作者: ben20034 時間: 2010-1-24 11:19 標題: 近排開電腦,連一開始開機果咇一聲都無埋...
近排開電腦,連一開始開機果咇一聲都無埋,黑畫面,MON無信號,開著左同無開無分別,
只係電源燈著左,有時重新開機幾次先有反應,有時點重新開機都無反應,要等幾個鐘先可以開番,
究竟最大可能係呢到出左問題呢??跪求各位師兄解答!
作者: 糖滷鴨 時間: 2010-1-24 11:20
請換牛
作者: tkop 時間: 2010-1-24 11:29
wrong area
作者: xZeroG 時間: 2010-1-24 11:31
我一向都冇咇一聲
作者: 楓仁 時間: 2010-1-24 11:37
話時話我呢部都好似無
用左大半年都唔知
作者: C-Leung 時間: 2010-1-24 11:44
冇係因為MB冇buzzer / 冇插buzzer
其實平時唔插都得啦~
作者: edo963 時間: 2010-1-24 11:52
聽聞某些底板咇一聲代表正常, 有啲咇一聲代表有事
作者: 糖滷鴨 時間: 2010-1-24 12:01
本帖最後由 糖滷鴨 於 2010-1-24 12:02 編輯
不同的咇聲代表不同的情況
不出聲代表開不到機,比較可能的情況是牛不夠力
作者: ben20034 時間: 2010-1-24 12:28
個牛用左兩年,一直都無咩問題,係近排先開始有問題,但係個電源燈係著,有可能係唔夠力嗎??
作者: 糖滷鴨 時間: 2010-1-24 12:35
因為牛會老化,你可以去新高登買隻平牛替換
作者: ben20034 時間: 2010-1-24 14:28
再推一推,睇下其他人意見先
作者: BB_HON 時間: 2010-1-24 15:35
我部機試過Sleep 完Wake 返得Power 燈,無反應, Flash 過個BIOS 又無事...
不過部機唔知點解Home Group 過file 必死機

作者: 糖滷鴨 時間: 2010-1-24 15:42
我部機試過Sleep 完Wake 返得Power 燈,無反應, Flash 過個BIOS 又無事...
不過部機唔知點解Home Group 過f ...
BB_HON 發表於 2010-1-24 15:35
這個是視窗的問題,可以用修正檔解決
作者: A君 時間: 2010-1-24 15:46
最大可能係牛或顯咭。
最好去返"系統故障"問~~~
作者: BurnDuck 時間: 2010-1-24 15:51
試下拎走 d hardware 再試下
不過 9x9 都係牛唔夠力/老化
作者: BB_HON 時間: 2010-1-24 19:02
時得時唔得先死
另外2部都無事
作者: alextsang1969 時間: 2010-1-24 20:48
你養嗰隻牛去左天父度!
作者: qqroy 時間: 2010-1-24 21:30
咁搞笑...
作者: master_hong 時間: 2010-1-24 23:19
隻牛用左幾耐?
如果隻牛過左保養,就拆出黎清潔下
同埋睇下d線有無蹺埋左
我之前隻magic pro 牛唔知做乜開唔倒機,但係撩歪少少條電線又ok
作者: chopper 時間: 2010-1-24 23:30
我最近開機反而 beep 多左一聲...... 係 "DO", "BEEP". 但又唔覺有問題
作者: 甘小文 時間: 2010-1-25 00:41
totally agree
作者: wing1234 時間: 2010-1-25 00:47
其實火牛點解會老化??
作者: hyf1508 時間: 2010-1-25 01:09
火牛之外,底板都有可能。

