作者: suna 時間: 2015-11-24 20:23 標題: 啱買咗K712 Pro,想改線換頭,求推介
啱買咗個K712,跟機線只有3m長既同一條彈簧線,出街聽唔系咁方便
想話自己織一條,但唔知xlr頭有D咩選擇同好D
望師兄可以提供翻相對型號同價錢比小弟參考
自己上網就搵到Neutrik同Switchcraft依兩個牌子
但詳細型號就唔系好清楚,見依兩個牌子TB鍍銀頭都要五十左右一個!
同埋xlr轉3.5mm頭,駁法是否得一種?
THX師兄們幫助!
作者: hui20299 時間: 2015-11-24 20:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: suna 時間: 2015-11-24 20:27
回覆 2# hui20299
:naug:系啊!貪過癮
作者: 78952631 時間: 2015-11-24 20:46
開放式出街聽:eek:
作者: snp386 時間: 2015-11-24 20:54
搵人陪聽歌同玩外來人聲remix
作者: crevicemanjp 時間: 2015-11-25 03:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: snp386 時間: 2015-11-25 03:38
本帖最後由 snp386 於 2015-11-25 04:56 編輯
回覆 6# crevicemanjp
AxG果然好專業!為咗生意真係可以去到幾盡?
作者: smoke_cheese 時間: 2015-11-25 05:18
本帖最後由 smoke_cheese 於 2015-11-25 05:20 編輯
佢係mini xlr,Neutrik自己冇出,副廠REAN先有,唔淘的話華輝賣30蚊左右。
http://www.rean-connectors.com/e ... -connectors/rt3fc-b
金屬頭平的有幾蚊人仔的:
https://item.taobao.com/item.htm?id=45041325367
懶的話成條綫淘翻來都得,search akg k702 耳机线 等等,幾十到幾百都有。
(k702的結果多些,插頭是一樣的)
作者: vinsai 時間: 2015-11-25 10:43
拿,我就試過拎出街用一次咁大把
結論:唔知自己聽緊乜
聽到周圍D聲多過耳機D聲
音量又唔可以太大,1黎影響聽力,2黎影響其他人
作者: wongsimon 時間: 2015-11-25 12:43
最緊要,竟然真係有人受者

作者: livingplus 時間: 2015-11-25 14:15
無咩選擇
作者: livingplus 時間: 2015-11-25 14:16
唔係1種,上headficheck 返1,2,3 pin嗰排法
作者: 78952631 時間: 2015-11-25 14:33
我諗起五、六年前某套動畫好HIT果時會見到有人帶K701出街

作者: Poljot 時間: 2015-11-25 14:35
mini xls頭我用台灣既MPS
作者: kinghung 時間: 2015-11-25 14:40
開放式出街聽

作者: 1號閒人 時間: 2015-11-25 15:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wongsimon 時間: 2015-11-25 22:06
蠟筆小新

作者: snp386 時間: 2015-11-25 22:28
回覆 10# wongsimon
令我諗起澳洲有條友早上座車返工時間戴住HD800+AK240+HUGO,開到老連咁大聲,俾人問候完差啲俾人打

作者: suna 時間: 2015-11-25 22:30
至於是否系街到聽既話題可否暫告一段落?THX大家
作者: snp386 時間: 2015-11-25 22:34
當然各有各喜好啦,Semi-open back問題就未必有咁大,之但係咁大隻Open back由其係座車,你知唔知開嘅音量向外係仲大聲過裡面聽緊嘅好多
作者: suna 時間: 2015-11-25 22:54
回覆 20# snp386
需要同我坐一次車證實下嗎?我有幾影響到其他人。
作者: snp386 時間: 2015-11-25 23:03
回覆 21# suna
其實唔洗證實啲乜,只係話俾你知其實外空間越大就須要開到越大聲,裡面先有合理嘅聲,其實喺屋企裡面都試到,你座大聽同細房入面係唔同大細聲,其實啲樣嘢好多人都試過,只係講返有咁嘅問題,同埋外面嘅聲係一定會影響到裡面聽到嘅嘢,加上車移動時影響就更大,空氣會由單天背孔打反入單元入面,你就會喺裡面聽到外面嘅聲加空氣流動聲,之不過好果自己覺得冇問題而又冇影響其他人嘅就當然冇問題啦
作者: suna 時間: 2015-11-25 23:13
回覆 22# snp386
正因為你依D半專業理論,對聲音一知半解!試過咩叫“靜雞雞”講野未?外界大聲等於要耳機開到
同外界一樣聲量先可以合理既聲音?有無忽略咗個人因數?我自己唔系太中意“墳”歌既人,其實
基本聽到我已經足夠,而你建立系你自己既“專業”偉論上面我無話可說。你最多可以講我咁做系曬
咗個耳機,唔一定系影響到其他人!by the way,多謝你留言!
作者: snp386 時間: 2015-11-25 23:32
回覆 23# suna
Sorry....係我多事,唔打搞你
作者: snp386 時間: 2015-11-25 23:48
本帖最後由 snp386 於 2015-11-28 07:41 編輯
回覆 8# smoke_cheese
其實係得HPC-X同古河係正常同唔會變聲
作者: suna 時間: 2015-11-26 00:00
回覆 24# snp386
唔緊要,討論區嗎!
作者: wowu5 時間: 2015-11-26 01:18
樓上肯肯定未用過open back.....
開放式就算2-3米外都會聽到差唔多40-50%嘅音量
就算只係岩岩聽到清楚嘅音量,起碼隔離位果個一定會聽到曬
除非身邊嘅路人真係like你聽緊嘅歌,或者脾氣好,唔係一定會俾你煩到
利申:有用712
作者: suna 時間: 2015-11-26 06:12
作者: derek412 時間: 2015-11-26 21:42
K712唔建議出街聽
試過拎出街聽 啲嘈音我真係接受唔到囉

