作者: xTMx 時間: 2014-6-13 10:09 標題: [尋親+分享] 毒到出煙@手提膽Amp套件
本帖最後由 xTMx 於 2014-6-13 10:13 編輯
原本呢個月, 岩岩好鬆動左
見手上都有2部DIY Amp, 夠晒用
諗坐入返部Player 玩下, [P.S. 而家用imod]
點知...... 半路殺出程咬金
手多多, 見到又出左部套件, 重要係手提膽Amp, 個價重平過我之前兩部Amp
佢重要強調底燥極微, 我呢下真係毫無招架之力...... (
)錢就比左, 等多一個星期多就先有得開車, 但重心急過等CM
重點係: 我部新Player又要等下個月
有少少測試相(
有冇巴打都有玩? 有既吹吹水解下悶都好
尋日比錢到而家, 等左24個鐘啦
有咩消息再通知大家啦
心急人上
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1684482&k=597536313b0430657df974593e2f5ea2&t=1782136228&sid=gSLDmuCJyw

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1684483&k=56c1e0b02865bfbcf341c970279e382e&t=1782136228&sid=gSLDmuCJyw

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1684484&k=70953c7a1f49c3cfcf0a4f01010cf839&t=1782136228&sid=gSLDmuCJyw

作者: NOPSS 時間: 2014-6-13 10:32
用左升壓電路
作者: shal 時間: 2014-6-13 10:33
howmouch

作者: xTMx 時間: 2014-6-13 12:53
回覆 3# shal
8條紅衫魚

作者: shal 時間: 2014-6-13 13:22
8條紅衫魚
又好像不錯bor
作者: 毛毛仔 時間: 2014-6-13 13:47
..............我都動心了 , 明天去交錢 .作者: mig33 時間: 2014-6-13 13:54
電源???
作者: pc2366 時間: 2014-6-13 13:56
膽Amp好似吾可以長用,約2粒鐘倒要休息下
作者: shal 時間: 2014-6-13 13:58
有case & 電包嗎
呢個價係kit set?
作者: 毛毛仔 時間: 2014-6-13 13:58
聽講用電粒鋰電池升壓 , 用充電線充電 .
作者: 毛毛仔 時間: 2014-6-13 13:59
點解呀? 師兄有咩高見?
作者: mig33 時間: 2014-6-13 14:00
鋰電池升壓,可跑一個鐘?
作者: 毛毛仔 時間: 2014-6-13 14:05
咁又真係唔知呀 , 但之前睇過好似計左出黎係咁 , 我就唔識 , 只有信和不信 , 師兄我估你睇得明以下條數 .
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1684553&k=97177988e99781d925d42b395efaa3a5&t=1782136228&sid=gSLDmuCJyw

作者: mig33 時間: 2014-6-13 14:11
本帖最後由 mig33 於 2014-6-13 14:12 編輯
打個七折都有三個半鐘
升壓有heat loss...
仲有4400mAH電池老化...

作者: mig33 時間: 2014-6-13 14:14
帶個尿袋3400 x 6 =20,400mAH...
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1684555&k=ceb869fc7666086a5184b150065691d5&t=1782136228&sid=gSLDmuCJyw

作者: 毛毛仔 時間: 2014-6-13 14:15
他們說零件包開聲 , 聽講支膽係貴野 , 8條紅魚當然係套件 , 如果咁價係成品 , 連強國都無本事做到啦 , 我昨晚收到風 , 好似話只有一團 , 話係興祝周年玩具喎 , 今個星期六好似有得試聲喎.
作者: 毛毛仔 時間: 2014-6-13 14:20
作者: shal 時間: 2014-6-13 14:22
沒case?
作者: 毛毛仔 時間: 2014-6-13 14:26
有 , 但要自己鑽 , 以前都係咁玩 , 我試過搵其他師兄鑽 , 當然比返茶錢人地
作者: 白龍仔 時間: 2014-6-13 14:30
可提供邊樹買??
作者: 毛毛仔 時間: 2014-6-13 14:33
作者: pc2366 時間: 2014-6-13 15:02
本帖最後由 pc2366 於 2014-6-13 15:03 編輯
聽講由於溫度較高,
作者: shal 時間: 2014-6-13 15:11
我係淘到都睇中幾套膽Amp kit set
不過呢套毒D

作者: xTMx 時間: 2014-6-13 17:12
回覆 22# pc2366
好問題, 其實我坦白講, 我係因為溫度同底燥而拒絕手提膽機
佢呢部我貪佢40度唔算好熱, 我部iPad都30幾度啦





