作者: tompkyou 時間: 2022-9-17 16:30 標題: 全新MBP一開機鋰電池就壞,蘋果話要自費維修
本帖最後由 tompkyou 於 2022-9-17 16:32 編輯
朋友有部MBP 2019 16 inch 買左年幾,一直無開黎用。
上星期先拆,發現舊電死左,充唔到電。
去天才度整,話因為太耐無開機,所以舊電死左,蘋果啲人話係鋰電池既 "特性",太耐唔開機就會死。
換電要1500蚊港紙,因為過左保養。
真心唔理解 點解蘋果 方面可以將個責任100%推曬比個買家,如果一部用"鋰電池"既電腦全新出廠,超過一年都無人買,唔開機,係唔係成個批次既鋰電池都會壞曬?
照蘋果專員既"解釋",黃金高登啲超過一年既存貨係唔係全部電池都係壞既?
作者: tunster 時間: 2022-9-17 17:07
正路你買唔倒舊款到 2019 嘅機款,哩啲只會俾人標籤為北客
作者: hopkins 時間: 2022-9-17 17:15
天才錯又無錯,但我覺得鋰電產品,應該要印返D驚告說明喺包裝裡面。因一般人唔知好正常。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: tompkyou 時間: 2022-9-17 17:36
咩叫北客?部機IFC買,有曬單據
作者: tompkyou 時間: 2022-9-17 17:49
"全新未拆封機"購買後一年後使用 發現鋰電池 壞 呢個statement如果係合理,咁apple點保證自己生產既電腦一年內要賣曬出去?
作者: ccc123 時間: 2022-9-17 17:52
東南__北 客。。。。。。

作者: hopkins 時間: 2022-9-17 18:29
話唔定佢真係保證到1年內賣晒呢,apple喎。
佢至少無話到明一年以上唔充電都會壞,佢無呃你呀。
呢個情況有D灰色。正如你買橙返去,放幾日就壞,人哋都唔會負責啦。
明白你心情,但唔能夠100%話apple錯,我都唔會預年幾唔充電,舊電真係會死晒,最多預佢狀態有明顯下跌。
一心諗住圍爐無用㗎,我都試過俾人吋返轉頭
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: tunster 時間: 2022-9-17 20:41
本帖最後由 tunster 於 2022-9-17 20:45 編輯
你可以十年後再開箱,到時你都可以話全新開機的
再講你過晒保都唔開,唔係 100% 自己問題你仲想推幾成俾人
作者: tompkyou 時間: 2022-9-17 21:57
本帖最後由 tompkyou 於 2022-9-17 22:04 編輯
有道理。岩岩叫左朋友買個水果籃上天才度道歉。
作者: 保時捷 時間: 2022-9-17 22:17
好簡單,你諗下點解新款 Macbook 開蓋就自動著機
作者: 42mbps 時間: 2022-9-17 22:20
當需要長期存放時,請保留約一半電量。
如果你打算長期存放你的裝置,以下兩大因素將會影響電池的總體狀況:環境溫度,以及裝置關機存放時電池的電量。因此我們作出以下建議:
切勿完全充電或完全放電,裝置的電量應約為 50%。如果你在電池完全放電時存放裝置,裝置可能會進入深度放電狀態,令裝置無法再充電。相反,如果你長時期存放完全充電的裝置,電池便可能會失去部分蓄電量,縮短電池使用時間。
如果你打算存放裝置六個月以上,應每六個月把裝置充電至 50%。
Source: https://www.apple.com/hk/batteries/maximizing-performance/
作者: 42mbps 時間: 2022-9-17 22:23
正確做法
如果係保養期內成篇文仲有少少討論空間
但你過咗保仲話apple不負責任 理應同人道歉
作者: 42mbps 時間: 2022-9-17 22:26
apple點保證自己生產既電腦一年內要賣曬出去?
Apple野大多時候都係人等貨架啦,一年唔少product都轉款啦,仲要保證?
作者: tompkyou 時間: 2022-9-17 22:32
保養期內其實唔會有呢個post。
部機不是我的。
作者: tompkyou 時間: 2022-9-17 22:34
好奇問下,蘋果會唔會每半年拆開啲未賣出既電腦將佢地 重新充電到50%再repack返出售?
如果唔係顧客一買到半年無充電既電腦就出事,咁個故障率咪好高囉
作者: tompkyou 時間: 2022-9-17 22:36
又係喔,您又點醒我。再提多次我個fd去道歉先
作者: tompkyou 時間: 2022-9-17 22:36
點解啊?
