作者: trfsonic 時間: 2015-11-7 06:52 標題: Indiegogo Seiun Player 集資中
https://www.indiegogo.com/projec ... ets-4k-video#/story
三款,就咁睇個規格真係唔錯,而且依家磅水個價錢都好吸引,不過要下年先付運
作者: 占美佬 時間: 2015-11-7 09:21
本帖最後由 占美佬 於 2015-11-30 13:08 編輯
回覆 1# trfsonic
已做白老鼠,
(Selun pro $70 usd) 已跳船- refund
改入PHA、PRO X (團購)

作者: tvbau 時間: 2015-11-7 09:51
等睇戲
作者: dreail 時間: 2015-11-9 17:32
Pro X有趣 不過而家兩部抵D個價
作者: teamhardcore 時間: 2015-11-9 18:26
Re: [耳機同好祭2016/ヘッドホン祭速報:完結/HD-DAC1再聽]AZ耳機象牙塔
文章由 azureimf 發表於 週四 11月 05, 2015 10:26 pm
https://www.indiegogo.com/projects/seiu ... deo#/story
看到一個不可思議的集資案, ptt耳機板也有在討論
大意是說一台叫做Seiun Pro X的Android播放器
8核心(應該是bigLITTLE 4+4核吧) 1G RAM,5.5吋FHD,64G Storage、可插MicroSDXC
DAC使用ES9018K2M 32bit/384kHz、DSD 11.2MHz
然後一台加全球運費135美金
這種比擬ONKYO dp-x1規格卻只要賣1/5價格,當然很震驚(前提是到最後真的有東西而不是捲款潛逃)
不過對此我持懷疑態度. 因為音響產品的訴求於3C產品不同.
並不是把所有零件Layout在板子上(or公版), 然後裝上Google Release的ROM, Driver拉一拉或找高通要Sample
最後測一測可以動,I2S聲音有出來就結束了
高階音響產品的訴求是調音與音響性能調和的美學, 若做不到至少也要做到無色無染不減損訊源的忠實輸出
ES9018K2M支援到32bit/384kHz、DSD 11.2MHz, 但不代表後續的類比電路被「正確的設計」能夠發揮其性能
例如PCM和DSD所使用的LPF設計理念完全不一樣, 甚至44.1KHz CD時代也與HI-RES 192KHz的設計理念不同
不然一顆20KHz LPF把所有「聽不到」的高頻訊號全濾掉, 老實說無論是什麼鬼訊源最後也只會剩下44.1KHz的反應能力
這一切都是構築在「經驗」與硬體實力上, 其實我並不認為是一個新興的電子公司偽裝新創集資能夠做到的事情
要是這麼好做, 或許也太瞧不起其他努力已久的廠商了. 即使是Fiio等較新的廠商,它們也不是一開始就能夠調教出好聲音的
當然我還沒聽到,我無法評論聲音(這種集資商品我不傾向購買)
只是看到這個價格,設計團隊資訊公開不足又是出現在這種平台上
難免覺得懷疑
日文有句諺語「安物買いの銭失い(買便宜貨最後只是失去金錢)」
自身有相當大的體驗, 或許有興趣的人可以等更多人柱(要小心寫手)報告後再決定
---
上一台用旭化成AKM4390的集資案, 結果就是後續類比電路搞砸使的東西直接變廢物. 再看了一下整個集資案文稿, 用代工的RD思維來做Audio產品, 滿是規格卻沒有闡述類比電路的詳細設計. 我看地雷機率很大啊
其實說CP值差或許也不至於, 就當作是一台國內某代工廠丟出來的便宜手機, 只是不能打電話加上規格上可以直接解HIRES, 就算音質悲劇至少裝個ONKYO HFPlayer還可以當數位訊源輸出. 這樣想140美元其實也沒有太不值得就是了
http://www.andaudio.com/phpbb3/v ... 7b04&start=5000
作者: trfsonic 時間: 2015-11-11 20:25
Spec出咗,行rockchip……
而且聽Hi-Res Audio續航力只得四個鐘……
===
CPU: Rockchip 3368 Octa-Core Cortex A53
DAC / AMP: ESS Sabre 9018Q2C
Amp THD Performance: -115dB
Amp DNR Performance: 121dB
AMP Power Out: 49mW 32 Ω
SPDIF Out: 384/32bit (via Type-C Port)
Line Out Connection:We are testing multiple implementations (see FAQ)
Line Out Power Out: 2Vrms at 600 Ω
USB OTG Support: Yes
Battery Capacity: 3000mAH
WiFi Compatibility: 802.11 b/g/n
Bluetooth: 4.0 w/ A2DP Support
Battery Life: 4 Hours for Hi-Res Audio/Video Playback (testing is still on-going)
作者: kyanng 時間: 2015-11-12 11:58
本帖最後由 kyanng 於 2015-11-12 11:59 編輯
Re: [耳機同好祭2016/ヘッドホン祭速報:完結/HD-DAC1再聽]AZ耳機象牙塔
文章由 azureimf 發表於 週四 11月 ...
