標題: 升級線轉lightning頭定係用返3.5好? [打印本頁]
作者: fyy1120 時間: 2019-2-12 14:49 標題: 升級線轉lightning頭定係用返3.5好?
新手,前排買左CCA-C10,
用緊佢條鍍銀升級線加iphone原裝3.5轉插,
想買多條升級線試下,
望到淘佬有啲舖有得將個頭換做lightning頭,
請問一下,3.5加轉插同直接轉lightning頭嘅分別大唔大?
另外想問下大家用邊隻耳膠?
我個耳洞細,用原裝S size都覺得大,
點樣先知道個耳膠size啱自己?
作者: 齋胡 時間: 2019-2-12 19:42
3.5加轉插同直接轉lightning頭嘅分別大唔大<當用同一質地既線,佢lightning頭同轉插線都係apple原裝DAC既話聲底分別唔大,只係唔洗左接右插一抽野咁方便d
耳膠可以試下
Final Audio E Type
佢有好多隻size
