Board logo

標題: 耳膠size [打印本頁]

作者: Free888    時間: 2022-8-23 11:44     標題: 耳膠size

對於耳膠size,最近反覆做實驗之下,結論係盡量揀最大而唔會迫到甩嘅size。個人覺得,愈大就唔需要入得咁深,好似舒服D
作者: 0186    時間: 2022-8-23 13:12

但用L size "迫" 太耐都唔舒服......
作者: jpwinson    時間: 2022-8-23 13:33

本帖最後由 jpwinson 於 2022-8-23 13:35 編輯

我覺得配啱嘅耳膠去玩耳機係必須嘅,至於咩耳膠啱自己就一定要試,不能就咁要大啲就得,因為要配合你嘅耳機,有分管道長短,闊窄而應該用咩耳膠,所以每次買新耳機返嚟都有排試耳膠

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 係咁先啦    時間: 2022-8-23 14:40

我覺得自己 兩邊唔一樣size
作者: cngaiyin    時間: 2022-8-23 15:45

回覆 4# 係咁先啦


    我都係 不過又好難錦配
作者: andylau919    時間: 2022-8-23 18:09

有無橢圓導管耳膠推薦?
作者: 齋胡    時間: 2022-8-23 19:32

但盡量大又會逼到痛唔襟戴
作者: 大大舊    時間: 2022-8-23 19:33

A字韓國仔好軟果款 用耐左耳帽位就會橢圓形
作者: Once    時間: 2022-8-23 20:01

我會揀可以盡量塞入而唔痛去做到最大隔音
用咗真無線有主動降噪功能就更好
作者: Free888    時間: 2022-8-23 21:45

我會揀可以盡量塞入而唔痛去做到最大隔音
用咗真無線有主動降噪功能就更好 ...
Once 發表於 2022-8-23 20:01



    我諗都要睇埋耳機大細,如果好似我用緊嘅Nuarl N6 Pro2咁大隻,用細耳膠就要迫到外耳好緊
作者: kenken33    時間: 2022-8-23 23:51

本帖最後由 kenken33 於 2022-8-23 23:54 編輯

太大碼會耳仔痛頭痛,耳膠唔太喜歡個感覺,喜歡一係用耳棉一係用cm
作者: ways    時間: 2022-8-24 02:37

我前日喺旺角晦氣老闆買咗呢個,但奇怪左右耳都唔fit,左擰擰右擰擰8個角度都擰均,我左耳細右耳大,M碼係最common啦,唔好被佢對翼呃到,唔好當佢普通耳膠XL碼看待事實唔係果回事,超級軟身我又唔覺得有咩承托力可言,耳膠管咀都太短,耳機係粗管短咀就唔洗試多數唔啱fit
IMG_20220823_232300_compress29.jpg

圖片附件: IMG_20220823_232300_compress29.jpg (2022-8-24 02:24, 142.16 KB) / 下載次數 64
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2335963&k=59ae1c32e38ecc79150461d45fbda784&t=1782363407&sid=57XnKEJqqg


作者: Free888    時間: 2022-8-24 11:32

我前日喺旺角晦氣老闆買咗呢個,但奇怪左右耳都唔fit,左擰擰右擰擰8個角度都擰均,我左耳細右耳大,M碼係最com ...
ways 發表於 2022-8-24 02:37



    晦氣老闆 = 邊間?

有機會嘅話試下Spinfit/Final type E for TWS / JVC Spiral dot
作者: tuoi    時間: 2022-8-24 11:42

旺角晦氣老闆相信右店,加上馬士打舖,
耳機舖最麻很煩雙雄
作者: 118205    時間: 2022-8-24 13:24

旺角晦氣老闆相信右店,加上馬士打舖,
耳機舖最麻很煩雙雄
tuoi 發表於 2022-8-24 11:42
右店叫阿瘋果個唔係好吹得既咩
作者: zingy_hkepc    時間: 2022-8-24 14:09

我前日喺旺角晦氣老闆買咗呢個,但奇怪左右耳都唔fit,左擰擰右擰擰8個角度都擰均,我左耳細右耳大,M碼係最com ...
ways 發表於 2022-8-24 02:37


呢款我都有用,舒服
如果計調音作用,係低音音尾會長小小
似似地氣孔聲
作者: 後巷街坊    時間: 2022-8-24 16:11

回覆 1# Free888
舒适上是对的, 但耳胶插得深能够把相对刺耳的6-8K共振高峰推向10K之外, 变得没那么刺耳.
到底是以较小的长管耳胶在较深的位置密封; 还是以较大的短管耳胶在较浅的位置密封. 这就没有MODEL ANSWER要耳听为实了.
作者: ways    時間: 2022-8-24 19:42

晦氣老闆 = 邊間?

