Board logo

標題: SONY XBA-N3AP新圈鐵技術,縮小30%體積 [打印本頁]

作者: kcyipgar    時間: 2016-10-24 12:52     標題: SONY XBA-N3AP新圈鐵技術,縮小30%體積

香港有得賣未?評價如果?
作者: patklchung    時間: 2016-10-24 14:42

香港有得賣未?評價如果?
kcyipgar 發表於 2016-10-24 12:52


官網有售
http://www.sony.com.hk/zh/electronics/in-ear-headphones/xba-n3ap
作者: WaterCow    時間: 2016-10-24 21:42

Sony Store 實體店和旺角泛音有得試。
作者: MirageKnight    時間: 2016-10-24 21:49

本帖最後由 MirageKnight 於 2016-10-25 00:01 編輯

問人評價不如自己去試. 對耳係自已的.

試咗幾次. 大約係咁. 到講下D木耳唔專業聽感.
大至上同A3差多. 但比A3好. 有Z5就唔使諗. 除非你覺得Z5低音太多.
音場, 定位無問題.
低音同A3差唔多但反應好快.
中音的聲好出好前. 清晰. 明亮. 唔刺耳.
高音聲OK的但偏細聲.
個人覺得啱來聲. 女聲, 弦類中西樂器.
無相同價位的, 可以入來玩玩.
作者: 044003    時間: 2016-10-24 22:52

Sony Store 實體店和旺角泛音有得試。
WaterCow 發表於 2016-10-24 21:42



    泛音嗰度隻耳棉好污糟
作者: 打雜一名    時間: 2016-10-24 23:15

一出個星期已經去試咗, 唔駛驚太污糟, 感覺唔差, 依家18xx 就有, 幾吸引, 掛咗耳10年, 想買返對唔駛掛耳又好聲, 呢對考慮中
作者: MirageKnight    時間: 2016-10-24 23:20

泛音嗰度隻耳棉好污糟
044003 發表於 2016-10-24 22:52



如果用開sony iem. 自已帶上去試.
作者: teamhardcore    時間: 2016-10-24 23:24

泛音嗰度隻耳棉好污糟
044003 發表於 2016-10-24 22:52



    自備酒精紙巾
作者: asurada11    時間: 2016-10-24 23:44

本帖最後由 asurada11 於 2016-10-24 23:46 編輯

絕對係 XBA-A2 replacement

利申:  XBA-A2用家
作者: teamhardcore    時間: 2016-10-24 23:55

高中音唔錯,拍得住akg n40, 中小形音場,但sub bass方面拍得住必屎,調音太年輕,唔係我杯茶,聽歐美流行,jpop, kpop應該唔錯
作者: yugioh1    時間: 2016-10-25 11:02

已入手,開心使用中
作者: kcyipgar    時間: 2016-10-25 19:07

已入手,開心使用中
yugioh1 發表於 2016-10-25 11:02


    可否影D照片欣賞下?
作者: countryboy    時間: 2016-10-25 19:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: teamhardcore    時間: 2016-10-25 19:37

試左,比想像中細,好戴過 A3 好多。人聲無 A3 咁重口味,通透左d。不過高音有少少齒音,分析力和我隻 W30  ...
countryboy 發表於 2016-10-25 19:31



    我覺得個bass 量唔需要咁大舊, 太刻意
作者: countryboy    時間: 2016-10-25 19:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: teamhardcore    時間: 2016-10-25 19:52

本帖最後由 teamhardcore 於 2016-10-25 19:54 編輯
我唸換番普通耳膠,bass 應該會少番d。
countryboy 發表於 2016-10-25 19:45



    我响旺角showroom試果時以經用緊綠色hybird耳膠, 不過口味都好緊要
作者: skc    時間: 2016-10-25 20:09

用Spinfit會唔會好d
作者: yugioh1    時間: 2016-10-25 22:03

回覆 12# kcyipgar


    http://imgur.com/xh5nXuz
作者: teamhardcore    時間: 2016-10-25 22:14

本帖最後由 teamhardcore 於 2016-10-25 22:21 編輯
回覆  kcyipgar
yugioh1 發表於 2016-10-25 22:03



    恭喜師兄入手心頭好

相可以咁link 編輯-> 圖片 ->網絡圖片


作者: dio    時間: 2016-10-25 23:16

已試,同手上300AP 比又覺得各有千秋
N3AP BASS 厚,音場闊
300AP ,細節多,上中下平均,偏尖,但加上Spinfit剛剛好
聽感唔同既兩面刀,呢兩只耳機真係幾好,
同之前A3,40 比,真係帶得好舒服,
輕便,出街一流,懶人首選
作者: otherphonepc    時間: 2016-10-26 00:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 真革新    時間: 2016-10-26 01:06

