Board logo

標題: [教學] 有無人玩 XuanZu 部U606pro耳擴 [打印本頁]

作者: zingy_hkepc    時間: 2019-5-16 14:34     標題: 有無人玩 XuanZu 部U606pro耳擴

我剛入手,希望有師兄分享
DIY換料升級同換OPAMP既注意地方或經驗
請指教
作者: kityu    時間: 2019-5-16 17:29

用緊OP2604,可能換MUSE02 比較下
作者: zingy_hkepc    時間: 2019-5-16 21:34

網上都無咩參考,希望多啲師兄分享心得。
OP2604同跟機粒opamp 有咩音質上公別?
作者: tskso    時間: 2019-5-16 21:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kityu    時間: 2019-5-16 21:55

我剛到手幾日,仲煲緊
無用過原裝opamp, 我直接買埋op2604
等粒MUSE02到手 先再比較下
作者: kityu    時間: 2019-5-16 21:56

不過用ME100時有電流聲
作者: devilcat1    時間: 2019-5-16 21:57

網上都無咩參考,希望多啲師兄分享心得。
OP2604同跟機粒opamp 有咩音質上公別? ...
zingy_hkepc 發表於 2019-5-16 21:34



    2604係跟機哥粒既4倍性能 但2604運放黎講叫最好聲 只不過叫做好聲過5532
認認真真買粒627BP 一係8620BR啦 對比過2604之後你會發覺係兩個世界
作者: chaulong3    時間: 2019-5-16 22:03

回覆 7# devilcat1

627BP 係單運放 要兩粒一齊先work
U606pro 只支援雙運放
我就一部用op2107ap 一部MUSE01
作者: tskso    時間: 2019-5-16 22:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zingy_hkepc    時間: 2019-5-16 22:12

多謝各位師兄,分享心得,
已經有幾粒唔同型號你地換左,比新人有個參考
作者: zingy_hkepc    時間: 2019-5-16 22:16

我知單運opamp 要用板將二粒合一
之後會比較佔空間
部機好似無位放?有無人成功過
作者: devilcat1    時間: 2019-5-16 22:45

話時話我有幾粒8620係屋企, 就咁換落去就得?
tskso 發表於 2019-5-16 22:03



    識貨喎師兄 唔知部機係點 要拆機先知
作者: zingy_hkepc    時間: 2019-5-16 22:59

IMG-20190516-WA0002.jpg

圖片附件: [內部係咁既] IMG-20190516-WA0002.jpg (2019-5-16 22:58, 129.68 KB) / 下載次數 70
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2126944&k=bb57fc77ecf887b33c36cb22a0934a36&t=1782260845&sid=1mDHkJH9DaC


作者: chaulong3    時間: 2019-5-16 22:59

本帖最後由 chaulong3 於 2019-5-16 23:08 編輯

高度限制 金封都己經太高
作者: zingy_hkepc    時間: 2019-5-16 23:01

因為網上搵唔到,自己影
希望有人指教
換零件,換opamp
作者: KOJI    時間: 2019-5-16 23:03

我知單運opamp 要用板將二粒合一
之後會比較佔空間
部機好似無位放?有無人成功過 ...
zingy_hkepc 發表於 2019-5-16 22:16

比張二合一板相你參考下
190430.jpg

圖片附件: 190430.jpg (2019-5-16 23:02, 2.33 KB) / 下載次數 76
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2126945&k=b6034a4dd9014cc5292aa1f40c25dc46&t=1782260845&sid=1mDHkJH9DaC


作者: zingy_hkepc    時間: 2019-5-16 23:26

回覆 16# KOJI

呢件我見過,仲有一種係長一倍
腳在中間,左右各插一粒單運,甚至焊落板
作者: zingy_hkepc    時間: 2019-5-16 23:27

回覆 14# chaulong3


  就係唔知其他人,點樣無空間都換到,所以先請教
作者: devilcat1    時間: 2019-5-16 23:28

本帖最後由 devilcat1 於 2019-5-16 23:31 編輯
zingy_hkepc 發表於 2019-5-16 22:59



    8620BR 要換轉插 貼片換直插轉插   要焊的 等我仲以為佢係焊死哥種 呢種都叫做易換

如果真係唔識焊 玩627BP啦 兩粒不雙上下 但我就中意627多DD 627音樂感多少少 8620 高解釋少少
作者: zingy_hkepc    時間: 2019-5-16 23:38

8620BR 要換轉插 貼片換直插轉插   要焊的 等我仲以為佢係焊死哥種 呢種都叫做易換

如果真係唔識焊 ...
devilcat1 發表於 2019-5-16 23:28

多謝師兄指教,
希望其他人都有得著或分享
作者: chaulong3    時間: 2019-5-16 23:45

IMG_9242.JPG

試過推平粒金封 op2107sm 失敗左

圖片附件: IMG_9242.JPG (2019-5-16 23:43, 126.66 KB) / 下載次數 100
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2126966&k=34fe868983cd2dfbbbf92d1785fe6511&t=1782260845&sid=1mDHkJH9DaC


作者: zingy_hkepc    時間: 2019-5-16 23:55

試過推平粒金封 op2107sm 失敗左
chaulong3 發表於 2019-5-16 23:45

咁粒野燒左?咩原因失敗
作者: chaulong3    時間: 2019-5-17 00:04

太大力 推死左頂果粒野 放落U606 唔work 燒左





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2