Board logo

標題: SD4S VS 綠仙女 VS 黑黃鷊 [打印本頁]

作者: kennyvicbour    時間: 2019-2-8 14:02     標題: SD4S VS 綠仙女 VS 黑黃鷊

最近想升級耳機, 6000-7000 價呢3 隻, 本身鐘意聽女聲為主,如 AIMER, 西野加奈 , ACG 都成日聽
想問一下CHING 對呢3 隻有乜評價?

SD4 同黑雀都試左, 聲音上鐘意黑雀多D, 但SD4 又帶得好舒服 , 最重要我有條ORB 4.4 MMCX 線, 可以用返係黑雀到, 但買SD4 既話我就用唔返條線
作者: kennyvicbour    時間: 2019-2-8 14:02

忘記左講我係用ZX300 聽
作者: ShunNutta    時間: 2019-2-8 16:47

我用緊綠仙, 上年想搵隻圈鐵玩, 當時用R6ss試黑黃鸝
對黑黃感覺係...歌既背景音好正(小提琴, 鋼琴...), 但人聲覺得好怪...

每個人聽感唔同
你帶埋你部小黑+orb線, 自己試岩, 試清楚先買~
作者: jackyfan10    時間: 2019-2-8 16:53

有mmcx 轉0.78頭
作者: H.M.LAM    時間: 2019-2-8 17:15

新版SD4s(綠黑色)低音少左好多
不過整體冇咁糊
你試緊邊隻版?
作者: kennyvicbour    時間: 2019-2-8 17:17

THANKS~
但轉插會唔會影響音質?
作者: tompkyou    時間: 2019-2-8 17:29

用緊黑鸝,一個字爽

via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.1.2)
作者: kennyvicbour    時間: 2019-2-8 17:52

回覆 4# jackyfan10


    oh, 我會金聲試, 佢拎隻demo 比我我都唔知係新定舊
作者: kennyvicbour    時間: 2019-2-8 17:54

黑雀做緊 62, sd4s 做緊58 仲可以分期, 價錢差唔多,知唔知邊個間可以試0西2隻 ?
作者: jackyfan10    時間: 2019-2-8 17:59

n5005 都可以一試,但個mmcx design 有外殼包住未必夾到條升級線
作者: H.M.LAM    時間: 2019-2-9 02:19

回覆 8# kennyvicbour

綠黑色就係新
作者: kennyvicbour    時間: 2019-2-9 09:23

咁佢係比舊款我試, 我好肯定係全黑色既





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2