我自己鐘意完美, 起碼佢過左呢兩個心理關口
作者: HANDSOMEMAN 時間: 2014-6-13 17:49
請問一下0.8果個係咩來?
作者: Hippo 時間: 2014-6-13 17:49
回覆 15# mig33
講笑咋? 本身隻AMP用升壓仲唔夠, 尿袋升壓多次先入AMP?!
好懷疑到底玩AMP係為左咩目的呢?
作者: unizep 時間: 2014-6-13 18:03
本帖最後由 unizep 於 2014-6-23 10:07 編輯
出膽amp咁型? 聽日去試下先, 岩聽又入番部, 膽真係正中我胃口
師兄下次哦下佢啦, 係都要整條充電線, design時其實可以放埋充電線路, 上次我要自己入塊充電module pcb入去
作者: xTMx 時間: 2014-6-13 23:28
回覆 27# unizep
屋企有電鑽, 唔怕

作者: victorsausau 時間: 2014-6-14 10:47
可提供邊樹買?? Thanks 師兄
作者: 伏喱哩 時間: 2014-6-14 10:51
高壓得12V就算6922都唔會好聲
作者: 毛毛仔 時間: 2014-6-14 11:00
我昨晚問過了 , 好似係效能係80% , 所以用 0.8代表 .
作者: 毛毛仔 時間: 2014-6-14 11:01
目的得一個 , 就係多舊野好聲左 .
作者: 毛毛仔 時間: 2014-6-14 11:02
得喎 , 師兄貼出黎睇下 , 我都想知點改 .
作者: 毛毛仔 時間: 2014-6-14 11:07
師兄你看看張圖 , 好似係正負12供電 , 咁有 24v , 夠唔夠電好唔好聲就真係唔知.
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1684807&k=082d09a872a87d1daffc7c4a78e2ea29&t=1782136228&sid=gSLDmuCJyw

作者: xTMx 時間: 2014-6-14 19:14
回覆 29# victorsausau
Please check pm
作者: xTMx 時間: 2014-6-14 19:20
回覆 30# 伏喱哩
講真我唔識膽機線路
但今日試左Final Tuning Demo 我覺得好有驚喜囉

我覺得佢起碼一定打得低神壇部強國膽磚, 其他大牌唔講啦
自己可以試Demo, 幾年經驗所得, 試Amp係唔使錢架

作者: onlinedot 時間: 2014-6-14 21:44
可提供邊樹買?? x 2
作者: medicalking 時間: 2014-6-15 00:31
X3. THX
作者: NOPSS 時間: 2014-6-15 00:59
我覺得是 12AU7 ?
作者: xTMx 時間: 2014-6-15 01:57
回覆 37# onlinedot
回覆 38# medicalking
PLZ CHECK PM
作者: Miragehui 時間: 2014-6-15 05:04
回覆 40# xTMx
可以順手嗎?
作者: xTMx 時間: 2014-6-15 18:09
回覆 41# Miragehui
PLZ CHECK PM
作者: 毛毛仔 時間: 2014-6-16 11:09
寫住係用 12AU7 , 應該都係 .
作者: unizep 時間: 2014-6-16 13:13
本帖最後由 unizep 於 2014-6-19 19:59 編輯
回覆 39# NOPSS
係U7
我都試左, 仲訂埋添, size大包煙小小
聲我收貨, 膽係放大唔係buffer, 每聲道半支U7, 呢樣有驚喜
不過底燥未得, 明顯電流聲, 開机"吽"一聲, 希望正式版fix到
作者: NOPSS 時間: 2014-6-16 13:21
膽開機一定要加 delay 線路
同這台膽AMP 沒有加耳機保護,出街跌落地下 可能連耳機都瓜得
用U7 一定是放大, 其實最好多1粒電囉, 一粒電升高電壓是 玩多過乜 XD
作者: peterspy 時間: 2014-6-16 15:37
回覆 1# xTMx
請問邊樹有得試? 請PM
作者: xTMx 時間: 2014-6-16 18:02
回覆 45# NOPSS
有輸出電容就有層保護架啦
作者: xTMx 時間: 2014-6-16 18:05
回覆 46# peterspy
Plz check pm

