作者: lch201271 時間: 2020-7-10 19:11 標題: 紫珊4499 壞左寄吾到上大陸
紫珊4499 壞左寄吾到上大陸 先用左一個月炸 吾想哂左拒 hk 有冇地方有得整
(3.5 口插口可能 鬆左 要轉一轉先有聲(焊吾實) 店主叫我剪左電池 寄番去順風又吾收 點算?
作者: 天大笑話 時間: 2020-7-10 19:20
師兄咁慘咩

EMS上去得唔得
作者: countryboy 時間: 2020-7-10 19:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lch201271 時間: 2020-7-10 19:37
回覆 3# countryboy
4499 有分析 聽 女聲 真心吾錯
寄電子野番去好煩 要提供3c 認証 但老闆 吾肯。淘寶z3 個老闆 真係串過馬撚
作者: 1543 時間: 2020-7-10 19:45
又係壞 3.5, 我兩部 Z3 (4490) / (4493) 都係壞 3.5 攪到我幾想都忍住唔入 4499.
有 ching 話寄 ...
countryboy 發表於 2020-7-10 19:27
萬年通病。但除咗呢樣幾乎冇嘢壞。我嗰部Z3仲健在。
作者: nwnqht 時間: 2020-7-10 20:13
點解順豐唔收?
作者: lch201271 時間: 2020-7-10 20:34
回覆 6# nwnqht
電子野 要提供3c 認証 or 大陸收方生份證明
作者: tskso 時間: 2020-7-10 23:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: philipsrev 時間: 2020-7-10 23:39
試下問下ROMI/ICE LAB?
作者: o0oo0o 時間: 2020-7-10 23:40
我嗰部Z3只是開關有問題 另4495 果部VOL 有問題沙沙聲用cleaner 洗完過一排又發作 所以 4499 嗰部PASS
作者: tskso 時間: 2020-7-10 23:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2020-7-10 23:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wktw 時間: 2020-7-10 23:51
可以去郵局寄掛號信件30$有找一次,另外如果係藍牙耳機係吾比寄
作者: o0oo0o 時間: 2020-7-10 23:53
我剛入手FA3S 如果樓主 聽開AKM 那 CS43198 未必合你口味
作者: lch201271 時間: 2020-7-11 13:32
回覆 14# o0oo0o
考慮緊買吾買 可吾可以形容下咩聲底
作者: kityu 時間: 2020-7-11 14:06
有電池 EMS未必收
作者: rewq38 時間: 2020-7-11 20:19
我想知壞咩。如果咁多人壞,似係design問題
作者: lch201271 時間: 2020-7-11 22:26
回覆 17# rewq38
3.5 口插口可能 鬆左 要轉一轉先有聲(焊吾實
焊吾實
作者: lch201271 時間: 2020-7-11 22:41
回覆 9# philipsrev
吾該哂 !!問問先
作者: tskso 時間: 2020-7-11 23:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lch201271 時間: 2020-7-11 23:33
本帖最後由 lch201271 於 2020-7-11 23:34 編輯
回覆 20# tskso
應該係 開左個盒來睇 成 個3.5頭 用手搖得郁
作者: rewq38 時間: 2020-7-11 23:47
咁似乎係個座食唔到力,俾個頭咬到D pad甩焊。呢個係設計問題,醫番好會再衰過,好似D電話USB插頭咁。
作者: countryboy 時間: 2020-7-11 23:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2020-7-11 23:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lch201271 時間: 2020-7-12 00:12
打算去整手機地方 叫人焊
作者: swordgod 時間: 2020-7-12 15:43
回覆 22# rewq38
咬到Dpad甩焊?個pcb pad有冇甩?
就算焊到都要加固個座。
作者: Eric j 時間: 2020-7-12 18:14
睇大家咁讲插座可能出现两个问题,插座本身里面接触点弹簧片失去咗弹性导致接触不良,插咗与底板之间出現假焊。维修手机嘅人应该整到如果系普通嘅3.5mm插
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: jozifkwan 時間: 2020-7-12 19:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lch201271 時間: 2020-7-13 17:23
回覆 28# jozifkwan
瘦佬話自已已經幾個月寄吾到壞左既貨上大陸 熊仔係>?
