Board logo

標題: [開箱] 可能係世界上最平既16動鐵耳機開箱!! [打印本頁]

作者: soundlover    時間: 2020-1-9 09:22     標題: 可能係世界上最平既16動鐵耳機開箱!!

本帖最後由 soundlover 於 2020-1-9 15:01 編輯

1.jpg
身為最平既單邊16單元耳機, 合共32粒鐵,相信個成本都唔平。
上年已經開始有大陸公司整單邊8,單邊16,單邊21單元等, 價錢都唔算平但問題係聲音唔得,一味推單元。
今次呢間"姚香",整左隻全無線耳機係用樹脂倒模做,一開始係比佢吸引, 同買家傾傾下, 話有隻新野出,係32單元,一開始都冇興趣,但聽到個價錢,又覺得可以試下喎,於是就訂左。
2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg
呢啲耳機當然係冇包裝盒, 但竟然用一個好靚既透明圓盒裝住,而盒蓋係用磁石,好治療既開盒。條線粗,扎實 ,但可惜佢只有3.5插,所以我換左條2.5線, 我試左條純銅,最後中意銀線多啲 。
耳機造工非常好, 一個x字既黑色面,勝在冇特別,唔誇張,而透明既樹脂清楚睇到,直頭係數到有幾多粒動鐵喺入面。 但啲動鐵就冇寫型號既,店主就話係進口單元。一開始以為會戴得好唔舒服,但點知佢隻耳機形狀做得好好, 我用final耳膠,戴上耳仔超fit, 完全密封耳仔,有cm耳機感覺,所以未開聲都隔左唔少聲。
聲音方面, 耳機結構係
3 x 低頻
3 x 中低
3 x 中頻
3 x 中高
2 x 高頻
2 x 超高

而我第一入耳感覺係好平衡, 冇超重既bass, 冇超高既刺音, 但有好好既分析力, 樂器層次好分明,人聲我覺得偏中後dd, 但聽某啲歌手人聲會前翻。
低頻唔係好深,始終係純鐵,但有量,一般既低頻全部比到你。而高頻有少少毒,聽女聲去到最高頻時好正,而且冇齒音。
而且喺調音方面,並唔係將所有高中低頻推到好前令你誤以為好好聲。 聲音係真係有一定既質素。

講下壞處
聲音一開始未發揮得好好, 有少少漂, 我煲左一晚,聲音明顯穩定左。 我估計係16粒單元要磨合一下。
我今日係第二日聽, 我覺得呢隻野可以更好聲,再聽多幾日睇下會晤會有更通透既聲音
casdsac.jpg

圖片附件: 1.jpg (2020-1-9 09:18, 133.29 KB) / 下載次數 230
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2170167&k=d8657d068f376452510f9a67ae5065f5&t=1782339442&sid=1eEF4EX7JE6



圖片附件: 2.jpg (2020-1-9 09:18, 52.87 KB) / 下載次數 187
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2170168&k=44ac0c88a377625d34e40ec9b44c5b81&t=1782339442&sid=1eEF4EX7JE6



圖片附件: 3.jpg (2020-1-9 09:18, 65.4 KB) / 下載次數 180
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2170169&k=9c07e144c3d4de927948c369444cf5d5&t=1782339442&sid=1eEF4EX7JE6



圖片附件: 4.jpg (2020-1-9 09:18, 73.31 KB) / 下載次數 207
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2170170&k=c96c31b7c8f3fd878ce682b0f0f1bb7e&t=1782339442&sid=1eEF4EX7JE6



圖片附件: 5.jpg (2020-1-9 09:18, 87.92 KB) / 下載次數 178
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2170171&k=e58cb09f390a7218d2545c97e8557e1c&t=1782339442&sid=1eEF4EX7JE6



圖片附件: casdsac.jpg (2020-1-9 09:21, 97.56 KB) / 下載次數 182
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2170172&k=6ea06eab4f7943875397603cf6842992&t=1782339442&sid=1eEF4EX7JE6


作者: biglongsmall    時間: 2020-1-9 12:04

樓主猛料wow,專試大陸多單元
計橘子又一力作????,((橘子我都淘左隻6鐵)),已取今晚試試佢先
作者: iwantip6    時間: 2020-1-9 12:12