作者: 42mbps 時間: 2022-9-17 22:53
咁你好似明白咩係責任
作者: 42mbps 時間: 2022-9-17 22:54
參考中國上海封城以及中國四川限電既市場分析,apple自家庫存唔夠半年
作者: 42mbps 時間: 2022-9-17 22:55
坐言起行,共建有禮和諧大灣區
作者: 42mbps 時間: 2022-9-17 22:56
+1 我都想知
作者: onion 時間: 2022-9-19 15:34
做買賣生意,賺唔賺到錢有一個決定因素叫「存倉期」,即是貨物放在倉的日子越短,賺到嘅錢就越多。一般存倉期是180日,即係半年。如果存倉期是超過180日,就是生產過度,廠商會調整出貨量。以蘋果嘅生產管理,存倉期定為90日,即三個月或更短嘅時間是非常合理。所以樓主假設蘋果存貨超過一年,其實已經唔成立。
註:第三方存貨不在此論,即先X、X達、電訊商啲貨......
作者: javacomhk 時間: 2022-9-19 15:38
呢的野關人乜事,一定唔會發生響我度
作者: kofz 時間: 2022-9-19 15:56
本帖最後由 kofz 於 2022-9-19 15:58 編輯
一邊生產一邊賣
我唸好難擺咗成年都賣唔出
當真係有人遇到
件貨係計你買哥刻計一年保養
如果一開箱就電池壞
9x9都換咗機比你
如果你買咗之後一年唔用
等到過咗保先發覺電池壞
明顯就係買家問題
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: Andysland 時間: 2022-9-19 16:42
一般電器產品7日內有壞包換,1年內有壞保養。
自己2樣都過曬仲好意思話人~~~
唔好話咩“未開”,“少用”個啲黎兜,你亦都唔使擔心蘋果有貨會賣唔去,“就算”佢有貨一年內賣唔去,佢賣出街係壞嘅咪即換/整囉,只要佢係保養期內就包架啦!
(保養期係計你購買日期,唔係計你打開包裝攞出黎用嘅日期呀!)
作者: KZ4977 時間: 2022-9-19 16:44
其他公司我唔敢講,但係 Tim Cook 係做 Supply Chain 出身嘅
作者: Once 時間: 2022-9-19 16:58
如果佢喺Apple 倉寄部幾年前嘅款比你然後著唔到就係Apple 問題
除咗錢多我諗唔到點解買返嚟咁耐都唔著機
作者: Andysland 時間: 2022-9-19 17:08
就算係Apple寄“舊貨”比佢,佢係保養期內(無論係佢第一日開機,定係364日先開機),有壞蘋果都會包架!
作者: cyjoe_2000 時間: 2022-9-19 18:08
我反而覺得賴唔得晒你個friend, 因為macbook 包裝盒真係無寫明電池保質期..!
普通消費者邊識廠家鋰電池放幾耐會餓死! 食品包裝都有最佳使用日期...
點解macbook包裝盒無寫?
作者: KinChungE 時間: 2022-9-19 20:07
所以Apple先有"翻新機"呢樣野
舊款野Apple Store係直接唔賣, 你唔會見到舖內仲繼續賣discontinued model
所以都唔存在放左年幾唔用一開就壞
作者: pl3933 時間: 2022-9-19 20:54
回覆 1# tompkyou
買機的時候點都會開過部機setup嘅,當時有壞就即維修或更換囉。
保養期內你唔開機玩下,過咗保養期壞要收錢都唔係錯嘅喎!
作者: kyle 時間: 2022-9-19 21:33
回覆 1# tompkyou
鋰電池太耐冇用的確係會電壓過低保護電路係會唔比充電,要拆出尼 bypass protection 夾硬充先得, apple 又當然唔會幫你咁充, 真係壞左佢咪要咩鑊 ?
作者: AltezzaXP 時間: 2022-9-20 19:34
電池長期無電會打柴係常識吧,試過有十幾粒18650電放埋超過一年拿反出來死左一半。
作者: alax 時間: 2022-9-23 17:21
7日內有壞包換,一年內有壞包整。
咁佢使乜保證啲存貨機有冇壞
via HKEPC Reader for Android
作者: alanh999 時間: 2022-9-24 11:42
A normal customer will unpack and try the machine soon after purchase, when the basic 1-year warranty is covering any non-human-cause battery issue.
作者: frmcfa 時間: 2022-9-25 08:58
just taobao oem battery.
作者: iuking 時間: 2022-9-25 11:32
正常,Apple Pencil 買左幾年冇開黎用,一開充電就燒溶左。
作者: mesodo1 時間: 2022-9-25 17:27
部機喺鋪頭擺兩年先賣,電都係會免費換,因為保養係計購買日,所以你嘅論據係唔成立。
作者: kenken33 時間: 2022-9-26 14:34
啟用左未先,你激活左過保唔理你好正常,唔係唔通你部機放到變古董都仲要保你。
原包裝都未拆又開唔到機我覺得有得講下數,正路蘋果產品係第一次開機先自動計保養期,即是如果你開到機又啟用到係會由當日起計一年保養。