利申:K712 + Kimber Kable GQ-24
作者: suna 時間: 2015-11-27 06:24
回覆 29# derek412
其實挪得出街都預咗有咩效果,不過天氣都快開始凍,有另外功用
作者: leoluk 時間: 2015-11-28 07:12
回覆 30# suna
師兄噉講就有點那個
作者: tvbau 時間: 2015-11-28 07:50
回覆 31# leoluk
就算唔係入耳嘅耳塞, 以前搭車成曰見, 大大聲聽乜都清清楚楚,仲以為佢地係聾嘅。開放式唔影響人, 我就好懷疑
作者: livingplus 時間: 2015-11-28 12:48
用咗咁多隻open back,漏聲位好似唔多係單元殼背,而係其他位。定係我有問題,求解答
作者: suna 時間: 2015-11-28 17:34
作者: sc_yeung 時間: 2015-11-28 18:10
基於自我,講完。
作者: gulakpi 時間: 2015-11-28 18:29
服左d咁嘅人! 仲好似好有道理咁!
作者: leoluk 時間: 2015-11-29 00:27
本帖最後由 leoluk 於 2015-11-29 00:44 編輯
回覆 34# suna
對師兄的一些 "只顧自己享樂, 懶理對他人作出滋擾行為的看法" 不敢苟同..
睇怕再講落去都係對牛彈琴

作者: suna 時間: 2015-11-29 07:59
回覆 37# leoluk
我都對 "只顧自己享樂, 懶理對他人作出滋擾行為的看法" 不敢苟同
不過大家比我感覺就系系乘車途中有人說話=騷擾,車廂內發聲廣告=影響無乜分別
作者: leoluk 時間: 2015-11-29 10:10
本帖最後由 leoluk 於 2015-11-29 10:14 編輯
事實上真的是騷擾, 所以㗎仔係火車/地鐡內是禁止高聲談話或使用聲音會外涉的耳機. 但在香港, 則越來越大陸化, 越來越多人作出一些只顧自己, 不理他人感受的行為, 並自我感覺良好...

利申, 本人對㗎仔並無好感, 但對事唔對人, 佢哋有D嘢如果做得好嘅我哋係應該學習
作者: tvbau 時間: 2015-11-29 12:12
回覆 39# leoluk
呢啲好明顯係公民教育問題, 日本公民教育好過香港, 而香港又.........
所以經常見小便, 大大聲講電話, 唔理阻人隨街整理行李............
幾年前我有次坐火車, Ipad 將太陽光反射到其它人但我唔知唔為意, 直到有一次坐隔離果位推我架 Ipad 又同我講乜事, 我先如夢初醒原來影響咗其他人, 拿拿聲換咗磨沙面, 到而家換咗兩次 Ipad 同架 Tab 都係磨沙面。有人問我做乜用磨沙面, 哂咗咁 Sharp 嘅芒? 我笑下咁講因乜原因用磨沙面
作者: sc_yeung 時間: 2015-11-29 12:13
算啦師兄,有人自大自我中心係源自身教。
作者: 118205 時間: 2015-11-29 12:23
有品
作者: suna 時間: 2015-11-29 12:54
回覆 40# tvbau
咁師兄換咗磨砂面之後系米無咗反光?定系減小咗而已?
作者: suna 時間: 2015-11-29 12:58
回覆 39# leoluk
事實上系騷擾,但缺只是嚴禁“高聲”說話,結論即係點?或者講埋廣告聲音又如何?
作者: leoluk 時間: 2015-11-29 13:59
師兄, 其實要講嘅都已經講哂, 並且已離題,
要在何處, 何時及如何使用open back 耳機, 一切全由師兄自行決定. 至於用不用理會因使用不當而騷擾到他人的問題, 全取決於使用者本身的個人修養和公德...... 應不在此耳機版的討論範圍...
祝師兄䦕心聽歌
作者: suna 時間: 2015-11-29 14:21
回覆 45# leoluk
其實我開post只不過系問硬件上既問題,說要離題的話,姑且不是單由我造成!
作者: tvbau 時間: 2015-11-29 19:56
回覆 45# leoluk
師兄算啦, 我相信除咗黑洞係唔反光而只會吸光, 世上無乜其它野對光會冇反應, 但佢都可以問無咗反光?定系減小咗而已?
我棄權

