Board logo

標題: 為馬拉松備戰之耳機入手開箱文 [打印本頁]

作者: Sahk    時間: 2016-1-11 19:24     標題: 為馬拉松備戰之耳機入手開箱文

為了備戰馬拉松,
專登買個防水嘅藍芽耳機,
揀咗衣隻性價比都幾平嘅,
明明衣隻色就好靚,
但個FD係都話紅色靚,
你地嚟評評理!

開箱開箱!!


磁石貼打開後嘅靚仔樣


整盒產品嘅配件元件


Controller有fast forward/backward, pause制外, 叉電位置都喺度



好舒服嘅入耳式, 仲有個手指扣

官方有得下載一個APP去CONTROL個耳機, 更加USER FDLY, CONTROLLER就會更加FUNCTIONAL, 可以遙控相機等等

推介之處:
測試過隻機, fast charge真係好快, 叉一粒鐘可以用六個鐘左右, 同埋佢嘅防水賤設計, 好啱運動, 落雨時用

後記:
用藍芽4.1連接好好多, aptX解碼技術真係比一般耳機好, 藍芽表現都可以好完美, 清晰得嚟唔會OVER, 衣隻有埋BASS BOOST, 可以媲美耳機音色, 最重要係個FAST CHARGE功能, 一粒鐘叉滿, 差少少嘅係條線長度FIXED咗。
作者: prodigalng    時間: 2016-1-11 21:22

好廣告feel,但我幾鐘意呢隻藍牙,知唔知邊度有得試,我都係想親耳試過先買
作者: shishi85    時間: 2016-1-12 19:09

多謝師兄嘅開箱分享,
隻色都幾特別幾靚,
你紅色嘅話周街都係就唔夠出眾啦
作者: viviit    時間: 2016-1-13 18:14

有bass boost嘅音色真係會好好
想問下樓主買咗幾錢
下次開箱可以加埋details嘛
作者: issachar    時間: 2016-1-14 19:20

好廣告feel x2

iTech 野試過一次... really no thank you...
sales support 又差, 問野冇人答...
作者: deep5    時間: 2016-1-15 19:27

有bass boost嘅音色真係會好好
想問下樓主買咗幾錢
下次開箱可以加埋details嘛 ...
viviit 發表於 2016-1-13 18:14

我代樓主答啦,
開箱寫埋衣D可能比較敏感,
衣隻6300性價比幾高,
賣緊$399,
新貨價簡直一絶
作者: deep5    時間: 2016-1-15 19:39

好廣告feel x2

iTech 野試過一次... really no thank you...
sales support 又差, 問野冇人答... ...
issachar 發表於 2016-1-14 19:20


用緊佢地8100幾OK,
真係令到手機聽歌正咗好多,
我諗係衣加進步咗好多
作者: prodigalng    時間: 2016-1-16 11:36

有冇人用過 i.Tech MusicBand SHINE,兩隻比較會邊隻好多D呢,呢隻最平見到$459
作者: Sahk    時間: 2016-1-17 01:58

有冇人用過 i.Tech MusicBand SHINE,兩隻比較會邊隻好多D呢,呢隻最平見到$459
prodigalng 發表於 2016-1-16 11:36


外型同聲靚就MusicBand SHINE
6300就防水好D,比較啱運動時用
作者: godlikedevil    時間: 2016-1-26 19:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2