teamhardcore 發表於 2015-11-9 18:26
az佢以一部140usd(家下要150usd) 黎講,如果中伏當然貴
但係200usd 買2部 2個人分
8舊水一部5.5" FHD 行ess9018k2m LP既android
伏左咪當買左部大陸android 粗用lor
btw見到依部照舊都想買onkyo 部dp-x1
作者: kyle1358 時間: 2015-11-12 12:38
Seiun PRO X都幾吸引...
作者: 占美佬 時間: 2015-11-12 12:56
伏唔伏就下收到貨(或者收唔到貨)先知!
如果有多一位死士同你夾份,都可以買200 usd兩部Seiun PRO X!
作者: monster2046 時間: 2015-11-12 14:12
我都水緊人同我做死仕
作者: hihihellohihi 時間: 2015-11-12 17:45
我都對Seiun PRO X有興趣
作者: 占美佬 時間: 2015-11-12 17:50
風蕭蕭兮易水寒!
作者: wongfung 時間: 2015-11-12 23:30
已做死士
作者: hihihellohihi 時間: 2015-11-13 09:26
回覆 13# wongfung
我都做左死士
作者: soloantony 時間: 2015-11-13 09:50
剛好找到朋友孖著做死士
作者: sapphire4890 時間: 2015-11-13 11:46
點解唔索性搞返個團購買30部
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: monster2046 時間: 2015-11-13 11:58
預左total loss先好去馬
作者: 佑龍 時間: 2015-11-13 12:05
有冇師兄同我夾?or有冇人想搞團購
作者: monster2046 時間: 2015-11-13 12:18
仲有23日, 睇定啲先
作者: Passer2k 時間: 2015-11-13 13:08
本帖最後由 Passer2k 於 2015-11-13 13:09 編輯
一仟幾佰唔算貴, 而且出貨日期唔算遠, 搏吓都ok, 風險唔算高~
不過搵代表買三十部有難度... 因為未必有貨到, 團購A君未必批... 除非A君幫手做代收/代購/代表... 其他人就算唔洗德高望重, 起碼都要有實際能接觸/聯絡嘅人, 例如店主, 否則搵一個陪你做死士會容易D~
如果真係有人夾三十部Seiun Pro X, 預我一部~
作者: ckikin 時間: 2015-11-13 14:33
真係搵到人夾先值得博。有冇人有興趣?
作者: snp386 時間: 2015-11-13 14:40
回覆 16# sapphire4890
係咪你搞先
作者: snp386 時間: 2015-11-13 14:42
如果真係有人肯俾晒錢先我包5部
作者: snp386 時間: 2015-11-13 14:43
其實30部即係平多幾多?幾錢部?