本帖最後由 iwantip6 於 2020-1-9 12:13 編輯

大陸鐵定真外國鐵先?價錢差好遠

姚香auxao32
作者: philipsrev    時間: 2020-1-9 12:25

好有CTZ24單嘅感覺。
作者: soundlover    時間: 2020-1-9 12:54

回覆 4# philipsrev


    唔係ctZ個啲推單元聲,呢隻好好多,ctz以前試過????
作者: philipsrev    時間: 2020-1-9 13:03

回覆  philipsrev


    唔係ctZ個啲推單元聲,呢隻好好多,ctz以前試過????
soundlover 發表於 2020-1-9 12:54



可以影近少少睇下單元型號嗎? 淘店無列明,睇相又唔覺有分頻板,係咪出音管加阻尼做物理分頻?可以CLOSE UP睇下嗎?
作者: waltyuen    時間: 2020-1-9 13:11

回覆 6# philipsrev


    Me2 比樓主引去 TAO搜尋 咩分頻資料都無, 唔通又一黃昏之星
作者: lihkgbro    時間: 2020-1-9 13:38

回覆 4# philipsrev


睇見都唔開胃,姚X間淘店前身好似就係CTZ 24單
作者: shal    時間: 2020-1-9 14:14

好有CTZ24單嘅感覺。
philipsrev 發表於 2020-1-9 12:25



    根本就同CTZ沒分別
作者: shal    時間: 2020-1-9 14:15

回覆  philipsrev


睇見都唔開胃,姚X間淘店前身好似就係CTZ 24單
lihkgbro 發表於 2020-1-9 13:38



    你說得對
作者: leungleung1234    時間: 2020-1-9 14:16

隻耳機D 單元排得有d 嚇人

via HKEPC Reader for Android
作者: 1543    時間: 2020-1-9 14:18

我最有興趣分頻電容型號,高價電容價錢,仲貴嗰粒單元。
作者: tuoi    時間: 2020-1-9 14:20

哦………明白嘅nx7 pro喺香討變相谷梗廣告,
  同CAMPFIRE SOLARIS級數
作者: rewq38    時間: 2020-1-9 14:38

呢對野我同樓主聽感唔一樣。我直接換條平衡銀線,D聲似樣好多。仲有佢配嘅耳膠係有trick(兩節),你換咗佢人聲就會去番合適位置。

今晚再上來打兩句,宜家番緊工。

利申:打手死全家
作者: philipsrev    時間: 2020-1-9 14:42

純粹好奇問下:
"好平衡, 有超重既bass, 有超高既刺音" <--超重既bass+超高既刺音 = 好平衡?
"低頻唔係好深,始終係純鐵,但有量,一般既低頻全部比到你。而高頻有少少毒,聽女聲去到最高頻時好正,而且冇齒音。" <--超重既bass但又低頻唔係好深,超高既刺音但又唔會有齒音,真係咁神奇?
作者: soundlover    時間: 2020-1-9 15:01

回覆 15# philipsrev


    係冇呀, 我手殘, thanks 等我改翻
作者: soundlover    時間: 2020-1-9 15:01

回覆 14# rewq38


    ching 你都入左, 你用咩膠同線
作者: rewq38    時間: 2020-1-9 15:07

呢對野我同樓主聽感唔一樣。我直接換條平衡銀線,D聲似樣好多。仲有佢配嘅耳膠係有trick(兩節),你換咗佢人 ...
rewq38 發表於 2020-1-9 14:38


其實冇咩bass,一般動鐵的低音,潛得唔算深,去得快。人聲係有的咁多齒音。

呢對俾我最大驚喜係個音場真係OK,唔係得橫,縱向都有。你聽交響樂錄音真係好似變咗支收音咪咁。
作者: philipsrev    時間: 2020-1-9 15:17