有機會嘅話試下Spinfit/Final type E for TWS / JVC Spiral dot ...
Free888 發表於 2022-8-24 03:32


我出面有post提過
mk duckfat地庫字母數字店
我被個肥佬老闆鬧返轉頭
佢間鋪做到今個星期尾結業
清貨價我先買咋
作者: ways    時間: 2022-8-24 19:51

呢款我都有用,舒服
如果計調音作用,係低音音尾會長小小
似似地氣孔聲 ...
zingy_hkepc 發表於 2022-8-24 06:09


有啲師兄可以用S碼
M碼我都覺得比想像中細粒
我覺得我應該要用L碼
晦氣鬧人老闆果度買係齊碼既
但我唔會再去多次態度惡劣
作者: ways    時間: 2022-8-24 19:59

回覆  Free888
舒适上是对的, 但耳胶插得深能够把相对刺耳的6-8K共振高峰推向10K之外, 变得没那么刺耳.
...
後巷街坊 發表於 2022-8-24 08:11


我覺得係對翼在深深處密封似D,所以設計咁特別
但對翼係厚而軟熟,佢唔薄既
成粒耳膠似wsxtone質感但軟熟N倍,係輕易反起佢咁柔軟
作者: 齋胡    時間: 2022-8-25 08:36

我前日喺旺角晦氣老闆買咗呢個,但奇怪左右耳都唔fit,左擰擰右擰擰8個角度都擰均,我左耳細右耳大,M碼係最com ...
ways 發表於 2022-8-24 02:37

呢款配戴感係幾好,但唔係好鍾意佢個調音,對音色影響好大
作者: 齋胡    時間: 2022-8-25 08:43

講起異型耳膠暫時戴過最舒服係xelento果款,不過無辦法單獨買到
作者: Free888    時間: 2022-8-25 10:51

回覆  Free888
舒适上是对的, 但耳胶插得深能够把相对刺耳的6-8K共振高峰推向10K之外, 变得没那么刺耳.
...
後巷街坊 發表於 2022-8-24 16:11



    真是一個迷思,沒有絕對答案
作者: manman1998    時間: 2022-8-26 20:00

耳膠好重要,但係匹配,有時反而係跟手機送的効果唔錯
作者: ways    時間: 2022-8-28 19:26

左邊acoustune
空間感好.包圍感好.高頻人聲通透.低頻減少.分離度好.樂器定位清楚分明
右邊舊包裝spinfit
低頻多返,人聲前少少,空間感收窄,多動鐵用咗佢好似變得暖暖地,可能因為識轉灣識調較耳窿角度
(我認為)邏輯上耳膠同耳膜有距離越大空間立體感越好
IMG_20220828_170235_compress41.jpg

圖片附件: IMG_20220828_170235_compress41.jpg (2022-8-28 17:06, 144.05 KB) / 下載次數 93
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2336539&k=1152c8e7ea5de10f544babe6e186a288&t=1782363407&sid=57XnKEJqqg


作者: Free888    時間: 2022-9-4 11:30

本帖最後由 Free888 於 2022-9-4 11:33 編輯

題外話:其實應該多d耳膠製造商出2/3/all size pack,要消費者去買單一size去博唔夠厚道

唔知咩原因,final Type E for TWS喺香港得單一size去揀,我開頭買咗S去博,戴落總覺得應該買大D

咁我發覺日本同台灣原來有all size pack,我最後選擇去台灣網購all size pack再集運返香港

P.S. 而家我暫時係用M size,間中試下L size,有時左耳M右耳L
作者: tompkyou    時間: 2022-9-4 12:13

題外話:其實應該多d耳膠製造商出2/3/all size pack,要消費者去買單一size去博唔夠厚道

唔知咩 ...
Free888 發表於 2022-9-4 11:30

早排買過一PACK耳膠有 兩個size,不過變左冇得換。

我隻耳仔 都係有大細耳問題,左耳好細,右耳大好多。

左右耳我估計差左一個size。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2