Board logo

標題: [開箱] 耳機玩到盡:新品盲追? Ibasso DC05 (聽感、多圖慎入) [打印本頁]

作者: tskso    時間: 2021-11-7 09:22     標題: 耳機玩到盡:新品盲追? Ibasso DC05 (聽感、多圖慎入)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2021-11-7 09:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2021-11-7 09:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dio    時間: 2021-11-7 10:48

等平衡頭了~~~
作者: stephen1029dog    時間: 2021-11-7 11:08

本帖最後由 stephen1029dog 於 2021-11-7 11:44 編輯
Specifications:
* DAC Chipset:Dual ES9219C QUAD DAC+ (TM) Chips
* THD+N:< 0.00056% ( 32Ω load) ...
tskso 發表於 2021-11-7 09:22 AM


之前型號停晒產。佢定價298又唔貴

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: tskso    時間: 2021-11-7 13:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dio    時間: 2021-11-7 14:41

有牛就可以諗諗,係驚推力唔夠,不過呢D產品大同少異,方便用就買
作者: stephen1029dog    時間: 2021-11-7 15:48

本帖最後由 stephen1029dog 於 2021-11-7 16:11 編輯

沖左條綠色
TB   329-30 但條嘢328 好奸,重未計直運運費28.
京X 328-30  佢定價328可以減30 直運免運費 實比298重要用順豐智能櫃收
我用八達通內master卡(預付卡)比錢就得
作者: smallfaihk1111    時間: 2021-11-7 15:53

買依條定fiio  ?

via HKEPC Reader for Android
作者: stephen1029dog    時間: 2021-11-7 15:56

本帖最後由 stephen1029dog 於 2021-11-7 15:59 編輯
買依條定fiio  ?

via HKEPC Reader for Android
smallfaihk1111 發表於 2021-11-7 03:53 PM


睇你用唔用4.4.
我就唔用,我都係手機聽Joox.又唔想買過D線.
依家慳住玩先.
PS.我都想買W2-131 .....那有錢
作者: tskso    時間: 2021-11-7 16:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2021-11-7 16:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2021-11-7 16:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stephen1029dog    時間: 2021-11-7 17:31

本帖最後由 stephen1029dog 於 2021-11-7 17:46 編輯
平玩要玩呢條, 送過三條畀人, type C一餐下午茶價錢, 加兩個包有原生lightning, 作正印/後備一流, 聽不出用 ...
tskso 發表於 2021-11-7 04:51 PM


平嘢我見到有條叫(HiBy海贝FC1 ES9270) 羊98
魅蓝HA01 Hifi解码耳放CX31993 羊79 (話係魅族出品)
作者: tat123    時間: 2021-11-7 17:32

本帖最後由 tat123 於 2021-11-7 17:47 編輯
平玩要玩呢條, 送過三條畀人, type C一餐下午茶價錢, 加兩個包有原生lightning, 作正印/後備一流, 聽不出用 ...
tskso 發表於 2021-11-7 16:51



    呢條都要入返翻條睇下門口,lightning已經冇貨,預計有排都冇貨
   
    想整條平平地3.5/4.4比手提電腦用
作者: smallfaihk1111    時間: 2021-11-7 17:51

回復 14 #stephen1029dog

入左fc1等收貨

via HKEPC Reader for Android
作者: stephen1029dog    時間: 2021-11-7 17:53

回復 stephen1029dog

入左fc1等收貨

via HKEPC Reader for Android
smallfaihk1111 發表於 2021-11-7 05:51 PM


你唔問下有無人用過評價?
作者: smallfaihk1111    時間: 2021-11-7 18:12

粗用

via HKEPC Reader for Android
作者: tskso    時間: 2021-11-7 18:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tat123    時間: 2021-11-7 18:47

係, 依家玩呢啲真幸福, 以前生卡前生卡後, 現在只須usb /lightning /type C interface插一插已經有相當品 ...
tskso 發表於 2021-11-7 18:17



    冇錯,依家選擇多好多,老鼠尾都好多選擇
作者: tskso    時間: 2021-11-7 20:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tompkyou    時間: 2021-11-7 20:30

用過兩條呢D老鼠尾,都有一個相同問題,就係有電話入果陣 鈴聲會超級大聲...

