Board logo

標題: 用緊iPhone聽歌,應唔應該買Fiio M3K [打印本頁]

作者: hinlong    時間: 2019-1-31 21:25     標題: 用緊iPhone聽歌,應唔應該買Fiio M3K

本帖最後由 hinlong 於 2019-1-31 22:03 編輯

用緊iPhone X 加原裝lightning to 3.5
耳機係N3AP
source係FLAC轉ALAC
M3K會唔會好聲過ligtning to 3.5
M3K可以直接讀hi-res嘅flac
作者: wwk093    時間: 2019-2-2 02:53

回覆 1# hinlong
可以試下hiby R3
作者: mysound    時間: 2019-2-2 03:35

回覆 1# hinlong

可以, 再想好D可買Fiio M6 或M9
作者: xy9999    時間: 2019-2-2 08:55

N3AP要試喎。唔試就zx300a算。或者唔換重好。Player 太好會唔好聽。
作者: philipsrev    時間: 2019-2-2 11:23

想問點解選M3K? 係想平平地試下DAP同電話嘅分別?分別一定係會有,但M3K出力唔算好大,如果你遲下會換其他耳機而又阻抗高怕會力不從心。
作者: KOJI    時間: 2019-2-2 11:43

用緊iPhone X 加原裝lightning to 3.5
耳機係N3AP
source係FLAC轉ALAC
M3K會唔會好聲過ligtning to 3.5
M3K ...
hinlong 發表於 2019-1-31 21:25

我同事用緊這個
https://unwire.hk/2018/10/09/orb ... apter/mobile-music/
作者: jacktsui    時間: 2019-2-2 12:24

M3K唔湯唔水...
一係買隻靚啲既lightning to 3.5
一係比多啲買隻好啲既DAP
作者: hk133    時間: 2019-2-2 12:55

budget有限就M3K,否則都係俾多啲買M6啦
作者: trustme133    時間: 2019-2-2 13:09

唔係玩開DAP無謂掉錢入坑.
玩左無得番轉頭.
肺腑之言矣!
作者: hinlong    時間: 2019-2-2 19:38

回覆 5# philipsrev

想可以直接讀取Hi-Res 嘅Flac
選M3K係貪佢嘅便攜性
N3AP會長期使用
除咗換原裝升級線唔會換其他耳機
作者: philipsrev    時間: 2019-2-3 02:47

回覆  philipsrev

想可以直接讀取Hi-Res 嘅Flac
選M3K係貪佢嘅便攜性
N3AP會長期使用
除咗換原裝升級線 ...
hinlong 發表於 2019-2-2 19:38

咁都ok,不過如果budget容許多少少,買Fiio M6/Hiby R3/Hidizs AP80都係唔錯嘅選擇。
作者: 肥寶    時間: 2019-2-3 20:09

zx300a  4.4 出 駁 iPhone
作者: hinlong    時間: 2019-2-4 05:55

買咗3.5mm 升級線 吊住lightning to 3.5 聽多一排
遲啲可能上zx300 +4.4mm 金寶線
多謝大家嘅意見
作者: 131213    時間: 2019-2-4 09:57

本帖最後由 131213 於 2019-2-4 10:00 編輯

mk3 不了,
hiby r3 / m6 /m9 /ap80
我自己就r3,因為有2.5玩, wifi過歌方便,
因為唔係android,唔食電,
頂到3-5日,per 3-4 hr /1日
作者: 131213    時間: 2019-2-4 09:58

我同事用緊這個
KOJI 發表於 2019-2-2 11:43



    不如買入千元dap..
作者: KOJI    時間: 2019-2-4 10:48

回覆 15# 131213
他暫時用住.
作者: 肥寶    時間: 2019-2-4 12:20

買咗3.5mm 升級線 吊住lightning to 3.5 聽多一排
遲啲可能上zx300 +4.4mm 金寶線
多謝大家嘅意見 ...
hinlong 發表於 2019-2-4 05:55



    4.4係另一個世界
作者: rooneymanunited    時間: 2019-2-4 13:16

4.4係另一個世界
肥寶 發表於 2019-2-4 12:20

無錯,連唔少人話垃圾既535都去左另一個層次
作者: 131213    時間: 2019-2-4 15:59

回覆  131213
他暫時用住.
KOJI 發表於 2019-2-4 10:48


千幾銀買條線暫時用住,有錢。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2