Board logo

標題: 其實點解apple shop唔收八達通? [打印本頁]

作者: 膠記牛奶    時間: 2022-2-23 11:46     標題: 其實點解apple shop唔收八達通?

唔會為左省果少少裝機費吧。
作者: Jokerkiller    時間: 2022-2-23 12:17

唔會為左省果少少裝機費吧。
膠記牛奶 發表於 2022-2-23 11:46



除左裝機費, 要比八達通食其他費用

上限而家得$3000

你會唔會用幾張八達通買iPhone/MacBook?
你會人地都唔搞啦.....
作者: cct241292    時間: 2022-2-23 13:24

3000蚊,買唔到D咩。而且附近一定有凶宅/百記之類。
作者: KinChungE    時間: 2022-2-23 13:50

除左裝機費, 要比八達通食其他費用

上限而家得$3000

你會唔會用幾張八達通買iPhone/MacBook?
你會 ...
Jokerkiller 發表於 2022-2-23 12:17


八達通點食既費用都唔夠信用卡多
作者: Jokerkiller    時間: 2022-2-23 15:41

八達通點食既費用都唔夠信用卡多
KinChungE 發表於 2022-2-23 13:50



但你計返條數,
本身點解會有信用卡.....仲有信用卡作用

食果幾%豪比佢
作者: KinChungE    時間: 2022-2-23 15:49

但你計返條數,
本身點解會有信用卡.....仲有信用卡作用

食果幾%豪比佢 ...
Jokerkiller 發表於 2022-2-23 15:41


都係同點解冇八達通無關

人地豐澤買Apple產品一樣可以用八達通俾錢
一張唔夠錢, 幾張加埋都仲得
作者: Jokerkiller    時間: 2022-2-23 16:36

都係同點解冇八達通無關

人地豐澤買Apple產品一樣可以用八達通俾錢
一張唔夠錢, 幾張加埋都仲得 ...
KinChungE 發表於 2022-2-23 15:49



   
人地係人地....

點解你唔去apple問下
作者: ChingTszHong    時間: 2022-2-23 17:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kwliu    時間: 2022-2-23 19:45

唔裝咪唔裝囉,要原因嘅咩?駛解釋嘅咩?樓主又賺咗喇。
ChingTszHong 發表於 2022-2-23 17:19


真係果粉的話點會介意比現兜兜/credit card.
作者: ChingTszHong    時間: 2022-2-23 21:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mop    時間: 2022-2-23 21:40

咁相反點解要即...
入得去通常都唔係順便行過買野,好多都係專登去買
拎張八達通先買到野既可能唔係佢主要客戶,佢何苦做多左
作者: yeung.w.k    時間: 2022-2-24 05:28

不如倒轉問,點解apple store要裝
作者: 馬拉盞    時間: 2022-2-24 09:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: javacomhk    時間: 2022-2-24 13:52

點解唔收 PayMe?
作者: java2    時間: 2022-2-24 17:07

上限3000 買乜?
自由痕又唔用8逹通

唔會為左省果少少裝機費吧。
膠記牛奶 發表於 2022-2-23 11:46

作者: 原明    時間: 2022-2-24 20:14

apple store唔用apple pay
作者: bobopig    時間: 2022-2-24 20:50

上限3000 買乜?
自由痕又唔用8逹通
java2 發表於 2022-2-24 17:07

3000 係上年炸
之前1000
真係剩係買到配件

為乜裝個系統又要搵人管理搞咁多野,仲要雞仔數

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: freefdhk    時間: 2022-2-24 22:26

回覆 4# KinChungE


    Apple 絕對有議價能力跟信用卡公司傾到 0.001% 甚至免手續費都仲得.
作者: alanh999    時間: 2022-2-24 22:54

本帖最後由 alanh999 於 2022-2-24 22:55 編輯

Do you expect customers to pay in a luxury shop with Octopus making the "do do do" sound like being in a bus?
作者: 高登阿伯    時間: 2022-2-24 23:45

朝聖奉獻唔用ApplePay。
作者: Jokerkiller    時間: 2022-2-25 00:54

點解街市生果檔唔收八達通
馬拉盞 發表於 2022-2-24 09:01

錯啊

掉轉返
點解生果檔唔收卡
作者: Jokerkiller    時間: 2022-2-25 00:56

朝聖奉獻唔用ApplePay。
高登阿伯 發表於 2022-2-24 23:45


依個真,勁方便
作者: 留白兄    時間: 2022-2-25 08:30

因為收唔收都好
你都係會買





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2