作者: unizep 時間: 2014-6-16 19:00
本帖最後由 unizep 於 2014-6-23 10:08 編輯
回覆 45# NOPSS
咁大鑊
最簡單保護/delay線路係點整
作者: Hippo 時間: 2014-6-16 22:39
係囉, 仲話要插尿袋?! 尿袋個升壓可能更雞, 唔明想玩D乜 XD
作者: 毛毛仔 時間: 2014-6-17 12:22
係喎 , 咁如果多一粒電 , 咁點差電呀?
咁電容唔可以用黎做保護?
作者: NOPSS 時間: 2014-6-17 12:54
本帖最後由 NOPSS 於 2014-6-17 13:04 編輯
其實問題就是你關機時, 個電容是會存左電。
慢慢放的時候, 12Au7 跌底過工作電流
吾保證信號 輸出 吾會無 DC out...
12AU7 工作電壓是 250V DC以上。
http://www.wooaudio.com/docs/tube_data/12AU7.pdf
當然,世界上也是有人硬改做12V的
http://bbs.hifidiy.net/thread-559611-1-1.html
耳機保護最直接是用 RELAY + IC 當有電流輸出時, 自動斷開 保護耳機
作者: 毛毛仔 時間: 2014-6-17 14:59
咁版主可以畫個手提膽機的線路比來參考下嗎? 希望有日可以自己焊一部出來玩下 .
作者: NOPSS 時間: 2014-6-17 17:05
我自已就準備做1台 USB 耳機神器出來
到時我會放給人家 輪來試聽的。
推入耳一流也
作者: 毛毛仔 時間: 2014-6-17 17:23
有無得做部手提膽耳放呀? 如果有套件出我一定會參加.
作者: unizep 時間: 2014-6-17 18:23
回覆 52# NOPSS
試過係淘寶搵保護板pcb或者成品,可惜都係好大份,搵唔到用貼片迷你保護板可塞入手提機,版大有冇見過有得賣
作者: xTMx 時間: 2014-6-17 19:51
回覆 54# NOPSS
有得玩就一定支持

作者: NOPSS 時間: 2014-6-17 23:31
本帖最後由 NOPSS 於 2014-6-18 13:36 編輯
其實新的opamp 如lme49720 已經內置了耳機保護線路…所以…無乜其他廠開發了
作者: 毛毛仔 時間: 2014-6-18 10:14
咁如果手提膽機做保護線路 , 咁即係加粒lme49720就得?
如果真係咁 , 我一定加落去試試 , 咁加係邊個位置? 可以在圖上畫畫出來比小弟試試都好 .
作者: unizep 時間: 2014-6-18 13:12
回覆 58# NOPSS
咁佢做推動果對LMH6612係咪都有保護功能? 不過係冇power on delay
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1686334&k=13fb6e80deb6cb69dc2786b8a36ecc7b&t=1782136228&sid=gSLDmuCJyw

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1686335&k=39c6cde214708c8fddba17196b6326ea&t=1782136228&sid=gSLDmuCJyw

