Board logo

標題: Kz as12又嚟 [打印本頁]

作者: smallfaihk1111    時間: 2019-6-13 08:29     標題: Kz as12又嚟

究竟佢有幾多條生產線?

via HKEPC Reader for Android
作者: 118205    時間: 2019-6-13 09:00

好厭了
作者: tskso    時間: 2019-6-13 10:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kkzzst    時間: 2019-6-13 13:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tuoi    時間: 2019-6-13 13:26

本帖最後由 tuoi 於 2019-6-13 13:31 編輯

哦........as16每邊攞返起兩粒
作者: hk133    時間: 2019-6-13 16:46

哦........as16每邊攞返起兩粒
tuoi 發表於 2019-6-13 13:26



    刀法精準
作者: number92000    時間: 2019-6-13 18:32

本帖最後由 number92000 於 2019-6-13 18:33 編輯

回覆 1# smallfaihk1111


    有無師兄計過入曬所有MODEL 幾$
然後做個BLIND TEST 分唔分到
作者: tskso    時間: 2019-6-13 19:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2019-6-13 20:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO    時間: 2019-6-13 21:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: teamhardcore    時間: 2019-6-13 21:55

果然係強迫症

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: philipsrev    時間: 2019-6-13 22:08

有時唔係好明白,C16後出A10(8變5),AS16後出AS12(8變6),硬係有種弱化版嘅感覺,好似紅彗星變揸古,高達變吉姆咁,如果之前已經入咗旗艦,仲有幾多人會入隻量產型?一般都係氹人升級,無理由氹人降級㗎?
作者: tskso    時間: 2019-6-13 22:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2019-6-13 22:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: louis3412    時間: 2019-6-14 15:30

有時唔係好明白,C16後出A10(8變5),AS16後出AS12(8變6),硬係有種弱化版嘅感覺,好似紅彗星變揸古,高 ...
philipsrev 發表於 2019-6-13 22:08

先整高達 後再量產吉姆
大家手上果d試作型黎架炸
btw 隔離cpu同gpu都係咁出
先整完整die再發揮刀工 到而家i5 9400冇F版仲未有影

via HKEPC Reader for Android
作者: kkzzst    時間: 2019-6-14 15:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 樂天熊仔餅    時間: 2019-6-14 15:49

都係15樓比較清醒少少  
作者: tskso    時間: 2019-6-14 16:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shal    時間: 2019-6-14 16:50

點都好啦,入貨前準D好,盲入風險大
tskso 發表於 2019-6-14 16:37



    去瘦老到玩下demo
作者: tskso    時間: 2019-6-14 17:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: philipsrev    時間: 2019-6-14 17:30

外面有Demo一樣可以, 唔使下下 特登去深水埗, 路過另計
tskso 發表於 2019-6-14 17:20


唔理邊間都好,有得試盡可能試咗先,如果唔係寄野返大陸麻L煩,好多淘店試聽我都想試。
作者: tskso    時間: 2019-6-15 15:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: louis3412    時間: 2019-6-16 20:25

都係15樓比較清醒少少
樂天熊仔餅 發表於 2019-6-14 15:49

不如等雙動圈整部OO Raiser
zs有時似tick tock 加完單元就走去改良單元
再推番d少單元產品
改黎改去加埋d公模 魔蟹都可以出10隻唔同款

via HKEPC Reader for Android
作者: tattattat    時間: 2019-7-18 22:34

有得賣喇,唔知有無試用報告

via HKEPC Reader for Android
作者: kenken33    時間: 2019-7-18 22:52

回覆  smallfaihk1111


    有無師兄計過入曬所有MODEL 幾$
然後做個BLIND TEST 分唔分到 ...
number92000 發表於 13-6-2019 18:32


入齊曬應該連大廠中高階CM都買到對正路根據不同音樂類型分開有1-3對大廠靚野就乜都夠用
作者: kkzzst    時間: 2019-7-19 19:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Duran    時間: 2019-7-21 14:52

先前冇入AS16, 返而覺得AS12啱聽D 所以入了隻. 開心駛用中
作者: tskso    時間: 2019-7-21 17:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Duran    時間: 2019-7-21 19:53

12價性比高,玩全鐵不錯之選,當然先试後買啦
tskso 發表於 2019-7-21 17:42


瘦佬處試完demo 覺得較as16有音乐感及價格合理, 所以即入
作者: tskso    時間: 2019-7-21 21:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tattattat    時間: 2019-7-21 23:10

瘦佬處試完demo 覺得較as16有音乐感及價格合理, 所以即入
Duran 發表於 2019-7-21 19:53

師兄,瘦佬咩價位?

via HKEPC Reader for Android
作者: lineage33    時間: 2019-7-22 02:36

瘦佬處試完demo 覺得較as16有音乐感及價格合理, 所以即入
Duran 發表於 2019-7-21 19:53



AS12?
作者: Duran    時間: 2019-7-24 14:03

回覆 31# tattattat

三百尾
作者: Duran    時間: 2019-7-24 14:04

回覆 32# lineage33
幾星期前試了AS16, 上星期試AS12
作者: tattattat    時間: 2019-7-26 08:20

回覆  lineage33
幾星期前試了AS16, 上星期試AS12
Duran 發表於 2019-7-24 14:04

AS16,每邊四粒高頻31736

AS12,每邊兩粒高頻30012

除左價錢平左,聲感差不多?

via HKEPC Reader for Android
作者: Duran    時間: 2019-7-26 16:56

AS16,每邊四粒高頻31736

AS12,每邊兩粒高頻30012

除左價錢平左,聲感差不多?

via HKEPC Reader for ...
tattattat 發表於 2019-7-26 08:20

我唔識D咩單元, 主要聽感 AS12較有音乐感但較AS16分析力少D
作者: (朗尼)    時間: 2019-9-15 16:23

點解無人講, 我覺得as12比as16更有味道更味精
作者: Duran    時間: 2019-9-16 10:26

點解無人講, 我覺得as12比as16更有味道更味精
(朗尼) 發表於 2019-9-15 16:23


Agreed
所以 我最後都入了对as12
作者: tskso    時間: 2019-9-16 21:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 貴姓黃生    時間: 2019-9-17 09:56

入左ZS10後都無再入耳機,夠聽就算
作者: fishing_tonny    時間: 2019-9-17 16:48

入左ZS10後都無再入耳機,夠聽就算X2
作者: Duran    時間: 2019-9-18 12:02

AS16係有D難搞, 16單元 都係有佢嘅獨到之處, 所以轉來轉去, 最後用鍍銀線加耳綿解決, 訂咗嘅 升級銀 ...
tskso 發表於 2019-9-16 21:43


師兄所指係邊條鍍銀線? 黑色那條?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2