Board logo

標題: 動圈動鐵圈鐵小米圈鐵Sony XBA-A2/A3/300AP 即係點呀? [打印本頁]

作者: longleg    時間: 2016-3-13 11:24     標題: 動圈動鐵圈鐵小米圈鐵Sony XBA-A2/A3/300AP 即係點呀?

Q1)其實插電腦手機用, 夠唔夠力推Sony XBA-A2? 我見人講A3就唔夠力.
Q2)同埋我用電腦聽下歌, 圈鐵係唔係比純動圈更差?
歌種就好似:
[youtube]YExnUkVVvwk[/youtube]

Q3) 其實小米圈鐵 Vs Sony XBA-A2/A3 有幾大分別? 價錢差十倍.....
Q4) 其實插電腦手機聽歌聽電台 Sony-XBA A2 vs 300AP 要點揀?

Thanks for your input
作者: IVXVF    時間: 2016-3-13 12:15

吾好話價錢差十倍,自已鈡意差百倍都有人買
作者: teamhardcore    時間: 2016-3-13 12:27

本帖最後由 teamhardcore 於 2016-3-13 13:11 編輯

A1 A2 電腦, 手機推應該夠大聲, 不過去sony show room試試先知對唔對你口味
A3 唔計音質,開發,設計,做工,配套,又何止差十倍
A4 xba A3 C/P最高
作者: sapphire4890    時間: 2016-3-13 13:20

一樣ohm, 靈敏度差少少唔夠力既話,應該兩隻都唔掂先岩⋯⋯
圈鐵唔會比純圈差既(果個價位),以前聽ACG我個人prefer純鐵
啲電音快上快落,但人聲冷,圈鐵就彌補到依個問題
不過sony耳機啲bass都係多過頭,唔耐聽
純圈既話唔岩音樂風格

幾大分別⋯⋯不如你去Sony official store聽,文字量化唔到聽感
作者: photosilicone    時間: 2016-3-13 14:45

如果煲完仲係覺得低頻太重, 可以試吓用呢隻膠 ... 或者會有驚喜

P2280057_rz.jpg

圖片附件: P2280057_rz.jpg (2016-3-13 14:41, 62.34 KB) / 下載次數 25
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1872597&k=79e8cd585b9c3135251c82df61696b82&t=1782167358&sid=1bkozvRJLsD


作者: brainiepc    時間: 2016-3-13 14:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: longleg    時間: 2016-3-13 15:35

你首 超炮 d 電子音樂 落beat 好重, 齋落beat 而beat ,N N 年前 重低音年代d  歌 好似 牛尾君 d 歌先興 ...
brainiepc 發表於 2016-3-13 14:54

Thanks. 不過我鍾意耳機多D
作者: longleg    時間: 2016-3-13 15:35

一樣ohm, 靈敏度差少少唔夠力既話,應該兩隻都唔掂先岩⋯⋯
圈鐵唔會比純圈差既(果個價位) ...
sapphire4890 發表於 2016-3-13 13:20

Thanks~ bros
作者: brainiepc    時間: 2016-3-13 16:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: longleg    時間: 2016-3-13 16:39

整實我多數識分乜係 耳筒 同 耳塞, 一 up 耳機有時唔知想要乜
brainiepc 發表於 2016-3-13 16:26


I see. 我係想買耳塞
作者: 78952631    時間: 2016-3-13 17:59

一樣ohm, 靈敏度差少少唔夠力既話,應該兩隻都唔掂先岩⋯⋯
圈鐵唔會比純圈差既(果個價位) ...
sapphire4890 發表於 2016-3-13 13:20



    Sony既巔峰期依然仲係EX800、EX1000果時
H3之後果d我都唔太識欣賞
作者: teamhardcore    時間: 2016-3-13 18:52

Sony 開發exk果班人去左搞Just ear呢個新品牌,最好既技術只會响果度出現
作者: sapphire4890    時間: 2016-3-13 19:36

