Board logo

標題: 一播片就hang機~咩問題? [打印本頁]

作者: Beckham_07    時間: 2011-1-18 22:46     標題: 一播片就hang機~咩問題?

本帖最後由 Beckham_07 於 2011-1-18 22:49 編輯

config:
amd 9650
GAHIBYTE GA-M57SLI-S4
A-DATA DDR2 800 2g *2
antec ea380
seagate500g
focus 512d5 gt240

係咁既~依部機板同u係舊既~
但板係synxx換左塊叫做新既~
ram 牛 display hd 都係新~
咁砌好部機用左幾日~就如下圖咁花畫面~
咁我估9成係display有事啦~
於是去換過張~(換時過左7日,所以無去中央田換,去左新高登換,換時話換新,但我估係修番好既卡)
換返黎開機果然無花~
用左幾日後~發覺有個問題~
就係用pps睇野同txbs睇片時試過好多次reboot~
咁係咩問題?我自己覺得都係display~但驚自己先入為主~
所以想問大家如果播片睇時成日自己reboot係咩問題?
thx 大家~

20110110044.jpg

20110110045.jpg

p.s. 花畫面係之前張display既問題,依家已經無花畫面問題

圖片附件: 20110110044.jpg (2011-1-18 22:32, 93.4 KB) / 下載次數 12
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1127018&k=1afb0d026d72078dfaa45a3fe048447b&t=1782185338&sid=c774NJg4Pf



圖片附件: 20110110045.jpg (2011-1-18 22:32, 89.68 KB) / 下載次數 16
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1127019&k=89fe5373493b58890b5f1a8d083dcade&t=1782185338&sid=c774NJg4Pf


作者: alexyiu    時間: 2011-1-18 22:55

gpu overheat??
作者: genchan    時間: 2011-1-18 23:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Beckham_07    時間: 2011-1-18 23:01

無留意~但我唔係打機唔係睇高清~
同埋依家咁cool~
仲要新card~
應該唔係過hot啦~
作者: qaz11    時間: 2011-1-19 00:35

本帖最後由 qaz11 於 2011-1-19 02:01 編輯

早排我都試過一播片就hang, 無論咩片高唔高清都係一播即HANG, 起初以為係display card, 換咗另一張冇事, 但越試越唔對路, r晒頭, 最後先知係火牛唔夠力.
不過我冇花畫面, 你個CASE有花畫面我估係DISPLAY CARD本身問題.
作者: Phil_123    時間: 2011-1-19 01:27

我自己試過用 GeForce 8200 onboard display, 過熱時好似乜事都冇, 但任何野想播片果陣, 個程式就會反白 hang 左係度, 用 browser 上 YouTube 係咁, 用 Media Player Classic 係咁, 用 Windows Media Player 都係咁.
(反白效果係自 Vista 開始加入既, XP 冇)

結果換左散熱膏就冇事.
作者: Beckham_07    時間: 2011-1-19 02:07

早排我都試過一播片就hang, 無論咩片高唔高清都係一播即HANG, 起初以為係display card, 換咗另一張冇事, 但 ...
qaz11 發表於 2011-1-19 00:35



    我隻火牛得唔得?
我用開delta~不過delta無貨~
試下antec~我唔識分antec d 系列~唔知我隻好唔好~
作者: Beckham_07    時間: 2011-1-19 02:10

本帖最後由 Beckham_07 於 2011-1-19 02:12 編輯
100% vga 問題
genchan 發表於 2011-1-18 23:00



    咁係咪focus真係唔多好~
我用開gigabyte~用過asus xfx galxy icon 都未試過咁快有問題~亦未試過依個問題~
幫人砌想平d~點知貪平果$100到~早知買giga~
作者: kkz33    時間: 2011-1-19 12:09

FOCUS我都中過招...1年保岩岩好一年同你壞問你死未
作者: cantona7    時間: 2011-1-19 14:39

壞卡,整多次

試過,整完第2日即壞,換多次,先無事

維修完全唔掂....
作者: Beckham_07    時間: 2011-1-20 02:04

回復 10# cantona7


    噢~早不貪平100~vga唔慳得~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2