Po 你張圖唔好介意
otherphonepc 發表於 2016-10-26 12:19 AM


ching  我都係用緊同一款walkman 聽緊同一隻碟
作者: yugioh1    時間: 2016-10-26 08:19

回覆 21# otherphonepc

作者: yugioh1    時間: 2016-10-26 08:20

回覆 22# 真革新


    我部係人龍10周年版
作者: kcyipgar    時間: 2016-10-26 12:27

已試,同手上300AP 比又覺得各有千秋
N3AP BASS 厚,音場闊
300AP ,細節多,上中下平均,偏尖,但加上Spinfit剛 ...
dio 發表於 2016-10-25 23:16


    最緊要舒服
作者: ckikin    時間: 2016-10-26 12:39

這對應該都會入,一來sony製作圈鐵越來越成熟,另外不用掛耳也是另一吸引我的地方。
作者: sony_vaio    時間: 2016-10-26 22:24

頭先試左
直配zx2
感覺幾好
Bass幾厚身
音場比我想像中闊好多
1800銀真係交足功課
可能配sony真係有加乘
作者: kcyipgar    時間: 2016-10-27 13:36

頭先試左
直配zx2
感覺幾好
Bass幾厚身
音場比我想像中闊好多
1800銀真係交足功課
可能配sony真係有加乘 ...
sony_vaio 發表於 2016-10-26 22:24

請問到那裡可以買到1800蚊?
可否提供地址?
作者: MirageKnight    時間: 2016-10-27 14:01

請問到那裡可以買到1800蚊?
可否提供地址?
kcyipgar 發表於 2016-10-27 13:36


自己上price.com.hk check啦. 來來去去都係個2,3間出晒名水貨鋪.
作者: yugioh1    時間: 2016-10-27 14:16

行到有既,官網登記到
作者: dio    時間: 2016-10-29 02:21

頭先試左
直配zx2
感覺幾好
Bass幾厚身
音場比我想像中闊好多
1800銀真係交足功課
可能配sony真係有加乘 ...
sony_vaio 發表於 2016-10-26 22:24

可以話埋細佬知嗎?, thank
作者: ckikin    時間: 2016-10-29 13:06

尋日入手,1877行貨,本身有H3但覺得難帶所以很少用,現在這對易帶而且帶上來外觀冇咁突出。
作者: gl2k1    時間: 2016-10-29 15:09

回復 32 #ckikin

師兄,請問邊到有呢個靚價
作者: kcyipgar    時間: 2016-10-29 16:33

尋日入手,1877行貨,本身有H3但覺得難帶所以很少用,現在這對易帶而且帶上來外觀冇咁突出。 ...
ckikin 發表於 2016-10-29 13:06


    HK$1877呢個價Ok喎,可否私人訊息告訴我地址?謝謝
作者: otherphonepc    時間: 2016-10-29 19:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckikin    時間: 2016-10-29 21:13

本帖最後由 ckikin 於 2016-10-29 21:14 編輯

回覆 34# kcyipgar

我都係在格價網上找到的
http://www.price.com.hk/product.php?p=236238
作者: dio    時間: 2016-10-30 00:44

回覆  kcyipgar

我都係在格價網上找到的
ckikin 發表於 2016-10-29 21:13



    師兄,有兩間.係森天X.定 A 壹 Digital 鏡頭呢
作者: freeman519    時間: 2016-11-1 07:49

尋日入手,1877行貨,本身有H3但覺得難帶所以很少用,現在這對易帶而且帶上來外觀冇咁突出。 ...
ckikin 發表於 2016-10-29 13:06


   
我都有 h3 音色来講值得升级嗎?

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - Android
作者: otherphonepc    時間: 2016-11-1 09:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckikin    時間: 2016-11-1 11:47

回覆 37# dio

我對在森天買,留意那處只收現金
作者: sony_vaio    時間: 2016-11-1 16:24

可以話埋細佬知嗎?, thank
dio 發表於 2016-10-29 02:21



SORRY
遲左覆各位
我睇到個間係賣1880的
有圖有真相
[attach]1935025[/attach]
20161012_2048a33ea98c2cf9c0cfyUjXGwd87u4u.jpg
KEYWORD: 跌吉 26160815

但我見師兄買1877仲平D添啦

圖片附件: 20161012_2048a33ea98c2cf9c0cfyUjXGwd87u4u.jpg (2016-11-1 16:24, 42.01 KB) / 下載次數 18
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1935026&k=b94bde66d32d4af4fab20b4e1f101936&t=1782457140&sid=43EdDDP4Xms


作者: yugioh1    時間: 2016-11-2 09:25

回覆 41# sony_vaio


    咁似麗X買既
作者: shady78956    時間: 2016-11-2 17:34

師兄用落感覺如何? 去過星際試,我都有興趣!
作者: 永恆的回憶    時間: 2016-11-2 17:36

請問音質與 H3 分別大嗎?
作者: shady78956    時間: 2016-11-3 22:32

今日已經買左N3了,請問師兄們用咩PLAYER聽的?
作者: pobsmbb    時間: 2016-11-4 23:13

今日在show room 試左這耳機, 用用zx100 推, 聲音好普通,這個價位真的好一般。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2