Board logo

標題: 唔小心中了 SONY 毒~ [打印本頁]

作者: Wailamtam    時間: 2008-10-30 21:04     標題: 唔小心中了 SONY 毒~

本來自己對耳筒無咩要求
用緊隻 PL30 已經幾滿足

點知前日在學校試o左隻 SONY MDR-7509HD
雖然只係用 PSP 推,但都聽到靚聲好多
臨場感好強,人聲也好得
真係一分錢一分貨



[ 本帖最後由 Wailamtam 於 2008-10-30 21:06 編輯 ]
作者: Kela    時間: 2008-10-30 22:20

呢隻都好平姐
作者: POKeDOLL    時間: 2008-10-30 23:18

80kHz?!!
唔好嚇我喎
作者: Wailamtam    時間: 2008-10-30 23:18

原帖由 Kela 於 2008-10-30 22:20 發表
呢隻都好平姐

係囉
只係條 cable 比人長 D 姐
原帖由 POKeDOLL 於 2008-10-30 23:18 發表
80kHz?!!
唔好嚇我喎

大大隻HD字
可能真係得

[ 本帖最後由 Wailamtam 於 2008-10-30 23:20 編輯 ]
作者: civic1217    時間: 2008-10-31 14:56

呢隻野要幾錢?
作者: t1174-3    時間: 2008-10-31 15:00

17XX 吧
二手 1000-1400 也有,
我也有只冇用.

其實, 這只是low end top model
sony 重有



作者: POKeDOLL    時間: 2008-10-31 16:14

原帖由 t1174-3 於 2008-10-31 15:00 發表
17XX 吧
二手 1000-1400 也有,
我也有只冇用.

其實, 這只是low end top model
sony 重有



咁快整d王牌出黎
平少少貼sa5k先喇
作者: t1174-3    時間: 2008-10-31 16:28

原帖由 POKeDOLL 於 2008-10-31 16:14 發表

咁快整d王牌出黎
平少少貼sa5k先喇

因為圖中的也聽過了, 反而 sa5000 沒有.

更重要是, 冇 idea 點玩 sa5000
作者: 部腦超慢    時間: 2008-10-31 19:24

7509hd幾正gar... 又清, 動態又强
作者: witon    時間: 2008-10-31 19:30

原帖由 t1174-3 於 2008-10-31 15:00 發表


MDR1 重有冇做, 二手邊度買
作者: dube    時間: 2008-10-31 19:51

7509我用D2試推過
聽高音靚到暈
音染好重
作者: wawawawa    時間: 2008-10-31 21:51

原帖由 dube 於 2008-10-31 19:51 發表
7509我用D2試推過
聽高音靚到暈
音染好重


係你部D2音染重je
作者: wawawawa    時間: 2008-10-31 21:52

原帖由 witon 於 2008-10-31 19:30 發表

MDR1 重有冇做, 二手邊度買


零件都無乜剩啦

2手都係靠拍賣,不過比起初賣貴o左唔少.......
作者: Kela    時間: 2008-10-31 23:35

原帖由 wawawawa 於 2008-10-31 21:51 發表


係你部D2音染重je

唔講啦~廢事比人話我D見解獨到.....

[ 本帖最後由 Kela 於 2008-11-1 00:36 編輯 ]
作者: wawawawa    時間: 2008-11-1 00:12

原帖由 Kela 於 2008-10-31 23:35 發表

d2 一直都係清晰....數碼聲....點音染


你o岩我錯

我都係第一次見到D咁o既見解
作者: Kela    時間: 2008-11-1 00:19

原帖由 wawawawa 於 2008-11-1 00:12 發表


你o岩我錯

我都係第一次見到D咁o既見解

唔好意思囉~"師兄"
發表下意見姐...我見識唔夠你咁廣
作者: wawawawa    時間: 2008-11-1 00:34

原帖由 Kela 於 2008-11-1 00:19 發表

唔好意思囉~"師兄"
發表下意見姐...我見識唔夠你咁廣


師兄
我要多謝你至真啦
你都係糾正我錯誤je
作者: Kela    時間: 2008-11-1 00:36

原帖由 wawawawa 於 2008-11-1 00:34 發表


師兄
我要多謝你至真啦
你都係糾正我錯誤je

有咩錯誤呀~
你都話我d咁既見解咁特別~
唔岩架啦
作者: POKeDOLL    時間: 2008-11-1 21:55

老老實實
數碼聲係唔係音染既一種??
作者: t1174-3    時間: 2008-11-2 16:16

不過一般不會有人染到數碼聲吧
作者: 部腦超慢    時間: 2008-11-3 20:37

根本所有耳筒音染都好重, 所有器材音染都好多, 唔洗嘈
要冇音染唔該自己請個歌手或樂隊番屋企演唱
成日話某某器材音染好重云云, 個人覺得真係幾無知
作者: POKeDOLL    時間: 2008-11-3 20:46

