Board logo

標題: 平價重bass既耳機有乜選擇? [打印本頁]

作者: 0011ss22    時間: 2010-4-19 18:46     標題: 平價重bass既耳機有乜選擇?

我用開Sony MDR-E11LP
算係好重bass不過高音唔太好
而家budget around $150
除E11LP外有無重bass既選擇呢?
我多聽J-pop, J-rock, Canto-pop,
入耳唔入耳無所謂
反正室內聽既多

請比小弟一d建義
作者: bakamono    時間: 2010-4-20 14:41

$150earphone幫你唔到
headphone小弟用過k81dj,k518dj,(~500) & k181dj,seh750dj(~1200)
都係聽j歌多
作者: trendhk    時間: 2010-4-20 15:41

我都用緊 K518DJ ... 真係唔錯
作者: 0011ss22    時間: 2010-4-20 16:02

貴.....
我負擔唔起
btw,你講果d算系headphone類果d
我戴眼鏡所以唔多想戴headphone類既...=="
作者: babiilungv3v    時間: 2010-4-20 21:07

其實可以試下pl20既~
其他我無咩評價=.=
作者: 大灰鴻    時間: 2010-4-22 22:20

K518DJ除左BASS掂之外..
其他音域表現如何?
作者: fishballjack    時間: 2010-4-22 22:42

我都投soundmagic 既pl20一票~~~bass係幾強~~但pl12就平均~~可以試吓喔~~星際一樓有幾間都可以試~~~但記得格價先~~有間特別貴~~有間就好似得3個月保~有間就一年保又低玩
作者: hkbaby    時間: 2010-4-22 22:51

budget around $150 ........

難.........Bass 有6-7成係由來源output,,,, 5係話買basshead 就有bass,

好好的例子,         SONY MDR-XB700 用係ipod nano ..會點, 加個Lineout + AMP 又點..
作者: fishballjack    時間: 2010-4-22 23:08

budget around $150 ........

難.........Bass 有6-7成係由來源output,,,, 5係話買basshead 就有bass,

好 ...
hkbaby 發表於 22-4-2010 10:51 PM



  呵 ~~~hi~~~hkbaby ~~~便宜有便宜玩喔~~始終好多人都未寫得買太貴呢.....更何況去到amp...
作者: sillycheng    時間: 2010-4-22 23:35

SOUND MAGIC D BASS拉尖晒走樣........同價SHE-9700好過佢好多..

但係150蚊O既所謂重低音"耳筒"都會幾蒙,我覺得最平O既合格已經係K-420($400)
作者: miclau91    時間: 2010-4-22 23:43

i got a PL30 before.......bass: Over !
just past it to my dad   
overall, Sound Magic is not bad , there are a small case for you to protect your earphone
作者: hkbaby    時間: 2010-4-23 06:50

本帖最後由 hkbaby 於 2010-4-23 06:52 編輯
呵 ~~~hi~~~hkbaby ~~~便宜有便宜玩喔~~始終好多人都未寫得買太貴呢.....更何況去到amp...:loveliness ...
fishballjack 發表於 2010-4-22 23:08



    我意思有D機天生係 定左個高中低, 你點做都改5到 除左set eq,,

   我以前有部Ipod nano gen3  ,之後 分別買入ATh-SQ5 同低音砲lear01 , 但完左感受5到Bass...我仲買埋Lineout +E5 AMP
...都係咁上下.....直至入手M6 . 一聽先和兩個世界....之後放哂nano , lineout, amp  :P
作者: 0011ss22    時間: 2010-4-23 09:49

回復 12# hkbaby
其實我用電腦聽多既
我可以用例如srs sandbox個類software強化一下
又容易set eq
所以唔洗擔心個source

不過呢
之前我借朋友隻UM1黎試
我覺得佢低音好無力
相反佢試E11LP
佢覺得低音太多同太浮
低音結果唔太清

但係對於我黎講
E11LP係岩我聽多過UM1
即使一隻UM1買到七隻E11LP
作者: 6seven    時間: 2010-4-23 10:49

試一試Philips SHL 8500,bass重,聽得耐震到個頭都云,高中音又分得清,MP3 128k,192k 都廳得出,最緊要係唔過$200HKD
作者: franklee006    時間: 2010-4-23 14:20

budget around $150 ........