作者: inet_pub 時間: 2015-11-13 15:01
現在單買一部$150, 兩部$200, 三十部 $2400
作者: snp386 時間: 2015-11-13 15:16
但係9018Q2C DNR又跌到得121dB,又好似奶奶哋
作者: kyle1358 時間: 2015-11-13 15:44
冇朋友肯同我孖住落海
作者: ckikin 時間: 2015-11-13 16:04
回覆 27# kyle1358
作者: monster2046 時間: 2015-11-13 16:07
一個人俾哂, 如果有人口爽應承之後放飛機,預先俾錢果個真係受哂架喎。
作者: snp386 時間: 2015-11-13 16:09
回覆 29# monster2046
試過有一半人放飛機所以我唔會再奶
作者: snp386 時間: 2015-11-13 16:11
回覆 27# kyle1358
唔洗急一定大把人搵你,可能夠三十人都唔定
作者: monster2046 時間: 2015-11-13 16:18
我上次無join團,無份冼你
XD
作者: 170402 時間: 2015-11-13 16:40
其實....大家要知道,,,kickstarter....delay...3個月到半年係基本..經常係差吾多一年......
作者: snp386 時間: 2015-11-13 17:42
本帖最後由 snp386 於 2015-11-13 17:55 編輯
回覆 33# 170402
須然我表達能力差,但係好似有人明白我條曲線喎
搵人一齊訂唔係問題,係熟或者識得嘅就最好,最好佢俾埋電話你先好訂,因為收貨時間仲有咁遠,俾咗錢個唔知會唔會另一個會放飛機,因為唔只得一個價錢,如果真係夠30人,咁認為會唔會有人放飛機再開一個新ACC去Join嗰個30人團呢,或者喺未收貨前又有更平更好嘅嘢出,只可以講就算係有十九幾萬分嘅會員都唔擔保佢唔會放飛機,以上只係一個過來人嘅肺話
作者: hihihellohihi 時間: 2015-11-13 17:50
呢個價錢有呢個spec我覺得可接受, 好似好過用9018K2M
另外9018Q2C好果只用DAC唔用amp功能可以去到127dB
作者: snp386 時間: 2015-11-13 17:53
回覆 35# hihihellohihi
當然絕對值
之不過都要真係收貨時先知,講唔定未出前又有新嘅封裝,又可能又有變
作者: hihihellohihi 時間: 2015-11-13 17:59
回覆 36# snp386
依家好似猶疑緊用Q2C內置amp定獨立amp, 我只希望籌到500,000可以加rom
作者: snp386 時間: 2015-11-13 18:08
回覆 37# hihihellohihi
只可以講一樣嘢,呢期玩9018除咗9018s就真係要睇真啲,就好似乜米部電話由k2m轉咗q2m,佢哋就話只係封裝細咗其他係冇分別,之但係你搵對32ohm或以上嘅耳機一推就知乜事,試其他個分別唔大,所以唔好諗住香港批64gb只係賣同國內16gb同價就狗衝,如果係買嚟聽歌就真係要諗清楚,最好就去佢哋門市試清楚係咪個聲啱自己先好買
作者: hihihellohihi 時間: 2015-11-13 18:24
回覆 38# snp386
9018系列真係好多分支, 除左最好的9018s外其他都好易混淆
作者: snp386 時間: 2015-11-13 18:55
回覆 39# hihihellohihi
可能因為紅,只係用佢個名,但係個設計就原全唔同,不過電子呢啲高科技嘢我唔熟,都係等啲高人解答,我只係聽聲收貨,不過就算係用9018s都唔代表一定好聲,如果唔係用盡佢個135db嘅動態,不如用返k2m可能個效果仲好,睇x7就知,竟然用個測試版嚟預售,就算解象有幾高都冇用,出嚟個效果淡過乜,一聽啲大編制時好多嘢仲變成堆埋一堆
作者: kyle1358 時間: 2015-11-13 23:02
所以搵朋友一齊落海就係最好,但我冇,為由葡萄下
via HKEPC Reader for Android
作者: sapphire4890 時間: 2015-11-14 01:11
回覆 33# 170402
唔少項目中途腰斬添
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: sapphire4890 時間: 2015-11-14 01:12
回覆 34# snp386
收訂金嘛
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: taingaukwai 時間: 2015-11-14 01:34
我都想死!有無人可以同我一齊死
作者: snp386 時間: 2015-11-14 01:37
回覆 43# sapphire4890
