作者: kcyipgar 時間: 2016-10-24 12:52 標題: SONY XBA-N3AP新圈鐵技術,縮小30%體積
香港有得賣未?評價如果?
作者: patklchung 時間: 2016-10-24 14:42
官網有售
http://www.sony.com.hk/zh/electronics/in-ear-headphones/xba-n3ap
作者: WaterCow 時間: 2016-10-24 21:42
Sony Store 實體店和旺角泛音有得試。
作者: MirageKnight 時間: 2016-10-24 21:49
本帖最後由 MirageKnight 於 2016-10-25 00:01 編輯
問人評價不如自己去試. 對耳係自已的.
試咗幾次. 大約係咁. 到講下D木耳唔專業聽感.
大至上同A3差多. 但比A3好. 有Z5就唔使諗. 除非你覺得Z5低音太多.
音場, 定位無問題.
低音同A3差唔多但反應好快.
中音的聲好出好前. 清晰. 明亮. 唔刺耳.
高音聲OK的但偏細聲.
個人覺得啱來聲. 女聲, 弦類中西樂器.
無相同價位的, 可以入來玩玩.
作者: 044003 時間: 2016-10-24 22:52
泛音嗰度隻耳棉好污糟
作者: 打雜一名 時間: 2016-10-24 23:15
一出個星期已經去試咗, 唔駛驚太污糟
作者: MirageKnight 時間: 2016-10-24 23:20
如果用開sony iem. 自已帶上去試.

作者: teamhardcore 時間: 2016-10-24 23:24
自備酒精紙巾

作者: asurada11 時間: 2016-10-24 23:44
本帖最後由 asurada11 於 2016-10-24 23:46 編輯
絕對係 XBA-A2 replacement
利申: XBA-A2用家
作者: teamhardcore 時間: 2016-10-24 23:55
高中音唔錯,拍得住akg n40, 中小形音場,但sub bass方面拍得住必屎,調音太年輕,唔係我杯茶,聽歐美流行,jpop, kpop應該唔錯
作者: yugioh1 時間: 2016-10-25 11:02
已入手,開心使用中

作者: kcyipgar 時間: 2016-10-25 19:07
可否影D照片欣賞下?
作者: countryboy 時間: 2016-10-25 19:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: teamhardcore 時間: 2016-10-25 19:37
我覺得個bass 量唔需要咁大舊, 太刻意
作者: countryboy 時間: 2016-10-25 19:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: teamhardcore 時間: 2016-10-25 19:52
本帖最後由 teamhardcore 於 2016-10-25 19:54 編輯
我响旺角showroom試果時以經用緊綠色hybird耳膠, 不過口味都好緊要
作者: skc 時間: 2016-10-25 20:09
用Spinfit會唔會好d
作者: yugioh1 時間: 2016-10-25 22:03
回覆 12# kcyipgar
http://imgur.com/xh5nXuz
作者: teamhardcore 時間: 2016-10-25 22:14
本帖最後由 teamhardcore 於 2016-10-25 22:21 編輯
恭喜師兄入手心頭好
相可以咁link 編輯-> 圖片 ->網絡圖片

作者: dio 時間: 2016-10-25 23:16
已試,同手上300AP 比又覺得各有千秋
N3AP BASS 厚,音場闊
300AP ,細節多,上中下平均,偏尖,但加上Spinfit剛剛好
聽感唔同既兩面刀,呢兩只耳機真係幾好,
同之前A3,40 比,真係帶得好舒服,
輕便,出街一流,懶人首選
作者: otherphonepc 時間: 2016-10-26 00:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 真革新 時間: 2016-10-26 01:06
ching 我都係用緊同一款walkman 聽緊同一隻碟
作者: yugioh1 時間: 2016-10-26 08:19
回覆 21# otherphonepc

作者: yugioh1 時間: 2016-10-26 08:20
回覆 22# 真革新
我部係人龍10周年版
作者: kcyipgar 時間: 2016-10-26 12:27
最緊要舒服
作者: ckikin 時間: 2016-10-26 12:39
這對應該都會入,一來sony製作圈鐵越來越成熟,另外不用掛耳也是另一吸引我的地方。
作者: sony_vaio 時間: 2016-10-26 22:24
頭先試左
直配zx2
感覺幾好
Bass幾厚身
音場比我想像中闊好多
1800銀真係交足功課
可能配sony真係有加乘
作者: kcyipgar 時間: 2016-10-27 13:36
請問到那裡可以買到1800蚊?
可否提供地址?
作者: MirageKnight 時間: 2016-10-27 14:01
自己上price.com.hk check啦. 來來去去都係個2,3間出晒名水貨鋪.
作者: yugioh1 時間: 2016-10-27 14:16
行到有既,官網登記到
作者: dio 時間: 2016-10-29 02:21
可以話埋細佬知嗎?, thank
作者: ckikin 時間: 2016-10-29 13:06
尋日入手,1877行貨,本身有H3但覺得難帶所以很少用,現在這對易帶而且帶上來外觀冇咁突出。
作者: gl2k1 時間: 2016-10-29 15:09
回復 32 #ckikin
師兄,請問邊到有呢個靚價
作者: kcyipgar 時間: 2016-10-29 16:33
HK$1877呢個價Ok喎,可否私人訊息告訴我地址?謝謝
作者: otherphonepc 時間: 2016-10-29 19:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckikin 時間: 2016-10-29 21:13
本帖最後由 ckikin 於 2016-10-29 21:14 編輯
回覆 34# kcyipgar
我都係在格價網上找到的
http://www.price.com.hk/product.php?p=236238
作者: dio 時間: 2016-10-30 00:44
師兄,有兩間.係森天X.定 A 壹 Digital 鏡頭呢
作者: freeman519 時間: 2016-11-1 07:49
我都有 h3 音色来講值得升级嗎?
via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - Android
作者: otherphonepc 時間: 2016-11-1 09:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckikin 時間: 2016-11-1 11:47
回覆 37# dio
我對在森天買,留意那處只收現金
作者: sony_vaio 時間: 2016-11-1 16:24
SORRY
遲左覆各位
我睇到個間係賣1880的
有圖有真相
[attach]1935025[/attach]
KEYWORD: 跌吉 26160815
但我見師兄買1877仲平D添啦
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1935026&k=b94bde66d32d4af4fab20b4e1f101936&t=1782457140&sid=43EdDDP4Xms

作者: yugioh1 時間: 2016-11-2 09:25
回覆 41# sony_vaio
咁似麗X買既
作者: shady78956 時間: 2016-11-2 17:34
師兄用落感覺如何? 去過星際試,我都有興趣!
作者: 永恆的回憶 時間: 2016-11-2 17:36
請問音質與 H3 分別大嗎?
作者: shady78956 時間: 2016-11-3 22:32
今日已經買左N3了,請問師兄們用咩PLAYER聽的?
作者: pobsmbb 時間: 2016-11-4 23:13
今日在show room 試左這耳機, 用用zx100 推, 聲音好普通,這個價位真的好一般。