我覺得係我setting問題,有無ching知道點解決?

Ibasso DC04
電話:samsung note10
作者: tskso    時間: 2021-11-7 20:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tompkyou    時間: 2021-11-7 20:38

回覆  tompkyou

唔好玩, 唔好花時間研究, 或者考慮搵條大牌玩下, 依家我估大牌最平入門應該係Paw S1, 問 ...
tskso 發表於 2021-11-7 20:35


唔係好明你咁大段野想講乜。

你意思係鈴聲超級大聲 係正常現象,暫時解決唔到?
作者: tskso    時間: 2021-11-7 20:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2021-11-7 20:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tat123    時間: 2021-11-7 20:52

老鼠尾 用咁耐, 真係覺得佢係一項 , 小智慧、大發明 嘅發燒產品, 玩唔玩係一回事, 欣賞唔到佢嘅好處, 就 ...
tskso 發表於 2021-11-7 20:25



    我覺得有時啲廠冇出啲入門機,只係有出老鼠尾,感覺上用較少的錢可以試到間廠的調音,我係等.
    cayin r2r dac 老鼠尾
作者: tskso    時間: 2021-11-7 21:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tat123    時間: 2021-11-7 21:25

呢個想法都有個唔錯嘅gimmick, 好似一啲相機旗艦機種, 將黑科技下放至中階級別, 最賺錢就係呢個level, 用 ...
tskso 發表於 2021-11-7 21:04



    不過暫時黑科技下放至中階級別,係DAP都好似唔常見,老鼠尾我都未試過

    我認同老鼠尾嘅末日呢段,我估手機用老鼠尾的人,多數係藍牙唔能夠滿足而又唔想拎多部機出街嘅人
作者: stephen1029dog    時間: 2021-11-7 21:38

沖左條綠色
TB   329-30 但條嘢328 好奸,重未計直運運費28.
京X 328-30  佢定價328可以減30 直運免運費 ...
stephen1029dog 發表於 2021-11-7 03:48 PM



您的订单预计11月8日24:00前送达,请您做好收货安排

今日買,明天就收貨,咁快
作者: stephen1029dog    時間: 2021-11-7 21:39

平玩要玩呢條, 送過三條畀人, type C一餐下午茶價錢, 加兩個包有原生lightning, 作正印/後備一流, 聽不出用 ...
tskso 發表於 2021-11-7 04:51 PM


依條有無link?
作者: tskso    時間: 2021-11-7 21:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stephen1029dog    時間: 2021-11-7 21:48

呢個想法都有個唔錯嘅gimmick, 好似一啲相機旗艦機種, 將黑科技下放至中階級別, 最賺錢就係呢個level, 用 ...
tskso 發表於 2021-11-7 09:04 PM


所以我買條入門算.
UTWS5係一個開始.之後就有好多獨立DAC+獨立耳擴藍牙升級線.
作者: tskso    時間: 2021-11-7 21:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stephen1029dog    時間: 2021-11-7 21:52