傻的嗎!貨係人哋訂貨又係寄俾佢,自己就乜都冇,你覺得會唔會有人會俾咗錢先?就算係有訂單俾你睇,收咗你錢到時唔俾貨你都吹佢唔漲,仲有就係訂單一樣可以係假,如果唔係有信得過嘅人開團或者係同識嘅人一齊訂,如果要你俾訂先,後果同風險就自己諗,有人話同你一齊訂都係,係咪有機會放飛機自己諗,所以我先唔再同唔熟嘅人代買嘢,又唔係有賺佢錢,但係除時買完返嚟又搵唔到人
作者: sapphire4890 時間: 2015-11-14 05:31
回覆 45# snp386
30部同時寄比你一個地址嫁⋯⋯

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: taingaukwai 時間: 2015-11-14 12:55
唉!其實三十部只涉及約18720港幣資金,話多唔多,如果A君肯捱義氣,我建議可轉賬一個數目(兌美元後貨款+A Fee)給代辦,望A君成全我們起團
作者: snp386 時間: 2015-11-14 15:32
回覆 46# sapphire4890
係咪可以分開寄好多個地址我唔知,但係如果係一個唔熟嘅人,你未收錢係咪會入佢地址寄俾佢先,你點知人哋係咪真係會入返錢俾你,而人哋如果入錢俾你先,係咪肯定你一定會寫佢地址寄俾佢先,你哋都fb成日擺我上枱,咁有冇睇清楚我啲group入面先,有好多走數用假單假訂單嘅事發生過
作者: snp386 時間: 2015-11-14 15:51
回覆 47# taingaukwai
就由你去問A Sir
作者: justin 時間: 2015-11-14 18:44
已經比左錢
作者: hihihellohihi 時間: 2015-11-15 21:18
開發團隊方面有更新了,表示若不達至加rom的籌集目標,亦會提供加錢的方案加rom
作者: kr2011jp 時間: 2015-11-15 22:01
起團有興趣!!
作者: wowu5 時間: 2015-11-15 22:16
是咪有人夾30部Pro-X呀
唔知上面幾位ching受唔受新人join

睇下係咪好似上面有人建議咁轉帳入數
作者: taingaukwai 時間: 2015-11-16 00:08
回覆 53# wowu5
上面D師兄咪講咗解决唔到走數同有人托水龍問題,还是食自己啦
作者: wowu5 時間: 2015-11-16 17:10
夾兩部會唔會容易D接受
兩部個價已經平好多 (只係200)
作者: monster2046 時間: 2015-11-16 18:30
我搏都等月尾,話唔定可以加錢換dac。
作者: taingaukwai 時間: 2015-11-16 19:06
咩Seiun PRO X有出DAC佯
作者: edho 時間: 2015-11-16 20:59
有冇人想攪30人團?
冇既有冇ching 想同我一齊夾二部?
via HKEPC Reader for Android
作者: wowu5 時間: 2015-11-16 21:00
30人團上面好似已經搞唔起啦
不過兩人團有興趣
作者: monster2046 時間: 2015-11-16 21:57
有人留comment希望可以换走ES9018Q2C
作者: hihihellohihi 時間: 2015-11-16 22:33
其實最主要係希望有獨立AMP的電路,因為Seiun PRO X定位係中至高階,唔用獨立AMP的話ESS9018Q2C會唔夠力推耳牛
作者: monster2046 時間: 2015-11-16 23:48
我唔樂觀囉
作者: bbqaaq 時間: 2015-11-17 16:35
買左+1
不過用呢部仲洗唔洗配埋隻擴呢
利申: 用緊teac ha-p50
作者: hihihellohihi 時間: 2015-11-17 16:54
Seiun PRO/X個最終spec都未決定, 但計劃中部機可以lineout/OTG out都得
作者: HANDSOMEMAN 時間: 2015-11-17 18:45
已加入死士既大家庭
作者: hihihellohihi 時間: 2015-11-18 14:04
呢期stretch goals改左同多左個Portable Amp可一同集資
作者: monster2046 時間: 2015-11-18 14:57
The Seiun HPA is our High Performance Mobile DAC / AMP meant to be paired with both the Seiun Pro / Pro X & all you existing devices (including phones, tablets, laptops, computers etc.)
he Seiun HPA will use a combo of the the SABRE9018S(DAC) and the TPA6120A2(AMP) along with Cyberdrive's own powerful DSP.
