作者: zenith 時間: 2012-7-27 12:24 標題: 新機出唔到稍高解像度畫面?! [已解決]
本帖最後由 zenith 於 2012-7-30 09:40 編輯
剛買了兩件東西: 1.AMD A6-3650 CPU 同 ASRock A75 Pro4-M 板, 接好後入得到 BIOS, 認得晒我所有舊的東西例如 RAM, Hard Disk, DVD Writer 等等.
之後用舊 hard disk boot 機去到 load 機畫面就無反應. 以為係 driver 問題.
之後用 Windows XP PE 既 CD 試 boot, 又係 boot 到應該見到桌面之前就無畫面.
之後用 Windows XP 裝機碟去 boot, 初時 text mode 都係有畫面, 之後應該轉做 graphic mode, 但又係無畫面.
之後用 Windows 7 裝機碟去 boot, 初時 text mode 都係有畫面, 之後應該轉做 graphic mode, 但又係無畫面.
無畫面並唔係個 monitor no signal, 而係著住綠燈但黑畫面. 塊板有 D-Sub, DVI 同 HDMI, 我個 Mon 有 D-Sub, DVI, 我試過兩種 output 都係一樣. 然後我電視機有 HDMI, 所以試埋 output 去電視, 但都係轉 Graphic Mode 時就黑畫面.
根據各位 ching 既經驗, 請問一下究竟係塊板有問題? 定係 CPU 裡面既 GPU 出問題? 因為ASRock 官網寫住呢塊板一定要 A6 先會有 Display, 所以依家咁樣都唔知係板有事定U有事, 多謝大家的幫忙!!!
[UPDATE]
多謝各位 ching 的意見. 問題終於解決了, 原來U同板都無事, 只係我有張 MyGica 既 PCI-E TV Card 同塊板撞了, 先至發生咁既情況. 其實係我無記性, 之前我砌部 Media Center 新買呢張 TV Card 時, 直情 Boot 唔起機, 搞到我要買多張 MagicPro TV Card, 呢張就插落舊機度就行得到, 依家舊機換U換板, 醒唔起之下就放咗落新板, Boot 到一半先走黎撞死. 唉, 幾百蚊一張 TV Card 又要拿來填海了, 真浪費.
作者: simplekk 時間: 2012-7-27 14:11
請問ching A6咩意思?
Bios會唔會有d咩古怪野要set咁咖?
同有無試過吉張display card試試呢
作者: simplekk 時間: 2012-7-27 14:11
請問ching A6咩意思?
Bios會唔會有d咩古怪野要set咁咖?
同有無試過吉張display card試試呢
作者: jerrychan0610 時間: 2012-7-27 14:19
能否進入safe mode, 如果可以就入到去del左個display driver, boot機
作者: zenith 時間: 2012-7-27 14:23
本帖最後由 zenith 於 2012-7-27 14:24 編輯
A6 即係 AMD CPU 內建 GPU/APU 果隻系列型號. 即係話塊板雖然有 video output, 但係就無 display chip set, 一定要靠 CPU 的內顯.
BIOS 我睇過都唔見有 enable / disable CPU 內建 GPU 的設定.
我沒有多張 video card, 所以搞到唔知 U 有事定板有事 >_<
作者: zenith 時間: 2012-7-27 14:26
都係入唔到 Safe Mode, 又係Text Mode見到佢 load 緊咩野 driver, 然後將要跳入去桌面前, 就黑咗畫面.
作者: jerrychan0610 時間: 2012-7-27 16:16
黑畫面時係hang機定係電腦正常運行, 只係無畫面 ?
作者: zenith 時間: 2012-7-27 16:26
回復 7# jerrychan0610
我睇落唔似 Hang 機, 我只需按 Ctrl-Alt-Delete 一下就 Reboot, 所以我相信只係正常運作但無畫面, 而且 Windows XP 同 Windows 7 裝機碟都係咁樣, 無理由連裝機都 Hang, 所以應該係黑咗畫面, 多謝 ching 回覆~
作者: jerrychan0610 時間: 2012-7-27 16:42
回復 jerrychan0610
我睇落唔似 Hang 機, 我只需按 Ctrl-Alt-Delete 一下就 Reboot, 所以我相信只係正常 ...
zenith 發表於 2012-7-27 16:26
你意思係裝都時都出黑畫面 ?
作者: zenith 時間: 2012-7-27 17:34
回復 9# jerrychan0610
係呀, 一開始 text mode load files 時都仲有畫面, 正式開始安裝出歡迎安裝個 UI 前就黑畫面了.
作者: cheungchunyu 時間: 2012-7-28 00:54
del..............
作者: simplekk 時間: 2012-7-28 09:24
咁就真係好奇喎...未過頭七就拎返買既地方換吧

