作者: Sahk 時間: 2016-1-11 19:24 標題: 為馬拉松備戰之耳機入手開箱文
為了備戰馬拉松,
專登買個防水嘅藍芽耳機,
揀咗衣隻性價比都幾平嘅,
明明衣隻色就好靚,
但個FD係都話紅色靚,
你地嚟評評理!

開箱開箱!!

磁石貼打開後嘅靚仔樣

整盒產品嘅配件元件

Controller有fast forward/backward, pause制外, 叉電位置都喺度

好舒服嘅入耳式, 仲有個手指扣
官方有得下載一個APP去CONTROL個耳機, 更加USER FDLY, CONTROLLER就會更加FUNCTIONAL, 可以遙控相機等等
推介之處:
測試過隻機, fast charge真係好快, 叉一粒鐘可以用六個鐘左右, 同埋佢嘅防水賤設計, 好啱運動, 落雨時用
後記:
用藍芽4.1連接好好多, aptX解碼技術真係比一般耳機好, 藍芽表現都可以好完美, 清晰得嚟唔會OVER, 衣隻有埋BASS BOOST, 可以媲美耳機音色, 最重要係個FAST CHARGE功能, 一粒鐘叉滿, 差少少嘅係條線長度FIXED咗。
作者: prodigalng 時間: 2016-1-11 21:22
好廣告feel,但我幾鐘意呢隻藍牙,知唔知邊度有得試,我都係想親耳試過先買
作者: shishi85 時間: 2016-1-12 19:09
多謝師兄嘅開箱分享,
隻色都幾特別幾靚,
你紅色嘅話周街都係就唔夠出眾啦
作者: viviit 時間: 2016-1-13 18:14
有bass boost嘅音色真係會好好
想問下樓主買咗幾錢
下次開箱可以加埋details嘛
作者: issachar 時間: 2016-1-14 19:20
好廣告feel x2
iTech 野試過一次... really no thank you...
sales support 又差, 問野冇人答...
作者: deep5 時間: 2016-1-15 19:27
我代樓主答啦,
開箱寫埋衣D可能比較敏感,
衣隻6300性價比幾高,
賣緊$399,
新貨價簡直一絶
作者: deep5 時間: 2016-1-15 19:39
好廣告feel x2
iTech 野試過一次... really no thank you...
sales support 又差, 問野冇人答... ...
issachar 發表於 2016-1-14 19:20
用緊佢地8100幾OK,
真係令到手機聽歌正咗好多,
我諗係衣加進步咗好多
作者: prodigalng 時間: 2016-1-16 11:36
有冇人用過 i.Tech MusicBand SHINE,兩隻比較會邊隻好多D呢,呢隻最平見到$459
作者: Sahk 時間: 2016-1-17 01:58
外型同聲靚就MusicBand SHINE
6300就防水好D,比較啱運動時用
作者: godlikedevil 時間: 2016-1-26 19:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

