作者: wcyaa 時間: 2021-9-19 18:05 標題: 單動圈與單動鐵
最近都係用啲平價耳機
AK Diana
AK Billie Jean
Campfire Comet
Meze Solo
比較起上黎
兩款單單元耳機的聲音耐聽及(悅耳)感覺,比多單元的好聽,可能是品牌調音問題。。。?
作者: miracle23 時間: 2021-9-19 18:46
聽慣動圈真係翻唔到轉頭,動鐵d鐵皮聲,仲要十幾粒一齊黎哈
作者: philipsrev 時間: 2021-9-19 19:28
單圈/單鐵/單平板,一粒過全頻單元,三頻涵接過渡一定比多單元順,多單元涵接過渡好睇調音方用料同功力,KZ/TRN等平價品牌都用咗幾年先開始摸到個門檻咋。
作者: photosilicone 時間: 2021-9-20 00:04
世事嘅嘢, 好多單睇表面係睇唔到的 ...
作者: poonhk161 時間: 2021-9-20 14:34
多單元係無辦法之中嘅辦法,動鐵先天限制音域唔夠廣要用幾粒來補,動圈食尺寸幾CM根本發揮唔到啲咩
作者: killerhide 時間: 2022-3-23 02:56
回覆 2# miracle23
十幾粒一齊黎仲要聽到嘩嘩聲
作者: killerhide 時間: 2022-3-23 02:58
回覆 3# philipsrev
多單元銜接得叫靚聲我暫時覺得k3003最出色
作者: tskso 時間: 2022-3-24 00:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: joecn 時間: 2022-3-24 01:47
Sony just ear 只是單動圈, 單動鐵, 但水準很不錯
作者: tskso 時間: 2022-3-24 02:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: spohr 時間: 2022-3-24 13:34
最近都係用啲平價耳機
AK Diana
AK Billie Jean
Campfire Comet
Meze Solo
比較起上黎
兩款單單元耳機的聲 ...
wcyaa 發表於 2021-9-19 18:05
係級數既問題
頂級單動圈一萬左右,你去試下呢個級數又會有另一翻感受
平價野做比你既野好有限度
動圈耳機已經發展左好多年,技術成熟,好聽D都正常
平價多單元質素好參差,D唔識既人聽到"多"就以為勁,有好多呃錢既垃圾商品
作者: tskso 時間: 2022-3-24 17:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