作者: NOPSS 時間: 2014-6-18 13:36
LME 49720 同 LME 49600 是有呢一樣野。
http://www.ti.com/lit/ds/symlink/lme49720.pdf
http://www.ti.com.cn/cn/lit/ds/symlink/lme49600.pdf
Instantaneous Short Circuit Current -Output Short Circuit Protection
當Overload 過左ma數之後,會自已開保護。
我見吾到 LMH 6612 有呢個功能
作者: SAGAQWE 時間: 2014-6-19 10:12
本帖最後由 SAGAQWE 於 2014-8-11 13:13 編輯
玩電子管的人, 都會知電子管的避震能力與solid state比較, 差天共地, 根本不適宜做成portable使用.
而且用作發熱的燈絲, 電池的容量, 會消耗太多在它身上.
整個線路設計也似不太嚴緊, 線路屬1級電壓放大加1級電壓電流放大. 在電子管一級放大的反相輸出後, 接後一級卻接在正相輸入端, 這使整個線路呈反相輸出. 有玩音箱的師兄也會知反相時會使音場擴濶, 但音場卻沒正相時的盈聚.
這块Tube Portable Amp. 接平價耳機玩玩好了. 混合管石的設計而不加保護, 便不要太認真了..
真想接觸電子管聲音特點的話, 還是用輸出變壓器的經典設計簡單直接好玩.
作者: 毛毛仔 時間: 2014-6-19 11:16
LME 49720 同 LME 49600 是有呢一樣野。
Instantaneous Short Circuit Current -Output Short Circuit ...
NOPSS 發表於 2014-6-18 13:36
咁到時是不是換粒 LME49720 落去就得呢?
作者: NOPSS 時間: 2014-6-19 11:23
不是。
LME 49720 呢類 OPAMP 當 overload 時,會自已 stop
而呢份線路,我無細心看,吾知道 是吾是正代就得 XD
理由上面有師兄講左 ^^
點解膽機 是不用 耳機保護線路 是因為有 變壓器 輸出牛, 點都吾會燒耳機。
但如果有電流輸出, 耳機會發熱...單元就會...報廢 XD
作者: 中子 時間: 2014-6-19 12:28
我都想知邊度買 pls pm me
作者: 毛毛仔 時間: 2014-6-19 14:33
...................咁玩膽耳放有邊部係有輸出牛? 因為我見市面上極多數無喎 .
作者: 毛毛仔 時間: 2014-6-19 14:34
...................你睇睇作者: unizep 時間: 2014-6-19 19:53
本帖最後由 unizep 於 2014-6-23 10:09 編輯
震動的確係問題
作者: 中子 時間: 2014-6-19 20:59
作者: SAGAQWE 時間: 2014-6-19 21:08
歐美市場有, 但用上輸出牛的胆耳放. 淨看機價那串數字巳覺不值..從自己零件箱, 找些合用的庫存零件. 做全電子管的才算真正便宜及好玩...例如這台
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... age%3D1&page=25
這是我自己多年前做的.. 屬最經典的單端電子管架構. 用回古老電子管機的原素( 胆整流及扼流圈濾波, 交流燈絲供電等等).. 但卻又加入了直接藕合方式. 兩級間不用貴價的交連電容. 而直接連接成DC狀態, 使聲音不須再受電容質素影響.
這台只用了幾百元..加些舊零件, 但從線路到通電, 卻用了約三個多月時間..
作者: NOPSS 時間: 2014-6-20 11:05
玩膽機我不如師兄你
兩級間不用貴價的交連電容. <--成日在呢個位敗家 = =
作者: 毛毛仔 時間: 2014-6-20 12:14
作者: SAGAQWE 時間: 2014-6-20 13:22
這其實很簡單的.
電子管工作時, 負柵壓是設定整支管的工作狀能, 但同時, 柵極也用作輸入端, 這為了使管的柵極能達到須要的負柵壓而又不會受到前面輸出管屏極或陰極的正電壓影響, 這時, 最簡單的方法, 便是放一枚電容在中間, 用作阻隔直流電壓, 而交流電壓則不受影響. 所以這2級間的交連電容, 只有2個用途..
用途一, 是阻隔2級之間的直流電壓差,
用途二, 將兩級在直流電位上斷開, 從而簡化了很多線路的計算工作.
而想逹到2級直接交連的直交胆機, 唯一條件便是手上的電源牛有够高的工作電壓, 這使可計算2級間的壓差, 前管利用較高電壓, 而後管則墊高陰極電位, 使柵極處於所須的工作負電壓. 同時留意所用管的燈絲對地地位差不超出範圍, 這便可成立直接交連.
但要小心了, 如果聽過直交的胆機後, 前面便是一條不歸路. 會痛恨用電容作交連的影響.
作者: NOPSS 時間: 2014-6-20 14:23
我當然聽過這種玩法啦。
原理也是比較接近 DC servo...
但膽機玩呢招, 過左小弟的心理關口 400DC...
作者: SAGAQWE 時間: 2014-6-20 22:01
不是DC servo喇, 放大器線路上的DC servo, 是回輸線路的一種.
Direct-Couple Amplifier, 或簡稱DC Amplifier, 原理便如上面所說, 級與級間作直接交連. 理論上, 在音頻AC的途徑上, 沒有電容的存在, 使Frequency Response達到0Hz.
作者: NOPSS 時間: 2014-6-21 02:12
玩膽玩得電壓太高了。
我對變壓牛的信心是不太夠的。
之前玩 400V 的時候,組裝就1個月以上了。
這個理論我有空會再找線路研究一下,始終 玩膽機, hohomok 比我強多了。
我是膽少 >_<
作者: SAGAQWE 時間: 2014-6-21 11:28
現在很少人焊膽機玩了, 但原理是一樣的.
例如版大玩 Musicland Monitor01 US mod, 就是玩電源供應及電源旁路那部份. 再來會否更上層樓, 向它LPF動手?
作者: NOPSS 時間: 2014-6-22 00:24
最近我改了3台 DAC
一台是自已的 1794
一台是 OPPO 105
1台是 朋友的 1792
全部也是 LPF,電源 改做的東西
光是2個月,訂了20隻戰豬牛了 ><
作者: eggpudding 時間: 2014-8-2 08:01
作者: xTMx 時間: 2014-8-19 22:55
pm左
作者: 孤寂使者 時間: 2014-8-31 18:54
動心了
作者: xTMx 時間: 2014-9-12 13:21
回覆 81# 孤寂使者
試下囉, 唔使錢
間中周圍去白撞試下野都幾好玩


