Board logo

標題: Apple係咪成日想食埋專業設備市場? [打印本頁]

作者: mingming123    時間: 2025-11-13 21:18     標題: Apple係咪成日想食埋專業設備市場?

記得pro display xdr賣好貴果陣,d人話唔值,但係對比同樣質素專業mon算平

Iphone 17pro max d 人話貴,睇影視具風,話佢已經取代到攝錄機

via HKEPC Reader for Android
作者: javacomhk    時間: 2025-11-14 07:18

佢叫得 Pro 梗係要專業同貴同耐用啦!
你估小米的野咩乜都學人 叫 Pro 叫 Ultra
作者: katsumoto    時間: 2025-11-18 16:55

回覆 2# javacomhk


    小米嗰啲係指部機嘅價位,非內涵
作者: manman132003    時間: 2025-11-25 16:31

其實廿幾三十年前mac係只有專業市場、正常用家係買唔起的、我記得小弟第一份工用那部IIfx、當年老板提過好似要十幾萬、仲要上會先買、依家好平啦。
作者: klmok    時間: 2025-11-26 19:29

本帖最後由 klmok 於 2025-11-26 19:31 編輯

回覆 4# manman132003


    Macintosh IIfx 係1990年 Macintosh II系列裏頂級,行68030 40MHz Clock加上 68882 FPU當然貴到飛起,當年普通PC只行16MHz Clock。我1990年公司都只係用Macintosh LC, 68020 16 MHz Clock 不過都要萬幾蚊
作者: AltezzaXP    時間: 2025-11-29 17:55

手機拍片(不論後製)手機mon睇就得,用大mon睇已經唔得,同相機拍片都幾大分別,睇用途。
作者: mesodo1    時間: 2025-12-1 03:03

我從來冇見過專業攝錄機冇得插SD card 同3.5mm earphone
作者: 鴨蛋妹    時間: 2025-12-1 13:57

我從來冇見過專業攝錄機冇得插SD card 同3.5mm earphone
mesodo1 發表於 2025-12-1 03:03



    佢而家咪俾你插 SSD 羅, 進步左架啦
作者: HoraceK    時間: 2025-12-2 10:39

回覆 8# 鴨蛋妹

不過我就無見過有camman帶住個SSD出街
作者: 044003    時間: 2025-12-2 11:49

留名等睇人地影結婚相個攝影師用iphone,睇下有咩感想
作者: mingming123    時間: 2025-12-9 23:29

回復 6 #AltezzaXP

我見台灣有電影用手機拍,睇果陣完全唔知係用手機

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2