作者: Free888 時間: 2022-8-23 11:44 標題: 耳膠size
對於耳膠size,最近反覆做實驗之下,結論係盡量揀最大而唔會迫到甩嘅size。個人覺得,愈大就唔需要入得咁深,好似舒服D

作者: 0186 時間: 2022-8-23 13:12
但用L size "迫" 太耐都唔舒服......
作者: jpwinson 時間: 2022-8-23 13:33
本帖最後由 jpwinson 於 2022-8-23 13:35 編輯
我覺得配啱嘅耳膠去玩耳機係必須嘅,至於咩耳膠啱自己就一定要試,不能就咁要大啲就得,因為要配合你嘅耳機,有分管道長短,闊窄而應該用咩耳膠,所以每次買新耳機返嚟都有排試耳膠
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 係咁先啦 時間: 2022-8-23 14:40
我覺得自己 兩邊唔一樣size

作者: cngaiyin 時間: 2022-8-23 15:45
回覆 4# 係咁先啦
我都係 不過又好難錦配
作者: andylau919 時間: 2022-8-23 18:09
有無橢圓導管耳膠推薦?
作者: 齋胡 時間: 2022-8-23 19:32
但盡量大又會逼到痛唔襟戴
作者: 大大舊 時間: 2022-8-23 19:33
A字韓國仔好軟果款 用耐左耳帽位就會橢圓形
作者: Once 時間: 2022-8-23 20:01
我會揀可以盡量塞入而唔痛去做到最大隔音
用咗真無線有主動降噪功能就更好
作者: Free888 時間: 2022-8-23 21:45
我諗都要睇埋耳機大細,如果好似我用緊嘅Nuarl N6 Pro2咁大隻,用細耳膠就要迫到外耳好緊
作者: kenken33 時間: 2022-8-23 23:51
本帖最後由 kenken33 於 2022-8-23 23:54 編輯
太大碼會耳仔痛頭痛,耳膠唔太喜歡個感覺,喜歡一係用耳棉一係用cm
作者: ways 時間: 2022-8-24 02:37
我前日喺旺角晦氣老闆買咗呢個,但奇怪左右耳都唔fit,左擰擰右擰擰8個角度都擰均,我左耳細右耳大,M碼係最common啦,唔好被佢對翼呃到,唔好當佢普通耳膠XL碼看待事實唔係果回事,超級軟身我又唔覺得有咩承托力可言,耳膠管咀都太短,耳機係粗管短咀就唔洗試多數唔啱fit
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2335963&k=59ae1c32e38ecc79150461d45fbda784&t=1782363407&sid=57XnKEJqqg

作者: Free888 時間: 2022-8-24 11:32
晦氣老闆 = 邊間?

有機會嘅話試下Spinfit/Final type E for TWS / JVC Spiral dot
作者: tuoi 時間: 2022-8-24 11:42
旺角晦氣老闆相信右店,加上馬士打舖,
耳機舖最麻很煩雙雄

作者: 118205 時間: 2022-8-24 13:24
右店叫阿瘋果個唔係好吹得既咩

作者: zingy_hkepc 時間: 2022-8-24 14:09
呢款我都有用,舒服
如果計調音作用,係低音音尾會長小小
似似地氣孔聲
作者: 後巷街坊 時間: 2022-8-24 16:11
回覆 1# Free888
舒适上是对的, 但耳胶插得深能够把相对刺耳的6-8K共振高峰推向10K之外, 变得没那么刺耳.
到底是以较小的长管耳胶在较深的位置密封; 还是以较大的短管耳胶在较浅的位置密封. 这就没有MODEL ANSWER要耳听为实了.
作者: ways 時間: 2022-8-24 19:42
我出面有post提過
mk duckfat地庫字母數字店
我被個肥佬老闆鬧返轉頭
佢間鋪做到今個星期尾結業
清貨價我先買咋
作者: ways 時間: 2022-8-24 19:51
有啲師兄可以用S碼
M碼我都覺得比想像中細粒
我覺得我應該要用L碼
晦氣鬧人老闆果度買係齊碼既
但我唔會再去多次態度惡劣
作者: ways 時間: 2022-8-24 19:59
我覺得係對翼在深深處密封似D,所以設計咁特別
但對翼係厚而軟熟,佢唔薄既
成粒耳膠似wsxtone質感但軟熟N倍,係輕易反起佢咁柔軟
作者: 齋胡 時間: 2022-8-25 08:36
呢款配戴感係幾好,但唔係好鍾意佢個調音,對音色影響好大
作者: 齋胡 時間: 2022-8-25 08:43
講起異型耳膠暫時戴過最舒服係xelento果款,不過無辦法單獨買到
作者: Free888 時間: 2022-8-25 10:51
真是一個迷思,沒有絕對答案
作者: manman1998 時間: 2022-8-26 20:00
耳膠好重要,但係匹配,有時反而係跟手機送的効果唔錯
作者: ways 時間: 2022-8-28 19:26
左邊acoustune
空間感好.包圍感好.高頻人聲通透.低頻減少.分離度好.樂器定位清楚分明
右邊舊包裝spinfit
低頻多返,人聲前少少,空間感收窄,多動鐵用咗佢好似變得暖暖地,可能因為識轉灣識調較耳窿角度
(我認為)邏輯上耳膠同耳膜有距離越大空間立體感越好
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2336539&k=1152c8e7ea5de10f544babe6e186a288&t=1782363407&sid=57XnKEJqqg

作者: Free888 時間: 2022-9-4 11:30
本帖最後由 Free888 於 2022-9-4 11:33 編輯
題外話:其實應該多d耳膠製造商出2/3/all size pack,要消費者去買單一size去博唔夠厚道

唔知咩原因,final Type E for TWS喺香港得單一size去揀,我開頭買咗S去博,戴落總覺得應該買大D

咁我發覺日本同台灣原來有all size pack,我最後選擇去台灣網購all size pack再集運返香港
P.S. 而家我暫時係用M size,間中試下L size,有時左耳M右耳L

作者: tompkyou 時間: 2022-9-4 12:13
早排買過一PACK耳膠有 兩個size,不過變左冇得換。
我隻耳仔 都係有大細耳問題,左耳好細,右耳大好多。
左右耳我估計差左一個size。