師兄出得Super 2嘅post , 自然知道地步, 幾十蚊嘢一樣建議試下先
tskso 發表於 2021-11-7 09:48 PM


明白,OK
作者: tat123    時間: 2021-11-7 21:57

本帖最後由 tat123 於 2021-11-7 22:04 編輯
回覆  tat123

如果係咁就係用家之慘

用老鼠尾目的係想便攜, 有合理嘅音色, 繼續使用手上嘅發燒設 ...
tskso 發表於 2021-11-7 21:45



   "優質嘅藍牙便攜耳擴"反而呢個我冇諗過
     
    我覺得最方便啲人會揀:
    優質真無線靚料耳機 > 優質嘅藍牙便攜耳擴
    所以都怕最後冇咩廠會再出老鼠尾

    老鼠尾拉住條線駁手機,我超驚條線會斷

    如果有好優質的老鼠尾我會追捧下,因為我都唔想用無線耳機,但想用有線,結果又要拎磚
   
    老鼠尾最主要都係用黎駁notebook用,會揀啲二千附近,DAP駁其實都得,不過有時怕長差傷電
作者: tskso    時間: 2021-11-7 21:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2021-11-7 22:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tat123    時間: 2021-11-7 22:33

回覆  tat123
入第一條尾就係驚斷所以只會屋企用, 果條係bgvp乜乜, 後尾入第二第三條, 就開始唔怕佢哋 ...
tskso 發表於 2021-11-7 22:21



    之後再會買下啲type c升級線,暫時有期待係cayin尾
作者: tskso    時間: 2021-11-7 22:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: netmen    時間: 2021-11-7 23:11

"優質嘅藍牙便攜耳擴"反而呢個我冇諗過
     
    我覺得最方便啲人會揀:
    優質真無線靚料耳機 >  ...
tat123 發表於 2021-11-7 21:57


我對老鼠尾有信心最後會成為發燒品 , 原因係 , 根深柢固的認為 , 有線就係原始的聲音 , 人會自動腦放 , 唔會無左市場
作者: tskso    時間: 2021-11-8 01:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天大笑話    時間: 2021-11-8 02:10

回覆 41# netmen


   我都同意個市場有機會會向尾巴嘅方向走
作者: tskso    時間: 2021-11-8 02:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天大笑話    時間: 2021-11-8 02:19

回覆 44# tskso


  睇下過三日有無機會出手  
作者: tskso    時間: 2021-11-8 02:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天大笑話    時間: 2021-11-8 02:25

回覆 46# tskso

冇睇啱同埋靚價咪唔買,反正唔急
作者: smallfaihk1111    時間: 2021-11-8 13:44

4千5千蚊老鼠尾不是夢

via HKEPC Reader for Android
作者: miracle23    時間: 2021-11-8 14:38

Iphone 點先可以用到Ibasso dc05? 係咪要買個轉插?thx
作者: deep.rich    時間: 2021-11-8 15:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: miracle23    時間: 2021-11-8 18:51

要加條¥79 lt-lt1解碼線,仲要搵粒usb-c母對母,先接到usb-c既老鼠尾,越駁越長,比多$110成本,不如直 ...
deep.rich 發表於 2021-11-8 15:46


加多一舊水都ok既,最怕駁咁多音質都變差左
作者: smallfaihk1111    時間: 2021-11-8 19:08

ddhifi轉接頭

via HKEPC Reader for Android
作者: abralam    時間: 2021-11-8 19:14

我反而想知電話type c 3.1同2.0有無分別
作者: tskso    時間: 2021-11-9 00:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: smallfaihk1111    時間: 2021-11-9 09:28

已有dc04, 諗住買個ddhifi adapter, skip左唔買05

via HKEPC Reader for Android
作者: miracle23    時間: 2021-11-9 15:11

已有dc04, 諗住買個ddhifi adapter, skip左唔買05

via HKEPC Reader for Android
smallfaihk1111 發表於 2021-11-9 09:28


想買 DDHiFi TC35 Pro ,但比dc05 貴多一倍,lightning 平平地老鼠尾有嘜選擇?真羨慕andriod 機,1-2舊水唔差既dac 老鼠尾周圍都係..
作者: smallfaihk1111    時間: 2021-11-9 15:17