Sony既巔峰期依然仲係EX800、EX1000果時
H3之後果d我都唔太識欣賞 ...
78952631 發表於 2016-3-13 17:59

+1 H3果個年代,我寧願買 大陸圈鐵 dn1000,仲靚聲過佢
作者: longleg    時間: 2016-3-13 19:54

Sony既巔峰期依然仲係EX800、EX1000果時
H3之後果d我都唔太識欣賞 ...
78952631 發表於 2016-3-13 17:59


依家個d xba-a2, a3有咩唔好呀? 想聽聽你意見
作者: kcyipgar    時間: 2016-3-13 20:38

如果煲完仲係覺得低頻太重, 可以試吓用呢隻膠 ... 或者會有驚喜
photosilicone 發表於 2016-3-13 14:45


    請問呢隻係乜膠耳塞?
作者: teamhardcore    時間: 2016-3-13 22:06

請問呢隻係乜膠耳塞?
kcyipgar 發表於 2016-3-13 20:38


    spinfit耳膠, 對帶得好既人黎講係寶
作者: derek412    時間: 2016-3-13 22:09

h3 同 a3我都有過
h3最主要係低頻肥厚量多
a3改善咗好多 連高頻毛燥都冇咗
要買連條升級線一齊買

現役:jh16
作者: longleg    時間: 2016-3-13 22:23

h3 同 a3我都有過
h3最主要係低頻肥厚量多
a3改善咗好多 連高頻毛燥都冇咗
要買連條升級線一齊買

現 ...
derek412 發表於 2016-3-13 22:09

a2係唔係差過a3好多?
作者: derek412    時間: 2016-3-13 22:43

回覆 18# longleg


    用手機推唔會
因為手機根本餵唔飽A3
作者: sapphire4890    時間: 2016-3-13 23:01

回覆 19# derek412
睇邊款手機 lu... 而家有啲手機專攻音響...
LG V10夠推有餘吧
但a3我覺得聲朦
圈鐵唔係唔好,只係sony做得差
作者: WallerHomie    時間: 2016-3-13 23:34

回覆  derek412
睇邊款手機 lu... 而家有啲手機專攻音響...
LG V10夠推有餘吧
但a3我覺得聲朦
圈鐵 ...
sapphire4890 發表於 13/3/2016 23:01

A3聲朦…其實你有冇玩過?
作者: 78952631    時間: 2016-3-13 23:46

本帖最後由 78952631 於 2016-3-13 23:59 編輯
依家個d xba-a2, a3有咩唔好呀? 想聽聽你意見
longleg 發表於 2016-3-13 19:54


以下我自己聽過個人覺得啦,唔中意唔好插

由H3到Z5都一樣,
1. 唔自然,你戴落去好明顯會聽到中高音係鐵,低音係圈,隻隻都係咁,
   一聽就知係圈鐵,好唔自然,好似一隻耳戴住左兩隻唔同既耳機同時播咁
   但係聽K3003果時係好自然第一印象唔會覺得佢係圈鐵,會覺得佢係一隻純圈黎(有朋友聽就覺得似純鐵)
   我覺得一隻做得好既圈鐵,應該就係要好似K3003咁自然,做到唔會咁易比你一聽就聽得出佢係圈鐵黎

2. 調音偏下盤,低音太多太肥,令到成個調音都好悶,唔通透,對比返以前MDR-EX系列就仲明顯

都係繼續等真正有資格做EX1000後繼機既耳機出算把啦
作者: derek412    時間: 2016-3-14 00:07

回覆 20# sapphire4890


    v10根本推唔好A3 人聲干
要推好A3要用大電流輸出嘅擴
作者: derek412    時間: 2016-3-14 00:16

回覆 22# 78952631


    SONY設計ex系耳機啲人都走曬啦
一係你試下音茶樂啲耳機 (ex系耳機設計者之一)
作者: sapphire4890    時間: 2016-3-14 01:23

A3聲朦…其實你有冇玩過?
WallerHomie 發表於 2016-3-13 23:34

試聽半首歌放返低⋯⋯
作者: sapphire4890    時間: 2016-3-14 01:27

回覆  sapphire4890
    v10根本推唔好A3 人聲干
要推好A3要用大電流輸出嘅擴 ...
derek412 發表於 2016-3-14 00:07

有咩好介紹 maximum input 100mw
樓主只用手機既話,V10應該係手機界既王者
作者: brainiepc    時間: 2016-3-14 05:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tvbau    時間: 2016-3-14 07:53

