作者: mingming123 時間: 2025-11-13 21:18 標題: Apple係咪成日想食埋專業設備市場?
記得pro display xdr賣好貴果陣,d人話唔值,但係對比同樣質素專業mon算平
Iphone 17pro max d 人話貴,睇影視具風,話佢已經取代到攝錄機
via HKEPC Reader for Android
作者: javacomhk 時間: 2025-11-14 07:18
佢叫得 Pro 梗係要專業同貴同耐用啦!
你估小米的野咩乜都學人 叫 Pro 叫 Ultra
作者: katsumoto 時間: 2025-11-18 16:55
回覆 2# javacomhk
小米嗰啲係指部機嘅價位,非內涵

作者: manman132003 時間: 2025-11-25 16:31
其實廿幾三十年前mac係只有專業市場、正常用家係買唔起的、我記得小弟第一份工用那部IIfx、當年老板提過好似要十幾萬、仲要上會先買、依家好平啦。
作者: klmok 時間: 2025-11-26 19:29
本帖最後由 klmok 於 2025-11-26 19:31 編輯
回覆 4# manman132003
Macintosh IIfx 係1990年 Macintosh II系列裏頂級,行68030 40MHz Clock加上 68882 FPU當然貴到飛起,當年普通PC只行16MHz Clock。我1990年公司都只係用Macintosh LC, 68020 16 MHz Clock 不過都要萬幾蚊
作者: AltezzaXP 時間: 2025-11-29 17:55
手機拍片(不論後製)手機mon睇就得,用大mon睇已經唔得,同相機拍片都幾大分別,睇用途。
作者: mesodo1 時間: 2025-12-1 03:03
我從來冇見過專業攝錄機冇得插SD card 同3.5mm earphone
作者: 鴨蛋妹 時間: 2025-12-1 13:57
佢而家咪俾你插 SSD 羅, 進步左架啦
作者: HoraceK 時間: 2025-12-2 10:39
回覆 8# 鴨蛋妹
不過我就無見過有camman帶住個SSD出街

作者: 044003 時間: 2025-12-2 11:49
留名等睇人地影結婚相個攝影師用iphone,睇下有咩感想
作者: mingming123 時間: 2025-12-9 23:29
回復 6 #AltezzaXP
我見台灣有電影用手機拍,睇果陣完全唔知係用手機
via HKEPC Reader for Android

