作者: 大人 時間: 2020-4-3 01:50 標題: Type-C 擴充器有邊隻好用得過呢款12合1 ?????


MOMAX 12合1有冇伏?
作者: koffai 時間: 2020-4-4 14:24
插後面唔user friendly
作者: HKEPC852 時間: 2020-4-4 16:08
好似唔錯,不過應該幾熱下
作者: pantaron 時間: 2020-4-5 01:02
咩SIZE?
作者: 超仔哥 時間: 2020-4-5 12:38
https://www.amazon.com/-/zh_TW/d ... 86061504&sr=8-1
買左呢隻
作者: fatdog 時間: 2020-4-5 13:57
太多,人地都係細細個
作者: lojimmy44 時間: 2020-4-5 15:00
我就買咗呢款Docking Station
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2185208&k=59bdbb0d9039d5d1d0bc8aa9ecc61357&t=1782146724&sid=1jYGxsaSEWb

作者: tseling 時間: 2020-4-6 11:24
MOMAX呢款之前問sales話無電源,亦唔清楚加唔加到,電腦用買款有電源嘅好D
作者: lojimmy44 時間: 2020-4-6 13:55
有電源的話, 仲可以幫尿袋充電 !
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2185359&k=023acf0f9044db55c4533a76941e2a14&t=1782146724&sid=1jYGxsaSEWb

作者: dochi 時間: 2020-4-6 15:15
呢隻唔預你拎出街, 佢個usb support 100w usb-pd in, 比你插番原裝牛用啦
作者: tseling 時間: 2020-4-6 20:14
100w usb-pd,要搵真係有難度


作者: KinChungE 時間: 2020-4-9 12:16
100W少有D
一係買翻Apple果款87W
作者: 大人 時間: 2020-4-12 12:30
C字app賣緊640
諗緊買唔買好
有冇用過的話我知好唔好用?
作者: 大人 時間: 2020-4-12 12:30
有邊隻user friendly?
作者: 大人 時間: 2020-4-12 12:30
太大啦
作者: lojimmy44 時間: 2020-4-12 14:41
假如部手提係纖薄機身(無RJ45), 都會自動轉去固網, 速度快及穩定, 最適合bt或pt !
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2186635&k=9ffd77362e23a558f9e18143c84506fc&t=1782146724&sid=1jYGxsaSEWb

作者: lojimmy44 時間: 2020-4-12 15:29
仲可以fast charge模式為電話充電 !
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2186644&k=ec3e63a2a2aa04e4a15d5ff9bca50345&t=1782146724&sid=1jYGxsaSEWb

作者: 大人 時間: 2020-4-12 22:53
香港買?
作者: tamkelvin313 時間: 2020-4-13 03:52
自己用15mbp 2019 我都係求求其其買個普通嘅
作者: tamkelvin313 時間: 2020-4-13 03:52
太多合一好容易壞
作者: cct241292 時間: 2020-4-13 13:43
本帖最後由 cct241292 於 2020-4-13 13:45 編輯
你問我,如果你唔介意二手嘅話你可以去淘寶搵HP USB-C G4 Dock。
大廠野好穩定,雖然原裝係比Windows,但是我MacBookPro 15同iPad都Work。
DP LAN AUDIO 充電 USB,價錢800HKD上下,包牛包C線。
新版G6/7要好似2K幾,看你自己
我之前的回文
https://www.hkepc.com/forum/view ... p;extra=&page=1
作者: codyhlau 時間: 2020-4-13 15:27
Kensington LD5400T
大廠、穩定、幾好用又安全(物理上)但好貴(商用)
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2186872&k=96e5dffa67dfc365d06ce4cc99b268d2&t=1782146724&sid=1jYGxsaSEWb

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2186873&k=3bee31749aa32b15bd47c85b9e6bc011&t=1782146724&sid=1jYGxsaSEWb

作者: fatau 時間: 2020-4-13 19:17
hp 不如tb3 既HP thunderbolt 3 ZBook G3 G4 Dock
淘寶幾舊水
作者: cct241292 時間: 2020-4-13 19:48
回覆 23# fatau
TB3 Dock唔一定向下相容USB-C。
唔係有超高速檔案傳輸/4K要求的話。
USB-C相容性會廣泛一點。
TB3效能會高很多。
這個就要請樓主自己注意有沒有USB-C的裝置要插了。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: pantaron 時間: 2020-4-13 21:50
唔算貴,不過大就係真
作者: dochi 時間: 2020-4-14 13:50
冇用過, 答你唔到
我16" mbp 夾 Caldigit ts3+, 冇乜問題, 就算叉電得85w 都夠一般用, 不過tb dock 價錢比較貴
(apple store $2k有找, 我覺得叫平, 當年隻belkin tb2 express 仲貴)
作者: dochi 時間: 2020-4-14 14:12
除左caldigit pro 好似都冇乜邊隻得 tb dock 可以插usb-c 機用
不過玩得dock 都係想一線做晒所有野, 除非你肯定自己只會用usb-c, 唔係佢得1個tb頭, 冇得行daisy chain, 到時又要駁多條線
黎緊usb4 用左tb3 技術, optional 兼容tb3 裝置.....
或者d docking firmware update 會支援埋usb4 (ff中)
咁計可以玩多一代, 會唔會反而著數d
作者: codyhlau 時間: 2020-4-17 13:47
冇鎖平D
大有好處、機身30°以下、火牛40°以下
比HP USB-C G4 Dock好(55°左右)
用FLIR check
作者: 病態賭徒 時間: 2020-4-24 20:51
this one not bad wor, 4K60 x 2