作者: hihihellohihi 時間: 2015-11-18 15:00
The Seiun HPA is our High Performance Mobile DAC / AMP meant to be paired with both the Seiun Pro / ...
monster2046 發表於 2015-11-18 14:57
我之前特意問左
We'll be releasing the full tech diagram shortly! However it will use a combo of the Sabre9018S(DAC), OPA4134(Filter) and the TPA6120A2(Amp)
另外再提供升128GB方案, Seiun Pro (+US30), Seiun Pro X (+US20)
作者: monster2046 時間: 2015-11-18 15:09
個spec好似好正
作者: bbqaaq 時間: 2015-11-18 15:52
咁講法, 即係理論上amp 都唔洗再加都夠力推d 耳機?
作者: sorry 時間: 2015-11-18 16:21
HPA本身有64GB同埋有Player, 其實係咪cancel Pro X order轉HPA好呢 (p.s. HPA無monitor 顯示的)
作者: hihihellohihi 時間: 2015-11-18 16:35
HPA本身有64GB同埋有Player, 其實係咪cancel Pro X order轉HPA好呢 (p.s. HPA無monitor 顯示的) ...
sorry 發表於 2015-11-18 16:21
HPA應該唔係player同無內存的嚟,而係一部多用途的DAC+amp
作者: sorry 時間: 2015-11-18 16:49
見有人問, 回覆左應該可以做player
Creator:
Just want to clear one thing: can the PHA play music by itself?
in additional features, you stated that HI-Res player
because if that’s the case, i would simply go for PHA directly
See less
Cyberdrive,INC (formerly Forte Audio) Campaigner 1 hour ago
Hey Peter, yes the PHA does have a Hi-Res player built in, so it will be able to play music by itself.
Cyberdrive,INC (formerly Forte Audio) Campaigner 1 hour ago
However it will not have the screen or interface of the Pro/PRO X.
作者: monster2046 時間: 2015-11-18 17:24
衝左HPA

作者: hihihellohihi 時間: 2015-11-18 17:45
本帖最後由 hihihellohihi 於 2015-11-18 17:55 編輯
如果有player功能同內存的話咪明顯同Seiun Pro / PRO X的功能重疊左,咁咪對Seiun Pro / PRO X的訂家好唔公平
作者: sorry 時間: 2015-11-18 18:10
如果有player功能同內存的話咪明顯同Seiun Pro / PRO X的功能重疊左,咁咪對Seiun Pro / PRO X的訂家好唔 ...
hihihellohihi 發表於 2015-11-18 17:45
所以comments到好多人都嘈緊呢樣野....再等下有咩update.
搞到都唔知好唔好cancel ProX 既order...
作者: wInSoN 仔 時間: 2015-11-19 07:22
想問下有無師兄知Seiun Pro X 個Output Impedance係幾多?
小弟新手唔識睇
作者: monster2046 時間: 2015-11-19 10:34
help you to ask
作者: hihihellohihi 時間: 2015-11-19 11:33
暫時有關PHA的block diagram
作者: monster2046 時間: 2015-11-19 11:49
師兄你好多問題問到CD_tiki答唔切
作者: kyle1358 時間: 2015-11-19 11:53
Seiun HPA應該都幾重下
個電都成10000mA
作者: hihihellohihi 時間: 2015-11-19 15:17
今日參與左研發團隊的chatroom,可以得出以下簡單的結論
隻Portable Amp的名稱Seiun PHA,功能就大概如下
-主要功能係DAC+Amp
-有簡單的DAP功能(folder base的)
-Video Out必須配合Pro/ProX使用
-有個128 * 32螢幕
作者: monster2046 時間: 2015-11-19 15:57
今日參與左研發團隊的chatroom,可以得出以下簡單的結論
隻Portable Amp的名稱Seiun PHA,功能就大概如下
- ...
hihihellohihi 發表於 2015-11-19 15:17
無記有microsd slot, 可播DSD
作者: thomasbad 時間: 2015-11-19 16:03
如果有player功能同內存的話咪明顯同Seiun Pro / PRO X的功能重疊左,咁咪對Seiun Pro / PRO X的訂家好唔 ...
