作者: zingy_hkepc 時間: 2019-5-16 14:34 標題: 有無人玩 XuanZu 部U606pro耳擴
我剛入手,希望有師兄分享
DIY換料升級同換OPAMP既注意地方或經驗
請指教
作者: kityu 時間: 2019-5-16 17:29
用緊OP2604,可能換MUSE02 比較下
作者: zingy_hkepc 時間: 2019-5-16 21:34
網上都無咩參考,希望多啲師兄分享心得。
OP2604同跟機粒opamp 有咩音質上公別?
作者: tskso 時間: 2019-5-16 21:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kityu 時間: 2019-5-16 21:55
我剛到手幾日,仲煲緊
無用過原裝opamp, 我直接買埋op2604
等粒MUSE02到手 先再比較下
作者: kityu 時間: 2019-5-16 21:56
不過用ME100時有電流聲
作者: devilcat1 時間: 2019-5-16 21:57
2604係跟機哥粒既4倍性能 但2604運放黎講叫最好聲 只不過叫做好聲過5532
認認真真買粒627BP 一係8620BR啦 對比過2604之後你會發覺係兩個世界
作者: chaulong3 時間: 2019-5-16 22:03
回覆 7# devilcat1
627BP 係單運放 要兩粒一齊先work
U606pro 只支援雙運放
我就一部用op2107ap 一部MUSE01
作者: tskso 時間: 2019-5-16 22:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zingy_hkepc 時間: 2019-5-16 22:12
多謝各位師兄,分享心得,
已經有幾粒唔同型號你地換左,比新人有個參考
作者: zingy_hkepc 時間: 2019-5-16 22:16
我知單運opamp 要用板將二粒合一
之後會比較佔空間
部機好似無位放?有無人成功過
作者: devilcat1 時間: 2019-5-16 22:45
識貨喎師兄 唔知部機係點 要拆機先知
作者: zingy_hkepc 時間: 2019-5-16 22:59
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2126944&k=bb57fc77ecf887b33c36cb22a0934a36&t=1782260845&sid=1mDHkJH9DaC

作者: chaulong3 時間: 2019-5-16 22:59
本帖最後由 chaulong3 於 2019-5-16 23:08 編輯
高度限制 金封都己經太高
作者: zingy_hkepc 時間: 2019-5-16 23:01
因為網上搵唔到,自己影
希望有人指教
換零件,換opamp
作者: KOJI 時間: 2019-5-16 23:03
比張二合一板相你參考下
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2126945&k=b6034a4dd9014cc5292aa1f40c25dc46&t=1782260845&sid=1mDHkJH9DaC

作者: zingy_hkepc 時間: 2019-5-16 23:26
回覆 16# KOJI
呢件我見過,仲有一種係長一倍
腳在中間,左右各插一粒單運,甚至焊落板
作者: zingy_hkepc 時間: 2019-5-16 23:27
回覆 14# chaulong3
就係唔知其他人,點樣無空間都換到,所以先請教
作者: devilcat1 時間: 2019-5-16 23:28
本帖最後由 devilcat1 於 2019-5-16 23:31 編輯
8620BR 要換轉插 貼片換直插轉插 要焊的 等我仲以為佢係焊死哥種 呢種都叫做易換
如果真係唔識焊 玩627BP啦 兩粒不雙上下 但我就中意627多DD 627音樂感多少少 8620 高解釋少少
作者: zingy_hkepc 時間: 2019-5-16 23:38
多謝師兄指教,
希望其他人都有得著或分享
作者: chaulong3 時間: 2019-5-16 23:45
試過推平粒金封 op2107sm 失敗左
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2126966&k=34fe868983cd2dfbbbf92d1785fe6511&t=1782260845&sid=1mDHkJH9DaC

作者: zingy_hkepc 時間: 2019-5-16 23:55
咁粒野燒左?咩原因失敗
作者: chaulong3 時間: 2019-5-17 00:04
太大力 推死左頂果粒野 放落U606 唔work 燒左


