者: abc888 時間: 2013-6-29 20:37
30分鐘閉一次hard disk, 好快玩完......一D都唔環保
作者: 留白兄 時間: 2013-6-29 20:41
回復 8# abc888
未必
高價板 (~<1500果d)
asus用料明顯係比giga好
低價果d就一定係giga好
作者: bobbylwl 時間: 2013-6-29 20:42
唉, 以後都係用番giga板算
不過最慘係依家冇晒中高價板
一係800蚊, 一係1000蚊, 一係2000幾蚊
冇理由晒多千幾蚊買塊高階板, 又唔係玩多display卡/發燒級超頻
我寧願買多16gb ram啦
作者: abc888 時間: 2013-6-29 20:46
1000以上既高價板, 真係無資格用, 太貴啦, 我買多一塊平價板做後備都無甘貴
作者: 留白兄 時間: 2013-6-29 20:48
回復 12# abc888
因為我以前就係用giga d cheap cheap板
係前排比個ching毒到手痕轉左sabertooth
對比過giga同價, asus d料令太多了
作者: abc888 時間: 2013-6-29 20:50
話是話, Asrock用過幾塊都無咩, 似乎仲好過Asus甘既
明明Asrock係Asus既另一間公司, 點會比Asrock好過Asus架
作者: jardine 時間: 2013-6-29 20:53
Asrock同Asus吾係分左家咩?
作者: abc888 時間: 2013-6-29 20:55
sabertooth呢d甘貴既板, 平時我唔睇價錢, 一望到甘既設計, 我唔會再問賣幾錢
我地d一般用家, 插兩條RAM, 一個hard disk, 一個DVD+RW, 用onboard display card
你比H61同B75我地, 都分唔到實際用有咩分別呀
作者: scharnhorst 時間: 2013-6-29 21:11
CHING直寄信去ASUS叫佢地打救下漢4就ok. 萬試萬靈, 記得留contact.
作者: hardness 時間: 2013-6-29 21:12
本帖最後由 hardness 於 2013-6-29 21:21 編輯
好多年前砌部AMD用Asus GF6150 motherboard, update完bios竟然會不停RESTART, 上去維修話唔可以用ddr2 667, 要用ddr2 800 ram, 我話我條kingston ram跟Asus 個兼容list買架喎.....
最后退錢買塊ECS GF6100 , set野行咗成5年先退役.
作者: cleverandy 時間: 2013-6-29 21:15
其實有無諗過係BIOS SETTING問題?試一試CMOS吧
作者: chun20077 時間: 2013-6-29 21:15
華碩香港皇家俱樂部
好唔好 我ac66u 係到保
作者: railman 時間: 2013-6-29 21:25
可惜底板唔係皇家俱樂部保,漢4整板真係超求其,
boot得著就當冇事,叫你返去慢慢試; 俾佢玩過次,
去左三次發晒火先肯換,以後唔買佢代理既底板
作者: hkaiw 時間: 2013-6-29 21:51
提起漢科便想到另一件事,去年家人使用中的 Asus P5Q Pro 突然死亡(開機數秒後斷電),之後補錢更換為 P5QC(當時好像已過保養期),但是一、兩個月後卻又有問題,開機約兩、三分鐘便斷電,不知道是 Asus 還是漢科的問題了。
作者: faat 時間: 2013-6-29 22:05
以前郁下隻mouse 就識
依嫁click佢 或 者控keybroad 都無反應,連按reset / power 制都唔得
用6850 打機行緊full speed 完全無事,cpu gpu.... 100%full load 幾日都唔會hang 機
因為屋企人睇到張電費單話貴,唔用就盡量慳電d ,所以就想佢訓下,點之訓下訓下就訓死左
依嫁連power off 都唔得,總之部機一訓 或者 power off 之後就唔可以正常開到機
作者: faat 時間: 2013-6-29 22:06
我買果陣matx + h67 呢塊係果幾隻大路牌子中好似係最貴果塊
作者: faat 時間: 2013-6-29 22:08
我都覺,另外一塊遲我2個幾月買,暫時黎講無病無痛
我唔oc ,自問散熱做得幾好,塵唔多,不過就接近24x7 開住d 機
作者: chun20077 時間: 2013-6-29 22:11
回復 21# railman
皇家俱樂部 好咩?
作者: faat 時間: 2013-6-29 22:13
試過,無用,一般正常方法都試過,bios 果d 我唔識set ,全部用預設
奇就奇在拆塊板出黎十幾分鐘,裝返上去就開到機,bios 粒電子有電的
作者: railman 時間: 2013-6-29 22:17
asus自家既點都好過看4掛
作者: faat 時間: 2013-6-29 22:22
寄信定寄板?
作者: wgpoon 時間: 2013-6-29 22:25
本帖最後由 wgpoon 於 2013-6-29 22:33 編輯
呢個問題你唔洗試啦...
因為我都中左伏,
我幫朋友出果部機係P8B75-M+i5 CPU+kingston 4GB x 4
又係成日sleep mode 後死機boot 唔起...要clear BIOS
之後update 左3次bios , 情況係少左, 但依然會sleep mode boot 唔起
次次見到佢bios update 寫:
"Improve system stability." 就火都來
http://www.asus.com/Motherboards/P8B75M/#support_Download_10
-------------------------------------------------------------
最後同朋友講解決方法有2個:
1. 換板
2. 係windows 做手腳, 唔入sleep mode
最後選2
作者: faat 時間: 2013-6-29 22:29
不過我一訓就可能訓幾日,唔知幾時會用到,想一用,幾秒鐘就用到
作者: wgpoon 時間: 2013-6-29 22:37
最後建議...
再update bios ,
http://www.asus.com/tw/Motherboa ... support_Download_29
你呢塊同我果塊都差唔多,
次次bios update都有"改善系統穩定性"
作者: AL131 時間: 2013-6-29 22:40
我用ASROCK較左10分鐘熄機
我都冇樹
作者: scharnhorst 時間: 2013-6-29 23:05
信, 留contact係等漢科d人俾asus指點完識幫你. 正所謂百hi成材, 大家咁做都係想保得好啲
作者: 淡雪真棉 時間: 2013-6-30 00:46
一樣~~
我早三年幾前 已經玩過
當時係 ASUS P5Q boot唔著
clear曬COMS BIOS update完
都係唔起 上到去 佢目著到就算
因為都上左好多次
結果 換左塊gigi板就收工~
作者: ~你好嗎~ 時間: 2013-6-30 01:00
唔。。。
如果係safe mode會唔會都係咁?