原帖由 部腦超慢 於 2008-11-3 20:37 發表
根本所有耳筒音染都好重, 所有器材音染都好多, 唔洗嘈
要冇音染唔該自己請個歌手或樂隊番屋企演唱
成日話某某器材音染好重云云, 個人覺得真係幾無知

你可以唔駛玩hi-fi
作者: dube    時間: 2008-11-3 21:54

原帖由 部腦超慢 於 2008-11-3 20:37 發表
根本所有耳筒音染都好重, 所有器材音染都好多, 唔洗嘈
要冇音染唔該自己請個歌手或樂隊番屋企演唱
成日話某某器材音染好重云云, 個人覺得真係幾無知

唔係想話人
你都係收返你既說話啦:funk:
一陣俾人插到暈
作者: 部腦超慢    時間: 2008-11-3 22:33

原帖由 POKeDOLL 於 2008-11-3 20:46 發表

你可以唔駛玩hi-fi

你覺得hi-fi 冇音染
搵到自己鐘意既音色咪得囉
作者: wingosoft    時間: 2008-11-3 23:04

一個問題.....
用左個貴d 既耳機
psp 部野真係出到好左既聲???
作者: POKeDOLL    時間: 2008-11-4 01:15

原帖由 部腦超慢 於 2008-11-3 22:33 發表

你覺得hi-fi 冇音染
搵到自己鐘意既音色咪得囉

我係話你已到化境
可以日日聽live
作者: t1174-3    時間: 2008-11-4 11:44

的確, 所有 HI-FI 的 parts 也是音染, 不過也有分染多染少染得好不好.

已 headphone 說, q010 可能是還還能力至高的了, 而 mdr-r10 就會染成有一重貴氣.

而且一定要用系統夾. 如 q010, 我得一次試是插在 philips az-6819 上, 只可以說是垃圾. 但後來有次在朋友家用成set 大機聽, 終於聽到它的好處. 只是不是自己喜歡吧.
作者: 部腦超慢    時間: 2008-11-4 20:24

原帖由 t1174-3 於 2008-11-4 11:44 發表
的確, 所有 HI-FI 的 parts 也是音染, 不過也有分染多染少染得好不好.

已 headphone 說, q010 可能是還還能力至高的了, 而 mdr-r10 就會染成有一重貴氣.

而且 ...

讚同
作者: ways    時間: 2008-11-7 03:01

唔係呀化.....人耳聽到80kHz?
作者: t1174-3    時間: 2008-11-7 16:27

原帖由 ways 於 2008-11-7 03:01 發表
唔係呀化.....人耳聽到80kHz?

其實 cd 也不到 80khz. 不過:
1) 可以去到 80 k 就是說明 20k 只是小兒科, 不好如d 20k max的 headphone ~20k 是變晒型的.
2) 這個是聽人說的: 人耳不可以聽 PURE 的 >20khz, 不過在人耳聽d 20-20khz 的耳中, mix 一d高 hz 的聲, 和沒有 mix 人耳是分到的.
作者: neneaee    時間: 2008-11-7 22:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: forfung    時間: 2008-11-19 14:39

用psp推?女子 口徒 口屋!
作者: t1174-3    時間: 2008-11-19 15:32

psp 堆 7509hd, 如果要求不高是可以的. 不過至好還是用 mp3 player
作者: fatau    時間: 2008-11-22 11:02

原帖由 部腦超慢 於 2008-11-3 20:37 發表
根本所有耳筒音染都好重, 所有器材音染都好多, 唔洗嘈
要冇音染唔該自己請個歌手或樂隊番屋企演唱
成日話某某器材音染好重云云, 個人覺得真係幾無知


仲要用unplug 樂器加唔好用咪先得


作者: neneaee    時間: 2008-11-22 11:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2