作者: soundlover 時間: 2020-1-9 09:22 標題: 可能係世界上最平既16動鐵耳機開箱!!
本帖最後由 soundlover 於 2020-1-9 15:01 編輯
身為最平既單邊16單元耳機, 合共32粒鐵,相信個成本都唔平。
上年已經開始有大陸公司整單邊8,單邊16,單邊21單元等, 價錢都唔算平但問題係聲音唔得,一味推單元。
今次呢間"姚香",整左隻全無線耳機係用樹脂倒模做,一開始係比佢吸引, 同買家傾傾下, 話有隻新野出,係32單元,一開始都冇興趣,但聽到個價錢,又覺得可以試下喎,於是就訂左。
呢啲耳機當然係冇包裝盒, 但竟然用一個好靚既透明圓盒裝住,而盒蓋係用磁石,好治療既開盒。條線粗,扎實 ,但可惜佢只有3.5插,所以我換左條2.5線, 我試左條純銅,最後中意銀線多啲 。
耳機造工非常好, 一個x字既黑色面,勝在冇特別,唔誇張,而透明既樹脂清楚睇到,直頭係數到有幾多粒動鐵喺入面。 但啲動鐵就冇寫型號既,店主就話係進口單元。一開始以為會戴得好唔舒服,但點知佢隻耳機形狀做得好好, 我用final耳膠,戴上耳仔超fit, 完全密封耳仔,有cm耳機感覺,所以未開聲都隔左唔少聲。
聲音方面, 耳機結構係
3 x 低頻
3 x 中低
3 x 中頻
3 x 中高
2 x 高頻
2 x 超高
而我第一入耳感覺係好平衡, 冇超重既bass, 冇超高既刺音, 但有好好既分析力, 樂器層次好分明,人聲我覺得偏中後dd, 但聽某啲歌手人聲會前翻。
低頻唔係好深,始終係純鐵,但有量,一般既低頻全部比到你。而高頻有少少毒,聽女聲去到最高頻時好正,而且冇齒音。
而且喺調音方面,並唔係將所有高中低頻推到好前令你誤以為好好聲。 聲音係真係有一定既質素。
講下壞處
聲音一開始未發揮得好好, 有少少漂, 我煲左一晚,聲音明顯穩定左。 我估計係16粒單元要磨合一下。
我今日係第二日聽, 我覺得呢隻野可以更好聲,再聽多幾日睇下會晤會有更通透既聲音
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2170167&k=d8657d068f376452510f9a67ae5065f5&t=1782339442&sid=1eEF4EX7JE6

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2170168&k=44ac0c88a377625d34e40ec9b44c5b81&t=1782339442&sid=1eEF4EX7JE6

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2170169&k=9c07e144c3d4de927948c369444cf5d5&t=1782339442&sid=1eEF4EX7JE6

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2170170&k=c96c31b7c8f3fd878ce682b0f0f1bb7e&t=1782339442&sid=1eEF4EX7JE6

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2170171&k=e58cb09f390a7218d2545c97e8557e1c&t=1782339442&sid=1eEF4EX7JE6

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2170172&k=6ea06eab4f7943875397603cf6842992&t=1782339442&sid=1eEF4EX7JE6

作者: biglongsmall 時間: 2020-1-9 12:04
樓主猛料wow,專試大陸多單元
計橘子又一力作????,((橘子我都淘左隻6鐵)),已取今晚試試佢先
作者: iwantip6 時間: 2020-1-9 12:12
本帖最後由 iwantip6 於 2020-1-9 12:13 編輯
大陸鐵定真外國鐵先?價錢差好遠
姚香auxao32
作者: philipsrev 時間: 2020-1-9 12:25
好有CTZ24單嘅感覺。
作者: soundlover 時間: 2020-1-9 12:54
回覆 4# philipsrev
唔係ctZ個啲推單元聲,呢隻好好多,ctz以前試過????
作者: philipsrev 時間: 2020-1-9 13:03
可以影近少少睇下單元型號嗎? 淘店無列明,睇相又唔覺有分頻板,係咪出音管加阻尼做物理分頻?可以CLOSE UP睇下嗎?
作者: waltyuen 時間: 2020-1-9 13:11
回覆 6# philipsrev
Me2 比樓主引去 TAO搜尋 咩分頻資料都無, 唔通又一黃昏之星

作者: lihkgbro 時間: 2020-1-9 13:38
回覆 4# philipsrev
睇見都唔開胃,姚X間淘店前身好似就係CTZ 24單
作者: shal 時間: 2020-1-9 14:14
根本就同CTZ沒分別

