作者: ktp24280 時間: 2016-1-20 18:43 標題: 有關player的人生決擇
本帖最後由 ktp24280 於 2016-1-20 18:50 編輯
睇中左4部play.
Dpx1,fiio X7,Ak100II,COWON PLENUE D
四部各有優點
Fiio x7味精味幾重 個人試過幾中意
Ak100II 睇中因為外型系幾部中最鐘意 但試過音色平平
COWON PLENUE D 只系為方便出街 但聽講聽流行幾岩聽 搵吾到地方試
Dpx1 上網睇評語兩極 想問有冇ching覺得比以上3部好 都系搵吾到地方試
有冇ching推邊部好?好難做決擇 :dizzy:
聽rock同acg歌較多 求指教
作者: 78952631 時間: 2016-1-20 19:24
買Player姐,洗唔洗誇到人生決擇:shutup:
作者: ktp24280 時間: 2016-1-20 20:49
回覆 2# 78952631
哈哈 其實我諗住長用 所以儲左好耐錢.
同埋遲下過外國吾諗住換 而且個邊又冇香港咁方便(試同買)
所以人生決擇

作者: AltezzaHK 時間: 2016-1-20 20:56
自己喜歡便行
作者: KOJI 時間: 2016-1-20 21:15
回覆 1# ktp24280
ching, 我和朋友上星期試左呢部不錯好正有料到,不妨考慮埋呢部~
http://www.price.com.hk/product.php?p=217613
都係呢句:
以上是我個人聽感只供參考,每人對聲音聽感要求囗味不同,無法標準.
你聽唔到有分別唔代表我都聽唔到有分別,相反我聽到有分別亦唔代表你都聽到有.
自己聽下岩唔岩你口味~
作者: issachar 時間: 2016-1-20 22:36
人生決擇喎, 試清楚先得!!!
PD 作為入門十分唔錯, 小弟部 Cowon D2 用左 nnnnn 年... Cowon 絕對有信心
X7 個人唔推...
DP-X1 小弟都用緊..
ak100II no comment
作者: sapphire4890 時間: 2016-1-20 22:49
Ak100ii音色平平
X7味精重

作者: IVXVF 時間: 2016-1-20 22:49
X7 個人唔推... x2
作者: ktp24280 時間: 2016-1-20 22:50
回覆 6# issachar
依家心水有呢幾部 我未咁急買.
所以想拎多啲意見再去慢慢試.
ching我本身用緊X5II 換PD會吾會好不智?
作者: mac2007 時間: 2016-1-20 22:51
http://www.price.com.hk/search.php?g=A&q=thebit+OPUS%231
試下呢部,我剛入手Dpx1同Thebit opus#1
我選擇了後者
作者: mysound 時間: 2016-1-20 22:51
X7 個人推... x1
作者: issachar 時間: 2016-1-20 22:54
其實又係果句, 耳聽為實.
呢幾部機都有師兄 comment 過, 你聽 ACG 都分男女聲, 你用乜 earphone 又有關係... PD 作為入門機, 不過佢玩 EQ... 去聽下囉, 又唔駛錢...
DP-X1 個人就好滿意, 我本身都係用 X5K... 不過一樣有人話唔得仲話 load 歌慢到不能接受... oh well
作者: ktp24280 時間: 2016-1-20 23:00
回覆 12# issachar
吾只load歌 其實全部野都delay咁行
上次行星際見吾到有PD試(可能個時岩岩出未有).今個星期六去試
作者: issachar 時間: 2016-1-20 23:01
X5K 慢就係公認...
不過係有人話 DP-X1 慢到不能接受.......
作者: ktp24280 時間: 2016-1-20 23:05
回覆 14# issachar
原來

作者: mysound 時間: 2016-1-20 23:23
要快要好可試埋 opus#1, Aune M2pro, Esther M1pro, L5pro
作者: countryboy 時間: 2016-1-20 23:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: snp386 時間: 2016-1-20 23:39
本帖最後由 snp386 於 2016-1-20 23:44 編輯
回覆 16# mysound
仲有冇其他選擇......點解係呢幾部?有乜特點?
作者: Passer2k 時間: 2016-1-21 06:20
回覆 18# snp386
咁快篤爆佢~
(佢#11覆時已經知係viewtyld再世~)
作者: snp386 時間: 2016-1-21 07:24
回覆 19# Passer2k
我以經改過架嘞! 本來我係寫------> 有冇其他唔同代理嘅機選擇
之不過我哋係對事唔係對人,如果講代理嚟講佢哋喺香港嚟講以經算唔差,最少一定好過前 Shxre (我覺得)
同埋佢講嗰堆又唔係話唔掂嘅,咁你俾一堆嘢人揀又唔講有乜特點,咁人哋洗鬼喺度問咩,加上金色嗰部又真係唔差,不過就好睇個人口味,帶自己用開嘅耳機出去試應該有大驚起嘅,新機一開個聲都以經唔錯,不過又係要好睇你用乜嘢耳機,佢都好揀飲擇食吓,同埋都係嗰樣,外國機個操作性以經唔係好,國產嘅你都諗到啦,功能一多嘅又係死,所以到咗呢一代有 Android 5以經救返好多想自殺嘅人

作者: snp386 時間: 2016-1-21 07:27
本帖最後由 snp386 於 2016-1-21 07:32 編輯
話時話大家應該冇介意係咪代理唔代理,只要講嘅嘢係啱聽同有參考性,所以介紹得俾人就唔該打多幾隻字啦,要做生意唔係連用多少少時間都覺煩嗎,由其是係介紹一大堆,淨係講個名同講咗等於冇講有乜分別,學吓人哋台灣啦,須然係代理嘅寫手,但係人哋真係有花時間去試,真係寫得出有乜特點,唔理係千字文定係小回覆,全部都唔係 Copy 落去就算
作者: snp386 時間: 2016-1-21 07:56
回覆 14# issachar
你冇留意評價同用家反影都係3k好過5k咩
作者: leoluk 時間: 2016-1-21 10:50
連DP-X1都慢到不能接受?是否碰到間中(都幾密下)開機會強制花十多分鐘作android 123個程式應用優化之bug?
我的日水dp-X1 由fw 1.24 升到 1.25 後就經常碰到這問題,但升fw 1.26後問題就解決了
作者: issachar 時間: 2016-1-23 03:55
真係冇...
X5 用家出左 X5K 即衝...
作者: issachar 時間: 2016-1-23 03:56
我覺得果位人兄似打手多 d
不過講開咁講0者


