Board logo

標題: [開箱] FiiO AM3D耳放模組開箱評測 [打印本頁]

作者: hk133    時間: 2019-6-17 19:43     標題: FiiO AM3D耳放模組開箱評測

格式工廠cover.jpg

FiiO喺2019年春季發佈會除咗推出M11之外,仲出咗AM3D耳放模組。
呢個模組係俾FiiO X7系列DAP以及Q5系列解碼耳放用嘅,
有3.5mm單端接口以及4.4mm平衡接口,睇落好似同AM3B冇咩分別。
不過AM3D用咗雙THX-AAA-78模塊,而且攞到THX認證,價錢就比其他模組貴幾百蚊。
THX AAA全稱THX Achromatic Audio Amplifier(THX消色差音頻放大器),
根據THX official website嘅描述簡單總結一下,(https://www.thx.com/mobile/aaa/
呢個系列嘅音頻放大器有專利嘅前饋誤差校正技術,將諧波、互調及交越失真降低,
輸出功率更大,動態範圍同埋聲壓級(SPL)都更大,而且對電源嘅要求較低。

其實佢地之前都出過內置THX模塊嘅耳放模組,型號係AM3C,
不過由於只限日本銷售,而且限量,所以冇乜人知,
AM3C完售之後,喺日本仲有炒價,最貴炒到原價一倍。

不過講咁多都冇用,實際聽過先知道好唔好聲嘅。
首先睇咗開箱先:

格式工廠IMG_1776.jpg

格式工廠IMG_1778.jpg

包裝同AM3B耳放模組一樣,只係正面貼咗AM3D嘅label,背面貼咗AM3D嘅barcode。


格式工廠IMG_1780.jpg

同其他耳放模組一樣,有個金屬盒做保護。


格式工廠IMG_1784.jpg

打開金屬盒就可以見到模組本體。
其實呢個收納盒都幾大,裁剪一下緩衝海綿,可以放到三個模組。
模組用膠袋裝好避免刮花,盒內附有說明書以及四粒螺絲。


格式工廠IMG_1798.jpg

同AM3B一樣,AM3D正面貼咗Hi-Res貼紙。
就咁睇同AM3B好似差唔多?


格式工廠IMG_1809.jpg

背面印住AM3D,仲有THX AAA-78嘅字樣。


格式工廠IMG_1812.jpg

同AM3B對比,外觀上AM3D好似只係背面印字唔一樣?


格式工廠IMG_1815.jpg

底部插孔都係似乎一模一樣。


格式工廠IMG_1833.jpg

由頂部一睇,終於發現有區別,
AM3D(上面嗰個)嘅4.4mm插口同AM3B(下面嗰個)嘅4.4mm插口似乎唔一樣。


格式工廠IMG_1838.jpg

插個AM3D落去X7,聽一聽,咦,真係有料到喎。
換咗AM3D之後,X7嘅底噪俾佢壓低咗,好過用AM3B嗰時唔少,甚至底噪表現仲好過M11一啲。
底噪少咗,分析力都有提升,加埋X7+AM3D呢個組合好少味精,聽落比M11更加正。
本來用AM3B嗰時仲覺得X7都係時候退休,換咗AM3D之後,宜家呢個聲底我諗部X7可以撐多一兩年。

不過換完模組之後,部X7都唔會變快......用多一兩年都係要換DAP......
撐到年尾FiiO出嘅新嘅旗艦DAP都ok嘅。

圖片附件: 格式工廠cover.jpg (2019-6-17 18:01, 148 KB) / 下載次數 88
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2133056&k=eaea475e047f0440e9c9c2408048b1c9&t=1782565554&sid=NOsk2D1k8



圖片附件: 格式工廠IMG_1776.jpg (2019-6-17 18:01, 131.36 KB) / 下載次數 90
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2133057&k=04ded4ae6401c220f5c7a7a3cf76a5e2&t=1782565554&sid=NOsk2D1k8



圖片附件: 格式工廠IMG_1778.jpg (2019-6-17 18:01, 146.88 KB) / 下載次數 78
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2133058&k=1b6178961a9f77621ac9b6ef36e7a2fc&t=1782565554&sid=NOsk2D1k8



圖片附件: 格式工廠IMG_1780.jpg (2019-6-17 18:01, 126.17 KB) / 下載次數 91
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2133059&k=dd7801201264e2303dbbaee4c0b47666&t=1782565554&sid=NOsk2D1k8



圖片附件: 格式工廠IMG_1784.jpg (2019-6-17 18:01, 146.96 KB) / 下載次數 78
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2133060&k=3d637a6565b6cd7118c915e00e2c04d0&t=1782565554&sid=NOsk2D1k8



圖片附件: 格式工廠IMG_1798.jpg (2019-6-17 18:01, 130.48 KB) / 下載次數 91
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2133061&k=9f77a9a442ff7d27aec0a9f3f37f6618&t=1782565554&sid=NOsk2D1k8



圖片附件: 格式工廠IMG_1809.jpg (2019-6-17 18:01, 119.57 KB) / 下載次數 92
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2133062&k=7ffb13b072358999228f9655593c0028&t=1782565554&sid=NOsk2D1k8



圖片附件: 格式工廠IMG_1812.jpg (2019-6-17 18:01, 109.13 KB) / 下載次數 88
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2133063&k=20e4e24ebd8d4aae1605aab49914dcd0&t=1782565554&sid=NOsk2D1k8



圖片附件: 格式工廠IMG_1815.jpg (2019-6-17 18:01, 136.9 KB) / 下載次數 105
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2133064&k=0027a539f7c1ecf410cb1e251ae2e689&t=1782565554&sid=NOsk2D1k8



圖片附件: 格式工廠IMG_1833.jpg (2019-6-17 18:01, 146.48 KB) / 下載次數 80
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2133065&k=413c2c5cb408eef31969a4dd2a5dae20&t=1782565554&sid=NOsk2D1k8



圖片附件: 格式工廠IMG_1838.jpg (2019-6-17 18:01, 130.3 KB) / 下載次數 139
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2133066&k=d38e1a8303fc7df99592e7794a906d98&t=1782565554&sid=NOsk2D1k8


作者: tuoi    時間: 2019-6-17 20:13

本帖最後由 tuoi 於 2019-6-17 20:18 編輯

咦.......可以考慮放落Q5度,又延長壽命,
不過可能要千幾?有齊三個插就一流
作者: hk133    時間: 2019-6-17 22:32

回覆 2# tuoi


    我喺之前HKAVPE嗰時買嘅,價錢好似!#(*。
作者: tuoi    時間: 2019-6-17 22:46

回覆  tuoi


    我喺之前HKAVPE嗰時買嘅,價錢好似!#(*。
hk133 發表於 2019-6-17 22:32
唔該晒....不過最衰自己2.5多
作者: kkzzst    時間: 2019-6-18 17:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2019-6-18 21:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kkzzst    時間: 2019-6-19 00:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk133    時間: 2019-6-19 01:25

見你終於臣服係4.4 之下, 迷途知返... 可喜可賀..  

Fiio 有乜係行4497 ?
kkzzst 發表於 2019-6-18 17:40



    醒下啦,雅加達亞運會都完咗啦
    我喺舊年買嘅AM3B模組早就有4.4頭,而且我呢個係真平衡,唔係3.5單端轉4.4扮平衡
作者: kkzzst    時間: 2019-6-19 12:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kkzzst    時間: 2019-6-19 23:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 抽水皇    時間: 2019-6-19 23:42

逃犯條例 既下場..見你也停留言!都神經唔曬、比你留言
作者: kkzzst    時間: 2019-6-20 04:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2