作者: jozifkwan 時間: 2020-7-13 20:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cocteau 時間: 2020-7-15 19:45
要轉一轉先有聲,係孔內彈簧問題多過插座鬆焊。
先用清洗方法,孔同插都要洗。
如果唔得就係彈簧疲勞、縮左埋邊。可以自己用個細既耳屎挖、針,試下勾、頂返佢去中位。(視乎彈簧結構)
再唔得就換個插座,焊功唔太難不過要搵啱腳位,操作上比焊3.5插仲易。
搵唔到啱腳既座,就直情拖條線出黎去一個3.5母插。
作者: 天大笑話 時間: 2020-7-19 10:23
我個2.5口直頭左邊完全無聲
唔知搞咩,啱啱拆過嚟睇個2.5插頭完全正常
唔知係咪死鬼左,但係3.5嘅左右又冇問題架喎
作者: 天大笑話 時間: 2020-7-19 10:23
超級唔開心
作者: tskso 時間: 2020-7-19 18:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: terence0080 時間: 2020-7-19 18:45
2.5一樣......部部都一樣....
作者: terence0080 時間: 2020-7-19 18:49
自己換啦
作者: tskso 時間: 2020-7-19 18:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2020-7-19 18:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shinnAska 時間: 2020-7-19 19:57
咁多人話佢部機出事, 睇黎依個牌子D野質素都麻麻地
作者: 天大笑話 時間: 2020-7-19 22:05
係今朝聽聽下突然左耳出現勁明顯嘅啪啪啪聲
然後細聲咗少少
過多陣直接冇聲
唯有send返去整
作者: terence0080 時間: 2020-7-19 22:10
如果平時出街多,個頭勁昜甩。

作者: tskso 時間: 2020-7-19 23:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk133 時間: 2020-7-20 00:50
拆走電池之後可以搵香港郵政寄返大陸,加埋掛號大概$2x-3x左右。
作者: 天大笑話 時間: 2020-7-20 04:12
回覆 42# tskso
啱啱拆咗個電池,準備ems寄番上去
唯有用住z2個lo嚟聽歌
作者: lch201271 時間: 2020-7-20 11:14
回覆 44# 天大笑話
我最後都係掛號寄左 有機會打回頭
有排等丫 成個星期仲查緊海關
作者: tskso 時間: 2020-7-20 18:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天大笑話 時間: 2020-7-20 19:37
回覆 46# tskso
條過江龍有啲雞
不過Z2絕對唔係話好大差距
Z2音樂感強好多
作者: tskso 時間: 2020-8-5 17:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天大笑話 時間: 2020-8-6 00:09
我未寄返上去,我問咗老竇
佢話部機上去check嘅話有機會要打幾百蚊稅
所以我都等佢之後要返上去返工先至等佢幫我係大陸寄
反正聽著z2lo單端都唔錯
作者: leungleung1234 時間: 2020-8-6 00:36
應該咁講,如果比大陸海關抽中,就有機會打稅。之於收幾多稅,就睇海關心情,所以你可以係報關時將件貨報平d,博收稅個人唔識跟你報個價計平d。當然如果抽唔中,就唔駛比稅喇。
作者: xtheo 時間: 2020-8-6 01:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leungleung1234 時間: 2020-8-6 01:20
本帖最後由 leungleung1234 於 2020-8-6 01:44 編輯
回復 51 #xtheo
我唔清楚,因為我之前係寄順豐唔係掛號
via HKEPC Reader for Android
作者: lch201271 時間: 2020-8-6 19:48
回覆 49# 天大笑話
ems 我寄左 兩個星期 整好左寄緊番來
我估 z3 禁細件加上 拆埋電池(寫埋維修用)應該吾會打你稅
作者: lch201271 時間: 2020-8-6 19:49
回覆 51# xtheo
ems吾洗 順風就要
作者: 天大笑話 時間: 2020-8-7 06:40
回覆 53# lch201271
唉 禍不單行
啱啱攞部T1黎聽個加大聲嘅音量制打咗柴
睇黎真係要寄上去整。。。
作者: 天大笑話 時間: 2020-9-21 09:58
你部機返左嚟未?
琴日屎忽痕整返夠電池入去
都係冇奇跡出現
仲要連3.5嘅左邊都冇埋聲
作者: poonhk161 時間: 2020-9-21 22:57
順豐用公司名義可以記,搵下有無fans做開出貨入貨嘅
作者: waltyuen 時間: 2020-9-21 23:17
回覆 57# poonhk161
作者: derrick131 時間: 2020-9-24 11:56
有隻藍牙耳機壞左成個月 都未搵到有速遞送到
有都好貴
作者: waltyuen 時間: 2020-9-24 12:10
回覆 59# derrick131
O..有電池 甩唔到 煩過DAP


