Board logo

標題: SONY 隻XB500 如何? (new question) [打印本頁]

作者: shingzhk    時間: 2010-10-31 20:43     標題: SONY 隻XB500 如何? (new question)

本帖最後由 shingzhk 於 2010-11-2 21:05 編輯

今日出SSP行左轉,基本上冇幾間鋪有HeadPhone 放出黎做Demo
試左隻SONY 既XB500,戴起黎非常舒適,約$500
呢個價位有冇邊隻更好? / 邊間買比較平?

近排冇出MK,亦軒/金聲之類都唔得閒去慢慢試

================================
如題,最近夜欄人靜打機比人罵
班屋企人對耳唔知咩構造,開勁細聲一樣嘈我,所以想買個Headphone 黎打機 / 聽歌
(Headphone, not ear phone, 係屋企用頭戴比較舒服)
預$200~$300,但出去見到幾乎全部都係有線

想問無線呢個價位係咪冇咩好野? (要求唔高)
如果冇,請推薦一隻有線既,唔需要有mic
作者: InterSonic    時間: 2010-10-31 21:25

無線的選擇少好多, 而且平價無線音質都係普通
作者: bibilubi    時間: 2010-10-31 21:36

睇你比得幾多錢LO....
2~300 唔係好得...
作者: shingzhk    時間: 2010-10-31 21:37

感有線呢?
唔洗好高要求,反正夜晚先會用

or at least 幾多先有個似樣的





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2