我都想知iphone邊條老鼠尾性價比高

via HKEPC Reader for Android
作者: miracle23    時間: 2021-11-9 15:32

本帖最後由 miracle23 於 2021-11-9 15:33 編輯
我都想知iphone邊條老鼠尾性價比高

via HKEPC Reader for Android
smallfaihk1111 發表於 2021-11-9 15:17


聽過$6xx 條Ae1i 近乎冇分別…由求推力,插左耳機都係用同一格既音量
作者: tskso    時間: 2021-11-9 18:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: iam886    時間: 2021-11-10 17:21

好似唔錯..
作者: mt4money    時間: 2021-11-10 17:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2021-11-10 18:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mt4money    時間: 2021-11-10 18:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2021-11-10 18:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mt4money    時間: 2021-11-10 19:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2021-11-10 19:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: allenvkv    時間: 2021-11-11 02:07

想點玩都得
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(5b5eb).jpg

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(5b5eb).jpg (2021-11-11 02:07, 139.4 KB) / 下載次數 55
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2292285&k=c3843e4e508151c9ba57bdd4684508fd&t=1782167398&sid=120QUoL988o


作者: tskso    時間: 2021-11-11 02:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2021-11-11 20:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: netmen    時間: 2021-11-11 21:15

想點玩都得


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
allenvkv 發表於 2021-11-11 02:07

好奇一問 , w2 係咪真係全面地打到你手上呢推尾 ? 定係味道上各有千秋 ?

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: tskso    時間: 2021-11-11 21:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: netmen    時間: 2021-11-11 21:47

價格上一定打倒哂, 尤其是兩個窿對一個窿, 音質上冇乜懷疑過
tskso 發表於 2021-11-11 21:19


唔係好明意思 , 就我所知 , 單純只做平衡輸出 , 去掉3.5 , 理論上聲音會乾淨D的 , 定係你指W2 係雙芯真平衡 ?
作者: tskso    時間: 2021-11-11 22:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2021-11-11 22:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stephen1029dog    時間: 2021-11-11 23:06

本帖最後由 stephen1029dog 於 2021-11-11 23:09 編輯
收到貨未?
tskso 發表於 2021-11-11 08:41 PM

集運有問題,停左係香港,我重聯絡得點攪....
京東買時講明用順風,到香港個程轉左第2間速遞,之後話寄唔到順風,要佢地自提點攞。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: tskso    時間: 2021-11-11 23:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: allenvkv    時間: 2021-11-11 23:26

本帖最後由 allenvkv 於 2021-11-11 23:27 編輯
好奇一問 , w2 係咪真係全面地打到你手上呢推尾 ? 定係味道上各有千秋 ?

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 -  ...
netmen 發表於 2021-11-11 21:15

平野係有D 缺點
Ibasso 呢2隻 01 04 係AN 機推力冇問題
如用上Hiby app 更好一點
但明題有底燥問題
iPhone 上呢2隻野野唔得,聲平淡如水。

S1 同 W2
2隻應該同級,聲冇過話邊個KO 邊個
S1 有干擾問題,AN 機嚴重D iPhone 好D
推力係大過W2 .
S1 大力刺激.
W2 斯文純厚D 背景夠黑。
W2 係 iPhone 好聽過 AN (apple music)
無比較下衝W2 未必知點解佢咁貴
睇自己用邊隻手機同銀包啦

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: tskso    時間: 2021-11-11 23:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: miracle23    時間: 2021-11-12 01:29

本帖最後由 miracle23 於 2021-11-12 01:31 編輯
平野係有D 缺點
Ibasso 呢2隻 01 04 係AN 機推力冇問題
如用上Hiby app 更好一點
但明題有底燥問題
iPhon ...
allenvkv 發表於 2021-11-11 23:26


講開平淡如水,試過隻Fender Ae1i audio enhancer 接iphone都係一樣,最神奇係用左同冇用都係用同一格聲量
作者: 摩囉星    時間: 2021-11-12 01:40