回覆 25# sapphire4890


    半首歌 武斷到咁.....
作者: sapphire4890    時間: 2016-3-14 12:57

回覆  sapphire4890


    半首歌 武斷到咁.....
tvbau 發表於 2016-3-14 07:53

個場有其他野玩嘛 a3周圍都有得試
Btw, 罪大 小金標 兩千零蚊不能太高要求
可能唔係用罪大walkman,啲聲真係同幻想有好大段距離
作者: WallerHomie    時間: 2016-3-14 18:31

雖然我唔太鍾意Z5既調音,但真心,Z5用PHA-3平衡出先好效果,唔係吹水我試過用DX80、ZX100、IPC+ADL X1、IPC+P50、IPC+SU-AX7、IPC+National、IPC+PHA-2、ZX2去推Z5都冇好結果,反而一夾部PHA-3聲音就跳幾級。
A3既圈鐵協調邊面就好過H3唔少,當初我用XBA-40個陣曾經想轉H3,前後試過五六次,每次不少於15分鐘,都係唔岩聽;但一出隻A3,我試左半個鐘就買左,賣埋隻Westone三單,最緊要係A3易夾其他廠機,易出好聲,換埋原廠升級線,個中頻出返哂黎。
作者: tvbau    時間: 2016-3-14 19:46

回覆 30# WallerHomie


    夾 Mojo 啦, 我買 mojo 都係因為 Mojo 推到 A3 反轉
作者: derek412    時間: 2016-3-14 20:08

唔係講笑A3 + m12sm1 真係好聲
我係用vantam(opa627bm x2) + aune b1夾
作者: longleg    時間: 2016-3-14 21:07

回覆  longleg


    用手機推唔會
因為手機根本餵唔飽A3
derek412 發表於 2016-3-13 22:43


咁樣即係手機買A2 就夠?
作者: teamhardcore    時間: 2016-3-14 21:34

咁樣即係手機買A2 就夠?
longleg 發表於 2016-3-14 21:07



   A3而家 !&^)呢個價位, 仲點會買A2, 前端可以升級嘛
作者: longleg    時間: 2016-3-14 22:01

A3而家 !&^)呢個價位, 仲點會買A2, 前端可以升級嘛
teamhardcore 發表於 2016-3-14 21:34


我係pricehk睇:
xba-a2 最平做緊: $1620
xba-a3 最平做緊: $1760

大佬係唔係未更新個價呀? 差咁少既?
係唔係有新野黎緊?
作者: sacps001119    時間: 2016-3-14 22:07

一定要圈鐵?
我只玩純圈
Sony一定EXK
最近玩RHA T20~唔錯
作者: 78952631    時間: 2016-3-15 01:38

我係pricehk睇:
xba-a2 最平做緊: $1620
xba-a3 最平做緊: $1760

大佬係唔係未更新個價呀? 差咁少既?
...
longleg 發表於 2016-3-14 22:01



我記得Sony出Z5果時講過未來2~3年內都唔會有新野(好似係)
作者: WallerHomie    時間: 2016-3-15 08:53

咁可唔可以推到Z5反轉?
如果同JVC SU-AX7比,mojo力水會唔會差些?
作者: teamhardcore    時間: 2016-3-15 09:12

本帖最後由 teamhardcore 於 2016-3-15 09:27 編輯

回覆 35# longleg


    比我一定買A3, 前端好音質自然好同呀媽係女人差唔多, 最多手機用當佢2單聽, 前端可以慢慢升,  起碼我知佢有潛質, 就算有新野出都唔係呢個價啦, 如果試到啱聽, 佢又特價緊, 仲要有貨, 咁就唔好浪費光陰

A3 可玩性都好高吖, 單端又得, 巴能士又得, 換條線得左
作者: tvbau    時間: 2016-3-15 13:31

回覆 38# WallerHomie


    8 ohms 720mv, 600 ohms 35mv, 好多淨擴都冇咁大力,推 712pro 都十分似樣,Z5 應該手到拿來。
作者: tvbau    時間: 2016-3-15 13:41