hihihellohihi 發表於 2015-11-18 17:45
你好,我係一樣有入IRC既MKAA/Akuma Kuma。
其實呢個問題我一入去就問左,可能你miss左Nev個chat log又未出得切。
佢已經答左隻PHA的確係有player同內存,64GB total,但個player係好basic by folder based個隻,即係乜多餘掣都無,你放入個指定folder入面,禁play佢就play出黎咁解,你當係好似有mon既ipod nano咁。
所以功能的確係重疊左,但又唔係完全取代到個PRO /PRO X,因為個function太雞肋,我情願佢cut埋佢變純DAC/AMP。佢呢家唯一confirm唔到既係如果將PHA連上Pro /Pro X,PHA個64GB Pro /Pro X會唔會用到,應讓聽日reddit AMA就會問到答案。
作者: snp386 時間: 2015-11-19 16:12
回覆 82# hihihellohihi
回覆 84# thomasbad
唔洗咁急,佢應該有唔少嘢會大改 :dev:
作者: thomasbad 時間: 2015-11-19 16:35
本帖最後由 thomasbad 於 2015-11-19 16:37 編輯
其實佢兩舊野都分別年尾同下年一月可以pre-production既話,我lum應該都好難有大改,呢個timing推隻PHA一來應該已經早就預好左,正如CD_tiki 自己都話其實應該一開始就放隻野上 campaign ,即係話想推隻PHA既plan一早存在。唔係既話無可能佢地個團隊咁細可以dev得咁快。
btw CD offically 已經log哂 chat log比大家睇得返:
http://pastebin.com/kYHYfu8K
似係咁取教訓,佢應該仲有隻2.4"有實體鍵但無左video功能既DAP想要推,但今次呢隻推到campaign完後先出黎 :shifty:
作者: snp386 時間: 2015-11-19 16:40
回覆 86# thomasbad
我指嘅係零件用料問題 :dev:
作者: wInSoN 仔 時間: 2015-11-19 20:39
感激:adore::adore:
作者: tvbau 時間: 2015-11-20 04:40
https://www.facebook.com/groups/695565413823775/?fref=nf
有啲道理:silent:
作者: hihihellohihi 時間: 2015-11-20 14:10
暫時的官方答案: 4.7Ω
作者: kyle1358 時間: 2015-11-20 15:09
http://unwire.hk/2015/11/19/zano ... ng/life-tech/drone/
集資完清盤.....E家驚驚地

作者: sdu007 時間: 2015-11-20 15:56
有啲驚呢個都係咁,唔知而家可唔可以REFUND
作者: soloantony 時間: 2015-11-20 16:05
我都想知REFUND是全數REFUND的嗎? 好似無咩保障
作者: hihihellohihi 時間: 2015-11-21 02:28
其實集資得就要有心理準備隨時被走數
作者: CheeseJai 時間: 2015-11-21 03:26
30部USD2400, 都有人托水龍?????
HK人宜家咁唔掂咩?
作者: palmaholic 時間: 2015-11-21 10:20
可以要求退款,但要在項目完之前搞!
https://support.indiegogo.com/hc ... -get-my-money-back-
作者: hihihellohihi 時間: 2015-11-22 01:08
其實呢度有無人衝左部淨player
作者: Maya 時間: 2015-11-22 04:41
剛剛睇newsletter 發現,都有興趣~ 但諗緊買pro 定 pro X~~
可惜,如果佢有埋FM功能就好~~
作者: clliu 時間: 2015-11-22 06:34
回覆 98# Maya
pro x有硬解 dsd
作者: da0440da0440 時間: 2015-11-22 08:19
其實我都有興趣部 pro x, 但佢的功能同我現在用的手機 vivo xplay3s 太相似只是無sim 打電話上網,之前諗住找到朋友一齊,每人一部 都係$100美金可以玩下。到早幾日佢又出部PHA,可能試PHA 直接駁xplay3s,但唔知其他 android device可唔可以用到PHA 的64GB storage,因為 xplay3s 得32GB