作者: shal 時間: 2020-1-9 14:15
你說得對

作者: leungleung1234 時間: 2020-1-9 14:16
隻耳機D 單元排得有d 嚇人
via HKEPC Reader for Android
作者: 1543 時間: 2020-1-9 14:18
我最有興趣分頻電容型號,高價電容價錢,仲貴嗰粒單元。
作者: tuoi 時間: 2020-1-9 14:20
哦………明白嘅nx7 pro喺香討變相谷梗廣告,
同CAMPFIRE SOLARIS級數
作者: rewq38 時間: 2020-1-9 14:38
呢對野我同樓主聽感唔一樣。我直接換條平衡銀線,D聲似樣好多。仲有佢配嘅耳膠係有trick(兩節),你換咗佢人聲就會去番合適位置。
今晚再上來打兩句,宜家番緊工。
利申:打手死全家
作者: philipsrev 時間: 2020-1-9 14:42
純粹好奇問下:
"好平衡, 有超重既bass, 有超高既刺音" <--超重既bass+超高既刺音 = 好平衡?
"低頻唔係好深,始終係純鐵,但有量,一般既低頻全部比到你。而高頻有少少毒,聽女聲去到最高頻時好正,而且冇齒音。" <--超重既bass但又低頻唔係好深,超高既刺音但又唔會有齒音,真係咁神奇?
作者: soundlover 時間: 2020-1-9 15:01
回覆 15# philipsrev
係冇呀, 我手殘, thanks 等我改翻
作者: soundlover 時間: 2020-1-9 15:01
回覆 14# rewq38
ching 你都入左, 你用咩膠同線
作者: rewq38 時間: 2020-1-9 15:07
其實冇咩bass,一般動鐵的低音,潛得唔算深,去得快。人聲係有的咁多齒音。
呢對俾我最大驚喜係個音場真係OK,唔係得橫,縱向都有。你聽交響樂錄音真係好似變咗支收音咪咁。
作者: philipsrev 時間: 2020-1-9 15:17
你講一講,我GOOGLE下,呢個牌子福仁黃昏之星都有賣佢對QCC3020真藍芽,索價HK$1899,然後我好似忽然明白咗啲野。

期待多啲入手咗嘅師兄分享聽感。
作者: 1543 時間: 2020-1-9 15:40
自稱用進口單元
作者: philipsrev 時間: 2020-1-9 15:58
好mean呀~

作者: nhoj 時間: 2020-1-9 16:55
如果動鐵單元好似RYZEN 多核既提升幅度咁大就好LU

作者: 1543 時間: 2020-1-9 17:01
幾時有單邊128 ?
作者: philipsrev 時間: 2020-1-9 18:50
128未有住,買住呢對可以抽獎,頭獎極罕精品60單元,只送不賣。
但我覺得二獎吸引啲~
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2170297&k=af0b2964c8dc17c75fa3c2823316937c&t=1782339442&sid=1eEF4EX7JE6

作者: Dcup 時間: 2020-1-9 18:55
128個單元炒埋一碟,但都播同一條track
作者: waltyuen 時間: 2020-1-9 18:58
認真 咁多單 個重量 會唔會耳仔撕裂微絲血管

作者: waltyuen 時間: 2020-1-10 11:06
回覆 19# philipsrev
作者: sillycheng 時間: 2020-1-11 10:31
諗起之前果個12單無分音

作者: jacktsui 時間: 2020-1-13 12:55
回復 24 #philipsrev
60單元,耳牛size?
via HKEPC Reader for Android
作者: rewq38 時間: 2020-1-13 13:33
玩咗兩三日,低頻殘缺,手上兩條線都唔配,退咗。
作者: philipsrev 時間: 2020-1-13 18:53
每邊30,應該未使耳牛size,Audeze iSINE咁上下應該夠做。
作者: philipsrev 時間: 2020-1-13 18:54
郵費到付定自己比?
作者: rewq38 時間: 2020-1-14 10:34
回覆 32# philipsrev
我預咗自己食,唔排除佢會退番俾我。個幾十蚊算數喇,當試聽。
作者: Funacarol 時間: 2020-1-14 13:36
啱啱先追POST, 隻CTZ 24單好唔得架咩? 之前買過佢隻CTZ 5,覺得佢人聲調得好有韻味,仲有D期待添。
宜家CTZ都好似出在隻32單,唔知係未一樣聲?
作者: biglongsmall 時間: 2020-1-30 13:29
上淘寶睇過CTZ耳機,結構有D似香港E牌構造
作者: lska021 時間: 2020-2-1 11:06
師兄講多D ctz 24有咩問題,集思廣益
作者: tskso 時間: 2020-2-2 16:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jackyfan10 時間: 2020-2-2 17:10
根本係ctz,連耳膠都一樣
作者: shal 時間: 2020-2-5 13:10
24完全垃圾 24粒一樣的中國鐵
隻5單起碼用K牌先
作者: tskso 時間: 2020-2-7 02:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