Jvc max output 140mv x2
作者: WallerHomie    時間: 2016-3-16 21:30

回覆  WallerHomie


    8 ohms 720mv, 600 ohms 35mv, 好多淨擴都冇咁大力,推 712pro 都十分似樣,Z5  ...
tvbau 發表於 15/3/2016 13:31

power output與好力冇直接關係,mojo既output impedance係0.075 ohms,K712pro就62ohm,以impedance matching既方向去諗,所謂既似樣即係點樣?
同埋唔少傳統手提淨擴都係用Discrete Component,不能與OP-AMP同日而語,而個人體驗係DAC耳擴一體機既放大多數遠差過淨擴,不過對付高敏耳機如一般BA IEM,OP-AMP已足夠。
利申:已賣走手提淨擴,身邊只留一體機。
作者: longleg    時間: 2016-3-16 22:10

本帖最後由 longleg 於 2016-3-16 22:26 編輯
你首 超炮 d 電子音樂 落beat 好重, 齋落beat 而beat ,N N 年前 重低音年代d  歌 好似 牛尾君 d 歌先興 ...
brainiepc 發表於 2016-3-13 14:54


我就唔識咩beat唔beat既,
不過電磁炮個隻melody 我覺得好吸引.

另外仲有呢隻:
[youtube]nEhp9cHNuzs[/youtube]
[youtube]y0h9F46eblY[/youtube]
其實呢d歌, 圈鐵既表現(Xba-A2) 係唔係應該正d? 又有人聲又有bass又多vocal
作者: nulry    時間: 2016-3-16 22:38

有無個 flac or wav dl? 電腦張 sound 咭聽唔靚.......
作者: brainiepc    時間: 2016-3-17 00:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tvbau    時間: 2016-3-17 03:57

回覆 42# WallerHomie

師兄咁回即係冇, 一隻睇似易推其實好大食嘅 712 pro。Head-Fi 都有唔少 Mojo review, 再唔係去試下咪知, 唔駛估估下
作者: longleg    時間: 2016-3-17 06:49

用 pc 播一野 speaker,  極速del.   
慶幸 無污染 耳筒同 耳放。   播完 對耳筒一定會喊。  :fai ...
brainiepc 發表於 2016-3-17 00:55


我又無真係睇過歌詞意思wor
作者: brainiepc    時間: 2016-3-17 08:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: longleg    時間: 2016-3-17 22:14

仲以為macross 拍 4仔,  咁多G 點。  macross 幾十年系列, 第一隻歌 一聽即 del.     真係巧叻叻 ...
brainiepc 發表於 2016-3-17 08:36

其實唔只呢隻既.
仲有d好人聲既:
zard 負けないで 高音質
[youtube]XUIkhnZnN4s[/youtube]
作者: brainiepc    時間: 2016-3-17 23:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: longleg    時間: 2016-3-18 07:23

女聲tune 到咁怪 -_-,  又係玩中路落重beat 重低音。  -_-  
又聯想起尹光 少理阿爸。  

[youtube]Y ...
brainiepc 發表於 2016-3-17 23:42

epc仔要求真係多. 咁如果一般手機用xba-a2 聽人聲歌又掂唔掂架?
[youtube]P43FAICPgoY[/youtube]
作者: kaiming2005    時間: 2016-3-20 16:52

h3 同 a3我都有過
h3最主要係低頻肥厚量多
a3改善咗好多 連高頻毛燥都冇咗
要買連條升級線一齊買

現 ...
derek412 發表於 2016-3-13 22:09
我又覺得h3低頻量多,係Run-IN 加換線解決,我對h3聽左超過3000hr 加上換左線4絞鍍金線,人聲,高頻出返黎,仲要不失原有低頻既“彈性”
作者: pineapple2006    時間: 2016-3-20 20:30

我由12月開始搵m12sm1條升級線,無論sony,旺角樓上舖,淘寶,日本biccamera, yodabashi都冇貨
問sony係咪停產,佢又話唔係
今日係旺角sony終於買到
初步感覺...........隻A3好似變左另一隻耳機
作者: brainiepc    時間: 2016-3-20 21:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rocky922    時間: 2016-3-20 22:37

本帖最後由 rocky922 於 2016-3-20 22:52 編輯

回覆 53# pineapple2006
我之前h3都買m12sm1
不過用左個半月就斷聲
上去維修就話得7日保 過保就不受理 整都冇得整
ching可唔可以借單黎上去換?
Thanks





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2