難.........Bass 有6-7成係由來源output,,,, 5係話買basshead 就有bass,

好 ...
hkbaby 發表於 2010-4-22 22:51



    agree, 多數係 source 問題
之後先係earphone
作者: hkbaby    時間: 2010-4-23 20:39

回復  hkbaby
其實我用電腦聽多既
我可以用例如srs sandbox個類software強化一下
又容易set eq
所以唔洗擔 ...
0011ss22 發表於 2010-4-23 09:49



    Do you have Sound card or ?
作者: 0011ss22    時間: 2010-4-24 09:56

回復 16# hkbaby
Yes, I do.
A cheap one,because the onboard one is broken down XD

買Sennheiser好唔好呢?
金_賣$16X
作者: belleville    時間: 2010-4-24 10:06

回復  hkbaby
Yes, I do.
A cheap one,because the onboard one is broken down XD

買Sennheiser好唔好呢 ...
0011ss22 發表於 2010-4-24 09:56


Sennheiser 咁多隻, 邊隻先得 ga?
作者: 0011ss22    時間: 2010-4-24 11:38

sorry.唔既得打MX500入去添
作者: Gregory    時間: 2010-4-24 15:57

$150蚊.....@@
作者: INCOG    時間: 2010-4-24 23:14

le10 lo
作者: belleville    時間: 2010-4-27 22:21

sorry.唔既得打MX500入去添
0011ss22 發表於 2010-4-24 11:38


重有 mx 500 賣? 好似停產左好耐, 小心假貨
如果係真既話, 都唔錯
個人好鍾意果隻聲底, 不過 bass 唔算好勁, 但足夠
作者: 0011ss22    時間: 2010-4-28 09:08

重有 mx 500 賣? 好似停產左好耐, 小心假貨
如果係真既話, 都唔錯
個人好鍾意果隻聲底, 不過 bass 唔算好 ...
belleville 發表於 2010-4-27 22:21

見金_(或_聲)個網仲有響度
有得賣卦....
金_唔會賣假貨卦....
作者: belleville    時間: 2010-4-28 19:47

見金_(或_聲)個網仲有響度
有得賣卦....
金_唔會賣假貨卦....
0011ss22 發表於 2010-4-28 09:08


有無問過有無現貨先?
如果有, 單聲我知, 都想買返對儲下
作者: dj408    時間: 2010-4-29 00:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkpagybid    時間: 2010-4-29 17:11

之前都搵緊呢個價位既耳機,見好多人推荐PL系列,但亦非常多人話PL系列超容易斷線

對我黎講耐用都好緊要,最後買左PHILIPS 9700 $16X@觀塘
SSP賣緊19X

要重BASS,PHILIPS真係岩哂你,佢D產品不管 喇叭、耳機、MP3...全部都重BASS

加上PHILIPS保養方便d...牌子信心大d...

另外如果想試聽9700唔好上x軒,佢隻9700好怪,同出面賣緊果d唔同(google下可以查到間野之前因為9700吵架過,後來決定唔賣)

另外如果決定買PHILIPS,買果時記得叫佢係單寫明型號,如果唔係唔受保的
作者: 0011ss22    時間: 2010-4-30 17:06

今日去金_行左一轉
有MX500 RC-L同白色MX500
不過
MX500 RC-L個包裝好虧
白色既又太樣衰
同我之前部廉價mp3送既垃圾耳機一樣樣
而且
岩岩爬文
據說RC版品質差好多
又有話差唔多
邊個真呢?
唉....

今日試左一試Sony EX35LP
好強低音
不過有d過份
而且去都某d位有d爆音....

eliminate左兩個choice
睇黎SHE9700係我既選擇...
作者: lovelyken    時間: 2010-4-30 18:35

$150,,真係難左少少,,,
不如儲多少少,,,
作者: ylseller    時間: 2010-5-2 11:19

She9700 都低音都5錯, 初初出時 都賣成280-300蚊, e+ 都平左..180-200 都有交易, 抵玩 !
作者: ylseller    時間: 2010-5-2 11:20

而且仲有 Sound Speaker 送..
作者: 0011ss22    時間: 2010-5-2 12:51

$200送多個speaker咁抵玩?
作者: markjazz    時間: 2010-5-9 23:38

低音耳筒le01+同sp1应该够杀了





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2