回覆  philipsrev


    Me2 比樓主引去 TAO搜尋 咩分頻資料都無, 唔通又一黃昏之星 ...
waltyuen 發表於 2020-1-9 13:11


你講一講,我GOOGLE下,呢個牌子福仁黃昏之星都有賣佢對QCC3020真藍芽,索價HK$1899,然後我好似忽然明白咗啲野。

期待多啲入手咗嘅師兄分享聽感。
作者: 1543    時間: 2020-1-9 15:40

自稱用進口單元
作者: philipsrev    時間: 2020-1-9 15:58

自稱用進口單元
1543 發表於 2020-1-9 15:40



好mean呀~
作者: nhoj    時間: 2020-1-9 16:55

如果動鐵單元好似RYZEN 多核既提升幅度咁大就好LU
作者: 1543    時間: 2020-1-9 17:01

如果動鐵單元好似RYZEN 多核既提升幅度咁大就好LU
nhoj 發表於 2020-1-9 16:55


幾時有單邊128 ?
作者: philipsrev    時間: 2020-1-9 18:50

幾時有單邊128 ?
1543 發表於 2020-1-9 17:01


128未有住,買住呢對可以抽獎,頭獎極罕精品60單元,只送不賣。
但我覺得二獎吸引啲~
1579616361_compress54.jpg

圖片附件: 1579616361_compress54.jpg (2020-1-9 18:48, 94.25 KB) / 下載次數 159
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2170297&k=af0b2964c8dc17c75fa3c2823316937c&t=1782339442&sid=1eEF4EX7JE6


作者: Dcup    時間: 2020-1-9 18:55

幾時有單邊128 ?
1543 發表於 2020-1-9 17:01



    128個單元炒埋一碟,但都播同一條track
作者: waltyuen    時間: 2020-1-9 18:58

認真 咁多單 個重量   會唔會耳仔撕裂微絲血管
作者: waltyuen    時間: 2020-1-10 11:06

回覆 19# philipsrev


      我都是睇個SHELL耳型 同D CHEAP膠料估咋
作者: sillycheng    時間: 2020-1-11 10:31

諗起之前果個12單無分音
作者: jacktsui    時間: 2020-1-13 12:55

回復 24 #philipsrev

60單元,耳牛size?

via HKEPC Reader for Android
作者: rewq38    時間: 2020-1-13 13:33

玩咗兩三日,低頻殘缺,手上兩條線都唔配,退咗。
作者: philipsrev    時間: 2020-1-13 18:53

回復 philipsrev

60單元,耳牛size?  

via HKEPC Reader for Android
jacktsui 發表於 2020-1-13 12:55



每邊30,應該未使耳牛size,Audeze iSINE咁上下應該夠做。
作者: philipsrev    時間: 2020-1-13 18:54

玩咗兩三日,低頻殘缺,手上兩條線都唔配,退咗。
rewq38 發表於 2020-1-13 13:33



郵費到付定自己比?
作者: rewq38    時間: 2020-1-14 10:34

回覆 32# philipsrev

我預咗自己食,唔排除佢會退番俾我。個幾十蚊算數喇,當試聽。
作者: Funacarol    時間: 2020-1-14 13:36

回覆  philipsrev


    Me2 比樓主引去 TAO搜尋 咩分頻資料都無, 唔通又一黃昏之星 ...
waltyuen 發表於 2020-1-9 13:11


啱啱先追POST, 隻CTZ 24單好唔得架咩? 之前買過佢隻CTZ 5,覺得佢人聲調得好有韻味,仲有D期待添。
宜家CTZ都好似出在隻32單,唔知係未一樣聲?
作者: biglongsmall    時間: 2020-1-30 13:29

上淘寶睇過CTZ耳機,結構有D似香港E牌構造
作者: lska021    時間: 2020-2-1 11:06

根本就同CTZ沒分別
shal 發表於 2020-1-9 14:14


師兄講多D ctz 24有咩問題,集思廣益
作者: tskso    時間: 2020-2-2 16:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jackyfan10    時間: 2020-2-2 17:10

根本係ctz,連耳膠都一樣
作者: shal    時間: 2020-2-5 13:10

啱啱先追POST, 隻CTZ 24單好唔得架咩? 之前買過佢隻CTZ 5,覺得佢人聲調得好有韻味,仲有D期待添。
宜家CTZ ...
Funacarol 發表於 2020-1-14 13:36



    24完全垃圾 24粒一樣的中國鐵
隻5單起碼用K牌先
作者: tskso    時間: 2020-2-7 02:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2