作者: hkepcu1 時間: 2019-12-5 13:34 標題: Apple Watch 爆左 mon 有冇得換?
本帖最後由 hkepcu1 於 2019-12-5 18:24 編輯
作者: s84292 時間: 2019-12-5 13:43
咁咪SHIP囉,APPLE會幫你做埋架
你第幾代? 一般唔係成隻換新比你咩
作者: mateddy 時間: 2019-12-5 16:34
回覆 1# hkepcu1
去舖頭問,千祈唔好寄新加坡!!!
詳情後補
作者: 道明寺 時間: 2019-12-5 17:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkepcu1 時間: 2019-12-5 18:23
作者: hkepcu1 時間: 2019-12-5 18:24
改返 Apple Watch
作者: hkepcu1 時間: 2019-12-5 18:25
Apple 要收 $1259 HKD作者: bluesky 時間: 2019-12-5 20:02
冇買AC+?
作者: chichi879 時間: 2019-12-6 18:50
回覆 7# hkepcu1
真係好那利
作者: 6seven 時間: 2019-12-9 12:58
先睇睇呢到。
https://support.apple.com/zh-tw/ ... le-watch-series-2-3
作者: freefdhk 時間: 2019-12-9 13:30
如果係三代
買過隻新既好過( 3代)
作者: hkepcu1 時間: 2019-12-9 18:34