其實某店的HK$59尾d聲已唔錯,真心唔差過DC-0x

唯一係出街用會易有干擾聲,諗緊用錫紙包住會唔會有抗干擾效果,不過近排少用又懶去攪
作者: tskso    時間: 2021-11-12 02:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stephen1029dog    時間: 2021-11-12 18:41

剛收到條線,想問部手機本身有3.5mm,點設定去用條05出聲?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: tskso    時間: 2021-11-12 18:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stephen1029dog    時間: 2021-11-12 18:52

會有問題㗎咩?前後兩部手機都有3.5, 老鼠尾即插即用, 綠色靚唔靚仔, 影張相睇睇 ...
tskso 發表於 2021-11-12 06:44 PM




via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: stephen1029dog    時間: 2021-11-12 18:58

本帖最後由 stephen1029dog 於 2021-11-12 19:07 編輯
會有問題㗎咩?前後兩部手機都有3.5, 老鼠尾即插即用, 綠色靚唔靚仔, 影張相睇睇 ...
tskso 發表於 2021-11-12 06:44 PM

我部nex 1轉唔到線出. 插落其他無3.5機無問題。
我再拿部有3.5舊小米機又得,係部nex1唔得。

Ps 後行 已有05賣 37X 。 黑綠都有。唔洗TB

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: stephen1029dog    時間: 2021-11-12 19:53



解決了問題。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: tskso    時間: 2021-11-12 19:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2021-11-12 20:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stephen1029dog    時間: 2021-11-12 20:36

本帖最後由 stephen1029dog 於 2021-11-12 21:06 編輯
有得玩, 千祈唔好評測住
tskso 發表於 2021-11-12 07:58 PM

我咁屎點評。 我買來for 來緊換新手機用。
試左一陣,我部nex推力唔差一般聽都係60-70%.
條線推力就30-40水%就可以到nex60-70%水平。

缺點係條點竟然冇跟usb頭

Ps遲啲去後行買你推介個條5x蚊條線玩玩

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: tskso    時間: 2021-11-12 21:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stephen1029dog    時間: 2021-11-12 21:11

回覆  stephen1029dog

手機本身輸出唔錯, 老鼠尾推力效果會更好, 點解咁講, 以前用嘅lg HTC兩部手機輸出 ...
tskso 發表於 2021-11-12 09:06 PM

因為nex 1 本身用獨立 DAC是Cirrus Logic CS43199
佢一定要開啟及3.5mm出先用到。
Usb 出應該用返845 集成dac出聲.

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: tskso    時間: 2021-11-12 21:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: netmen    時間: 2021-11-12 22:11

回覆  stephen1029dog

手機本身輸出唔錯, 老鼠尾推力效果會更好, 點解咁講, 以前用嘅lg HTC兩部手機輸出 ...
tskso 發表於 2021-11-12 21:06


其實同款小尾巴 , 有D用家評價一個天一個地 , 可能撞著用緊的手機電流輸出有限制 , 影響發揮
手機廠應該之後在Type-C 頭輸出呢度下功夫 , 直接出到大電流或者可以比用家自己設定輸出大電流 ,
都未必唔係賣點 , 點都割到一D菜 :xd
作者: tskso    時間: 2021-11-12 22:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatau    時間: 2021-11-13 11:58

我接受唔到扞擾聲 用iphone mojo s1  都發現有就頂唔住賣走
而家用dc04 雖然要加camera kit 但無擾攘聲又幾好聲就算
作者: tskso    時間: 2021-11-15 19:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2021-11-15 19:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tat123    時間: 2021-11-15 19:51

到手, 有USB adapter 喎!師兄
tskso 發表於 2021-11-15 19:36



    即時開箱
作者: tskso    時間: 2021-11-15 20:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tat123    時間: 2021-11-15 20:43

即時師兄們dc03/05 ab 一下, 公諸同好
tskso 發表於 2021-11-15 20:17



    齊毒樂樂





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2