作者: smallfaihk1111 時間: 2019-6-13 08:29 標題: Kz as12又嚟
究竟佢有幾多條生產線?
via HKEPC Reader for Android
作者: 118205 時間: 2019-6-13 09:00
好厭了

作者: tskso 時間: 2019-6-13 10:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kkzzst 時間: 2019-6-13 13:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tuoi 時間: 2019-6-13 13:26
本帖最後由 tuoi 於 2019-6-13 13:31 編輯
哦........as16每邊攞返起兩粒



作者: hk133 時間: 2019-6-13 16:46
刀法精準

作者: number92000 時間: 2019-6-13 18:32
本帖最後由 number92000 於 2019-6-13 18:33 編輯
回覆 1# smallfaihk1111
有無師兄計過入曬所有MODEL 幾$
然後做個BLIND TEST 分唔分到
作者: tskso 時間: 2019-6-13 19:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2019-6-13 20:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO 時間: 2019-6-13 21:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: teamhardcore 時間: 2019-6-13 21:55
果然係強迫症
via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: philipsrev 時間: 2019-6-13 22:08
有時唔係好明白,C16後出A10(8變5),AS16後出AS12(8變6),硬係有種弱化版嘅感覺,好似紅彗星變揸古,高達變吉姆咁,如果之前已經入咗旗艦,仲有幾多人會入隻量產型?一般都係氹人升級,無理由氹人降級㗎?
作者: tskso 時間: 2019-6-13 22:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2019-6-13 22:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: louis3412 時間: 2019-6-14 15:30
先整高達 後再量產吉姆
大家手上果d試作型黎架炸
btw 隔離cpu同gpu都係咁出
先整完整die再發揮刀工 到而家i5 9400冇F版仲未有影
via HKEPC Reader for Android
作者: kkzzst 時間: 2019-6-14 15:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 樂天熊仔餅 時間: 2019-6-14 15:49
都係15樓比較清醒少少

作者: tskso 時間: 2019-6-14 16:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shal 時間: 2019-6-14 16:50
去瘦老到玩下demo

作者: tskso 時間: 2019-6-14 17:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: philipsrev 時間: 2019-6-14 17:30
唔理邊間都好,有得試盡可能試咗先,如果唔係寄野返大陸麻L煩,好多淘店試聽我都想試。
作者: tskso 時間: 2019-6-15 15:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: louis3412 時間: 2019-6-16 20:25
不如等雙動圈整部OO Raiser
zs有時似tick tock 加完單元就走去改良單元
再推番d少單元產品
改黎改去加埋d公模 魔蟹都可以出10隻唔同款
via HKEPC Reader for Android
作者: tattattat 時間: 2019-7-18 22:34
有得賣喇,唔知有無試用報告
via HKEPC Reader for Android
作者: kenken33 時間: 2019-7-18 22:52
入齊曬應該連大廠中高階CM都買到對
正路根據不同音樂類型分開有1-3對大廠靚野就乜都夠用作者: kkzzst 時間: 2019-7-19 19:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Duran 時間: 2019-7-21 14:52
先前冇入AS16, 返而覺得AS12啱聽D 所以入了隻. 開心駛用中
作者: tskso 時間: 2019-7-21 17:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Duran 時間: 2019-7-21 19:53
瘦佬處試完demo 覺得較as16有音乐感及價格合理, 所以即入
作者: tskso 時間: 2019-7-21 21:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tattattat 時間: 2019-7-21 23:10
師兄,瘦佬咩價位?
via HKEPC Reader for Android
作者: lineage33 時間: 2019-7-22 02:36
AS12?
作者: Duran 時間: 2019-7-24 14:03
回覆 31# tattattat
三百尾
作者: Duran 時間: 2019-7-24 14:04
回覆 32# lineage33
幾星期前試了AS16, 上星期試AS12
作者: tattattat 時間: 2019-7-26 08:20
AS16,每邊四粒高頻31736
AS12,每邊兩粒高頻30012
除左價錢平左,聲感差不多?
via HKEPC Reader for Android
作者: Duran 時間: 2019-7-26 16:56
AS16,每邊四粒高頻31736
AS12,每邊兩粒高頻30012
除左價錢平左,聲感差不多?
via HKEPC Reader for ...
tattattat 發表於 2019-7-26 08:20
我唔識D咩單元, 主要聽感 AS12較有音乐感但較AS16分析力少D
作者: (朗尼) 時間: 2019-9-15 16:23
點解無人講, 我覺得as12比as16更有味道更味精
作者: Duran 時間: 2019-9-16 10:26
Agreed
所以 我最後都入了对as12
作者: tskso 時間: 2019-9-16 21:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 貴姓黃生 時間: 2019-9-17 09:56
入左ZS10後都無再入耳機,夠聽就算
作者: fishing_tonny 時間: 2019-9-17 16:48
入左ZS10後都無再入耳機,夠聽就算X2
作者: Duran 時間: 2019-9-18 12:02
師兄所指係邊條鍍銀線? 黑色那條?

